علی صوفی

ستاد جریان اصلاحات در چارچوب دیکتاتوری حزبی و راهبرد تحریم انتخابات؛ مشغول خط و نشان کشیدن برای احزاب چپگرایی است که بخواهند در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

ما بد بودیم ولی شما به "اصولگرایانِ جهادی" رأی ندهید!

هدایت آقایی، از حامیان رئیس جمهور روحانی و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ طی یادداشتی در شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی نوشته است: بحث انتخابات ریاست‌جمهوری در حال حاضر از اولویت‌های زندگی مردم نیست. در هیچ زمانی انتخابات ریاست‌جمهوری آنقدر کم‌رنگ نبوده که مردم به علت فشارهای اقتصادی که در جامعه وجود دارد اهمیتی به مباحث انتخاباتی نمی‌دهند. در میان عموم مردم انتخابات ریاست‌جمهوری کم‌اهمیت شمرده می‌شود. آنچه ما به عنوان یک شهروند و کسی که با شخصیت‌های مختلفی در ارتباط است اطلاع داریم این است که انتخابات در میان مردم به دلایل مختلف فعلا اهمیتی ندارد. انتخابات برای مردم باید موضوعی مهم باشد اما اکنون دلیلی نمی‌دانند که فکر خود را درگیر کسانی کنند که قصد شرکت در انتخابات دارند.

او در ادامه می افزاید:

"مردم متوجه شده‌اند که در هر دو طیفی که به کرسی ریاست‌جمهوری می‌رسند قدرت تحول‌زا بودن در حد مطلوب و مورد پذیرش همگان وجود ندارد. آنچه ریاست‌جمهوری انجام می‌دهد اجرای یکسری فعالیت‌ها در یک محدوده خاصی که برای مردم آن انتظار لازم را برآورده نمی‌کند! "[۱]

*قبل از آقایی، محمدعلی وکیلی از نمایندگان سابق مجلس و سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور روحانی هم در اظهاراتی با اشاره به کارنامه ضعیف روحانی مدعی شده بود: جریانات سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا در تامین معیشت و پاسخ به مطالبات معیشت گرایانه مردم ناکارآمد بوده اند! [۲]

این در حالیست که "اصولگرایان و مدیران جهادی این جریان" طی ۳۰ سال گذشته هرگز در قوه مجریه کشور نبوده اند و قدرت اجرایی نداشته اند.

مردم ایران حتما باید بدانند و خواص کشور هم نسبت به این قضیه روشنگری کنند که اصلاح طلبان از آنجا که خود را در پایان عمر سیاسی خویش می دانند و در این تصور هستند که توانسته اند نظام اسلامی را به ورطه "فتنه اقتصادی" و یکسره شدن کارها بکشند؛ لذاست که دیگر ضرورتی به حفظ ژست های دموکراتیک و انتخاباتی خود نمی بینند و قصد ناامید کردن مردم از راه حل مهم "صندوق رأی" را دارند.

چه اینکه به زعم آنها ناامید شدن مردم از صندوق رأی می تواند به قوام بیشتر فتنه اقتصادی و به اغتشاش کشاندن کشور نیز کمک کند.

دقت شود که در این بازی یک تیر و چند نشان! فرض بر اینکه نظام اسلامی بتواند از چالش فتنه اقتصادی هم عبور کند اما به دلیل ناامید شدن مردم از صندوق رأی و فهم نشدن راه های عبور از مشکلات؛ چپ ها به راحتی خواهند توانست از بار مسئولیت کارنامه ضعیف دولت اعتدال نیز شانه خالی کنند و در ادامه گزینه های کارآمد اصولگرا که میتوانند کشور را از مشکلات موجود عبور دهند را نیز از سبد رأی مردم خارج سازند.

روی دیگر این سخنان آنست که مردم باید بدانند چپ ها قصد دارند حال که قرار است با وزنه سنگین کارنامه ضعیف روحانی به قعر دریا بروند؛ میخواهند مردم و اصولگرایان را نیز با خود به پایین بکشند.

و این رأی و نظر مردم است که تکلیف تمام این رخدادها را مشخص می کند...

***

آخوندی: کدام تولید داخلی؟ مرغ هم نمی‌توانیم تولید کنیم!

عباس آخوندی، وزیر سابق راه در دولت آقای روحانی و از فعالان فتنه ۸۸ در بخشی از یک مصاحبه که اعتمادآنلاین منتشر کرده است، در اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد:

«اتفاقی که در ایران رخ داده است این است از سال ۸۴ به این سو سیاستمدار (منظور، احمدی نژاد است) تمام هزینه‌های سیاسی خودش را به منابع عمومی ملت تحمیل کرده و به‌جای آن‌که برای مردم تولید منافع عمومی بنماید، هزینه عمومی تولید کرده‌است. تورمی که ملت ایران در این سطح با آن روبه‌رو هستند هزینه‌ای است که سیاست‌مدار بر آنان بار کرده‌است. این کلیت ماجراست!»

او درباره برجام روحانی نیز گفته است: برجام یک توافق امنیتی بود و می‌بایست با دو توافق دیگر شامل FATF و با پیوستن به WTO تکمیل می‌شد. هر دو این‌ها نه تنها رخ نداد بلکه علیه همان برجام که از نظر امنیتی بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌کرد انقدر صحبت شد و اقدام شد که اگر یک بنگاه بین‌المللی یا هرکسی که می‌خواست وارد ایران بشود و مبادله تجاری کند، انقدر با انواع تهدیدهای مختلف سیاسی مواجه می‌شد که امکان حضور نداشت.

آخوندی در بخش دیگری از این اظهارات تصریح می کند: می‌گویند که برویم تولید داخلی بکنیم. کدام تولید داخلی؟ مگر ما کشوری هست که منعزل از کل جهان امکان تولید داخلی داشته‌باشد؟ ۶۵ درصد یک کیلو مرغی که تولید می‌شود ارزی است. دستور جدیدی که برای ترخیص کالاهای مانده در گمرک داده شد، بخش عمده‌اش نهاده‌های دامی است. چیزی حدود سالانه ۱۲ تا ۱۵ میلیارد دلار، محصولات دامی و کشاورزی مثل کنجاله و سویا و دان مرغ و انواع این‌ها وارد کشور می‌شود. مگر می‌شود تصور کرد که یک مرغ معمولی را بدون مبادله بین‌المللی تهیه کرد؟ همین آقایانی که کشور را به چنین وضعی رسانده‌اند که در آن تولید با مشکل جدی مواجه شده است و اکثر بنگاه‌های کشور در حال تعطیلی است، حال فکر می‌کنند که با ضرب و زور دستگاه قضا و یا تعزیرات می‌شود بنگاه‌ها را راه انداخت. [۳]

*آنچه که خواندیم، مانیفست فکری عباس آخوندی یا همان لیبرالیسم است که تحلیلگران اصولگرا قبل از انتصاب آخوندی به سمت وزارت راه از سوی رئیس جمهور روحانی درباره آن دادند.

اما آقای روحانی در حالت خوشبینانه! نمی دانست و با انتصاب این فرد به وزارت مسکن؛ فاجعه گرانی چند صد درصدی مسکن را به نام دولت خود سند زد.

ما قضاوت درباره اظهارات آخوندی مبنی بر اینکه همه چیز تقصیر احمدی نژاد است و یا برجام توافق امنیتی بود و برای نفحات اقتصادی باید متبع FATF شویم! را بر عهده مخاطبان محترم می گذاریم. چه اینکه پاسخ این ادعاها طی ۷ سال گذشته بارها از سوی خواص کشور و محافل تحلیلی داده شده است. [۴]

اظهارات آخوندی در بحث عدم توانایی کشور برای تولید گوشت مرغ! نیز چیزی جز رسوبات تفکر لیبرال نیست. که زمان دیگری در همین دولت گفته بود ما فقط توانایی رقابت در آبگوش بزباش را داریم!

و در زمانی قبل تر و در ایام رژیم پهلوی از این می گفت که ایرانی حتی لولهنگ (آفتابه) هم نمی تواند، بسازد.

جالب است که آخوندی با ابتنا به همین تفکر، نتیجه می گیرد که اگر تحریم هستیم پس فاتحه کشور خوانده است و هیچ کاری نمی توانیم بکنیم!

در این باره جدای از اینکه باید اشاره کرد تفکرات آخوندی به شدت  نخ نماست اما باید گفت که آخوندی گویا حتی کتاب هم نمی خواند و نمی داند که ملت های دیگری هم در جهان بوده و هستند که در حین تحریمها؛ پیشرفتهای بزرگی داشته اند.

و ایران اسلامی هم امروز توانسته با رفع نیازهای استراتژیک خود؛ از بنزین گرفته تا غذا و موشک؛ دست دشمن در تمسک به عمده ابزارهای تحریمی را قطع کند و بعنوان سلسله جنبان کشورهای مقاوم؛ به پیشرفت خود ادامه دهد.

ضمن اینکه آخوندی گویا نمی داند که تحریم در دنیای جدید؛ بیشتر یک ابزار روانی است تا یک ابزار واقعی!

بایستی پیرامون این حقیقت توضیح بیشتری داد که چپ‌های امثال آخوندی و چهره هایی که جز ناکارآمدی، عدم نظارت بر بازار و کرنش در مقابل سیاست های اقتصادی آمریکا هنری ندارند؛ در حالی موجبات مشکلاتی مثل گرانی را در کشور ایجاد کرده اند که این مشکلات راه حل های مشخصی در نزد مدیران کارآمد و جهادی دارند.

مشکلاتی که برخی از آنها حتی راه حل های چند روزه دارد و به محض اعمال نظارت های معقول بر بازار؛ تشت رسوایی افراد اشاره شده با صدایی بلند از بام فرو خواهد افتاد.

البته اگر جریان اصولگرا و مدیران جهادی مورد اقبال مردم در انتخابات قرار گیرند.

اظهارات آخوندی در بحث تولید مرغ هم صحیح نیست و اگرچه میزانی از فرایند تولید فعلی مرغ در کشور با واردات تأمین می شود اما این وابستگی استراژیک و حیاتی نیست و در صورت قطع واردات؛ ایران اسلامی ظرفیت های فراوانی برای جبران کمبودها دارد.

***

خط و نشان ستاد اصلاحات برای احزابی که بخواهند در انتخابات شرکت کنند

دیکتاتوری حزبی و تشویق تلویحی مردم به برداشتن سلاح!

علی صوفی، فعال چپ و عضو شورایعالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در بخشی از یک مصاحبه با خبرآنلاین، ضمن اشاره به رفتار ستاد چپ مبنی بر تحریم انتخابات مجلس یازدهم گفته است: -در انتخابات سال ۹۸- این مساله اعلام شد که اگر چهره های شاخص تایید شوند لیست می دهیم که این اتفاق رخ نداد. دلیلی هم ندارد که اصلاح طلبان با شرایط کنونی تجربه های تکثرگرایی شکست خورده پیشین را تکرار کنند. اگر احزابی تصمیم دارند این تجربه را تکرار کنند باید مسئولیت این شکست را هم قبول کنند!

او همچنین اظهار کرده است: کاهش مشارکت مردم در انتخابات سال ۹۸ بی سابقه بود و نشان داد که مردم دیگر گرایشی به حضور در انتخابات ندارند! [۵]

*ما معتقدیم که اگر رفتار شریرانه تحریم خاموش انتخابات (با متد عدم معرفی کاندیدا) آنطور که باید مورد رصد خواص کشور قرار گرفته و در منابر کشور شماتت شده بود؛ امروز اینگونه شاهد زبان گشایی و تهدید دوباره ارتکاب به این رفتار از کسانی مثل صوفی نبودیم!

جالب است که جریان اصلاحات با رفتار تحریم خاموش انتخابات که هدفش کاهش مشارکت مردم در انتخابات و در ادامه القای نامشروع بودن نظام اسلامی؛ پروژه خود را کاملا به پیش برد اما هنوز هستند کسانی که متوجه این تحریم نشده اند...

تحریمی که گویا قرار است برای انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز تکرار شود!

گفتنیست، منظور صوفی از " اگر احزابی تصمیم دارند این تجربه را تکرار کنند باید مسئولیت این شکست را هم قبول کنند! "؛ احزابی مثل حزب کارگزاران هستند که در انتخابات مجلس یازدهم و علیرغم تحریم این انتخابات از سوی ستاد چپ؛ اما لیست انتخاباتی دادند و در یک رفتار دموکراتیک رسما در انتخابات شرکت کردند.

این رفتار آنها مورد شماتت اصلاح طلبان ستادی قرار گرفت و طعنه های آنها به کارگزاران همچنان ادامه دارد.

برخی معتقدند با توجه به خروج جمعی و ستادی جریان چپ از دموکراسی (که با رفتار تحریم انتخابات رخ داد) من بعد از این بایستی به مزاج کارگزارانی چپ ایرانی عادت کرد زیرا اصلاح طلبان با تحریم انتخابات عملا به سمت خروج از سپهر سیاست کشور عزیمت کرده اند و وارد فاز براندازی شده اند.

چه اینکه وقتی یک رجل سیاسی از ناامیدی از صندوق رأی می گوید به این معنیست که می خواهد مردم را به آشوب تشویق کند...

***

1_ http://www.armanmeli.ir/fa/print/main/300395

2_ mshrgh.ir/1136873

3_ https://etemadonline.com/content/442402

4_ mshrgh.ir/897746

5_khabaronline.ir/news/1449522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 290
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 97
  • RDP IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    خواستم به آخوندي جواب بدم ديدم جواب ... خاموشي هست
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      95 21
      دو چیز است که پایانی برای شان متصور نیست یکی حماقت و دیگری وقاحت اصلاح طلبان !!!!
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      99 11
      اتفاقا در مورد تولید مرغ راست میگه. بخش عمده ای از دلار 4200 صرف واردات نهاده های دامی و خوراک طیور میشه. تحریم باعث شد متوجه شویم چقدر وابسته ایم!
    • رضا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      59 4
      آخوندی لطفا جریان 1200میلیارد بورس چیه 8سال حکومت کردی چی میخوای
    • ناشناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      61 5
      اقای اخوندی تا امثال شما تو این مملکت هست هرگز خوب نخواهد شد .
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      52 9
      تنها راهکار حل مشکلات کشور حذف اصلاح طلبان بی کفایت از چرخه سیاسی و مدیریتی کشور و بکارگیری مدیران جهادی است.
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      49 2
      اگر بجای 7 سال فرصت سوزی با برجام بی فرجام بدنبال اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخل بودند امروز برای تولید گوشت و مرغ وابسته به خارج نبودیم.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      23 6
      وضعین مسکن را این به این روز انداخت کتکش را ما بیچاره ها خوردیم آخرش افتخار هم کرد
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      21 5
      در این جند ساله خیلی بد کردی
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      20 5
      با ایجاد همین ترسهای واهی، دو دوره پیاپی مردم را پشت خودشان بسیج کردند
    • ڪیان IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      16 2
      آقای آخوندی بنده برای اولینبار است که دررابطه با صحبتهای شما نظرمو به اشتراڪ میزارم(برای من ڪمتر ازآن !). "اما حال میخواهم بشما در ڪمال آرامش و خونسردی،(ڪه پیشنهاد میڪنم حتما این حس را تجربه ڪنید!) و در ڪمال ادب بشما بگویم: ششششات آپ مرتیڪه. .. #استیضاح / اسم ایران و ایرانی را شما بزبان نیاور.
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      10 0
      دوست عزیز 10:20 متاسفانه به سمت متنوع سازی تولید نرفتیم از میان ماکیان تنها تولید مرغ در دستور کار قرار گرفت و مورد حمایت دولت بود در حالیکه باید از تولید غاز و اردک هم حمایت می شد چون با توجه به حدود 600 هزار هکتار زمین شالیزاری می توان و تولید 200 تا 400 قطعه ای به ازای هر هکتار و نگهداری تنها 2 ماهه که یک اردک به وزن 3.5 تا 4 کیلو میرسه میشه حدود 600 هزار تن گوشت اردک رو تنها در عرض دو ماه تولید کرد که معادل یک چهارم تولید سالانه مرغ در کشور است اون هم بدون هزینه هایی مثل ساخت تاسیسات مرغداری و واردات دان مرغ از خارج از کشور
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      9 8
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. متاسفانه آقای آخوندی اصلاح طلب هستند.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      4 1
      وقتی سر قضیه‌ی دیه کشته شدگان در تصادف قطار یه حرف احمقانه‌ای زد، دیدم چقدر تکبر بده نگذاشت نظارت بر مالیات چند ملکی اجرا بشه...
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      9 8
      ما مرغ نمیتونیم تولید کنیم اما متأسفانه مدیر بیعرضه خائن پرمدعا تا دلتون بخواد تولید کردیم
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 8
      آخوندی!! این‌نهایت‌بی‌شرمیه‌که‌تورم‌موجود‌رو‌به‌دولت‌روحانی‌نسبت‌میدی‌.این‌حرفا‌رو‌حتی‌یه‌بچه‌هم‌قبول‌نمی کنه.‌
  • 125 IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    68 13
    در باره اظهارات آخوندی عرض میکنم: شما دنبال ستون پنجم میگردی بفرما اینم ستون پنجم. ستون پنجم که شاخ و دم نداره.هم ستون پنجم است هم وزیر میشود و هم مسکن را به خاک سیاه مینشاند و هم سر خود را بالا میگیرد و میگه من بودم و هم با صدای رسا ستون پنجمی خودش را اعلام میکند. خوب دیگه با چه زبونی بگه من ستون پنجم . صداقت از این بالاتر؟
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 3
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. از عملکرد ضعیف اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایجاد گرانی و مشکلات مسکن و مشکلات معیشتی ، نباید تعجب کرد.
    • ناشناس IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      1 3
      هر که فکرش مخالف شما بود را متهم به ستون پنجم نکنینم
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    75 13
    یکی از پر رو ترین و بی خاصیت ترین و بدترین افرادی که در عمرم دیده ام اینه. او در آتش سوزی قطار مشهد با گستاخی از پول بیمه حرف میزد.
  • totonchyan IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    51 29
    سلام مدیریت تولید هرچیزی دست شما وهمفکرانتان بوده ما همیشه وابسته بودیم و مردم در سختی؛ مثل مسکن ، خودرو و یا همین مرغی که می فرمایید ولی مدیریت هرچیزی دست اصولگرایان جهادی ولایت مدار بوده است همیشه نتیجه کار باعث عزت وافتخار برای کشور و ملت بوده است مثل موشک ، امنیت و مقاومت در برابر استکبار جهانی به امید ظهور حضرت مهدی (عج)
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      41 3
      چرا نمیفهمید یا خودتون رو به نفهمی میزنید این اصلاح طلبها فقط دنبال سیاه نمایی و ناامیدسازی در مردم هستن
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      9 4
      کدام قدم مثبت این آقایان پول ملی را نابود کردن این وضع فساد اداری تورم پنچاه درصد مسکن کالا خودرو سکه کدام کار مثبت دارید خجالت بکشید مکر کشور چهل سال تحریم نبوده اینها بی کفایتی مسولین است مردم از دروغ های باند شما خسته شدن تا که بی عدالتی منابع کشور غارت کردید چه در ایران خارج بر دید بس کنید
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    69 3
    آخوندی باید دستگیر شود و در مقابل مردم اعتراف کند.
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    22 2
    پس چرا این همه ادعا
  • علی US ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    45 1
    بازم عکس این آخوندی و حالت تهوع اول صبح!!!!!!
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    31 12
    مرگ بر آمریکا و السلام
    • US ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      35 3
      مسئولان ایران بی عرضه هستند چه ربطی به آمریکا داره
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 0
      مرگ بر آمریکا والسلام.
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    43 2
    واژه دیاثت سیاسی شایسته اغلب اصلاح طلبان بویژه آقای آخوندی است
    • مهرداد IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 0
      رجوع کن به سخنان استاد زیباکلام که راجع به استکبارستیزی چی میگه...
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    43 1
    آقای آخوندی!آجر و سیمان و گچ و تیرآهن و میلگرد و کاشی و سرامیک و ... در داخل موجود بود تو چه بلائی سر مسکن مردم آوردی؟!
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      25 0
      احسنت من از اخوندی نمیگذرم چون باعث شد خرید خونه برام یه کابوس بزرگ بشه. ایشالله خدا جوابشو بده جلو چشمام ببینم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    31 0
    وقتی که کارنامه مدیریتی آقای آخوندی بسیار سیاه است باید با این گفته ها دست پیش را بگیرد که پس نیفتد .شرایط امروز ایران سیاست حاصل به کار گیری افردی همچون آخوندی در اقتصاد و ظریف در سیاست است
  • . IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    24 11
    این که نوشتید "اصولگرایان در این ۳۰ سال هرگز در قوه مجریه نبودند" ازون حرفای عجیب غریبه مدل آخوندیه ؛لابد احمدی نژاد از فامیلای چاوز بوده اومده رئیس جمهور شده؛
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      6 17
      احمدی نژاد جنس اصل اصولگرائیست، این جناب میخواد تنها نقطه اعتبار و افتخار اصولگرایان سنتی را هم از خودشان بزداید، شما هم بحای بی ادبی، مطالعه و سطح معلومات خودت را زیاد کن که امید محرومین را با همسفره های چپ و راست اشتباه نگیری!
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      4 15
      نادان!
    • FR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      21 5
      اقای احمدی نژاد بیشتر به اصوالگراها نزدیک بودند حتی رفسنجانی هم بیشتر به اصولگرا ها نزدیک بودن چه فرقی میکنه
  • دامپزشک BE ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    جناب آخوندی .... fs ;kdn
  • . IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 7
    نوشتید که وابستگی ما به واردات غذای دام حیاتی نیست؛این جواب شما با خود حرفای آخوندی هیچ فرقی نداره
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    24 1
    اخوندی با همه تنفری که ازش دارم راست گفت در پوشک بچه محتاجم دان مرغ روغن وارد میکنیم البته خود این اقایان مقصرن همه کاره بودن هستن خواهند بود
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      7 0
      آه اون جوجه های یکروزه ای که با قساوت زنده به گور کردند دامن همه رو گرفت. واقعا کار بسیار شنیع و ظالمانه ای بود.
  • س. ب. IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    14 1
    ممنون از زحمتی که می کشین و روشنگری می کنید. ماجور باشید
    • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 1
      یا خدا چی این کشور مرغ هم نمی تواند تولید کند بی عرزه گی تان را چرا تقصیر مملکت میندازین اگر نمی توانستیم مرغ هم تولید کنیم اولا که به عراق و غیره صادر نمی کردیم و دوم این همه پالایشگاه نفت تولید نمی کردیم شما ها گند زدید به این مملکت بعد میگین به اصول گرا ها رائ ندیم خیانت از این بالاتر که میگویید باید FATF و WTO را هم میپذیرفتم
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 14
    بیچاره آخوندی
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    23 0
    دیگر تاکی این اصلاح طلبان را باید تحمل کرد بیبینید چه بلایی بر سر اقتصاد ایران اورده اند از وطن فروشیشان که همش سخن از تسلیم در برابر امریکا می گویند و می خواهند هر چه که باعث ناخشنودی امریکا شده است را بدهند برود باز هم صحبت از رای می کنند دیگر هیچ کس به شما رای نمی دهد رای مردم به انقلابیون در 1400
    • احمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      14 18
      این آقایی آخوندی کلا مغزش خالیه بدون اینکه متوجه شود چه میگه هرچه بیاد زهنش بدون حلاجی بیان میکنه احمدی نژاد صد شرف داشت برشما و امسال شما
    • حسین IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      18 3
      سال ۸۴ همین پیشنهد شمارو انجام دادیم بعد۸سال همین اش و همین کاسه شد . بیچاره مردم
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    23 6
    صرف نظر از موافق بودن یا مخالف بودن با گفته ایشون اما واقعا ایران درزمینه نهاده های دامی ودانه های روغنی وابسته به خارج هست .تو این سالها اصلا فکری دراین زمینه نشده .اگر همین الان آمریکا نهاده های دامی رو تحریم کنه تو کشور قحطی گوشت پیش میاد؟متاسفانه کشور درمسیرروزمرگی قرار گرفته و دولت بیشتر به دنبال امور جاری هستند وبرنامه بلند مدت اصلا انگار نداریم .
    • واقع گرا IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      56 0
      چی ؟؟!! برنامه بلند مدت ؟؟؟ کجایی داداش ؟؟ ببین اینجا تا بحال کدام یک از برنامه های به اصطلاح توسعه (که فقط چهار ساله اند) عملی شده ؟؟!! که شما صحبت از برنامه بلننند مدت میکنی !!!! ولله یک نمونه اش را که خودم در جریانش بودم از نزدیک شاهد بوده دیدم دستگاهی که باید بخشی از برنامه توسعه را عملی میکرد بقدری از اجرا سر باز زده کارشکنی کرد که تازه بعد از دو سال عدم اجرا تنها و تنها کمتر از چهل درصد برنامه ای را که بایست صد درصد اجرا میشد بعد دو سال با منت نصفه و نیمه اجرا کرد !
  • مهدی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    چرا آخوندی این حرف ها را می گویی؟
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 0
    حامیان اصلاحات دین خودشان را به دنیای دیگران فروختند.
  • حسین IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    ممنون از شما برای این مقاله
  • مجید رئیسی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    26 3
    اقای اخوندی اگر ما در دشت خوزستان وبوشهر کاشت سویا کنیم میتونیم هم روغن وهم کنجاله فراهم کنیم متاسفانه شما ها که در راس بودید کشور رو به سمت وابستگی کشاندید
  • ناشناس IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 9
    چطور دولت در اختیار اصولگرایان نبوده یک نمونه اش 8 سال محمود ...
  • BE ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    13 0
    صد رحمت به سنگ پا
    • سعید مهرانی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      15 0
      اینا اگر واقعا دلسوز تولید داخل بودن همون اول کاری میکردن ، ۷ یا ۸ ماه مونده به آخر دولت میخوان تازه از این حرفا بزنن مردمو نا امید کنن برن دنبال کارشون ، اقا تازه یاد مشکلات کشور افتاده .
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    21 1
    مردم فهیم ایران هرگز ازیک سوراخ دوبار نیش نمی خورندآقای آخوندی اگریادت رفته یادآوری کنیم که داشتیم به خودکفایی میرسیدیم درتولید گوشت. مرغ .وماهی که شماها دست کاری کردین تاملت درسختی بیفتند ودلایل نرفتن پای صندوق ها هم شمائید.که ازالان دارید لابی کاری می کنید
  • حسین IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    18 0
    جناب حامی فتنه اگر به اصلاحات اعتماد نداشته باشیم که نیستیم .واگر رأی به جهادیها ندهیم پس باید به دامان غرب وبه آمریکا پناه ببریم
  • سید DE ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    21 0
    با سلام اقای اخوندی الان باید در زندان می بود
  • تراکتور سازی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 18
    ول کنید این حرف هارو ، به ما چه آخه
  • محمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    13 0
    شرف و وجدان وغیرت ومردانگی واژگانی نامانوس هستند برای اسلاحاتچیها واکثر اصلاح طلبان همه چیز اینها منافع خودشان هست بیچاره کسانی که دنباله رو اینها بوده وهستند وباید در پیشگاه خدا وملت ایران جوابگوی انتخاب غلط اینها باشند
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 0
      کلید شما خراب است
    • اگاه IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      8 3
      درست ترین راه تو ایران اینه که هیچ وقت ۲ بار به یک کاندیدا رای ندیم حتی اگر در ۴سال اول مورد قبول ملت باشد
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    23 0
    خداوندا کشور رو از شر اوباش و اسلاحتلب در امان بدار
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 0
    فقط در دادگاه صالحه خیانت اصلاح طلبان به جان ومال ونوامیس مردم باید رسیدگی شود.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      10 0
      تا دولت جدید بخواد بیاد سر کار ،ما قشر فقیر کارمون تموم هست...علی برکت الله. شر این کفتاران شب و زاهدان روز را کم کنید.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 1
    با همین اظهارات عوام فریبانه میخوان رای جمع کنن که بعید هم نیست دوباره رای ییارن
  • DE ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    22 0
    آخوندی: کدام تولید داخلی؟ مرغ هم نمی‌توانیم تولید کنیم بعد انتظار دارید من مسکن بسازم. کلاغ از من ِ آخوندی شعورش بیشتر است کدام کلاغی را تا کنون دیده اید که نتواند آشیانه بسازد بعد منِ کم دان بی هنر را میگذارند وزیر مسکن. ما بد بودیم ولی شما به "اصولگرایانِ جهادی" رأی ندهید! چون اگه اومدند و جبهه ای و جهادی ساختند و رفتند پیش دیگه نامی از ما غربگدایان در تایخ هم نمیماند. آبروی نداشته مان بکلی خواهد رفت. سعی کنید به " ما نمیتوانیم " ها رای دهید.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    14 0
    بی شرف کیست؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 15
    من طرفدار آخوندی نیستم ولی به نظر درست می گوید وضعیت مملکت نشان می دهد ما نتوانستیم و نمی توانیم وقتی مشکل کشور مرغ و تخم مرغ می شود نشان میدهد ما کلا وابسته هستیم
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    27 2
    کی نوبت محاکمه این آخوندی می رسد کسی باعث تورم 600 درصدی مسکن واقتصاد کشور شد
    • ایرانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      11 2
      آخوندی جوانها رو بیچاره کردی درآن دنیابایدجواب این بیگناهها رابدهید
  • RO ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    11 1
    آقای کدو شهر آجیلی
  • حاجی FR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    22 1
    وطن فروش را تعریف کنید؟
  • میرک IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 2
    مرگ بر نوکرامریکا
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 4
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    15 2
    کی دهن اینا گل میگرند
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    20 2
    همین کنجاله و خوراک دام که میلیاردها دلار براش هزینه می کنیم میتونیم داخل کشور تولید کنیم و کشاورزامون هم به نون و نوایی برسند. این همه هم به ارز نیاز پیدا نمی کنیم. اما این کار با مدیریت اصلاح طلبان غربزده و امثال آخوندی امکانپذیر نیست و نیاز به مدیریت جهادی دارد.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    15 4
    مردم بیدار شید در رای دادن دقت کنید.
  • دهاتی US ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 3
    اون احمقی که بار اول گفت ایران آفتابه هم نمی تواند درست کند رتبه A از دانشگاه پاریس راداشت مشکل او مدرک نبود مشکل او خود فروخته گی بود
  • فراز IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 1
    این آخوندی بااینهمه گندکاری چطور روش میشه اظهارنظر میکنه
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    اقای اخوندی تو تولید بلد نبودی و دائما به طرح پیشران مسکن مهری که کمیسیون مسکن سازمان ملل طرحی پیشران اقتصاد میدانست، فقط فحش میدادی و باعث تورم چندین صد درصدی مسکن شدی و لعنت و اه جوانانی که نمیتوانند ازدواج کنند یا در عقد بودند و با مشکل مسکن از هم جدا شدند، تا قامت پشت سر توست.
  • جلال DE ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 1
    با سلام و تشکر نمیدانم چرا اقای ریسی این وزیر سابق ناکارامد و چپاولگر را نمیگیرند و تمام دارایی هایش را که در حد باور نیست را توقیف نمیکنند.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    امان از اصلاه تلبان
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    عجب رویی داری تو ....
  • فاطمه IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 1
    آخوندی بلد بودی کاخ برا دخترت درست کنی
  • حسین US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 1
    فقط دکتر احمدی نژاد . خدا نگهدارت و دشمنانت در چشم مردم خار و ذلیل شوند بحق زهرای مطهر .ع.
  • Aa IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    باید هر کس لااقل در عمر خود یک بار رو راست باشد واقعیت در مورد مرغ در مورد گاو هم که از صداو سیما پخش شد پس تولید داخلی مهمی نداریم
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    تمام دولت دست اصلاح طلب ها ست همه بدبختی مردم از دست ایناست
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    13 0
    شما اصلاح طلبان شکسته نفسی میکنید، شما تولیدکننده درجه یک در دو موضوع هستید: یک. تولید تورم چندین صد درصدی ونزوئلایی، دو. بزرگترین تولیدکننده حاشیه سازی بجای اصلی. همین اظهارات کنونی بلد نیستیم توانایی نداریم، را موقع انتخابات بزنید، شماها هنگام انتخابات همه چیز بلدید و توانایید بعد از انتخابات فقط به دولت قبلی فحش میدهید و علت را دولت قبل میدانید، دولت برای چه چیزی انتخاب شده است؟!؟!
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    به شما اصلاح طلبان باید نوبل شیمی داد چون پول و پاسپورت ایران را به خاک تبدیل کردید.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    دوستان چرا خودتون رو گول میزنید
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    مقصر کیست که امثال آخوندی ها راست راست تو کشور راه میرون به همه چیه رو مسخره می کنن
  • علی حیدری IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    چنان خود را به زیرگند تولیدی خود برده اید ، که روی به هذیان گویی آورده اید . این فهم پائین احساس ندارند که انقلاب متعلق به همان طبقه که این نادان می گوید به آنها رای ندهید.
  • هرچی شما بگید IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 7
    من طرف هیچکدام از این دو حزب نیستم! ولی دلم می خواهد ترامپ برنده شود که ببینم چطور حزب ریاکار کشور را اداره میکند
  • محمود1 IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    19 0
    حالم ازش بهم می خوره
  • نور IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    حتی کسیکه الفبای سیاست نمیدونه میدونه که این اقااومده بود مردموازین نظام خسته کنه البته با خدمتیکه در طول 5سال انجام داد. هرکی بسادگی ازکنارش بگذره شریک جرم این اقاست وقطعاباید محاکمه بشه
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 4
    حق با آخوندی ست
  • مرصاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 0
    هذیان گویی های ادامه دار اصلاح طلبان !!
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      12 0
      تنها راه‌‌رهایی‌ از مشکلات ‌‌دوری‌ازاصلاح ،طلبان است
  • مرصاد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    آخوندی ؛ کلا ظاهرش ، تماما دافعه است ، عملکردش ، که دیگر بماند !!
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    چرا؟ بدون دلیل سخن نگو
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    ایشان درست میگن چون هر فردی مثل خودش با طرح و برنامه ریزی دشمن در راس امور کشورمان بود واین امر طبیعی که اقتصاد ایران وابسته باشه و ....
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    16 0
    این آقا که رئیس ستاد میر حسین موسوی بود نباید به پست مهمی چون وزارت مسکن گمارده می شد. اینها دنبال آمریکا و تعطیلی کشور هستند.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    انقلاب به دست نااهلان افتاد فاتحه .آخوندی احمق یکی از آنهاست..تف به این همه پررویی برو خودتو بکش جواب خدا رو چطور میدهید درمقابل این ملت ستم کشیده خدا فقط جوابتان را بدهد.
  • مجتبی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    این جوری گفتید ، الان قهر می‌کنه ، میره لندون پیش ملکه به صرف شیر ...
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    باید برای تولید مرغ و گوشت محتاج واردات باشیم دیگه زمین و آب که داریم تحریم نیست
  • جعفر IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    سلام،اخوندی،این مملکت هر چی باش،برا من عزیزه،و مشکلات ما به هیچ خارجی،و دوستانشون ربطی نداره،لطف کن،به مردم خدمت رسانی نکن،ما نخواهیم امثال تو اظهار نظر کنن،کی رو باید ببینیم،یک مستاجر،ساری،یک گرفتار ساری
  • کاظم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    ارز ۴۲۰۰ نباید صرف واردات نهاده های دامی شود بلکه باید مستقیم به اقازادهها مثل اخوندی دا ده شود تا مستقیم مرغ وارد کنند تا لتوانند به عشق حال خود در کشورهای اروپایی ادامه دهند
  • ترامپ IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 5
    من علاقه زیادی به آخوندی دارم
    • سجاد IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      4 0
      یکی از علاقه هاتو بگو ....جون من
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      3 0
      میدونستی هرکس به کسی علاقه داشته باشد با او محشور می‌شود.!
  • ایران سرافراز IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    خدا هدایتت کنداخوندی وامثال او
  • سید هادی ریاضی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    آقای آخوندی پس بیخبری که جوانان ما چه کردند در تولید داخل متاسفم که شما وزیر این کشور بودید
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    شما که عرضه تولید تخم مرغ رو هم ندارید چرا مسئولیت قبول میکنید برید بزارید اونایی که علم و تخصص دارن بیان چرا چسبیدین به صندلی
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 1
    لطفا توضیح بدین که آقای آخوندی چطور یه نفره این تورم مسکن رو ایجاد کرده؟ همین طور اگه وابستگی در تولید مرغ استراتژیک نیست پس چرا در این شرایط فی الفور قطع نمیشه؟ اگر هم نه لطفا لغاتی رو که درک واقعی از معناشون ندارین بکار نبرین!
  • نصرت اله IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    گیرم که حرفت عقلانی وعالمانه باشد اما چون عمل نداشته ونداری چهره وصدایت برایمان منفوراست آقای مهندس....
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    بر عباس آخوندی
  • محمدرضا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    وطن فروش= اصلاح طلب بی غیرت و تدبیر
  • محمد حسین IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    ان شاءالله خداوند متعال همه مسئولین بی لیاقت رو هدایت فرماید ان شاءالله
  • حامد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 5
    من سیاسی نیستم ولی واقعا خوبه که اصلاح طلب ها هستن همه چیزو گردن اونا بندازین.
  • امیر IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    امثال شما دلالها مملکت را به خاک سیاه نشاندید که فقط دنبال جو سازی برای سود بیشتر خود و بستگانتان هستید و از زحمت و کار خبری نیست اینها را دور برزید فقط به عشق رهبر و ظهور مردم ت. دهنت نمیزنند
  • مهدی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    هرکس تواین کشورگفت امیدمان به غرب غلط کرده.....
  • جاسم IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 0
    آخوندی چی می گی خودت هم متوجه می شی؟
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    تاجایی که یادم اجداد ما مرغ داشتن تولید میکردن ولی حرام خور نبودن
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    آخوندی همان بود که ذخایر ارزی خالی کرد بخاطر قرارداد هواپیمایی که همه می دانستند امریکا با هر طیفی وقتی دیدند ایران در دام افتاده از آن خارج پول های ایران بلوکه کنند
  • دلخوش IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    به نظر من باید این آدم از کشور انداخت بیرون آیا اینها به کشور خیانت نکردند ؟
  • محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 2
    به کوری چشم شما ودشمن هم رای خواهیم داد تابحال رای دادیم به فرد مورد علاقه نه به شما وهمسال شما
  • علی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    واقعا داشتن افرادی مثل اخوندی بلایی است که خداوند به ملت ایران نازل کرده است. ترا خدا نگاه کنید قیافه و اخمشو مثل اینکه طلبکار از مردم است، واقعا این جور افراد از خودشان خجالت نمی کشند؟؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    مردم از مسولین مایوس شدند شرط پیشرفت یک مملکت اینه که دلسوزانه بدور از تفرقه ودودسته گی مملکت را اداره کنی ولی افسوس مسولین فعلا درگیر خودشون وسیاه بازیهای خودشون واز مردم غافل
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    دروغ شاخدار چرا میگی؟! انقدر جوجه زیاد بود که همه ش رو خفه کردید برای تنظیم بازار.!!!
  • یاوری IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 2
    ای کاش، اینقدر که ما به تخطئه هم میپردازیم، به این میپرداختیم مه اشتباهات و نقاط مثبت ما در این چند دهه چه بوده و چگونه میتوانیم بر نقاط قوت خود بیفزاییم و نقاط ضعف بکاهیم. بر دوش رسانه است تا ذهن های منتقد صرف و تمجید صرف را به واقعیت نگری و حقیقت پذیری سوق و عادت دهد تا ما جامعه ای راه حل جو بار بیایم نه صرفا مخالف یا موافق.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    شما بفرماید براتولید داخلی چه قدمی برداشتید ؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    شما برای مردم چی کردید؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 1
    به کوری چشم شما تا آخر به اصولگرایان جهادی رای می دهیم.!!!!!
  • رامین IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 3
    نظراقای اخوندی درسته اگه مامشکل تولید نداریم چرابایدمرغ 26 هزاری بخریم
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 11
    اصول گرایان چرخ های اصلاحات را پنچر میکنند سپس می گویند چرا راه نمیروی.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 0
      افساد طلبان اصلا چرخ ندارند.!!! بعد هر چه به سرشان میاد خود می کنند.!!! کاش هیچوقت افساد طلبان در انتخابات شرکت نمی‌کردند ورای نمی آوردند.!!!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    یعنی تابحال عقلتون به این نرسیده که کشوردرچه فاجعه ای دست وپامی زند؟حق داریدچون سیرازحال گرسنه خبرندارد
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      1 0
      دروغ میگی ....
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      احسنت.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    مشکل تحریم نیست مشکل دزدهای بیت المال است
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    بخاطرتحلیلهای مغرضانه آخوندی قیمت مرغ به این روز افتاده
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 0
    مرگ بر دشمنان خارجی وداخلی اسلام ومسلمین.!!!
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    مرگ بر دشمنان اسلام و مسلمین.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    البته که آخوندی مشکل داره هیچ شکی نیست اما این حرفشم کاملا درسته
  • دبوب IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    مخالفم
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 1
    دیوث سیاسی شایسته این مردک است... فقط محاکمه او یکمی از این دردی که به ما تحمیل کرد را تسکین می دهد...
  • رامین محمدی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 2
    اینکه ما واردات کشورمان بسیار زیاد است درست است وباید در کنار جهان باشیم درست است تا تولید کشورمان گران تمام نشود وتا مردم در فشار نباشند ولی باید به فکر قوی کردن تولید باشیم کم کم گام به گام چون ماه عقب ماندگی زیاد ی از گذشته داریم وضمنن رئیس جمهور در ایران اختیارات بسیار کمی دارد وفرهنگ عمومی کشور وسیاسیون ونشریات وروز نامه کمی بیش از زیاد تو کارهای دولت دخالت سرپیچی میکنند و مجلس هم با دولت همکاری نمیکند برای تصویب قانونهای که دولت لازم دارد انجام نمی دهد دولت دیگه کاری ازش بر نمی آ د بدش تمام دنیا جهان اول دارند با هم کار میکنند ما که جهان سوم هستیم نیاز بیشتری داریم
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    هر پست یا مسو لیستی درنظام جمهو ری اسلامی به آ خوندی خیانت به مر دم است اون از وزیر بودن راه شهرسازی که نه درحوزه راه کارکرد نه درشهر سازی مسکن مهر که یک جوان وطبقه محروم وقشرضعیف با وام وقرض می توانست صاحب خانه شود با بی برنامگی وهدف به اوج فلک وگرانی رساند اثبات قضیه توطرح ماند و منجر به استعفا شد تیم وچی د مان وافکار.. ایده ایشان وغیر ه اینست بگذار کسی که ندارد به میرد ودر جلسات وتصمیم گیریها سهمی برای قشر صعیف و متوسط ومحروم تو هدف وافکار نبود چون کارنامه سیاه من در میان جمع وفکر وخدمت جای دیگر است
  • AU ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    چرا حالا هم بازهم ازانسان های مثل آخوندی استفاده می کنید
  • اکبر IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    چهل سال انها‌که‌ مقام‌‌‌‌‌‌دولتی داشتند‌‌‌وادم‌هایکه‌‌‌‌خودشن میجسباند‌‌‌‌‌به‌‌‌‌‌‌انقلاب‌‌ باید‌‌جواب ثروت‌ها‌‌کلا‌ن‌‌خود‌ جواب‌‌‌شفاف‌‌‌بدهند‌
  • سید مجید میر تاج الدینی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 1
    به به عباس اقا در امور مرغ هم سررشته دارند..تولید واگن قطار ومسکن رو تخته کردین رفت ...لااقل بذارین خروسها تا۱۴۰۰بالای سر خانواده شون باشن....راستی عباس جون خشت میمالی؟
  • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 2
    ازکدوم مدیران جهادی وکارامد اصولگرا حرف میزنی؟
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    فقط از دستگاه قضا میخوام زندگی این آدما رو بیشتر بررسی کنه
  • علی IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 3
    تا زمانی که جنگ بین اصلاح طلبان و اصولگرایان ادامه داشته باشد اوضاع مملکت و مردم روز به روز بدتر میشود
  • مجید IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    11 0
    بلای سر مسکن آوردی به هیچ توجهی قابل قبول نیست میتوانی از کسانی که مساجر هستن بپرسید ببینی چی میکشن از این بی مسولیتی تو خدا از سر تقصیر کسانی که مردم به این روز رساندن نگذرد
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    یه نفر پیدا نمیشه این آخوندی رو محاکمه کنه؟
  • حسین IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    راحت میتونست خونه بسازه و ربطی به تحریم نداشت صنعت ساختمان ۹۰ درصد خودکفایی داریم ولی تو فاتحه ش خون دی پس لطفا ساکت
  • نیما IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 2
    ماکجادرحال پیشرفتیم که هرچی توبازارکمیاب یاقحط میشه میگن بخاطرمواد اولیه اون کالاست که ازخارج میاد پس اگه اخوندی دروغ میگه وما خودکفایی وتولیدوپیشرفت داریم فقط میشه نتیجه گرفت که توکشورگرفتار یک مشت دزد و درغگو و مال بیت المال خوریم
  • سید IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    جواب افساد طلبان خاموشی است
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 0
      جواب افساد طلبان جواب دادن است الان.!!!
  • مهدی رنجبر IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    آقای آخوندی شماعرضه نداری کناربکش این کشورمشکلش فقط با مدیریت جهادی واتکابه داخل حل می شود نه تکیه به خارج آقای قالیباف یارییسی گزینه مناسب ریاست جمهوری هستند
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 2
    شما چه اصولگرا چه اصلاح طلب همتون بدین
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      اونوقت شما؟؟؟!!!
  • محم IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    تا روسایی مثل شما داشته باشیم آخوندی، جوجه هم تولید نداریم
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    اینجور که این چندماه باقیمانده دولت روحانی قرار نیست کاری برای مردم بشه دولت به صورت غیر رسمی تعطیل شده امیدوارم زودتر این چند ماه بگذره ولی تجربه ای مهم باید ملت یاد بگیرن فقط چهارسال اجازه بدن یه دولت سرکار باشه ودیگه به یک ریس جمهور برای بار دوم رای ندن این نظر من هست
  • شناس IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 0
    البته این که آقان میگویند تولیدات ماهم قسمت اعظم آن وارداتی است درست میگویند بخاطر اینکه رانتی که در واردات برای این آقایان دارد اجازه نخواهند داد که تولیدی صددرصد داخلی وارد بازار شود چرا این همه موادی که در داخل وجود دارد مشابه آن از خارج وارد میشه آنهم با ارز4200تومانی ودر بازار آزاد با نرخ ارز بازار سیاه فروخته میشود سود کلان این تجارت به جیب چه کسانی میرود کجا هزینه میشود
  • مجید IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    اقای‌آخوندی اگر صنعت دفاعی ما نبود تو الان غاز میچراندی.
  • رضا ه IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    9 0
    با وجود یکه آدم متعصب و بی منطقی نیستم، نمیدونم چرا اینقد از این آخوندی متنفرم
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      مااز همه افساد طلبان متنفریم...!!!
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    ما حتی روغن هم نداریم...!؟ توان تولید آنرا هم نداریم !!!؟ یا باز هم بودجه نداریم !؟
  • ایلیا IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    12 0
    حضرت عباسی اگه از خدا نترسم و افسادطلبها را می آرم وسط میدان انقلاب اول به علت توهین به مردم 100 ضربه شلاق می زنم و تا عبرت بشود برای کسانی که نون این نظام را خورده اند و الان هم دارند ...
  • حسین IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 11
    آخه این اصولگراها چه کاری کردند.ویرانی های ببار آمده در دوره احمدی نژاد کم بود
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 0
    بهترین مرحم بر درد دل مردم مصیبت کشیده، محاکمه عباس آخوندی است. اگر چه با اینکار قیمت مسکن پائین نمیاد ولی حد اقل داغی که در دل ما افتاده کمتر میشه.
  • NL ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    وقت رفتنه
  • بهلول IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    افساد طلب ها جایی در مملکت ندارند.
  • جهاندار IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    میشه جناب آخوندی بفرمایید این همه ثروت خودتو بچه هات رو چطور بدست آوردی؟ شما تولید نمیتونید بکنید، چرا این همه برای گرفتن پست ومقام حرس میزنید؟ به شخصه دوست دارم تراپ دوباره رای بیاره. تا بدونیم کجای کار هستیم.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    از نظر اصلاح طلب ها تولید هیچ کالایی در داخل کشور توجیه اقتصادی ندارد ، شاید یادتان باشد ، چه سخرانی های در مزمت ساخت پتروشیمی ستاره ی خلیج فارس که نکردند : حرام کردن سرمایه های مملکت ، گاوچران های پتروشیمی ساز و..... الآن را ببینید که از اقتصادی ترین بنگاه های حتی در جهان هستش ، اصلاح طلب ها به دنبال هر چه وابسته تر کردن کشور به غرب هستند ، چرا که به دنبال منابع قدرت قابل اتکا در خارج هستند ، ودر مقابل طرف های خارجی بهای حمایتشان از اصلاح طلب ها این است که ویروس "" توجیه اقتصادی ندارد "" را انتشار دهند وتا میتوانند مانع ایجاد زیر ساخت ها استقلال ساز شوند،وهمچنین به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند
  • مسعود DE ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 8
    مشرق خیلی راحتی. همه شدند فعال فتنه ۸۸ . شما خیلی مثلاً خوبید.
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      1 0
      درود خدا برمشرق. ماهم حقیقتا خوبیم.!!!
  • US ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 2
    دولت محترم از کارت ملی هوشمند چه خبر ؟ قدرت تولید کارت ملی هوشمند داخلی داری ؟ اگر نداری زور ازمایی با جهان خارج را کنار بگذار . به اندازه ی بود باید نمود ( سعدی شیرازی هفتصد سال پیش ) نظر به اینکه اقتصاد ایران ( به قول رییس جمهور ) از اقتصاد المان هم بهتر است پس حتما نسبت به صدور کارت ملی هوشمند داخلی اقدام شود .
  • علی شریفی ۶ IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    سلام کو آمو ما ملت ایران بدبخت واصیل ایران عده ای نابلدان برای خرابی به آرمان پاک امام خمینی(ره) وبرای از کول همدیگر بالا رفتن وهیزم جهنم خود را جمع کردن وفرصت طلبی کردن حق این ملت را ناحق ضایع کردن حالا یعنی چه همه تون برحسب ناتوانیاتون به احمدی نژاد گیرداده اید کروناهای دوپا بدتر از ویروس های کرونا خدا شفاتون بده به ماجانبازان بی توقع صبر وتحملی عطا فرمایدسپاس علی،باز
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    5 0
    دیگه هم می دانند آقایون مثل یک آب خوردن دروغ می گویند...
  • DE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    اقای اخوندی اگر بدست شما باشه میخواهید کشور ایران رو دودستی تقدیم امریکا کنید. شما با این کارنامه ضد مردمی مسکن تون بهتره سکوت کنید.
  • نیروی شهادت طلب مقاومت اسلامی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 0
    وقتی امثال حضرتعالی وزیر شوید بایدهم تولیدمان اینگونه باشد علی الحال نگران نباش خون شهدای میهن اسلامی نمی گذارد اب خوش از گلوی انهایی که ناجوانمردانه عمل کردند و بفکر مردم زیر دست نبودند پایین برود دنیا با فرمول عمل و عکس العمل برقراراست و نهایتا در جای دیگر ان افرادی که بجای خدمت بفکر جیب خود بودند خداوند حالشان را خواهد گرفت در خاتمه طرف نظراتم شخص اقای اخوندی نیست بلکه همه انهایی که بخون شهدا احترام نگذاشتند و بفکر انباشت دلار و سکه و.....بودند عاقبت بخیر نخواهند شد.
    • جبهه IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      خدا همه تونو بندازه
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      احسنت. خدا دشمنان اسلام را بندازه.!!!
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    آقای آخوندی در مورد تولید مرغ درست می گوید وقتی بعضی از مسئولین مثل خودش باشند بهتر از این نمی شود
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    افساد طلبان سکوت...!!! قبل از اینکه خدا ساکتتان فرماید برای همیشه.!!!!!
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    واقعا دل آدم خون میشه وقتی حرفهای این غرب گراهای بی غیرت را میشنفه،کشوری که بادست خالی ۸سال با تمام ابرقدرتهایی که از صدام حمایت میکردند جنگید وشکست نخورد،وامروز یک بی غیرت میگوید مامرغ هم نمی توانیم تولید کنیم.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    کشورهای غربی هم برای پیشرفت کردن مثل ما منتظر یک منجی ماندند تا ازخارج کشورشان یک نفریا یک کشوربیاید کمکشان کند برای آنهاپول خرج کند یا خودشان کشورشان را ساختند این حرفهای که این آقایان امثال آخوندی می گویند کاسه گدایی بدست گرفتن است حتی اگر تمام کشورهای غربی هم به کمک مابیایندبااین ریخت وپاش و مسئولین بی کفایت سفارشی وفامیلی ما به هیچ جا نمی رسیم اعلاج کشوردور ریختن تمام مدیران کنونی وجایگزینی جوانان هوشمند وباانگیزه وشایسته براساس ضوابط ومقررات محکم وسخت وخلل ناپذیر چون کشورما سرمایه وثروت لازم راداردولی مدیران لایق وهوشمندوبا انگیزه وکاربلد ندارد چون همه چیزروابطی وغیر علمی وعکس قانون ومقررات است
  • علی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    آخوندی ......خدااز شمابخاطراین طرزفکرتان نگذردآتش دوزخ راهم بیادآرشایداینقدربرعلبه کشورت صحبت نکنی البته برگوشهاوچشمهایتان مهرخفت خورده که اینقدرذلیلانه صحبت می کنی
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    انشا اله اوواقازادهاشون دریک دادگاه انقلابی به دست جوانان انقلابی به زودی محاکمه خواهندشد البته اگه اربابهای اون ور ابیشون فراریشون ندند
  • حمید IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    خداشاهده به درد چوپانی هم نمیخوری
  • ۰ IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    چه کسی ماهواره نظامی به فضا فرستاد،چه کسی در حوضه نظامی ماروبینیاز کردجوانهایی که جان دادن برای این کشور،روسیاهی مثل آخوندی جواب ابلهان خاموشی
  • ن IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    اخوندی یا هر کسی که داره تو رفاه زندگگی میکنه روز قیامت تک تک شما باید پاسخگویه یه ملت باشید .وای به حال شما پیش خدا نمیشه بازیه سیاسی راه بیندازین .
  • علی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    آقای آخوندی پس شما چه کار میکردی این مدت فقط از دست تون آب به آسیاب دشمن ریختن میاد ، حیف این همه خون شهدا نبود آقای آخوندی ،بترسین از روزی به بلای آه مظلوم گرفتار شدن
  • FR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    اصلاح طلب ها برای مردم هر روزشون رو بدتر از دیروزشون درست کردین
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    یکی نیست به این موجود بگه، آخه آخوندی !!!! ، ما موشک ساختیم، ماهواره ساختیم. آن قسمت هایی از اقتصاد و دولت که دست امثال شما بوده، زمین خورده.
  • جلال IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    جالبه اینه هم اون جناح هم این جناح با سیاستمدار دشمنند اونا ترس از بازگشت به قدرت سیاستمدار اینا در سودای نداشتن گزینه پیش روی مردم و به قدرت رسیدن هردو مردم رو قبول ندارند و فقط مردم کانالیزه رو قبول دارند مگه نمگید مردم فهیمن
  • ترابیان IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    دقت کردید چند وقت است یک مشت جانور دوزیست افساد طلب وطن فروش مرتب در رسانه ها در حال اراجیف گفتن و ماله کشی گندکاریها شون هستند تا برجام کذایی شان و وطن فروشی هایشان را توجیه کنند قیافه هاشون مشمئز کننده است حالا ما رائفی پور داریم که دهان باز می کند جوانها را جذب می کند
  • سعید IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    چون احمدی نژاد مرد محبوب ایران و جهان میخاد بیاد می ترسید و لرز به اندام های شما افتاده
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    شما حاصل کدام اشتباه ما هستید؟
  • ترابیان IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    تازه روحانی می گفت این آخوندی از وزیران برنده
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    بله ... همونطور که همه داریم میبینیم ، این بساط اصلاح طلبها شده قوز بالا قوز واسه مردم ...
  • BG ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 1
    عباس آخوندی کلا ۳ سال مسئول بود،همه کاسه کوزه ها سر این بدبخت نشکنید
    • DE ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      متاسفانه با این کارنامه سیاه یک روزش هم زیاد بوده! صد دویست سال پیش که نه نفت بود نه برق نه تلفن و گاز ایا ایرانیان از نظر معماری در دنیا تک نبودند؟ اینهمه بناهای زیبا از زمان قبل از اسلام و بعد دوره اسلامی داریم که حتی اروپائیان با حسرت به اش نگاه میکنند بعد یک نفر مثل اقای اخوندی میاد اینهمه ابراز عجز و ناتوانی می کنه. بهتره رئیس جمهورهای عزیز مادر انتخاب و گزینش وزاشون نهایت دقت رو بکنند. وزیری رو انتخاب کنند که دلسوز ، شجاع ، مومن ، متخصص و ازهمه مهمتر انقلابی باشه و برای کشورش دل بسوزنه نه اینکه مثل این اقای اخوندی برای لیبرالیسیم و گلوبالیسم استعماری خودکشی کنه و مردم رو ناراضی کنه.
  • علی پوراحمد IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    چرا از حقوق از بین رفته مردم دفاع نمیکند . چرا از دولت باز خواست نمیشود . آیا فقط انرژی اتمی مهم است و معیشت مردم مهم نیست ؟
  • سید حبیب IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    وقتی آخوندیرو بخاطر اعمال موقع وزارت مسکن محاکمه نکردیم باید زبان درازی کنه ای وای بر ما که قانونی نداریم که مسئولین ناکارآمد رو محاکمه کنه و از اون طرف مسئولین رو تحقیق تفحص کنه ببینه اینهمه ثروت رو از کجا آوردن
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    باید مسئولان ناکارآمد محاکمه بشن و در مورد ثروت‌های هنگفتشون بررسی بشن
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    در کشورهایی که از تهدید تحریم فرصت تولید و پیشرفت ساختند هرگز اختلاسهای چند میلیارد و در مقابل سکوت کردن مسولانش، اتفاق نافتاده.
  • احسان IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    این نظریه پرداز جدید افساد طلبان ترسو از سیل یه لنگه دیگه البته یه کم غلیظ تر هم داره اونم جناب هاشمی طبا اینا کاری که بهشون محول شده رو دارن انجام میدن نا امید کردن مردم و دو قطبی سازی ترس از نیروهای جهادی در انتخابات آتی یه سوال از هم وطنان عزیز ایشون همون شخصی هس که رئیس ستاد انتخابات جنبش سبز بودن و در صورت پیروزی در سال 88 میشد معاون اول میدونین چه بلایی سر این مملکت می آورد در یه وزارت خانه بود که اونطوری ویران کرد معاون می شد چی می کرد ما باید تو انتخابمون دقیق باشیم بصیرت که رهبر انقلاب میگن برا همین مواقع هس
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    کاشکی یه مرد پیدا میشد این را دستگیر و حاکمه میکرد واقعا جزای بدبختی که مردم بابت هزینه های مسکن بخاطر یک مثل این تحمل میکنند غیر از محاکمه هست خدا میداند چقدر ادمها هستند که دست به هرکاری میزنند تا اجاره مسکن خودشان را تامین کنند اونوقت این بابا که پسرش هم در زمان وزارت ایشان دستگیر شده برای ملت سخنرانی و اظهار نظر میکند
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 1
    این ی مورد که ما هیچ چیز رو نمی تونیم تولید کنیم راست گفته همه چیز داخل کشور ما از خارج می اد
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    بابا چرندیات چیه تحویل مردم میدی عباس اخوندی حرف حساب و دقیق میزنه همه بدبختی های ملت زیر سر احمدی نژاد که تحریم کاغذ پاره خواند و مسکن مهر اشغال با پول کلان این ملت ساخت که به لعنت خدا نمیارزه مگه احمدی نژاد مسکن مهر غیر اصولی و هر دم بیل ساخت قیمت خونه اومد پایین .
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    رئیس ستاد انتخابات موسوی بهتر از این نمی شود کافی است پرونده اموال و دارایی ایشان و خانواده اشان رسیدگی شود بعد معلوم خواهد شد این جماعت چه ظلمی به ملت و کشور کردند..
  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    عزیزان برادران خواهران. وقتی مشکل کشورما مرغ وتخم مرغ وگوشت وروغن وهروز هم از این باغ بری می‌رسد. چه می‌توان گفت
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    وزیر سابق ،لبه پرتگاهی حواست هست.... لطفا مردم صبور را احمیق فرض نکنید
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    میگید ایشون اشتباه میکنه و منحرف یا هر چیزی که شما میگید هست باشه قبول پس مشکل کجاس چرا تمام صنعت کشور خوابیده و یا در حال ورشکستگی هست چرا شب میخوابیم و صبح ۶ هزار تومن رو قیمت مرغ رفته و از کیلیویی ۲۱ هزار تومن به ۲۷ هزار تومن رسید
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    پشت میز نشسته اندته خبری ازگرسنه دارند و نه خبری از وضع کشورانها دنبال این هستندوضع کشور را خراب جلوه بدهندو دستشان را به روی غرب دراز کنند
  • Jalil IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    تحریم در دنیای جدید؛ بیشتر یک ابزار روانی است تا یک ابزار واقعی! واقعا مردم نمیدونند که این تورم غیر واقعیست هیچ ربطی به دلار و تحریم و بیعرضگی مسئولان در تمام سطوح ندارد
  • علیرضا برجیان IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    جناب آخوندی هزار و دویست میلیاردی که توی بورس پارو کردی رو باور کنیم یا اشک تمساح جنابعالی رو؟ مرد حسابی تو خودت سمبل هستی. میخواستی بهFATFبپیوندی که چیکار کنی؟ متاسفانه این عادت شده برای دولتها که خرابکاری و بی کفایتی خودشون رو میندازن گردن دولت قبلیشون .شما که میدونستی ایراد کار کجاس چرا توی این هشت سال قدم مثبتی برنداشتی .شماها باید بفکر تولید و خودکفایی در زمینه ی غذای دام و طیور می بودید تا کار به اینجا نکشه.پس لطفا سینه چاک نکن برای مردم فهیم ایران و بی لیاقتی خودتونو توجیه نکنین.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اخوندی از ملت ایران انتقام گرفت بگردید دلیلش را بیابید
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    هرگز آخوندی را حلال نخواهم کرد خدایا تو خود جزایش را بده الهی آمین
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    لیدر های افسادطلبها همه ضد انقلاب و بشریت ایرانی هستند یه روز ی همه محاکمه می شوند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اره خب تا مدیرهایی مثل اینا سرکار باشن مرغ که سهله جوجه مرغ هم تو این مملکت تولید نمیشه
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    هیچی
  • حسین IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    وای بر این آخوندی
  • محمد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اصلاح طلبان لطفا موقع انتخابات ریاست جمهوری دوباره تبلیغ کنید هرکاندیدی غیر از کاندید اصلاحات در خیابان دیوار میکشد
  • امیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    خیانت شمااصلاح طلبان به ملت ایران هرگزفراموش نمیشه تلاشهاوموفقیتهای هسته ای رابه باددادید.باندانم کاری هایتون مردم راازدین وانقلاب متنفرکردید.سواد،وجدان،ندارید.یه عده بی خاصیت قدرت طلب که خون شهداراپایمال کردید.خدانسلتون راازروی زمین برداردانشاالله .خفه بشیدلااقل
  • T IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    ای لعنت بر واشنگتن دی سی. بابا دیگه از این آخوندی مطلب نزارین. تورووووووووووخخخخخدا
  • حسین IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اگرنمی توانیم تولید مرغ یاهرچیزدیگردرکشورداشته باشیم ازعرضه شما است
  • حمید IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    چیزی که تاکنون تجربه شده اصلاح طلبان به ایران خیانت ها کرده اند
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    آقای آخوندی نگران نباش افراد بسیار کارآمدی در مملکت وجود دارند همه مثل شما نیستند لطفاً به روانپزشک مراجعه فرمایید
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    آ خوندی کار نامه سیاه مدیریت ضعیف مسکن گران فکر واندیشه خدمت نیست
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    خدایا افساد طلبان وکرونا را یک جا نابود بفرما. ممنون.
    • RO ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      فرقی نمیکنند هر دو یکی هستند
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      احسنت. خدایا افساد طلبان وکرونا را یک جا نابود بفرما.
  • مسعود IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    کوتاهی دولت در سالهای گذشته باعث وابستگی شده و ااا نهاده دامی را مگر نمی توان تولید کرد
  • طاهااحمدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    من حقیر میدونم ملت ایران از مدیران باکفایت که خداروشکر بسیارند نومید نخواهد شد انتخابات ۱۴۰۰مشت آهنینی بردهان یاوه گویانی چون اینها خواهد زد وامثال این نوکر استکبار را پای میز محاکمه خواهیم دید .بزودی انشاها...
    • RO ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      عیب از قانون است تا قانون بروز نشود ودانشمندان به مجلس نروند هیچ پیغمبر زاده ای هم نمی تواند مشکلات راحل کند
  • بهروز IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    بله وقتی جوجه های زبون بسته رو زنده زنده چال میکنید یعنی توان بزرگ کردن جوجه رو ندارید چطور میخواهید انسان ها رو بزرگ کنید لابد می خواهید مردم رو هم زنده به گور کنید تا مشکلات حل بشه .نه عزیزم
  • علیرضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    کلا این جماعت نوکر به دنیا آمده‌اند و به این نوکری هم افتخار می کنند باید این افراد در دولت شناسایی شوند وبه کارهایی از این قبیل گماشته شوند.
  • حمید IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 1
    بعضی از اصلاح طلبان در مغالطه گری نمره شون بالا است.
  • ازاد IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 1
    کجای حرف آقای آخوندی اشتباه بود اگر نهادهای دامی با ارز دولتی وارد نشود مرغ کیلویی صد هزار تومان می شود
  • عبدالله IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    برومردک غرب زده کم مردمو نا امید کن کم خود باوری مردمو زیر پات له کن
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    هنوز هم با کمال پر رویی تمام تقصیرات را گردن احمدی نژاد می اندازد،پس شما تو این هشت سال چه کردین؟
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا دوستان
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    کدام پیشرفت مونتاژ قطعات؟
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      البته در اقتصاد و صنعت همه کشورهای جهان به نحوی وابسته هستندواقتصادکل کشورها وابسته به یکدیگر بودن است پس اقتصادی پویا است که بهترین تبادلات را داشته باشد وقتی کالایی خارجی خیلی ارزانتر وبه صرفه تر از کالای مشابه داخلی است آنرا وارد کندوتولیدات داخلی را معطوف به کالاهای استراتژیک کند که دانش آن را کشورهای پیشرفته انتقال نمی دهندوگر نهحتی کشور آمریکا هم در بسیاری از ساختارهای اقتصادی و صنعتی وابسته به خارج است همچنین متقابلاً دیگر کشورهای صنعتی
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    به همان مسخرگی که یک روزنامه اصلاح طلب روحانی را اصلاح طلب نمیداند، دقیقا به همان مسخرگی احمدی نژاد را احمدی نژاد نمی دانید. احمدی نژاد اصولگرا بود اما اصولگرا نماند. البته بسیاری از اصولگراها گرایشی به اصول ندارند. احمدی نژاد هم یکی اش.
    • این عمار IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      0 0
      کاملا موافقم ممنون اخوی
  • فروزش IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    چرت نگو ماتوی حیاطمون کلی مرغ وخروس پرورش دادیم البته نه مرغ بادکنکی نیاز به ارزم نداشته
  • نریمان IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    عباس آخوندی شش سال خونه نساخت
  • mohsen FR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 3
    ازین عباس آخوندی هر چی بگید برمیاد
  • عبد اله IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 3
    خدایا فتنه گران را خودت رسوا کن
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 3
    چرا رییس جمهوری ک مثلا منتخب مردم در یک چارچوب ک براش تعیین میکنن باید کار کنه مگ جمهوریت نیست ؟!
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 3
    این ها پسماند فرهنگ خودباختگی هستند که چیزی از خودباوری امام خمینی نفهمیدند.
  • منوچهر IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 3
    تا مسئولان دو تابعیتی داریم وضعیت همینه چرا اگر کسی حتی برای کار های سطح پایین در ادارات دولتی خودش یا اطرافیانش سفر خارج از کشور داشته باشند یا پرونده در قوه قضاییه داشته باشند استخدام نمی‌شوند ولی مسئولین بچه ها شان خارج از کشور هستند و اطرافیانشان درگیر قوه قضائیه هستند و از همه بدتر دو تابعیتی هستند ولی سر کار هستند آیا این یک بوم و دو هوا نیست تمام مشکلات ما در داخل است تا حل نشود هیچ اتفاقی نمی افتد
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 1
    متاسفانه باید قبول کنیم که حقیقت را گفته.
  • سرباز وطن IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 1
    سلام بنده به جناب آخوندی عرض میکنم بله جنابعالی عرضه هیچ کاری راندارید قوه قضاییه باید جنابعالی را حد اقل به جرم عدم کارکرد و دریافت حقوق از دولت به عنوان حقوق شخص وزیر مسکن وشهر سازی محاکمه کنند جناب آخوندی اگر مملکت را به دست جوانان جهادی بدهند همانگونه که در جنگ نظامی پیروز شدیم در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 5
    وای بحال ملتی که فعال فتنه ۸۸ در سال ۹۲ میشود وزیر.
  • محسن اعظمی IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 5
    آقای آخوندی کشور ر ارث پدرتونه؟ چطور وقتی بودید کشور خوبیه ولی مردم پیشرفت کشورشون رو در دنیای سریع تکنولوژی میخوان میگید ورشکسته ایم و قادربه تولید نیستیم.بیخود تقصیرهم گردن احمدی نژاد نندازید ۳۲سال این کشور دست شما بوده دیگه ساکت شید
  • حجت IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 3
    فرار به جلو
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 2
    پس چرا نظرات مخالفین را چاپ نمیکنید. آن نظرات را نیز خودتون مینویسید که شاید بحث را داغ کنی برادر همه واقعیت را می‌دانند آخوندی انسال با خدای هست ولی شما اگر بخواهید یکی را خراب کنید این شیوه تان است ولی از خدا بترسید بخاطر اینکه چند صباحی بیشتر حکومت کنید باشد ولی آبروی کسی را نبرید
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      1 4
      بهتر است وقتی از چیزی اطلاعی نداری نظر ندهی الان شما هستی که داری تهمت می زنی این همه نظر مخالف چاپ شده بله همه واقعیت را می دانند اگر امثال شما با یکم فکر پای صندوق رای می رفتین الان وضع مملکت این نبود
  • ارسلان مرادپور IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 4
    .................این نیز بگذرد....ولی بدونید بچه هاتون بدبخت کردید نه خوشبخت...حق الناس ....گردن شماست......داغونید
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 2
    چرا با ملت اینکار رو کردی ؟ اخوندی چرا مسکن مهر رو گفتی مزخرف.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 4
    علت گرانی ها در ایران خودت هستی ، دورتون تمومه ، کسی به حرفات اهمیت نمیده،
  • علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 5
    ننگ بر شما اصلاح طلبان
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    بابا به فکر مردم باشید یک کم
  • ضد IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    راست میگه دمش گرم
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    اگر مسئولین مردمی و وطن پرست روی کار بیایند . سرانجام همه این افراد حداقل تبعید هست
  • حسین IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    آخوندی از کجا اومد و پشتش به کی گرم بود شد وزیر... تو رو خدا از این هیچ خبری به ملت ندید،
  • بیژن IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    جناب آخوندی مفتخر هستند در زمان وزارت ایشان یک اطاق مسکن مهرراهم افتتاح نکرده اند
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 2
    خیلی کوتاه فکرین که فکر میکنین اصلاح طلبان بد هستن و اصولگرا خوب
  • پیرو ولایت IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    جناب آخوندی .ماهیان دریا چطور اینا هم نمیشه داخل تولید کرد. ؟مرغ و خروس روستاها چطور . لبنیات محلی چطور ؟
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    از قدیم گفتند با هم برادرند... الان هم برادرند... فقط مردم بیچاره هستند که وسط دعواهای سیاسی شما دارند له می شوند.
  • محمود IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    از این ها نباید انتظار بیشتر داشت
    • بی خانمان IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      2 0
      با وجود آقای اخوندی همه خانه دار میشدند چون گفت افتخار میکنم یک خانه نساختم
  • حمید IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    آقای آخوندی بهتره کمتر صحبت کنند
  • سید IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    دست دزدودزدزاده هاراقطع کنیدهمه چیز درست میشود
  • مهدی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 0
    یک نفر به این بفهمونه که تو که اینقدر از نظر فکری ضعیف و وابسته هستی چرا وزارت قبول کردی تو که میگی آفتابه و مرغ نمی تونیم تولید کنیم میخواستی تو وزارت چکار کنی فقط دنبال حقوق نجومی بودی
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    آقا اینو که راست میگه بدون پیوستن به fatf صدسال دیگ هم پیش بریم همین هستیم ک هستیم.دنیا دنیای تعامل و همکاریه تا از لیست سیاه خارج نشیم فایده نداره کارایی ک انجام بدن
  • علی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    ناوقتی ازاین دست آدمهای حقیروبزدل ونوکرمآب سکان اموررادردست دارندنیازی به دشمن نداریم!
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    اخوندی بدترین وزیر تاریخ
  • سید محمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    تا کشور دست لیبرال های خود فروخته باشه هیچ پیشرفتی در کشور ایجاد نخواهد امثال اخوندی میراث خوار همان تقی زاده ها هستند که میگفتند ایرانی جماعت باید از فرق سر تا نوک ناخن پا غربی شود.امثال اینها اگر آزاد بودند تا کنون کشور را دو دستی تقدیم آمریکا و عمالش کرده بودند خداوند رهبر فرزانه را حفظ کند که کشور از دست اجنبی ها پرست ها حفظ کرده
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    آخوندی دیدیم چه یلایی سر مسکن مهر درآوردی زمان احمدی نژاد مرغ ارزون بود واجناس ثانیه به ثانیه گران نمی شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس