کد خبر 1176778
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
دستگیری زورگیران محله "تهرانپارس"

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق زورگیر که از راننده خودروی پژو ۲۰۶ در محله "تهرانپارس" زورگیری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" اظهار داشت: پرونده ای با موضوع زورگیری و سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه به دادخواهی خانمی از کلانتری ۱۴۴ "جوادیه تهرانپارس" به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم این پلیس اظهار کرد که در داخل خودروی پژو ۲۰۶ در محله تهرانپارس نشسته بودم که ناگهان مردی درب خودروام را باز کرد و گوشی ام را با تهدید سلاح سرد سرقت و با خودروی سواری پراید سفید رنگ گریخت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: با عنایت به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت بعنف این پایگاه وارد عمل شدند و در تحقیقات اولیه از محل سرقت، دریافتند که سارق پس از زورگیری سوار بر  یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ شده و به همراه راننده خودروی پراید که کمی عقب تر از خودروی شاکی متوقف بوده از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی چهره سارقان شناسایی شد، اضافه کرد: با تطبیق چهره متهمان با تصاویر مجرمان مشخص شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش تر به همین عناوین مجرمانه مدتی را در زندان سپری کرده است.

سرهنگ مجیدی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات انجام شده مخفیگاه متهم در شهرستان "اسلام شهر" شناسایی و ماموران موفق شدند با هماهنگی های قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه  متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی علت سرقت را بیکاری و نداشتن پول به همکاری  همدستش اعتراف کرد، ادامه داد: متهم دوم پرونده نیز در محدوده "پل سید خندان" در حالی که قصد سوار شدن بر خودرواش را داشت دستگیر و بدین ترتیب با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشف جرایم احتمالی متهمان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    بخدا قسم جاییه خلخالی خیلییی خالییه این روزآ اینجور نفرات و بایدبلافاصله تو ملآ عام اعدامشون کنن،،، تاعبرتی بشه سایرین،
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    مسولیت محترم من هفته گذشته نظر دادم برای انتخابات ریس جمهور جدید اقای سید حسن خمینی ، ،چن بار هدیه خانم در خونه ی من تیراندازی کرد بهم هشدار داد خودت و اقای ایمانی ساکت باشید ،ما چه کار کنیم الان ازما بالا مقام تر هست که نظر بدهد ،ماچه کار کنیم با تیر اندازی
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    اینقدر پلیس بازی نکنید نظام وحکومت اصل علل ارتکاب را رها کرده و جای خلاء حقوق امت و ملت هی پلس بازی را به روخ جامعه میکشد.عامل اصلی بی توجهی مسئولین در42 سال گزشته بوده که عامل فقر اینقدرگسترش پیدا کرده و با فقدان دین باوری جرم جرائم افزایش پیدا کرده.
  • فاطمه اکبری IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    تو خدا همشون بگیرید زورگیری فقط تو خیابان نیست خیلیا هم میاد با خانواده زورگیری میکن درنزل اول به عنوان دوست وارد میشن بعد سند خونه ادم بالا میکشن تو خدا کمک این مردم کمک من کنید این افرادی ک میاد به آرامی کلاهبردار ی میکن دادگاه هم پول میدن ک رای بنفع انها بشه اینهارو باید بازن بچه اهان شنون بچرخن دور خیابان مردم ببین خواهش میکنم به داد من این مردم برسید درس عبرت بشه امثال این زرو گیر ها زیادند ولی به صورتهای مخلتف
  • مجید IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    3 0
    به خدا اینها رو باید اعدام کرد
  • ناشناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    با گرفتن دزد کاری از پیش نمیرود،زندانی میشود و چند روز بعد ازاد ،روز ازنو ..... باید ریشه دزدیها شناخته و نابود شود.
  • ناشناس IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    پلیس هی میگیره میفرستن زندان بعد آزاد میکنند هم مردم را سر کار گذاشنید هم پلیس را اینا زندان بهشون خوش میگذاره من بودم میفرستادمشون اردوگاه کار اجباری عقیمشان هم میکردم که لا اقل بچه بدبخت مثل خودشون تحویل جامعه ندن
  • سامان IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 0
    این جانیان را باید اعدم کرد
  • به اصطلاح اصلاح طلب IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 1
    واقعا خودتون خجالت نمبکشید این خبرها رو بارها و بارها اعلام می کنید نضاف بر آن اعلام سابقه دار بودن این اشغال ها رو خوب این یعنی چه . بابا این مجازاتهای شما کارگر نیست و اینها هر روز گرگ تر میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس