کد خبر 1607242
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
تذکر قالیباف نسبت به مجادلات سیاسی مجلس

قالیباف رئیس مجلس: با همه ظرفیت و توانی که دارم تلاش خواهم کرد مجلس دوازدهم در پیگیری منافع مردم کارنامه‌ای درخشان داشته باشد. کار مجلس یک کار جمعی است و باید با فهم مشترک عمل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • راهکارهای توسعه و رشد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    3 0
    راهکارهای کلیدی برای توسعه و نجات اقتصاد :::: شناخت و انحلال شرکتهای مافیایی تودرتو درون هلدینگها ، بانکها ، شرکت نفت ، صنعت فولاد ، صنعت مس و ...+++ نظام پرداخت یکپارچه و عادلانه در کشور ( شاغلین و بازنشستگان ) ++++ ادغام صندوقهای بازنشستگی برای کاهش هزینه و مدیریت کارامدتر +++++ مقابله قاطع با فرار مالیاتی +++++ کنترل شدید فساد در بانکها ++++ پس گرفتن اموال تاراج شده دولت(اموال مردم) در فرایند فاسد خصوصی سازی ++++ اصلاح تدریجی قیمت سوخت هر سه ماه یک بار +++ ادغام بانکها ، شرکتها ، ایرلاینها ، دانشگاهها ، مدارس ، سازمانها ++++ سبک سازی تهران و دیگر کلانشهرها ضمن افزایش جذابیت و زیرساختها در شهرهای کوچک +++ مبارزه قاطع با چندشغلگی ++++ تربیت مدیران حرفه ای وطن پرست ++++
  • عالی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 0
    ادغام هوشمندانه در زمینه های مختلف
  • میانبر کاهش تورم IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 0
    پتروشیمیها ، فولاد مبارکه و شرکت ملی مس را کاملا به دولت( مردم ) برگردانید !! ؛؛؛؛؛؛ کسری بودجه صفر و تورم تک رقمی خواهد شد !
  • DE ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    جناب آقای قالیباف برای همه نمایندگان با توجه به اولویت و نیازهای مردم بر حسب توانمندی هایشان یک تقسیم کار تخصصی مرحمت بفرمائید که تیم های کاری تشکیل و هر هفته هر نماینده به شما گزارش کارهایی که انجام داده رو گزارش دهند.نماینده ای که کاری نکرده به مردم معرفی بشه. نمایندگان جدید با هیاهو و سخترانی های هیجانی بی فایده بیخود وقت صحن مجلس و مردم روبا خودنمایی نگیرند! مردم منتظر تصویب قانون های کارگشا برای بهبود اقتصاد و معیشیت و بالا رفتن ارزش پول ملی و تنزل تورم هستند. تمرکز اصلی مجلس مبتنی بر اولویت های حیاتی اقتصادی کل کشور و همه استانها و بالا بردن منافع ملی و امنیتی کشور ایران در جهان لازمه باشه. رعایت کامل مدیریت زمان برای انجام وظایف و تولید و تصویب قوانین مهمترین نکته برای نمایندگان مجلس می باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس