مصری

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سلاطین گوشت با ارز ۴۲۰۰ تومانی این محصول را وارد کردند اما با ارز نیمایی فروختند و این مسئله باعث شد که صدها میلیارد تومان به جیب بزنند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه کشاورزی، گفت: معمولاً یکسری قانون‌های نظارتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای کشاورزان به تصویب رسیده و اجرا می‌شود که منجر به اجحاف در حق مردم شده است.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی ممنوعیت صادرات دام را به تصویب رسانده این در حالی است که معاون وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه دستورات دیگری صادر می‌کند و با وجود آنکه دامداران حق صادرات دام ندارند، برخی از افراد با مجوزهای شخصی اقدام به صادرات دام می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چِک‌هایی که در این باره صادر شده، موجود است و معاون وزیر جهاد کشاورزی در صدور این مجوزهای غیرقانونی دست داشته است.

مصری بیان کرد: همچنین سلاطین گوشت، این محصول را با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد کردند اما با ارز نیمایی فروختند و همین مسئله باعث شد که آنان یک‌شبه صدها میلیارد تومان به جیب بزنند؛ وزارت جهاد کشاورزی هیچ اقدامی در این راستا انجام نداد و فقط تماشاگر بود.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات این حوزه آن است که ۸۰ هزار تن برنج وارداتی آنقدر در انبارها باقی ماند تا فاسد شد و متأسفانه در وزارت جهاد کشاورزی کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 1
    دوستان اصلاح طلبان بودند و برایشان رونق اقتصادی ایجاد شد. انهایی که در خیابان قر میدادند هم بروند تا برسند.
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      0 0
      علی برکت الله!!
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    1 0
    کلا ارز بگیر میشه سلطان.مراحل دلالی در ایران: گرفتن ارز دولتی، واردات کالا، دادن کالاها به دوست و آشنا، معامله صوری و مستند سازی، محاسبه کالا با ارز آزاد! ، اعمال افزایش روزانه دلار نتیجه ....
  • حسین IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    حالا فکر کی هست که رسیدگی کنه/!؟ به گفته معاون گمرک در اون مقطع 35000 تن گوشت در گمرک فقط موجود بود سرد خانه ها خدا داند حالا کی بهش رسیدکی میکنه خب معلومه هیچکی چرا؟؟؟؟ چون خورده پاها نبودن که درشت ها بودن توش پرتقال فروش کیلویی چنده؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    فضای فسادآوری داریم
  • عبدالله IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 0
    برای خود آتش جهنم خریده اند... یک روزی این جیک جیک مستونشون هم تمام می شود و آنوقت در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی اعمال خود باشند. آیا آنروز این «به جیب زدن ها» به دردشان خواهد خورد یا وبال گردنشان خواهد شد؟ فاعتبرو یا اولی الابصار...
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      0 0
      باید دونه دونه اونایی که دولت ارز 4200 بهشون داده مشخص بشه و همینطور اینکه چی وارد کردن و به چه قیمتی فروش رفته و یا اینکه اصلا چیزی وارد کردن یا نه. مجلس داستان ارز 4200 رو مشخص کنه. تا کی باید از داخل ضربه بخوریم و هی رافت اسلامی رافت اسلامی کنیم؟!!
  • DE ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    سلاطین گوشت میلیاردها تومان به جیب زدند // این شلاطین گوشت را اعدام نکنید اینها را مانند گاو ذبح کنید موقع ذبح سرشون به طرف عکا در اسراییل باشه و ذکر مرگ بر امریکاه و کدخدا یادتون نرود
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    شمارو بخدا تحقیق کنید ببینید بچه کسانی ازین نوع دلارها دادن وسلاطین گوشت بادولتیهای مدبر وزحمتکشو پاکدست ما چه ارتباط دوستی وهم حزبی وفامیلی داشتند .یا ازهمین مرد کوچه بازارهستند .که بعیدست
  • NZ ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    هیچ کجای انقدر سلطان نداره که ما در هر حوزه ای داریم! بخدا سلطان لواشک هم داریم:)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس