کد خبر 1162200
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
دستگیری نمایه بازداشت نمایه

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپ و کشف ۷ فقره سرقت در تهران نو خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بیست و دوم اسفند ماه پرونده ای با موضوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی در کلانتری ۱۲۸تهران نو تشکیل و با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

ببینید:

عکس/ چهره موبایل قاپ‌های تهران را ببینید

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی در پیاده رو در حال مکالمه با تلفن همراه بوده که سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا به وی نزدیک و با سرقت تلفن همراه مال باخته به ارزش ۱۵ میلیون تومان از محل متواری می شوند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی بیان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه برای کشف رد پایی از سارقان عازم محدوده وقوع سرقت می شوند و در پایش صحنه جرم و بررسی فیلم دوربین های مداربسته محدوده وقوع جرم موفق می شوند هویت یکی از سارقان را شناسایی نمایند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تصویر احصاء شده از صحنه جرم کارآگاهان را کمک کرد هویت سارق به نام سیامک را بدست آورند . با هماهنگی قضائی دستگیری سیامک که دارای سوابق متعدد کیفری و نزاع و درگیری بود در دستور کار قرار گرفت و پس از چند روز کار اطلاعاتی متهم در مخفیگاهش واقع در میدان قیام دستگیر می شود .

سرهنگ کنجوریان افزود : سیامک پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجوی  قرار گرفت و منکر بزه انتسابی می شود که نهایتا پس از روبرو شدن با ادله متقن کارآگاهان و مواجهه حضوری با شاکی لب به اعتراف گشود .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : سیامک در اعترافات خود به ۷ فقره سرقت مشابه با همدستی یکی از دوستانش معترف شد . تحقیقات پلیسی برای کشف زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    6 0
    کاش بیت المال قاپ ها هم به همین دقت دستگیر و محاکمه می شدند.
  • محمدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    خواهش میکنیم دستش را قطع کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس