کد خبر 1175801
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
زندان صهیونیستی

اوضاع زندانیان بحرینی در زندان‌های رژیم آل خلیفه با اوضاع زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شباهت زیادی به یکدیگر دارد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی اللؤلؤه با پخش تصویری از نمای بیرونی یکی از زندان‌های رژیم صهیونیستی که فلسطینیان در آن زندانی اند و نمای داخلی یکی از زندان‌های رژیم آل خلیفه در بحرین که بیش از چهار هزار تن از زندانیان سیاسی در شرایط نامناسب در آن نگهداری می‌شوند، از این زندان‌ها با عنوان ”محل شکنجه‌“ نام برد و افزود: این دو مکان تقریبا به طور کامل شبیه یکدیگر هستند و شیوه‌های شکنجه در این زندان‌ها نشان می‌دهد رژیم بحرین نه تنها در مسیر عادی سازی روابط و عقد توافقنامه با این رژیم گام بر می‌دارد بلکه در زمینه شکنجه افراد بی‌گناه نیز شبیه این رژیم عمل می‌کند.

در ادامه گزارش اللؤلؤه آمده است: همزمان با خبرهایی که هر روزه از زندانیان در زندان جو و محرومیت آن‌ها از خدمات درمانی و شکنجه روحی، روانی و جسمی آن‌ها به گوش می‌رسد، خبرهایی هم از اوضاع زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود. در این شرایط به نظر می‌رسد رنج‌های همه این زندانیان چه در بحرین و چه در فلسطین اشغالی شبیه یکدیگر است همانگونه که جلادان این زندان‌ها شبیه یکدیگرند.

”مهد داری“ کودک فلسطینی، یکی از زندانیان است که اسرائیلی‌ها همچنان به شکنجه وی ادامه می‌دهند. وی و برادرش به سبب ضرب و جرح و شوک الکتریکی آسیب‌های زیادی دیده اند. آن‌ها همچنین در مرکز بازجویی مسکوبیه شکنجه شده اند و پس از بستن دستان او و برادرش از پشت، آن‌ها را وادار به نشستن روی زانو کرده اند.

ماجرای این کودک فلسطینی شبیه کودکان بحرینی است که مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند و تعداد زیادی از آن‌ها به زندان افتاده و آنجا هدف شکنجه و آزار جنسی قرار گرفته اند در حالی که بزرگترین آرزوی آنها، داشتن اسباب بازی یا لباس نو بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس