تذکر قالیباف به وزیر جهاد کشاورزی درباره خسارات وارده به کشاورزان

رئیس مجلس، گفت:یکی از مباحثی که باید مدنظر وزارت جهاد کشاورزی باشد، موضوع خسارات وارده به کشاورزان است که به صورت مکرر مورد توجه نمایندگان مجلس نیز بوده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول تیرماه)  پارلمان با اشاره به گزارش وزیر کشاورزی درباره وضعیت تولیدات محصولات کشاورزی و دامی گفت: یکی از مباحثی که باید مدنظر وزارت جهاد کشاورزی باشد، موضوع خسارات وارده به کشاورزان است که به صورت مکرر مورد توجه نمایندگان مجلس نیز بوده است.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: مذاکره با آمریکا مطلقاً ممنوع است

وی افزود: موضوع دیگر الگوهای کشت و نمونه‌های بسیاری است که وزارت جهاد کشاورزی از آن مطلع است، اما پس از چند دهه باید تدبیر شود که از چه الگویی قصد استفاده داریم. امروز در برخی از استان‌های جنوبی گوجه فرنگی کیلویی 180 تومان قیمت‌گذاری می شود چه معنی و انگیزه ای برای کشاورز دارد؟

رئیس مجلس با بیان اینکه موضوع مربوط به تعیین قیمت‌ها و خرید تضمینی یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه کشاورزی است، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر موضوع تأمین نهاده‌های دامی هم یکی از مشکلات اساسی کشاورزان بوده که باید مدنظر وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس