کد خبر 1081533
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
۲ رکورد گواردیولا که فلیک شکست

سرمربی کنونی بایرن مونیخ توانست دو رکورد گواردیولا را با این تیم بکشند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در آغاز فصل جاری با نیکو کواچ نتایج ناامید کننده ای به دست آورد و همین باعث شد که سران باشگاه این مربی را از کار برکنار کنند و هانس فلیک دستیار او را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

فلیک با بایرن مونیخ نتایج خیره کننده ای به دست آورده است تا جایی که باشگاه را متقاعد کرد که قرارداد او را از مربی موقت به دائمی تغییر دهند.

بیشتر بخوانید:

بایرن به‌دنبال رکوردی تاریخی در بوندس‌لیگا

بایرن با فلیک در آستانه قهرمانی در رقابت های بوندسلیگاست و توانسته رکوردهایی را به نام خود ثبت کند.

گواردیولا در ۲۵ بازی نخست حضورش در بایرن توانست در ۲۱ بازی تیم را پیروزی از میدان خارج کند که این یک رکورد در تاریخ باشگاه به شمار می آید. فلیک توانست این رکورد گواردیولا را بشکند. او در ۲۶ بازی توانست که ۲۳ بار تیم را پیروز از میدان خارج کند تا رکوردی جدید را به نام خود به ثبت برساند.

رکورد دیگر گواردیولا با بایرن مونیخ که توسط فلیک شکسته شد میانگین گلزنی در هر بازی است. بایرن با گواردیولا میانگین گلزنی ۲.۵ گل را در هر بازی داشت اما با فلیک توانسته است که ۳.۳ گل در هر بازی را ثبت کند.

بایرن با هدایت سرمربی جدید خود در آستانه قهرمانی در بوندسلیگاست. این تیم با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول رده بندی جای دارد این درحالی است که تا پایان لیگ تنها ۴ بازی باقی مانده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس