ویژه ها

هاشمی طبا می گوید:یک زمانی آقای احمدی‌نژاد به استان‌های مختلف می‌رفت و در بین مردم دست تکان می‌داد. من اینها را فریبکاری می‌بینم!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**هاشمی طبا:یک امضای روحانی به صد گردش قالیباف می ارزد

«مصطفی هاشمی طبا» فعال سیاسی اصلاح طلب با مدرک کارشناسی ارشد نساجی که در دولت های سازندگی و اصلاحات رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است و در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ کاندید شد ولی با این که از نامزدی انصراف نداد، اعلام کرد که خودش به روحانی رای می دهد، در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «من شخصا فکر نمی‌کنم که اگر بنده نوعی به‌عنوان رئیس‌جمهور یا رئیس مجلس به یک بیمارستان بروم و با کارکنان آن حال و احوال کنیم چیزی از وضعیت آنها را تغییر بدهد. اگر می‌خواهیم کادر پرستاری بیمارستان‌ها که واقعا هم در حال فداکاری هستند حالشان خوب شود باید امکانات بیشتری در اختیارشان قرار دهیم. وگرنه مثلا من نوعی که پسر پیغمبر نیستم که از دیدن چهره بنده مشعوف شوند. قانونگذاری تفاوت دارد با اینکه آدم بخواهد به جاهای مختلف برود. اینکه قانونگذار بخواهد در میان مردم باشد ملاک نیست».

هاشمی طبا در ادامه گفت: «آقای قالیباف در مسائل اجرائی واقعا شخص توانمندی است. اکنون در مجلس نیز باید از این توانمندی خود در واقع‌بینی و مقررات و روش‌های اجرائی کشور استفاده کند. یعنی احساس کند که چه کاری می‌شود کرد و کجای کار در کشور گیر دارد و درصدد رفع آنها برآید. یک زمانی آقای احمدی‌نژاد به استان‌های مختلف می‌رفت و در بین مردم دست تکان می‌داد. من اینها را فریبکاری می‌بینم».

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: «البته به هیچ‌وجه نمی‌خواهم خدای ناکرده به آقای قالیباف اتهام بزنم ولی یک امضای مفید رئیس‌جمهور به صد گردش و حضور در شهرهای مختلف بین مردم می‌ارزد. هر سفری که آقای احمدی‌نژاد می‌رفت چه بلوایی در شهر برپا می‌شد، چقدر هزینه می‌شد، چقدر از بیت‌المال و نیروهای مردم هدر می‌رفت. در حالی که رئیس‌جمهور با یک امضا می‌تواند خیلی از این مسائل را حل و فصل کند. به نظرم هر کسی باید کار خودش را انجام دهد. من شنیدم برخی پرستارها حقوق و کارانه معمولی خود را نگرفتند باید این مساله و مشکلات زندگی اینها حل شود وگرنه پرستارها که از دیدن ما خوشحال نمی‌شوند. بیمارها که حالشان بد است و نمی‌دانند چه کسی می‌آید و می‌رود. پزشکان و پرستاران می‌مانند که باید به آنها رسیدگی کرد و روحیه داد و تشویق عملی از آنها به عمل آورد».

رهبر معظم انقلاب- ۱۸ اسفند ۸۴- با تمجید از سفرهای استانی مقامات ارشد فرمودند: «آقایان! با مردم گرم بگیرید؛ در مقابل مردم تواضع کنید؛ به میان مردم بروید؛ در موارد مقتضی به خانه های مردم سر بزنید...من دیده ام مسئولانی را که خودشان را از مردم جدا می کردند، به خیال اینکه این کار، یک شان و تشخصی است! مردم کمترین اهمیتی به اینها نمی دادند؛ یعنی هیچ عزتی هم در چشم مردم نداشتند. بنابراین، با مردم و در کنار مردم باشید».

ایشان همچنین- ۶ شهریور ۸۵- فرمودند: «همیشه یک هدف از سفرها داشته ام و آن، این بوده است که توجه مسئولان کشور به مناطق گوناگون کشور جلب بشود».

مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته اند که مقامات ارشد کشور باید به شهرهای مختلف سفر کرده و با مردم از نزدیک در ارتباط باشند و واقعیتها را با چشم، و نه در گزارش ببینند.

خوی اشرافیگری یکی از مصادیق بارز رفتار اصلاح طلبان است. این طیف پیش از این نیز بارها سفرهای استانی و دیدارهای مردمی مقامات ارشد کشور را مورد تمسخر و توهین قرار داده است.

برای نمونه، «مسیح علی نژاد» خبرنگار فراری و کارمند رسمی وزارت خارجه آمریکا در جنگ علیه مردم ایران، در مقطعی که در ایران بود، در روزنامه اعتماد ملی- متعلق به کروبی- در مطلبی توهین آمیز و زشت با عنوان «آواز دلفین ها»  در اهانتی آشکار به مردمی که به استقبال رئیس جمهور در سفرهای استانی می روند، شور و شوق مردم را با حرکات «دلفین ها» که برای گرفتن غذا از دست مربی به کنار استخر می آیند، تشبیه کرد!

در روزهای گذشته محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای کمیسیون‌های مجلس در دومین سفر استانی به سیستان و بلوچستان سفر کردند. رییس مجلس و هیات همراه به دعوت مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان و در ادامه اجرای وظایف نظارتی مجلس و همچنین بازدید از زیرساخت‌ها، بررسی نیازها و مشکلات این استان و روند اجرایی پروژه‌ها به این استان سفر کرده‌اند. قالیباف پیش از این به استان خوزستان سفر کرده بود و در روزهای گذشته نیز به دیدار مدافعان سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) رفت.

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به سفر قالیباف به سیستان و بلوچستان نوشت: «در روزگاری که خیلی ها، از ترس سیل و زلزله و کرونا، به گوشه ای پناه میگیرن، تو قالیباف باش».

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی نوشت: «رهبری گفتند:مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، به شرط "تلاش شبانه روزی مسئولان" و "مدیریت قوی، جامع و خسته نشو" قابل حل است؛ ترسوهایی که ادای عقلانیت را در می آورند، مدیریت جهادی و خدمت به مردم توسط قالیباف را تحمل نمی کنند و کنایه می زنند».

**دلار ۳۱ هزارتومانی، نتیجه پایبندی به آرمان های انقلاب است

«مصطفی معین» وزیر علوم دولت اصلاحات و کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «متأسفانه مرگ‌ومیرها ادامه دارد و همان‌گونه که قبلا پیش‌بینی و هشدار داده شده بود، در پاییز رو به افزایش گذاشت و در جامعه به‌صورت امری عادی درآمده است! فرصت‌طلبی رقبای سیاسی نیز بدون توجه به مصالح، ضرورت انسجام و منافع ملی ادامه یافته و رو به گسترش است. از سوی دیگر سنگینی فشار تورم و گرانی، بی‌کاری و مشکلات معیشت بر گرده مردم صبور و عدم کارآمدی و پاسخ‌گویی دولت و مجلس جدید در این شرایط می‌تواند زمینه‌ساز اعتراض باشد. پیش‌بینی و پیشگیری شرط اول تدبیر و مدیریت در بحران‌هاست! ».

روزنامه آرمان نیز در مطلبی نوشت: «اینکه همینطور بگوئیم مقاومت و از طرف دیگر از معیشت بهتر سخن بگوئیم نمی‌شود. مقاومت به معنی معیشت بهتر نیست. امامان جمعه از معیشت بهتر و فراخ‌تر مردم می‌گویند و بعد هم با آمریکا دشمنی کنیم و با همه درگیر باشیم و بر اساس آرمان‌هایمان پیش برویم. آرمان هزینه دارد و هزینه‌اش را هم مردم می‌دهند. مردم باید بدانند هزینه آرمان‌ها به دوش شخص خاصی نیست و به دوش همه مردم است. مسئولان نیز باید به مردم بگویند که ما از آرمان‌های خود دفاع می‌کنیم و امارات و بحرین به آرمان‌های اسلامی خائن هستند و ما از آرمان‌ها دفاع می‌کنیم و در تنگنا قرار می‌گیریم. این را باید صراحتا به مردم بگویند... از یک طرف نمی‌توانیم از سیاست‌ها و آرمان‌ها کوتاه بیاییم و از طرف دیگر می‌خواهیم مردم را داشته باشیم. بنابراین مدام گفتار درمانی می‌کنیم و وعده می‌دهیم و فقط می‌گوئیم که می‌شود اما نمی‌شود».

اصلاح طلبان تاکنون بارها مدعی شده اند که وضع فعلی نتیجه و محصول مقاومت در برابر آمریکاست. طیف اصلاح طلب می گوید وضع موجود که دلار ۳۱ هزارتومانی و پراید ۱۳۰ میلیونی از شاخص های آن است، میوه و ثمره پایبندی به آرمان های انقلاب است!

آیا این ادعا صحیح است!؟ پاسخ قطعا منفی است. دلار ۳۱ هزارتومانی و سکه ۱۵ میلیونی نتیجه و ثمره اعتماد به آمریکا و اجرای برجام و تضمین دانستن امضای وزیر خارجه آمریکاست.

دولت آقای روحانی در اقدامی خسارت بار تمامی تخم مرغ های خود را در سبد برجام چید. کارشناسان بارها تاکید کرده اند که دولت روحانی به غیر از برجام هیچ طرح و برنامه دیگری برای اداره کشور و رفع مشکلات ندارد.

دولتمردان و فعالین اصلاح طلب در سالهای گذشته، برجام را فتح الفتوح نامیده و تاکید کردند که توافق هسته ای آنچنان محکم و دقیق نوشته شده که روسای جمهور بعدی آمریکا هم نمی توانند به هیچ عنوان از آن خارج شوند و به واسطه برجام آنچنان رونقی ایجاد می شود که...

عدم اعتماد به آمریکا، اعتماد به وعده الهی، تلاش شبانه روزی، میدان دادن به جوانان متخصص، مومن و انقلابی، استکبارستیزی، ساده زیستی، مردم داری، روحیه مبارزه با راحت طلبی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، پرهیز از اشرافی گری، عدم وابستگی و تمایل به نظام سلطه، پایبندی به وحدت و انسجام ملی، شجاعت، صداقت،  بصیرت و بینش سیاسی، برنامه داشتن، اهتمام در قانونگذاری و نظارت، ساده لوح نبودن، دارای نگاه کلان ملی، بهره مندی از نظر کارشناسی، تقوا و تدین، انقلابی بودن و...از ویژگی های یک مسئول تراز انقلاب اسلامی است.

به نظر شما دولت آقای روحانی به چه میزان به موارد مذکور پایبند بوده است؟

**دغدغه مردم «مشکلات معیشتی»، دغدغه اصلاح طلبان «رفع حصر»!

روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی الیاس حضرتی، نماینده و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم- در مطلبی با عنوان «آخرین وضعیت مهدی کروبی از زبان فاطمه کروبی» نوشت: « فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در رابطه با وضعیت جسمانی شیخ محصور اصلاحات و عمل جراحی او گفت:"متاسفانه شرایط جسمی آقای کروبی ناشی از شرایط ۱۰ ساله حصر و اتفاقات اخیر از جمله سه زمین خوردگی و عمل اخیر در مهره کمرشان به ‌شدت آسیب دیده است به نحوی که در حال حاضر در استراحت مطلق قرار دارند. با این وجود باید اذعان کنم که شرایط روحی‌شان به‌رغم همه مشقت‌ها عالی و بانشاط است.» همسر رییس ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی که خبرگزاری برنا آن را منتشر کرد، متذکر شد: «در چند روز گذشته مشکل چشمی همسرم را آزار می‌داد که روز یکشنبه آقای قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان به عیادت و ویزیت آقای کروبی آمدند. تشخیص ایشان عفونت چشمی ناشی از عمل جراحی بود که برای درمان چشم آسیب دیده اقدام شد".»

رسیدگی ویژه و VIP پزشکی تنها بخش کوچکی از امکانات در اختیار کروبی و میرحسین و رهنورد است. با اینحال رسانه های اصلاح طلب به گونه ای وانمود می کنند که گویا این افراد در شرایط بسیار سخت و بغرنج و بدون کوچکترین امکانات لازم به سر می برند.

در مقطعی که مردم با مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی- از اجاره بهای سنگین مسکن تا رکود بازار در کرونا و گرانی مرغ و تخم مرغ و خودرو و لوازم خانگی و...- دست و پنجه نرم می کنند، رسانه های اصلاح طلب همچنان در پی کاسبی با موضوع حصر هستند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 290
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 65
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    یه جمله از نه نه عروس
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      81 6
      کارشناسی ارشد نساجی، بعد شده رئیس تربیت بدنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      100 3
      هاشمی طبا کاندید ریاست جمهوری شده، بعد خودش به روحانی رأی داده.یعنی خودشم، خودشو قبول نداشته، بعد کاندید شده و کلی پول بیت المال برای این آقا حروم شده. خداقوت پهلوان،خسته نباشی دلاور
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      62 4
      جناب هاشمی طبا آنچه سالهاست مانع پیشرفت حقیقی کشور ما شده همین تفکرات از روی حرص و غضب امثال شماست همین حقیر شمردن کار نیک دیگران و سنگین شمردن عمل خود است .
    • محمد IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      44 7
      نمی دونم چرا یاد امضای کری افتادم!
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      38 2
      اصلاح طلبان پفتال و تن آسا برای آن که خود را در نزد مردم مقبول نشان دهند از روش حسودان تبعیت می کنند! حسود برای آن که خود را جلوه دهد، آن از کسی که رقیب خود می پنداردش، بدگویی می کند تا به نظر دیگران کوچک آید! بی جهت نیست که مردم این جماعت را اصلاح طلبان تهوع آور می گویند!
    • شاکی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      47 1
      عجبا . لابد از نظر شما دلار ۳۱ هزارتومانی هزار برابر بهتر از دلار ۳۰۰۰ تومانی است .
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      39 1
      آقای هاشمی طبا شعرت رو بگو.
    • madman AE ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      27 0
      چه اشکالی داره کارشناس ارشد بشه رئیس تربیت بدنی حداقل لباس تیم های ورزشی رو میتونه دستی بدوزه
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      12 0
      سرنوشت هر ملتی را خود همان ملت تعیین میکنند ، مردم باید یاد بگیرند که چه کسی را برای اداره امور کشور انتخاب کنند، تر و خشک داره میسوزه ولی خوب اون کسانی که به این دولت رای دادند هم کمی زجر بکشند تا یاد بگیرند به کی رای بدن
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      38 6
      7 سال اقتصاد کشور را معطل امضاء برجام و اجرای برجام کردند و دلار 31000 تومانی و تورم 600 درصدی سر سفره مردم گذاشتند بازهم از رو نمی روند و خجالت نمی کشند !
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      33 3
      حتی ننه جون کروبی هم میداند که دلار 31 هزار تومانی و سکه 16 میلیونی و پراید 130 میلیونی همان گلابی برجام است.
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      26 2
      اصلاح طلبان بی کفایت اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و فقط باید خفه خون بگیرند.
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      21 2
      مدیریت جهادی تنها راهکار حل مشکلات کشور است اصلاح طلبان تنبل و نجومی بگیر و کم تحرک و پیر باید از سیاست کناره گیری کنند.
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      13 1
      این که کارشناس ارشد نساجی شده رئیس تربیت بدنی نتیجه ی شایسته سالاری! هستش که شعار همیشگی اصلاحاتچیا بوده.
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      17 1
      زمستون تمام می شه رو سیاهی به زغال می ماند
    • ایرانی IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      16 1
      یک جمله از طرف مردم به این اصلاح طلبان ترسوی پر مدعای هوچی گر عقلانیت شعار……!!! یک مدت در مملکت لال باشید و کمتر مزخرف بگویید تا کرونا ، دست از سر این مردم خوب و نجیب و مظلوم بردارند و بروند ……
    • سعید IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      2 1
      کاملا حق با اقای هاشمی طبا است او شاه است بلکه شاه شاهان با خا نواده سلطنتی
    • حسین IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      9 4
      همه افساد طلبا لطفا ساکت شید و برید بمیرید با این تزاتون
    • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      6 1
      خیلی خر تو خره که نساجی بخونی و بشی ریس تربیت بدنی خخخخ اصلا نباید حرفای اینجور آدما را پخش کرد و به اینا بها داد
    • ایرانی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      7 1
      یک فروند گوسفند شرف داره به صد تا افساد طلب که اینقدر ... و آدم هم نمیخوان بشن
    • شهروند IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      4 3
      جیب اش پر پوله....
  • حجت IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    62 4
    اصلاحطلبها که خودشان بلد نیستند کار کنند کسی هم که کار می کند را نمی توانند ببینند چون کار او موجب عیان شدن ضعف انها می شود
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      5 27
      با ظریف تا 1408
    • يحيا IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      13 4
      ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِيهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ درود بر رهبرم
    • madman AE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      24 1
      این هاشمی طبا و معصومه ابتکار بد طوری از احمدی نژاد سوختن و مثل اینکه این سوختن تا بعد از مرگ هم ادامه خواهد داشت
  • حسن IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    57 6
    اقاي هاشمي طبا ترسوووووووووو. با اون طرز فكر ... ظريف هم ميگفت امضاي كري تضمين
    • احمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      21 2
      با همون امضاها سنگهایی انداخت تو چاه که صدتا قالیباف معلوم نیست می تونن درش بیارن یا نه.
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      20 3
      برجام یک دروغ بزرگ و یک زمین شوره زار بی حاصل بود.
  • ناصر IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    49 12
    هاشمی طبا عزیزم دوران خان و خان بازی تمام شده و اگه توان کار نداری برو تو ویلایت بخوان و تیتری کار کن و دست از سر مردم بدبخت با آن طرفداران خان زاده و آقا زاده ات بردار . حرف زدن مفت مفت برای مردم نون و آب نمیشه . پیر شدید نیاز به خواب دارید
  • حجت IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    30 9
    هنر مندان فریب نفاق اصلاحطلبها را نخورند و بیاد بیاورند که این منافقان در دهه 1360 با هنر چه کرده اند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    38 6
    جناب هاشمی طبا دولت بی خاصیته، امضاش که جای خود داره، و شما به خاطر این که ایشان را سر کار آوردید باید در پیشگاه خداوند و ملت پاسخگو باشید
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    28 18
    هاشمی طبا کم قُر بزن
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      11 1
      غر درست هست
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      4 0
      زر درست تره بنظر
  • حجت IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    24 14
    اگر نمی شود در عین مقاومت زندگی و معیشت خوبی داشت چون دولت قوی نداریم و گرنه می شود مقاومت کرد و زندگی خوبی داشت باید بدانید که هزینه وابستگی کمتر از هزینه مقاومت است
  • حجت IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    18 9
    اگر نمی شود در عین مقاومت زندگی و معیشت خوبی داشت چون دولت قوی نداریم و گرنه می شود مقاومت کرد و زندگی خوبی داشت باید بدانید که هزینه وابستگی کمتر از هزینه مقاومت نیست
    • مجید IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      میشه لطف کنی و بگی چگونه استاد ؟
  • حجت IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    21 19
    اگر نمی شود در عین مقاومت زندگی و معیشت خوبی داشت چون دولت قوی نداریم و گرنه می شود مقاومت کرد و زندگی خوبی داشت باید بدانید که هزینه وابستگی کمتر از هزینه مقاومت نیست
  • دوست دار وطن IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    41 5
    صحبت هاي جناب هاشمي طبا در تضاد آشکار با توصيه هاي اميرالمونين به حاکمان و مديران جامعه است.
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    31 4
    مگر خودش برای مردم ایران اعتبار دارد چه رسد به امضایش؟ دلار31 هزار تومانی نتیجه خیانت اصلاح طلبانی چون خاتمی و..... است وبس.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    26 12
    چرا امثال هاشمی طبا را تایید صلاحیت می کنند اون هم برای ریاست جمهوری؟
  • رضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    22 3
    با سلام. متاسفانه یک بنده خدائی هم اگه بخواد در این روزهای سخت با مردم مناطق محروم ملاقاتی داشته باشه و التیامی بر زخم های پر دردشان باشد، امثال این برادران و خواهران در خانه(کاخ) مانده نمیگذارند هر چند امید دارم برادران و خواهران جهادی از خدمت به مردم کوتاه نخواهند آمد و عرض میکنم برویم توصیه های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در خصوص چگونگی ارتباط با اقشار ضعیف جامعه و حمایت از آنان را مطالعه و بکار بگیریم
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    29 7
    هاشمی طبا بهتره به جای نظر دادن شعر کودکانه خودشو کامل کنه!ما گل های خندانیم.......!!!!!
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    23 5
    اصلاحطلبان نابود باید گردند تزویر و ریا تاکی
  • مصطفی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    28 10
    هاشمی طبا دهنت رو ببندی سنگینتری
  • اصلاحات تنها راه نجات IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 19
    احسنت ما باید ضمن تغییر آرمان های انقلاب به آرمان های جهان غرب با مذاکراتی گسترده با آمریکا نرخ ارز را کاهش دهیم و رونق اقتصادی ایجاد کنیم جهان یکپارچه اصلاحات و اصلاح طلب ها را صدا میزند . . .
  • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    16 3
    این آقا راست میگه هر امضاء سیلی است به صورت هر ایرانی خدا از تو و دیگر هم پیمانانتان نگذرد که پدر مردم را در آوردید. لااقل قالیباف جرات این را دارد بیاد بین مردم
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    34 22
    یک موی قالیباف به سرتاپای دولت می ارزد
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      22 16
      هاشمی تبا و ... به درد بستن به گاری میخورند باهاشون بری سفر استانی
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    26 11
    از حسودی محبوبیت و کارامدی دکتر قالیباف داری میترکی .
  • مهدي IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    16 2
    اينا فهميدن تموم شدن براي هميشه دارن دست و پا مي زنند. كل اصلاح طلبا حرف زدنشون يكي شده. انگار شب مشورت ميكنند صبح حرف ميزنند به لهجه هاي مختلف
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    21 2
    جناب هاشمی طباخ غربگدا دلار ٣١ تومانی نتیجه مذاکره با کدخدا بود شما که وعده سیب و گلابی برجام را داده بودید چی شی بگید دلار سی و یک تومنی پراید صد میلیونی تورم پانصد درصدی سکه دوازده میلیونی تحریم های بیشتر ترور حاج قاسم اینها از سیب و گلابی های خرجامند که ملت را بدبخت کردید بنابراین با این ژستتون هم هیچوقت به شما رای نمیدم چون مردم خودشون حقیقت را میدونند
  • بینام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    20 3
    جنابعالی که میدونستی رای نمیاوری چرا کاندید شدی .جالبه کاندید شدی بعد به روحانی رای دادی .
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    13 1
    این هاشمی طبا سندرم اظهار فضل راجع به همه پدیده های اعم ازسیاسی وغیره را بدهد ودایم به طرف دولت وروحانی هم غش میکنه،عموجان کسی ازشمادررابطه باتربیت بدنی سوال کرد پاسخ بده ودیگ سکوت کن،اخرکینه وحقدوعقده ولجاجت وحسادت از رفتن قالیباف به میادین عملیاتی ،میبارد
  • معرفت IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    درست که خدمت مردم رسیدن کلاس ،شان ومنزلت جنابعالی وامثال تورا پایین میاره بذار خدمتگزاران مردم حداقل یه دیدار خشک وخالی داشته باشن .باعث دلگرمی آنها می شود .تو هم برو با اربابانت دیدار ووظیفه ی مزدوریت را بجا بیار.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    15 1
    ما گلهای خندانیم .......
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      12 1
      از دست این عتیقه ها بهتره بگیم " ما گلهای گریانیم "!
  • مشتری IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    هاشمی طبا صلاحیت ریاست جمهوری داره!!!!! خیلی سوز داره به خدا خیلی. جگرم آتیش میگیره
  • SE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    جناب هاشمی طبا خداوند چنین فاجعه ای را برای ملت ایران نخواهد که تو رئیس جمهور ایران شوی
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    13 0
    معلوم شد که عقل نداری مگر رهبر نفرمود ترسوها حق ندارند از عقلانیت حرف بزنند شما ترسوها فقط برای جرز دیوار میخورید ان شاءالله بزودی به خاطر ناکار آمدیتان محاکمه شوید
  • FR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    18 0
    یک تار موی قالیباف هم به صد تا هاشمی طبا می ارزد!
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    15 1
    آقای هاشمی طبا امضایی که جیبت را پُر کند واقعا هم می ارزد
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 0
    باسلام:ازقدیم گفتتد:در دروازه میشه بست/دهان مردم را نه (اصلاطلبان)جناب آقای قالیباف راهی را میرود-که امیرالموءمنین حضرت *علی*علیه السلام باسرزدن به مردمان ان روزگار انجام میدادند..باسفرهای آستانی سردار گرامی باعث دل گرمی مردم آست..وآزنزدیک بامشکلات مردم عزیزمون آشنا می شوند-به قول معروف:شنیدن کی بود مانند دیدن----
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    آقای هاشمی گر تو بهتر می زنی بستان بزن
  • قاسم باوی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    12 1
    اقای هاشمی طبا برو اول حرف زدنت رو درست کن بعداظهار نظرکن ورزش مارا به باد دادید حالا از یادگار 8سال دفاع مقدس انتقاد میکنی خاک بر سر اصلاح طلبان وطن فروش که بویی از غیرت دینی نبرده اند
  • محمد ایوب IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    14 0
    حسن عباسی می گفت یک مرد تواصلاح طلبان نیست تو اگه مردی سفر استانی پیش کش نیم ساعت بیاد. توی یکی از خیابونای تهران. قدم بزنه. یا اگه مردی بیا تو مترو بیا توی یک میدون تره بار اسم روحانی رابیاور
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    13:4بیچاره ننه عروس!
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    باشه آقای هاشمی تباه تو راست می گی معلومه که برای همین امضاهای با ارزشه که مملکت گل و بلبله قالیباف که دیروز آمده راستی می دانی با برجام تحریم ها بالمره لغو شده
  • محمد ایوب IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 1
    هاشمی طبا 7 سال تمام ناتوانیها وکم کاری هاتونو گردن احمدی نژاد انداختید ولی مردم دیدند بعد این هفت سال الان دارید پس مونده های اونو میخورید نمونه اش کارت بنزین. افتتاح های کارهای اون.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 0
    نوبت فرار کاسه لیس های غربی اصلاح طلب امثال تو هم فرا خواهد رسید. تو حتی خودتو هم قبول نداری، که میای توی انتخابات به دیگری رای میدید. معمولا در انتخابات، اون کاندیدایی که می‌دونه مردم بهش هیچ رایی نمیدن، حداقل خودش به خودش رای میده!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    12 0
    تحریف کننده ترسویی که نگران قطع جیره و مواجبشه! چاپلوسی و تملق تا کی...؟
  • ی-ح IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 1
    آقای هاشمی طبا کافر همه را به کیش خود می پندارد متاسفانه چیزی برای گفتن وارزاندام ندارید هی دارید فرا فکنی می کنی وبرنامه تسلیم دودستی کشور را دنبال می کنید خاموش خاموش
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    هاشمی طبا:یک امضای روحانی به صد گردش قالیباف می ارزد! بله چون شما هم همینطور می خواستید در کاخ شیشه ای لم دهید و امضای طلائی برای رتق و فتق امور کشور داشته باشید. من تعجب می کنم چطور این افراد زمانی در سمتهائی در جمهوری اسلامی داشته اند و البته اگر اینها نبودند جامعه اسلامی ما با این همه گرفتاریها دست و پنجه نرم نمی کرد و بقول ایشان دلار 31 هزار تومانی بوجود نمی آمد. اما بنده عرض منم دلار 31 هزار تومانی بدلیل سرسختی و مقاومت جمهوری اسلامی با عوامل خارجی (در درجه اول نظام جنایتکار و ضد دموکراسی امریکا) و مدیران ضعیف و راحت طلب سالهای پس از انقلاب ( نظیر شما ها) تا امروز است. مدیرانی که فقط می خواهند دستور دهند برای عمل دیگران و ککشان هم از بابت دلار 31 هزار توانی نمی گزد. از آقای هاشمی طبا می خواهیم که با شفاف سازی بگویند که چقدر از سالهای مدیریت و رانت خود صاحب مال و منال ده اند که کاهش ارزش پول کشور را اینقدر بی اهمیت جلوه می دهند. البته ما هم در مبارزه با دشمن اصلی و مزدوران داخلیشان که همه کمک کرده اند تا دلار 31 هزار تومانی ایجاد شود و عمدتا با حمایت مدیران ضعیف و ضدمردم و نیازهای آنها بوده و هیچ احساسی از رنج مردم ندارند مصمم هستیم و از جمهوری اسلامی به معنای کامل حمایت می کنیم هم جمهوری یعنی ضروررت دیدار مرتب و بدون تشریفات مسئولین با مردم و هم اسلامی یعنی عمل به رفتار و سبک بزرگان دینی ما که در راس آن امیرمومنان علی (ع) و حکومت ایشان می باشد.
    • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      2 6
      از دیو و دد ملوان و انسانم آرزوست فعلا که در هیچکدام انسانیت نمی‌بینیم بجز خدعه و فریب و نیرنگ وای بر اصلاح طلب ها
  • ناصر IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    در رابطه با فرمایشات اقای هاشمی طبا باید عرض کنم.کارکنان فداکار شبکه بهداشت بر طبق دستور وزیر بهداشت اقای دکتر از زمان شروع بیماری کرونا موظف شده بودند به همه خانواده ها زنگ بزنند و احوال پرسی کنند و ببینند که کرونا گرفته یا نه.چندین بار این عمل تکرار شد.اخر سر از فرد زحمتکش کادر بهداشت پرسیدم هدف شما از این تماسها چیست؟امروز سالم باشم امکان این که فردا مریض بشوم وجود ندارد؟و ... ایا ان همه عزیز را بی مورد به زحمت انداختن و هزینه تماس را از بیت المال صرف کردن درست بود.نکند تماس انها مسیحایی بود که رفع بلا میکرد.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    بالاخره رئیس جمهور اختیارات نداره یا امضاش فلان قدر میارزه؟ بعدش هم متاسفانه مشکل اینجاست که حال امضا کردن هم نداره
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    13 0
    زشته حسودی کنی. خب روحانی ام بره کار کنه
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    12 0
    هاشمی طبا تو برو شعرتو بخون نمی خواد در مورد سیاست نظر بدی وضع مملکت الان نتیجه افکار پوسیده ای مثل امثال توست
  • DE ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    14 0
    ایشان با معجزه همان امضاها مردم را به فقر و خواری کشید
  • مرصاد IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    14 1
    اصلاح طلبان هذیان گو !!
  • DE ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    هاشمی طبا:یک امضای روحانی به صد گردش قالیباف می‌ارزد/ چون فقط با چندتا امضاهاش ما را از خاک سیاه درآورد کلی صاحب مال و منال شدیم. حالا هی قالیباف بره جهادی بگرده . چی گیر ما میاد . گردش قالیباف برای ما ویلا یا مزاراتی یا کارخونه شخصی میشه نه والا به جان افه کنه ای راس میگم .
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    اگه امضای رئیس‌جمهور ارزش داره بگید زودتر امضا کنه دلار وسکه وخودرو ارزون شه! چقدر از دست این دولت پر مدعا و کم کار بکشیم؟ باسیاست های داخلی وخارجی تون پدر اقتصاد رو دآوردید اعتراض هم کردیم بهمون گفتید بیشناسنامه و دلواپس و...
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    هاشمی طبا چرا قبل از رای گیری روحانی به استانهای مختلف رفت
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    معلوم حسابی سبیلش رو چرب کردن
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    هاشمی طبا به ریس جمهور بگو خب امضا کنه مثل هیچ کاری نمیکنه
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 0
    خوب معلومه که امضای آقای روحانی از سفراقای قالیباف بهتره البته برای جناب هاشمی طبا چون از این سفرها آبی برای ایشون گرم نمیشه ولی می‌تونه با یک امضا ..... !!! قضاوت بیجا نکنیم !
  • عبداللهی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    10 0
    چه جالب بی زحمت به ایشان بگید سالی یکبار از این امضاها بکنه حداقل ببینیم بلده امضا کنه ؟
  • محمدایوب IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    17 0
    محضر استاد. گلهای خندان. اشکالی نداره هرچه بفرمایید. قبول میکنیم. ازروحانی تعریف کنید نوش جانتان اما درباره فرمیشتان ودیگر اصلاح طلبان که هرروز افاضه فضل مینمایند حتما خودتان در روستایتان تجربه کردید. که پدرتان الاغی رابار زده وبه شما سپرده بود به روستای دیگری ببرید وقتی الاغ به سربالایی میرسید وبه اوفشار می امد ازانتهای خود صداهایی بروز میداد حال اصلاح طلبان به ان سربالایی رسیده اند وفشار وبروز صدا از هرکدامشان درتایید این حرف درزمان دولت اصلاح طلبان خودشان گفتند وقتی اسبها به سربالایی میرسند وفشار به انها می اید همدیگر را گاز می گیرند. والان هم
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 0
    آقای هاشمی طبا مردم تشخیص می دن عقلا و زحمت کشان باهم فرق دارند شما هم رگ پای نرم کن تا قزاقستان یه پارت گندم وارد کن هم فاله و تماشا
  • Mohammad IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 0
    آدم اگر یک زره شعور داشته باشد متوجه واقعییتها جهان با این وضوح خواهد شد . اگر قدرت مقاومت نبود ایران را ار لیبی و سوریه بدتر می کردند.همه چیز شکم و ... نیست.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    هاشمی طبا حال خوبی داری یه دهن بخون....
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 0
    هاشمی تباه جان کلا تفکرت رو عوض کن، جواب منفی میده
  • هم وطن IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    فقط می تواند برای دخترش در دانشگاه شهید بهشتی امضای مفید بزند و صد میلیارد به حساب ساختمان دانشگاه واریز کند،و گرنه خودش و امضایش به درد هیچ...
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 1
    عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه
  • ایرانی الاص IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 0
    وای بر کسانی که گفتند اگر با کدخدا دوست شویم دلار هزار تومان می شود
  • ماریه IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    اقای هاشمی طبا شما چطور این اقا را تایید کردین؟
  • سید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    اصلاح طلبان چون مردمی بودن را بلد نیستند پشت میز نشینی و دستور دادن بهترین گزینه برای انان است و بین مردم بودن را کسر شانشان میدانند
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 0
    کلا این اقا مشکل فنی دارد
  • Hossein IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    فکر میکنه وقتی محمود به استان ها میرفت فقط دست تکان میداده به مردم . درک نمیکنه که با رفتن به هر استان مسئولین اون استان از ترسشان شب و روز کار میکردند تا درد مردم رو کاهش بدند تا مورد مواخذه قرار نگیرند و رئیس جمهور در هر استان ده ها جلسه برای تصمیم گیری مشکلات اون استان میذاشت
  • حسین ف IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 0
    واقعا حیف کلمه به این آقا بگیم
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 1
    اولا امضا های سفید محترم این وضعیت را به بار آورده دوما سفر استانی اون هم از نوع دیدار چهره به چهره و میدانی همان حذف واسطه هایی همچون هاشمی تبار بذله گو است ترس این قوم از برملا شدن حقایق است
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    تو که نمیتونی لب ولوچت را جمع کنی حرف نزن
  • مجتبی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    سلام علیکم جناب استاد زحمت کشیدند و به کله پر از خالی خود فشار آورده و افاضات فرمودند: "یک امضای مفید رئیس‌جمهور به صد گردش و حضور در شهرهای مختلف بین مردم می‌ارزد" آره کاکو مسئله اینه کو امضای مفید. واقعا کو شما نمی خواد نظر بدی قربون دستت یه کاری کن کاندید مورد علاقه ات یک امضای مفید بفرمایند.
  • الراهیم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    وای بر اصلاح طلبهای فاسد اجمعین
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    9 0
    ساکت شو هاشمی طبا
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    من وقتی که حرفهای هاشمی طبا وهمقطاران انرا میشنوم فکر میکنم وارد دارالمجانین شدم پس خیلی سخت نگیرید حرفی برای گفتن ندارند میخواهند بگویند ماهم هستیم
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    هاشمی طبا تو مملکت چکاره هست همیشه نُطق میکنه؟ یک بار کاندید شدی اونم شانسی
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    یکی از آقای هاشمی طبا بپرسه که خب چرا امضا نمیکنه این حسن آقای شما! ما هم میدونیم که امضای رییس جمهور خیلی چیزا رو حل میکنه.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 0
    من هم حرف یک بچه مهد کودکی راباحرفهای صدنفر امثال شما عوض نمیکنم زیپ بگیرید
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 1
    کسی اگر از هاشمی طبا ( نادانتر ) سراغ دارد بگوید ؟؟؟
    • مرتضی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      6 2
      آنهایی که به اصلاح طلبان رأی دادند
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    11 0
    ما گلهای خندانیمتو بخون!!!! البته منظورت همون اختلاسگران و نجومی بگیرانه افراد طلب تهوع آور
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 0
    همه که بعضی ها نیستند که تاکرج برود بناباشد500هزارتومان فقط پول مسواکش بشود
  • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    یک عده بی وجدانهای بی غیرت در این مملکت خباثت از رویشان می بارد که این هاشمی طبا یکی از انهاست
  • DE ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    مصطفی هاشمی طبا» فعال سیاسی اصلاح طلب با مدرک کارشناسی ارشد نساجی که در دولت های سازندگی و اصلاحات رئیس سازمان تربیت بدنی بوده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی اکبر IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    1 0
    این اظهار نظر های بی مبنا اعتقاد مارا بر پوشالی بودن اصلاح طلبی بیشتر می کند آقای هاشمی طبا الآن که روحانی سفر نمی رود آیا بخاطر امضاهای ارزشمند است که متعاقب تدبیر امور است ؟ یا بخاطر ترس از کرونا و انجام نشدن پروتکلهای شاهانه این فرد ؟ اوقت که سفر میر فت مثلا سفر سمنان نبودی ببینی از خارطوران و کالپوش جمعیت را با اتوبوس به سمنان آوردند که نشان دهند استقبال کننده دارد اونجا مردم واقتصاد و... مطرح نبود حالا می فهمیم چرا روزگار کشور این شده که امثال این آقا کاندیدای ریاست جمهور می شن اصلاح طلبان همیشه دولت را دردست داشتند اما در فرا فکنی مهارت تام دارند
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    هیچ امضایی نکنه تا هر چه زودتر ریاست جمهوری به پایان برسه روز شماری میکنیم
  • حامد IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 1
    همون هایی که همیشه وقتی رئیس جمهور محبوبشان گند می زند می گویند رئیس جمهور قدرت نداره الان می گن یک امضای رئیس جمهور به صد گردش رئیس جپهور می ارزد
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 3
    دولار 31 هزار تومتن پراید 150 میلیونی نتیجه آ کاغذ پاره ها است در تحریم و حالا داریم ترکشش را می خوریم
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    هاشمی طبا = حرف مفت و برعکس
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    یکی ب هاشمی تابا توجه کنه .کشت خودشو با این اراجیف
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 1
    اقاي هاشمي طبا ، امضاي اقاي روحاني وقتي به صد تا بازديد اقاي قاليباف مي ارزد كه بر مبناي كار كارشناسي و محققانه باشد مثل بنزين و أرز ٤٢٠٠و ساير تصميمات ابكي البته به صد تا كار كارشناسي فاتحه ميخواند و تمام زحمات كارشناسان مجرب را ضايع ميسازد كمي انصاف داشته باشيد براي شخصيتتان خوب است
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    وای برشما اگردین نداریدآزاده باشید
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    گفته می‌شد آقای هاشمی طبا پیر شده دلم نمی خواست باور کنم ولی ظاهرا علاوه بر صفت های فوق کور دل هم شده است
  • حسين DE ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    آقاى هاشمى طبا وسط گود بودن تا كنار گود بودن تفاوت از زمين تا آسمان است،زمانيكه در درون آتش هستى ميتوانى احساس سوختن را درك كنى،اينكه امضاى حسن آقا به صد گردش قاليباف مى ارزه فقط يك حرف مفته كه فقط بر زبان شما اصلاح طلبان جارى ميشه،حسن آقا دغدغه مردم رو نداره،تو لازم نيست كه نگران باشى،ولى بدون يك مسئول رده بالاى مملكتى براى حل مشكلات مردم صرف نظر از بررسى هاى كارشناسانه بايد از نزديك با مردم در ارتباط باشه تا با ابعاد و زواياى مشكلات بهـتر و بيشتر آشنا بشه تا راه حل مناسبترى پيدا كنه ولى تو و همفكران تو اين چيزهارو نميفهميد چون توان فهمش را نداريد،شما اصلاح طلبان بايد بسوزيد تا بدانيد كسانيكه در درون آتش هستند چه حسى دارند.
  • رحمت عیدی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 0
    سفسطه و مغلطه کار منافقان و خائنان است آقای هاشمی طبا منظورت امضای گرانی بنزین و امضای دلار ۴۲۰۰ و امضای غارت ۸۰تن طلا و ۱۸ میلیارد دلار بانک مرکزی و امضای برجام و امضای معاهده پاریس و FATFوCFT و2030و صدها امضای اینچنینی رئیس جمهور است،گل خندان
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    آقا مملکت با انفعال عاقلانه شیخ و اصحابی همچون آن گل خندان، گرفتار سخت ترین فشارهای اقتصادیست، واقعا در این اوضاع لجام گسیخته از این دولت فشل و دلداده مدهوش یار بی وفایش برجام بانو، چطور انتظار سامان دادن دارید، شما را به خدا دست از این ملاحظات سیاسی و مصلحت طلبانه بردارید، این صداهای منکر دیگر علنا در مقابل رهنمودهای رهبری یا دقیقتر بگویم ولی فقیه از حلقوم فاسدشان خارج میشود. مقایسه ای از لحاظ آزادیهای مدنی میان کشورهای منطقه با کشور خودمان داشته باشید، آنهم در شرایط تحریم و تهدید و فشار، آیا در شرایط جنگ اقتصاد ای که بمراتب از جنگ نظامی جنایت بار تر است اینقدر آزادی دادن به این پادوهای معلوم الحال عاقلانه است؟!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 0
    نان گران خوردن وحرف مفت زدن هنر جماعت بي هنرست!!!!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 0
    واقعا چرا مردم به این راحتی فریب خوردند! سه تا نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، یکی کاور میشود ، یکی خود خودش را هم پشیزی قبول ندارد، اصل کاری هم حقوقدان فارغ التحصیل انگلیس خبیث، مردم ندیدند!!!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 0
    اين فرد بسيار بي هويت ووابسته است!٨٩٤٥
  • عطاالله IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    8 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد. آقای تربیت بدنی
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 1
    دلار ۳۱ تومانی نتیجه نداشتن یک الگوی علمی برای تمشیت امور کشور است. نظام سیاستگزاری و برنامه ریزی اصولا وجود ندارد. مدیران بجای اینکه کارشناس و متخصص باشند، سیاسی هستند‌‌ به اینها درد حاکمیت چندگانه و ملوک الطوایفی را باید اضافه کرد. از متخصصین، استفاده نمی شود.
  • جواد IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    آقای هاشمی طبا میشه به آقای رئیس جمهور بگید یه امضای با ارزش بکنه تا از افسار پارگی دلار و طلا و مسکن و خودرو و معضل اشتغال و مشکل ازدواج جوانان جلوگیری بشه ، با امضایی که هیچوقت نمیشه پُز ندید ، این پز دادن های متوهمانه ، ارزش اینو نداره که آخرت خودتو برای دنیای دیگران به ثمن بخس بفروشی
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 0
    اقای هاشمی طبا..اقای قالیباف..مرد عمل و بحران و خطر است..از مردان جنگ و یاران حاج قاسم هست.. ولی.......
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    هاشمی طبا برو ما گلهای خندانیم رو برا نوه هات بخون اینقدر در رسانه ها بی شرمی نکن ... اینقدر خون ما رو به جوش نیار....
  • مهدیار IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    جناب هاشمی طبا، فرزند ایران! شما و همفکران و بزرگان آن کلا هر نوع خدمتی را عوامفریبی میدانید،
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 0
    خدا لعنت کنه این اصلاح طلب های خائن و زالو صفت رو
  • علیپور IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 0
    خدایا ملت ایران با عجب کرکدن هایی طرف است!
  • عبد الله IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    واقعا رو مخه
  • SE ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    من هاج و واج موندم این تفاله های اصلاحاتی با چه رویی و با چه پشتوانه ای هنوز دارند از خودشون و اعمالشون دفاع می‌کنند. عجب صبری رهبری و انقلابی دارند چون بخدا قسم اگر دست من بود همه اینها را بار کشتی میزدم میبردم جزیره لاوان بیل و کلنگ دست شان میدادم تا همینجوری الکی زمین شخم بزنند. خدا از اینها بحق همه خوبان عالم نگذرد!
  • ناشناس DE ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 0
    بزرگ ترین درد ان است که یک انسان نداند که نمی داند و بدون هر گونه دانشی اظهار نظری کند البته شاید هدف این اقا امضای اقای رییس جمهور برای دادن بودجه کرونا برای پیش برد مدرک دکترای ؟ ..دخترش باشد ! در حالی که روزانه بیش از دویست نفر در ایران فوت میشوند و وزیر بهداشت کم مانده در جلوی دوربین گریه کند که از پرسنل بهداشتی شرمنده است !! و بیچاره پرستاران و پزشکان شب تا روز با حقوق اندک و با گرانی روزافزون به خدمت مردم ادامه میدهند !! کاش اقای رئیس جمهور این پول را به خانواده های کسانی که در این راه جان باخته اند میداد !!!
  • ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    6 0
    درمورد امضای کری هم =جان کری . ازین فرمایشات گهربار فراوان ملت ایرانو مستفیض فرمودید .الان بهترین مسکن بدرد مردم سکوت مرگ اور شماهاس
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 0
    کسی نیست بهش بگه این سفرها برای اطلاع دقیق قبل از امضاهاست. نمونه امضاهای شما برجام. هفت تپه. دشت مغان. هپکو....
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    7 1
    یک موی احمدی نژاد می ارزد به کل شما به اصطلاح رجال سیاسی
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 0
    ما گل های خندانیم
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    آقای هاشمی طبا قبول کنید نوچه افتضاح طلبها هستید . من از رد صلاحیت نشدن شما در انتخابات رئیس جمهوری هنوز در تعجبم . آخه شما و جهانگیری رو آورده بوردن مثل بیل و کلنگ که نامزدهای دیگه رو خراب کنید نه برنامه‌ای بدین ، همه مردم این رو فهمیدند. الان هم آلزایمر داره کار دستت میده . خوب چرا شما نمیروید روستاهای سیستان ؟؟؟؟ نکنه فیلم بادیگارد رو دیده آید میترسید . ولی شما راست میگید صدای دهل از دور شنیدن خوش است
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    اقای هاشمی طبا یا بهتره بگیم روحانی تبار، معلومه که امضای روحانی برای شوووماهاا ارزش داره چون زندگیتون از حقوق مدیریتی اصلاح طلبان است ولی برای ما تا ف مستر "ف ریدون" رو می شنویم یاااد "فلاکت و بدختی" می افتیم
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      2 0
      دمت گرم .مرسی
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    به نظر مردم یک تار موی قالیباف به هزار تای هاشمی طبا می ارزد . فقط کارشان شده ...
  • totonchyan IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سلام جناب هاشمی طبا به احترام مادر سادات فقط شما هم یکی از افرادی هستی که در این ایجاد سرطان سیاسی - روحانی - نقش داشتی پس بهتراست فقط خفه شوی و به کارهای کرده ونکرده ات فکر کنی آخر عمری دیگر بس است افاضات خیلی ....
  • سعید IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    اقای روحانی بایک امضا مردم را خاک سیاه می نشاند در حالی که قالیباف همانند زمان جنگ در خط مقدم از نزدیک خطرات را احساس می کند
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    لطفا از مردم ایران راجع به این آقا و صحبتهای انتخاباتی او نظر خواهی کنید که آیا مردم اصلا فهمیدند که ایشان چه میگفت و چه می خواست؟ من فکر میکنم که خودش هم نمی دانست که چه میگوید وچه می خواهد. فقط تنها چیزی که از او در این چهل سال فهمیدیم قدرت طلبی و طلبکاری از مردمی بوده که این آقا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب برای آنها کوچکترین قدمی را بر نداشته است. وای بحال مملکتی که مسئولش این آقا و امثال این آق باشد.خرابی تربیت بدنی در ایران مقصرش همینقا است و نمیدانم چرا در این نظام مظلوم مسئولین نباید پاسخگوی عملکرد خودشان باشند و چرا در این چهل سال یکی از این هدر دهندگان منابع مردم محاکمه نشد؟
  • دهقان خبري IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 0
    البته براي مرفهين بي درد
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    می شه بگن اگه کسی بین مردم نباشه و از نزدیک مشکلات مردم رو نبینه چطور می خواد بایه امضا مشکلات مردم رو حل کنه بله اقای ه.ط طبق نظر شما ریئس جمهور در دفترش نشسته و دستور می ده ولی عزیز جان کیه که اجرا کنه ریسس جمهور ما بالا سر مردم که هیچ بالاسر کارکنان خودشم نیس این شده که می بینی هرکی هرکی واقعا جای تعجب داره جدا افراد سیاسیه ما همینقدر درک دارن بعضی افراد حتی به اندازه ی ترامپ هم نمی فهمند در ایران
  • TW ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    واقعا یه امضای روحانی به صد گردش قالیباف می ارزه، طرف کلی سفر میکنه مشکلات رو میبینه و سعی میکنه درستش کنه، حسن یه امضا میزنه و هر چی تپه ست رو فتح میکنه
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    بدتر از بی عرضگی دولتی ها این بادمجان دور قابچی هائی مثل هاشمی تبار هستند که نه اعتقادات درستی دارند و نه نظرات عاقلانه، همینها به روحانی رای دادند که الان مملکت رو هواست مردم دارند زیر بار گرانی و... له می شوند یه مشت دولتی های پیر و فرتوت زیر کرسی به خواب زمستانی رفته اند جناب هاشمی تبار هر خیانت و ظلمی به رهبر ، مردم و نظام بشود افرادی مثل شما در آن شریک هستید------
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    شعر دبستان خواندن تو در جلسات سیاسی مناظره فریب کاری نبود ! اما سفرهای قالیباف یا احمدی نژاد برای شناسایی مشکلات و دلگرم کردن مردم فریبکاری است؟! واقعا خیلی ...
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    بروید در سوره توبه شرح حال خودتان را بخوانید
  • حسین IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    به به 8 سال میایم میخوریم میچاپیم میبریم بعدم میگیم تقصیر نظامه آفرین نون نظام رو بخوریم و اینجوری کنیم
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    ما هم شما و رفیقانتان را دروغگو و تخریبگر غارتگر منابع ایران می دانیم
  • علی زنگنه IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    خدا هدایت کنه شما
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    ساده زیستی و معیشت خوب جور در نمیاد
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سلام-فریبکاری آن است که فردی که حاضر به رای به خود نیست وقت مردم-صدا و سیما و... را برای پخش و شنیدن صحبت های خود بگیرد آیا این مصداق حق الناس و فریبکاری نیست
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    استقلال آزادی جمهوری اسلامی
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    بله با یک امضا اقای هاشمی تبا دلار از ۴۵۰۰می شود ۳۱۰۰۰ تومان شاید هم تا اخر دولتش بالا وبالاتر بود .این موضع گیری ها به چه در دی از مردم می خورد. سکوت بهتر نیست از جانب داری بی مورد
  • امین IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    آخه آقای هاشمی طبا بالاترین هنر تو خواندن سرود ما گل‌های خندانیم بود.کسی که از ترس عدم مقبولیت حتی یک دیدار مردمی نداشتی .تافته جدا بافته
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    بایداینطوری می شدمملکت چون هنوزدرجهانه سومیم.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    شما فکر نکرده حرف میزنید زمان احمدی نجات تحریم ها بیشتر بود ولی دلار 3000 تومان بود
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    آقای هاشمی طبا ، قطعا یک امضای آقای روحانی برای شما و سایر اصلاح طلبان با ارزشتر از رفت و آمد های آقای قالیباف است و قطعا یک حضور بین مردم آقای قالیباف برای مردم بشدت آسیب دیده از سیاست های قشل معبود شما و صاحب امضای فوق ، بسیار بیشتر از هزاران امضای آقای روحانی ارزش دارد . این مالیخولیایی فکر کردن شماست که حال و روزتان را اینگونه کرده و جدا شدنتان از ملت به شدت صبور ایران است که شما را اینگونه دنیا طلب ساخته . شما بروید دنبال همان امضای آقای روحانیتان ما هم می رویم به استقبال آقای قالیبافمان . بگرد تا بگردیم .
  • احمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    آقاي هاشمي تبا وضع مردم سيستان و بلوجستان ببين - شما حاضري توي اون وضع زندگي بكني - حرف زدن آسونه
  • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    هاشمی طبا و امسال او دچار الزایمر سیاسی شده و چشم بصیرتشان بسته شده است.
  • ترابیان IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    بله جناب آقای هاشمی طبا دولت مورد حمایت شما با طرح چپاول سلامت برای رای آوردن در دوره دوم ریاست جمهوری میلیاردها تومان پول بیت المال را در قالب طرح چپاول سلامت ریخت تو جیب پزشکان و یک قطره از این پول به جیب پرستاران واریز شد و پرستاران تو انمند به خارج از کشور مهاجرت کردند چرا آن موقع دم از حقوق پرستاران نزدید
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    مرگ بر اصلاح طلب صهیونیست .
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    هاشمی طبل تو چقدر رای داشتی تا حرفت
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    لطفا از روحانی حمایت نکنید دلار 31 و سکه15 نتیجه نابلدی دولت مردان است
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    فقط شما درست میفرمایید !!!!!!!!!و بقیه مطالب و نظرات همه کشک....
  • هاشمی طبا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    چقدر شما نادان هستید
  • فرشته غلامی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    واقعا خدااززیاده خواهاوچنگ برصورت مردم ومدافع انقلاب هانگذره که اینقدرنمک به زخم مردن میپاشن .....
  • سجاد IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    اصلاح طلبان بی شرفند
  • حبیبی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    به روباه گفتند شاهده گیه گفت دم من.. تا قبل برجام بی فرجام این مشکلات اقتصادی و جاسوس بازی و اختلاس را نداشتیم... برکت الله
  • مسعود IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    جناب هاشمی طبا ملت ایران هشت ساله منتظر همون یک امضا رئیس جمهور هستن
  • US ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    این مملکت همش ثروت، مملکت یعنی خونه وخونه یه بزرگترداره که مشکلاتش روحل میکنه .دزدان مملکت را نمتوانند جمع کنند چون مثل زنجیرسینه زنی بهم وصلند
  • مهدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    آقای هاشمی طبا شما فکر نمیکنید اگر مسئولی به نقاط مختلف کشوراحاطه داشته باشدواز مشکلات مردم باخبر باشد بهتر می تواند به کشور خدمت کند سفرهای آقای قالیباف میتواندکار گشا باشدانشاا..
  • مهدی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای هاشمی طبا شما فکر نمیکنید اگر مسئولی به نقاط مختلف کشوراحاطه داشته باشدواز مشکلات مردم باخبر باشد بهتر می تواند به کشور خدمت کند سفرهای آقای قالیباف میتواندکار گشا باشدانشاا..
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    یه بار کاندید شدی ملت بهت گفتند سکوت برو
  • رضا BG ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    اقای هاشمی طبا ۷ سال است هر بلایی اصلاح طلبها خواستن سر این ملت اوردن چطور شما روتون میاد اینجوری حرف بزنید شما وهم فکران غرب زده تان پدر مردم را در اوردید کمی شرم وحیا خوب است !!!!!
  • حسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    زرشک!
  • علی وزیری IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    حماقت و بی کفایتی و بی سوادی خاک تو سرتان بااین تفکرات پوسیدہ و پلاسیدہ
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سردار قالیباف زمانی که شهردار تهران بود تهران جان تازه گرفته بود مرتب بزرگراه احداث میشد درتهران شاهد اجرای طرح های عمرانی بودیم هرسال دم عید شاهد رنگ آمیزی در ودیوار شهر بودیم ولی حالاچی شهردار فعلی حال نداره تو دوربین نگاه کنه حرف بزنه....
  • محمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    جناب هاشمی تباه(طبا) دگه اصلاحات شما تمام شد‌. این مملکت عزیز را شما اصلاح طلبان به باد دادید. حرف مفت ممنوع.‌
  • مجید IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    پس نتیجه میگیریم ولادیمیر پوتینم عقل نداره به بیمارستانای کرونایی سر میزنه.
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    واقعا اگر اینها خودشان را دهها بار بکشند باز کمشان است که اینقدر سبک مغز وبی عرضه هستند چطور این جماعت نادان وبی خرد که از سفره انقلاب ومردم به الاف وعلوفی رسیدن به خود اجازه بدهند چنین گستاخی هایی به مردم بکنند واز مردم هم طلبکار باشند
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    بدبختانه همین درجا نشستنا و امضا های چشم و گوش بسته که مملکت رو به این روز کشونده. تا از نزدیک نبینی و لمس نکنی که چه قاتون و نیازی برا مناطق مختلف کشور لازمه و از پایتخت، اونم پشت مبل راحتی برا کل کشور اونم کشور بزرگی که هشتاد میلیون جمعیت داره و میلیونها هکتار اراضی و محیط جغرافیایی، تصمیم بگیری ، نتیجه اش میشه باند و باند بازی و چپاول زیر دستان و فقر و مشکلات کلان برا مردم .
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سیاست شرق تو با مصاحبه با این فرد بیسواد ارزش و اعتبار خودت را پایین آوردی این شخص ارزششو نداره که وقت بذا ری مصاحبه شو بخونی
  • رامه IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سوال اینجاست که آیا تو این مدت آقای رئیس جمهور به جز برجام امضایی داشته!
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    با سلام مسکن که دست امریکا نیست زمین ومصالح همه را داریم فقط حمایت دول ازانهایی که برج می سازند باعث گرانیی مسکن میباشد دولت زمین به مردم بدهد ویا بگذارد مردم درزمین خودشان خانه بسازند مسکن اینطور نمشد
  • ناشناس IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    از قدیم گفتن آب که سر بالا بره غورباغه ابوعطا بخونه نمونه بارزش هاشمی طبا میشه. دوستان یادتون نره آقای رئیس جمهور رو کی ازش حمایت کرد و کی آوردش بالا همون آقای.... 8سال رئیس‌جمهور بود و رئیس مجلس به قول قدیمی ها که گفت هم بالاتونو دیدیم هم پایینتونو آقایانه اصلاح‌طلب. این دولت از همون اولش تمام مشکلات مملکتو انداخت گردن دولت قبلی فقط نمیدونم چرا خارج شدنه آمریکا از برجام نگفت کار دولت قبلی بوده
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    عجب. چجورم دارن تعریف میکنن عملکرد مسئولان کنونی رو!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجید IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 1
    اگرچه اقای روحانی حتی در ظاهر با اکثریت مردم گرفتار فقر ومعیشت همدردی نشان نمیدهد واین بیشتر دل مردم را می ازارد اما بخش مهمی از مشکل مردم ناشی از تحریم وعدم فروش نفت وبهای نازل ان ومشکلات ناشی از عدم تولید وبی درامدی واقتصاد بیمار تک پایه ااست
  • سعید مرتضوی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    دلار 31 هزارتومان نتیجه بی عرضه گی و بی تدبیری این دولت است و ربطی به انقلاب و مردم ندارد .
  • یک ایرانی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای هاشمی طبا ازاین حرفت شرم کن دلار 31هزاری رانمیبینی.ازمسعول سایت وکارشناس هایشتقاضادارم گزینشی عمل نکنند.
  • رضا بهادری IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سلام دوستان اول از همه من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب من پایبند به رهبرم هستم اقای هاشمی طبا درست میگه واسه امثال خورش و بقیه اصلاح طلبان خیلی خوب بوده اقای روحانی واقعا باید خجالت کشید از حرف این فعال سیاسی اصلاحاتچی دولتی که هر ماه یک سلطان به وجود میاد ازش باید هم بگی خوبه اقای هاشمی طبا مردم دیگه توهین به فهم و شعورشون نکنید چرا فکر میکنید مردم هیچی بلد نیستن از پراید ۱۳۰ میلیونی از خشکبار از تره بار از بنزین از حقوق کارگران از وضع زندگی مردم بگو من جونم در راه کشورم و رهبرم میدم ولی این دولت باید همشون در برابر مردم محاکمه بشن یا علی من رضا هستم از اهواز و هیچ ترسی از این حرفام ندارم یاعلی مدد
  • علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    این فرد به نرخ روز نون میخوره ؛؛ اخه خجالت بکش مرد دیگه بسه ؛ اه و ناله مردم رو فراموش نکن واز خدا بترس
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    جناب هاشمی طبا اگه شما حرف نزنی هیچ اتفاقی نمی افته فقط کوله بار گناهت سنگین تر نمیشه شما اگه شعور داشتی و برای مردم احترام قائل بودی نامزد ریاست جمهوری نمیشدی بعد خودت بری به یکی صدبرابر بدتراز خودت رای بدی داداااااااشششش
  • رضا بهادری IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    بسه تو رو خدا ۸ سال دولت دست شماها بود مردم به گدائی رسوندید دلار ۳۱ هزارتومنی ما کردیم ۳۱هزارتومن یا احمدی نژاد البته برا شماها بد نبوده خوده شماها این تورم به وجود اوردین خوده شماها ارز کشور نابود کردین که واسه خودتون سرمایه جمع کنین بسه تو رو به امام حسین کم به شعور مردم توهین کنین
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    نظرتو برای خودت نگهدار. -نظرت به‌درد عمت میخوره.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    الی برکت الله
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای هاشمی نیار ور مفتی زده
  • پدرام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اگر واقعا اینقدر توانمندی دارید، چرا از ملت دریغ می کنید، نکند آ قا ی هاشمی طبا بابت این کیسه کشی اقوام در خارج از کشور منتظر رسیدن وجوهات خیریه رئیس جمهور تان هستند، تف به روی ادم پررو و بی چشم و رو بسه دیگه
  • امجد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    همه میدانندامضای رئیس جمهورمهمه ولی نه امضای...
  • دیده بان IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    بهتر نیست شما برید نختون بریسید . بابا برو صبح با بازنشسته ها ورزش کن شابد سرحال بشی .
  • علیرضا IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای هاشمی طبا فکر نمیکنید بالاخره ماه زیرابرنمی ماند اگر سلامت کردن باید علیک بگی وقتی وقتی رئیس جمهور محبوب باشد و اهل سازش با دشمن نباشد مردم ابراز احساسات میکنند و اگر خائن و نگاهش به شیطان بزرگ آمریکا باشد آنوقت مردم برعکس ابراز احساسات میکنند
  • محمود IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    در جواب هاشمی طبا التفا به این سخن باید کرد تو هم مثل ناقص ال... هستی
  • محمد معرفت IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    فقط خدارو باید شکر کنیم که رییسی رییس جمهور نشد که دلار بشه ۵۰۰۰ تومن!!!! الان اوضاع گل و بلبل هست و دوره گلهای خندان هاشمی تباهاست ولی واقعا خوش بحال سنگ پای قزوین که این جماعت افسادطلب روی سنگ پا رو کم کردن و خودشون شدن عبرت تاریخ اگه ما مردم عبرت بگیریم!!
  • محسن IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    الهی یه روزی یه جایی طوری شرمنده بشی که با تمام وجود شرمنده شدن رو احساس کنی،
  • من IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    چرت میگه وگفته
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اراجیف
  • حامد IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    جناب هاشمی طبااولا جنابعالی ازخودت مایه بزاردوما امضای تووصدتامثل تویه غاز هم نمیرزه پس نظربی خودی نده خواهشا
  • حسن IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    لعنت بر انسان دروغگو و نفهم
  • ابوذر IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    وای بر اونی رو که با امضای برجام مملکت و به این روز انداخت وحالا امثال این آقا حرف مفت میزنن که قالیباف و احمدی نژاد خود نما وفریب کارند. آقای روحانی پای امضات وایسا
  • RO ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    نباید بگی اصلاح طلب باید بگیم روزگار سیاطلب خاک بر سر همتون ک روزگارمون سیاه کردین مردم به گدایی کشوندین یکی دیگه هم که داره میره بین مردم همفکری دلسوزی میکنه شما متلک بارش میکنین خبرتون اینقدر حسودی نکنین و دهن گشادتون ببندین بزارین تو بدبختیای ک شما برامون درس کردین زندگی کنیم تا ی روز صبح از خواب بیدار بشییم ببینیم از دست شما افسادطلبا راحت شدیم
  • احمد IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    همه شما افسادطلبها سر و ته یه کرباسین . فعلا که قدرت دست شماست هر زر مفتی که دلتون میخواد میزنید هر غلطی هم میخواید میکنید . مقصر ما مردم بی عرضه هستیم . ببینم وقتی ورق برگشت بازم میتونی دهن باز کنی یا نه؟
  • تینا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    نون مفت خوردید که حرف مفت میزنید!!!!
  • محمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    ازبیت المال میخورین وخبراز وضع مردم ندارین بیا فقط سه ماه با حقوق دومیلیونی وپنج سرعائله ودلار۳۲۰۰۰تومن وتورم ۳۰۰درصد مثل مردم عادی زندگی کن بعد افاضات بفرما۳۴۲۲
  • ققنوس IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    چقدر آقایون پررو هستند
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اینهمه دزدی و فساد داره نابود میکنه مملکتو دلار 4000 تومنی شده 32000 تومن
  • Mreza IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    خدا به تمامی اصلاح طلبان لعنت خدا به دولت تدبیر وامید خدا به دولت اصلاحات را هدایت کنه
  • روح الله IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    تفکرات امثال هاشمی طبا و روحانی کشور را به پرتگاه برده وجود امثال شما خسارت محض است شما بهتر است همان اشعار قصاری که در مناظره های انتخاباتی میخواندید را ادمه دهی و ما فرزندان ایرانیم گل های شاد و خندانیم را بخوانید حد و اندازه شما همین اندازه است نه بیشتر بابابزرگ قصه هو۴۲۶۵
  • علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    یک حرف قالیباف ازش هزاران فرمثل شما و روحانی داردیک سردار باغیرت وباعرضه میباشد شما خودتوانایی نداشتی چراثبت نام کردی گوشه ای بگیر حرف نزن
  • علی کوثری IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    خدایا در چند ماهه مانده زجر آور ملت ما را از شر گفتار و رفتار و کردار این دایناسور های عصر حجر که فقط با حرف زدن های صدمن یه غاز فقط میخواهند بگویند که زنده هستند، هرچند حزیان گویی کنند
  • احد IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اقای هاشمی تبار اگر روحانی نمیتونست کاری بکنه پس چرا توی تلویزیون میگفت من اقتصاد رو صد روزه به سامان میرسونه
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اقایان پشت میزنشین، قالیباف قبلا ثابت کرده مرد عمل است
  • فرزانه IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    تورو به خدا دیگه دست بکشید از هین مردم بدبخت ما داریم از گرسنگی میمیریم شما میگین کی خوبه کی بد هیچ کدومتون خوب نیستین
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    این د غل دوستان را که می بینی مگسان دور شیرینی
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    این بنده خدا چی میگه باز
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    امثال هاشمی طبا رو باید ادب کرد
  • مجید IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    شما که از برجام انتقاد می‌کنی مثل اینکه یادتون رفته فصل هفت منشور ملل متحد وتحریم شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه کشور رو
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    مشکلات اقتصادی ربطی به تحریم ندارد در زمان جنگ تحمیلی ایران زیر بدترین فشارها و تحریم‌های جهانی بود ولی تورمی نبود و قیمت‌ها لحظه ای بالا نمی‌رفت تحریم بهانه ای شده برای بالا بردن قیمت‌ها اصلا باید فکر کنیم در این کره خاکی هیچ کشوری وجود ندارد و فقط ایران است باز چه بهانه ای می‌خواهند بیاورند مشکل مسؤلین ما نداشتن ایمان و تقوا است
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای لای زرورق مرفهین بی دردید شما. بله نباید بین مردم رفت وبا آنها حرف زد باید مثل روحانی بامردم قهر بود
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    ایشان دست تکان دادن های روحانی در بین مردم را فراموش کرده حالا که اقتصاد ایران را ضعیف کرده یا ترس از کرونا جابجا نمی شود
  • علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    شما ها که اینقدر از طرف مردم حرف میزنید یه بار از مردم نظرخواهی کنید که نظر مردم چیه شما هم ّبه آن عمل کنید مطمعن باشید موفق خواهید شد
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    واگذارتون کردیم بخدا حق ما ملت بدبخت از شما ظالمابگیره
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      0 0
      احسنت
  • A IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    مشکل سراین بود نگذاشتن برجامی شکل بگیرد نگذاشتن اینقدر نگین مشکلات فعلی برجامه الان توهر خانه ای چند نفر لیسانس وجود دارد نیست زمانی که مردم هرجه را ما برایشان نسخه بنویسیم ولش کنید شما به نتیجه مطلوبتان رسیدین
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    وقتی در جمهوری اسلامی چیزی به نام محاکمه مسئول ناکارآمد وجود نداره باید هم هر احمقی به خودش اجازه بده گند بزنه و طلبکار باشه
  • احمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    این بابا نمی آمد کاندیدا بشود وبه روحانی رای بدهد. خود حدیث مفصل بخوانید .....
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    بدبختی مردم وگرانی در مملکت توسط شما اصلاح طلبان به مردم تحمیل شد مردم از شما اصلاح طلبان بیزارند ودرود خدا بر اقای قالیباف شجاع وقهرمان
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    تازمانی که مسئولین در این کشور محاکمه نمیشوند نتیجه اش می شود این اظهار نظرهای آبکی امثال هااااااشمی طبا
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    راستی آقای هاشمی طبا اون مرکز باستانی گردش گری (معدن مس) در چه حاله کسی از اونجا بجز اصلاح طلبها بازدید میکنه یادته کدومو میگم ؟
  • هاشمی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    پس آقای طبا لطف کنید به اون ... بگید که چیزی رو امضا نکنه. جون هرکی دوست داری شماها ساکت باشید کشور گل و بلبله
  • الهه IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اشتباه کردی هاشمی طبا
  • هاشمی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    حقوقم 5 تومنه. پارسال اگه 5ماه چیزی نمیخوردم میتونستم پراید 25 میلیونی بگیرم . الان باید 30ماه چیزی نخورم تا پراید 150تومنی بگیرم . پس آقای طبا کی امضا میخواهین بزنین سریع باشین مردم منتظر امضای شمایند تا پرایسد خیلی بالا نرفته .دیگه ماشینی ضعیفتر ( ارزونتر)از پراید نیست.
  • هاشمی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    حالا با اومدن آقای طبا یه حرکت تکون و نرمش به بدنتون بدین خدای ناکرده ریاست تربیت بدنی اسبق ......
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اصلاح طلبان فقط خفه
  • میلاد IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    چرا باید نتیجه چهل سال از عمر انقلاب که با خون هزاران شهید ایجاد شده بشه این اصلاح طلب ها
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    شما یه نگاه به مدرک مزخرفت و مسولیتت بنداز تو همین نظام..اصلاحات سی ساله فقط داره ایرانو فلج میکنه مردک تو حرف زدنت به مثال یه ادم بیسواده
  • احمد IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای روحانی هم امضا نکرده ...
  • خسرو IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    از این بیشعور تر کدخدای اینها تراپ است حرف مفت میزنه هفت سال گفتین مشکلات دولت قبل دست مارا بسته الان که به خط اخر رسیدن وهیچ کار مفید ندارن به اراجیف گویی افتادن
  • محمد IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای هاشمی طبا از کجا فهمیدی کارانه ها پرداخت نشده، غیر از اینه که در گزارش بازدید قالیباف توسط یک پرستار مطرح شد و انتشار یافت؟
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    مسوول بایس وسط میدون باشه
  • فریبرز IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    امثال آقای هاشمی طبا هیچوقت برای مردم مفید نبودند حالا از قالیباف ایراد میگیره.
  • .. DE ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    هاشمی تباه مزخرف نگو
  • ایران وطنم IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اینا چرا نمخوان بفهمن حضور مسولئین در کنار کادر درمانی باعث تقویت روحی ومعنوی انها میشه واحساس قویتری نسبت به انجام وظایف مکنن مثل جنگه مبارزه با کرونا آفرین به چنین فداکاری شجاعانه ریس مجلس که دنبال ماسک خط ریش وغافل از دل ملت نباشه
  • طاها IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    کارشناس ارشد نساجی ک میخواستی بشی رئیس جمهور. یکتار موی قالیباف به همه شما ها می ارزد. قالیباف مرد جهادی است. دلار ۳۱هزارتومنی نشانه بی عرضگی شما اصلاح‌طلبان است. حرف مزخرف نزن بیسواد.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    این اصلاح طلب ها باید ازخجالت میمردند نه از امضاهای...
  • طاها IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    حرف مفت نزن آقای کارشناس ارشد نساجی ک میخواستی رئسجمهور ۸۵میلیون ادم بشی ک خودتم ب خودت رای ندادی. یکتار موی قالیباف شرف دارد نه به تو بلکه ب کل اصلاح طلبان خائن. در انتخابات اینده مردم نشونتون میدن. وطن فرشهای بی عرضه.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    این حرفها چکیده تفکر لیبرال و ضد فرهنگ ایرانی و ضد دینی هست. مطمئن باشید اینها جاده صاف کن آمریکا هستند اگر شرافت داشتند برای فرهنگ و عقیده ملت خودشون می‌جنگیدند نه در صف دشمن علیه عقیده و فرهنگ کشورشون. امروز مدافعان تفکر لیبرال بشدت ضد مردم هستند اما برای اینکه خود را مدافع مردم نشان دهند سرهای مردم رو بر نیزه کردند!!! شرافت چیز نابیه اما این روز ها در حکومت های جهان و دولت جمهوری اسلامی نایاب هست!
  • حسن IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای هاشمی طبا برخلاف آب حرکت نکن وقتی همه احمدی نژاد را میخوان خودتو خراب نکن
  • عباس IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    خب معلومه قالیباف داره جور روحانی را میکشه الحمدالله قوه مقننه وقضاییه را دونفر جهادی عهده دار شدند ان شاالله قوه مجریه را هم به یک از این اقایان می سپاریم وایران گلستان میشه ترسوهای بز دل تز ندن که حنا شون دیگه پهلو مردم رنگ نداره ما تا امام خامنه ای عزیز را داریم هیچی کم نداریم و به اینده امید وار هستیم
  • حسین IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    هاشمی طبا جان ما اصلا هیچی نمی فهمیم یعنی هنوز هم ڪسانی هستند حرفهای امثال تو رو گوش ڪنند؟
  • عباس IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    اتفاقا مردم احمدی نژاد را هم نمی خواهند مگر مملکت قطع الرجاله ازموده را ازمودن خطاست دو سال اخر گند زد به همه چی دقیقا مثل گاو نه من شیر
  • هادی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    رو ک نیست سنگ پاست کی میخواین از چرت و پرت گویی دست برداری مردک دلار ناشی از دزدی امثال توست ن آرمان انقلاب
  • Mhr IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    خاک بر سر بی شرف هاشمی طبا خیانت و وطن فروشی شما و این دولت بی کفایت تاکی ادامه دارد؟
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    ماگلهای خندانیم فرزندان ایرانیم
  • خلیل صالح IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    منظورش از امضاء همون کلید؟
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    کسانی شعار میدهند در میان مردم باشید ولی خودشان چی که کاملا ارتباتشان را با مردم و وضعیت مردم قطع کرده اند ودر قرنطینه کامل به سر میبرند
  • رضایی IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 4
    آقای قالیباف مردم تمام حرکات شماها را زیر نظر دارند من قبلا به آقای روحانی رای نداده بودم ولی نظرم خیلی عوض شده میبینم آقای روحانی در بیشتر مسائل همگام با مردم است .آخری را یاد آوری میکنم وقتی استاد شجریان فوت نمودند میدانید که اکثر قریب به اتفاق مردم ناراحت شدند آقای روحانی و وزرا به خانواده ایشان و ملت تسلیت گفتند ولی شما چه کردید .
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      1 0
      وظیفه روحانی تسلیت گفتن نیست. وظیفه یه رئیس جمهور اجرای وظایف قانون اساسی ، هدایت اقتصاد .سیاست داخلی و خارجی کشور و... است. قالیباف داره وظایف نظارتی نمایندگیشو انجام میده. البته ذهنیت و درک شما رو با رسانه عوض کردن.
  • رضا س IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    جناب هاشمی طبا مشکل شما اینه که خوب رو از بد تشخیص نمیدهید اگه قالیباف مناطق حاشیه سیستان و بلوچستان سفر وبازدید نکند رئیس جنابعالی از چاردیواری محصور از حال این بندگان محروم خبردار می‌شود شما مشکل اجرا دارید وگرنه چرا پرستار حقوقش پرداخت نشود،،!؟ متاسفانه مشکل وکم کاری خودتون رو هم تشخیص نمیدهید، بشتابید پی بصیرت!!
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    برو کشکتو بساب به گردپای قالیباف نمیرسی
  • سبلان دیاری IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 0
    اقای هاشمی طبا حیاخوب چیزیه
  • س م ح IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 0
    شما هستيد كه آن دست را براي دشمن تكان مي‌دهيد. نه مردم خودتان #سلفي حقارت
  • جلیل IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 0
    هاشمی طبا بداند همه چیز با پول سنجیده نمیشود و استمرار تزویر حافظ محکمی بر دارایی های شما نخواهد بود . بگو از کجا آورده ای ؟!
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    این آقا خودش نمیفهمه مشکل بزرگ کشور ما همین مدیران شبیه به خودش هست؟ تو خودت با خودت در تضاد و تناقضی، چی میخوای از مردم!؟ برو پی کارت
  • حسن قلی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    همه فوسیل هامثل شما فکر می کنند چون از طرفی بعلت قادر بحرکت نیستنند واز طرفی بعلت تمع زیاد نمی توانند از قدرت دست بر دارند
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    شما شعرهای کودکستانی تون رو بخونین سیاست رو بذارین برای بزرگترها!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    آقاي هلشمي طبا. عقل هم چيز خوبي است كه بهره مند ماندن از آن نيازمند تقوا است.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    این هاشمی طبا حتی خانواده اش و بسیاری از نزدیکانش به او در زمان کاندیدا شدنش رای ندادند .
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    باز این حرف زد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس