دستگیری زن جیب‌بر اتوبوس های بی آر تی 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جیب بر اتوبوس های بی آر تی خبر داد و گفت: متهم با ۳۹ شاکی روانه دادسرا شد.  

به گزارش مشرق، سرهنگ قاسم دستخال اظهار داشت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۰۵ سنایی مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد در ایستگاه بی آر تی، تیمی از مأموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز داشت: مأموران کلانتری در بررسی پرونده‌ها به دست آوردند سرقت‌ها توسط یک زن رخ داده است و تعدادی از مال باختگان توانسته‌اند، چهره سارق را به خاطر بسپارند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به دستگیری سارق توسط مأموران کلانتری حین ارتکاب جرم، تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی معترف شد که از شلوغی اتوبوس سو استفاده می کرده و با تنه زدن و هل دادن اموال مال باختگان را سرقت و به مالخری می فروخته است.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه تا کنون ۳۹ تن از مال باختگان توانسته‌اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده و دستگیری مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    7 0
    دو ماه دیگه آزاد میشه و برمیگرده سر شغل شریفش!!!
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      5 1
      تا دست دزد قطع نشه، دزدی ادامه داره. تا حالا ۳۹ شاکی!
  • شیوا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    4 0
    شما شهرستانی هستید که از این بلاها سرتان می آید . من بچه تهرانم هر وقت اتوبوس سوار میشم ، کیفم را دو دستی می گیرم توی بغلم ، زیپش هم به سمت بالا یعنی نزدیک به صورتم باشه . از این جیب بری ها از قدیم توی قسمت زنانه اتوبوسها رایج بوده ولی بچه شهرستانی ها فکر می کنند اینجا هم شهر یا روستای خودشانه که همه همدیگه را می شناسند و جرات دزدی ندارند
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      3 1
      طبق قانون شرع واسلام باید دست دزدقطع بشه اما توشرایطی که توسط غرب گراهاولیبرالهاتنگدستی و فقرعامدانه توکشورمون به منظور نارضایتی عمومی وعمدی هماهنگ باکشورهای غربی طراح توطئه به سرمردم وکشورآمده بهتره مجازات قطع دست دزد فعلاتاشرایط عادی وتأمین نیازهای اولیه انجام نشه چون یک نفردچارنقص عضوبه کشورمون اضافه می شه،به جای زندان های بی اثربایدازدزدهاکاراجباری بکشن توصنایع تولیدی البته بادرنظرگرفتن تنبیه که توسط ضابطین قضایی خانم بدون هیچ آسیب اجراء کنن که بعدازدوران محکومیت یه ترس داشته باشن دوباره دزدی را تکرارش نکنن
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    6 1
    خیلی عجیبه ، توی کشور ایران و دزدی !!!!
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    3 0
    این را وزیر اقبصاد روحانی کنید از حسین فریدون پاک دست تر است
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    همین الان با وثیقه آزاد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس