ویژه های مشرق 23 اردیبهشت

اکثریت مطلق روزنامه‌های اصلاح طلب در شماره امروز در پوشش خبر سانحه ناوچه کنارک دقیقا همان خط خبری را پیگیری کردند که دیروز رسانه های معاند به آن پرداخته بودند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**نمک پاشی اصلاح طلبان بر زخم شهدای ارتش

روز یکشنبه یکی از ناوچه‌های ارتش دچار سانحه شد که در نتیجه آن 19 نفر از دلاورمردان سپیدپوش نیروی دریایی ارتش به شهادت رسیدند.

 بلافاصله پس از وقوع این سانحه، رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی(رسانه استعمار پیر)، ایران اینترنشنال(متعلق به رژیم آل سعود)، صدای آمریکا(رسانه فارسی زبان دولت تروریست آمریکا) و دیگر رسانه های متعلق به دشمنان مردم ایران، تیتر «شلیک اشتباهی» را در سرتیتر اخبار خود قرار داده و دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را آماج توهین و تمسخر قرار دادند.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد. نکته قابل تأمل اینجاست که اکثریت مطلق روزنامه های اصلاح طلب در شماره امروز دقیقا همان خط خبری را پیگیری کردند که دیروز رسانه های معاند به آن پرداخته بودند. روزنامه های اصلاح طلب با این تیترها به پوشش خبر این حادثه پرداختند: «داغ خطای انسانی»، «حادثه تلخ کنارک، باز هم خطا»، «شلیک اشتباه در آب های جنوب»، «فاجعه هنگام تمرین دریایی»، «شلیک اشتباهی به ناوچه ارتش در خلیج فارس حادثه آفرید»، «فاجعه در جاسک» و...

لازم به ذکر است که روزنامه اصلاح طلب اعتماد- متعلق به «الیاس حضرتی» نماینده اصلاح طلب مجلس- به هیچ عنوان در صفحه اول به عروج دریادلان ارتش اشاره ای نکرد و شهادت غیورمردان ارتش را سانسور کرد.

یکی از فعالین رسانه ای با اشاره به نمک پاشی جریان خاص بر زخم شهدای ارتش نوشت: «هیچ وقت ندیده ایم کسانی که به وقت خطا یا سانحه، اینطور بی محابا به نیروهای مسلح حمله می کنند، به وقت پیروزی یا جانفشانی، از آنها طرفداری یا تجلیلی کرده باشند.معلوم می شود مشکل اینها با اصل ‘سربازی وطن’ یا ‘دفاع ایدئولوژیک’ است که اگر نبود، هیچ کس نمی داند چه بر سر قلمروی به نام ایران می آمد... همه اینها به ما می گوید این افراد در اصل با مقوله ای به نام ‘دفاع’ مشکل دارند حالا یا به این دلیل که اساسا دشمن را دشمن نمی دانند، یا ملت ایران را بزرگ ترین دشمن خود می دانند یا هم اینکه ماموریت آنها حمله به هر چیزی است که ‘تسلیم’ را دشوار یا بی اعتبار می کند».

این فعال رسانه ای در ادامه نوشت: «نیروی نظامی جانش را کف دست گرفته و در مقابل دشمنانی هار و خونخوار ایستاده. خطا هم ممکن است بکند، گرچه که خطاهایش در مقابل توفیقاتش ‘هیچ’ است. ارتش سازمان منضبط و دقیقی است و من اطمینان دارم اصلاحاتی اساسی در سازمان رزم خود ایجاد خواهد کرد، همچنانکه سپاه پس از حادثه هواپیمای اوکراینی نظامات خود را یکسره بازنگری و نوسازی کرده. هیچ خطای انسانی بزرگ تر از این نیست که در میانه نبردی دشوار و پیچیده، لوله تفنگ را سمت ‘سرباز وطن’ بگیرید ولو اشتباهی حتی بزرگ کرده باشد».

** هاشمی طبا:برجام گشایش های اقتصادی داشت

«مصطفی هاشمی طبا» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: «درحالی‌که قطع‌نامه شورای امنیت علیه ایران صادر شده بود و شرایط سختی را به‌لحاظ تحریم بین‌المللی تجربه می‌کردیم دیپلماسی کارآمد و تلاشگر کشورمان موفق به امضای برجام با شش کشور جهان شد و همه قطع‌نامه‌های علیه کشورمان ملغی و تحریم‌ها از لحاظ مقرراتی برداشته شد و دیدیم که بلافاصله گشایش‌هایی در امور اقتصادی و بین‌المللی کشورمان ایجاد شد».

هاشمی طبا در ادامه نوشت: «اما از همان لحظه اول غضنفریسم به کار افتاد و برای مخدوش‌کردن دولت و دیپلماسی ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی، معاهده‌ای که آمریکا و اسرائیل آن را بدترین معاهده بر ضد غرب و صهیونیسم نامیدند، خیانت تلقی شد و از هیچ حمله‌ای به آن خودداری نکردند و تنها پس از آنکه آمریکا از آن خارج شد، نفس راحتی کشیدند و اکنون هم مشکلات را بر گردن برجام می‌اندازند و نه بر گردن آمریکا و خارج‌شدن از برجام».

اصلاح طلبان همچنان مشغول پُزدادن با «دستاوردهای خیالی برجام» هستند. هاشمی طبا مدعی شده است که برجام، قطعنامه های ضدایرانی را ملغی کرده است. این در حالی است که نه تنها قطعنامه های ضدایرانی ملغی نشده، بلکه همگی در قطعنامه 2231 تجمیع شده است.

علاوه بر این، ایران تا پیش از امضای برجام به هیچ عنوان قطعنامه های ضدایرانی را به رسمیت نشناخته و آنان را ظالمانه تلقی می کرد، اما به واسطه برجام، دولت آقای روحانی قطعنامه 2231 را به رسمیت شناخت و آن را معتبر دانست!

هاشمی طبا مدعی شده است که برجام گشایش های اقتصادی داشت. این در حالی است که همین چند ماه پیش «عباس عراقچی» معاون وزیر و نفر دوم تیم مذاکره کننده هسته ای اذعان کرد که یکی از نتایج برجام، افزایش تحریم ها بود.

آقای روحانی پیش از این گفته بود که ما در پسابرجام با گونی پول جابجا می کردیم، ظریف صراحتا اعلام کرد که در پسابرجام نتوانستیم حتی یک حساب بانکی در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس باز کنیم.

برجام، دلار 3 هزارتومانی را تا 20 هزارتومان افزایش داد و اکنون دلار در کانال 16 هزارتومانی است. برجام قیمت پراید 17 میلیونی را تا حدود 90 میلیون افزایش داد. سکه یک میلیونی در پسابرجام تا حدود 7 میلیون افزایش یافت و...

گویا آقای هاشمی طبا و همقطاران وی، موارد مذکور را دستاوردهای اقتصادی برجامی می دانند.

**اعتراف دیرهنگام؛ هسته ای و موشکی بهانه است، از استقلال و پیشرفت ایران می ترسند

«احمد نقیب زاده» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «مساله ایران برای غرب، منحصر به یک یا دو اختلاف نظر سیاسی و فنی نیست، بلکه مشکل رویکرد تهران است. ایران از جمله کشورهایی است که به سمت استقلال کامل سیاسی و نظامی خیز برداشته است. همان کاری که در چند دهه گذشته چین انجام داد و تا غرب برای جلوگیری از پیشرفت چین به خودش بیاید، با یک قطب جدید قدرت اقتصادی و نظامی مواجه شد. حالا چین به عنوان یک قدرت جهانی به رسمیت شناخته ‌شده است و گریزی از قدرت این کشور برای امریکا و اروپا وجود ندارد».

نقیب زاده در ادامه گفت: «تجربه رشد چین به عنوان یک رقیب قدرتمند اقتصادی و نظامی، تجربه دردناکی برای غرب بود و نگران هستند که کشورهای دیگر هم به تدریج بتوانند از مسیری که چین پشت سر گذاشت به رقبای جدید بین‌المللی تبدیل شوند. نگرانی غرب از این است که ایران قدرت و اثرگذاری منطقه‌ای خود را در درازمدت به یک توان بین‌المللی و جهانی بدل کند تا در آینده مجبور باشند که با ایران به عنوان یک قدرت برابر و همسان برخورد کنند. مادامی که ایران بر استقلال و پیشرفت تاکید می‌کند، تخاصم غرب علیه ایران هم ادامه خواهد داشت و تغییری در رویکرد آنها برای تحدید ایران ایجاد نمی‌شود».

این اعتراف دیرهنگام در حالی است که اصلاح طلبان و برخی دولتمردان تا پیش از این همواره مدعی بودند که اگر بهانه را از دست آمریکا بگیریم، مشکلات اقتصادی کشور حل می شود. این در حالی است که بهانه های آمریکا دقیقا نقاط قوت ما را نشانه گرفته است و لازمه بهانه گیری از آمریکا، از کارانداختن مولفه های قدرتمان است.

هسته ای بهانه بود. دولت روحانی محدودیت های گسترده ای در صنعت هسته ای ایجاد کرد و در قلب راکتور اراک بتن ریخت، اما نه تحریم ها لغو شد و نه گشایش اقتصادی ایجاد شد.

نقیب زاده اذعان کرده است که «مادامی که ایران بر استقلال و پیشرفت تاکید می‌کند، تخاصم غرب علیه ایران هم ادامه خواهد داشت و تغییری در رویکرد آنها برای تحدید ایران ایجاد نمی‌شود». لازم به ذکر است که وی چندی پیش در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود که باید برای رضایت کشورهای اروپایی و بهانه گیری از آنها، بُرد موشک های خود را کاهش دهیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    16 4
    لعنت بر نجاست های منافق نطفه این قبیله افسادی مشکل داره
    • سید IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      13 3
      این تهوع آور نیست که جمعی که شناسنامه ایرانی دارند از هر موضوعی برای اثبات ناکارآمدی توان داخلی و تخطئه تلاش های میهنی در جهت اثبات این نظریه شان سوء استفاده کنند و زمزمه شادی سردهند! بی جهت لقب اصلاح طلبان تهوع آور را ملت به این بزمجه ها نداده است!!!!
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      11 3
      شاید درست نیست قسم بخورم اما به خدا قسم امروز تیتر چندتا روزنامه ی اصلاح طلب رو نگاه کردم وقتی مقایسه کردم با بی بی سی و سعودی به شرافت اونا ایمان آوردم. اصلاح طلبی تو ایران داره تبدیل می شه به یه نجاست. اینا نمی دونن به مرور تنفر مردم ازشون به حدی می رسه که اونا رو رسما تو جبهه ی مقابل و دشمن می بینن. امیدوارم دست از کینه و دشمنی با ایران بردارن و به مردم برگردن.
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    25 6
    کار این قماش همیشه بازی در زمین خودی بنفع دشمن بوده، هست و خواهد بود واز این به بعد نیز همچون گذشته احتمال خطا وجود خواهدداشت لیکن مهم آن است که باید تلاش کرد جلوی خطاهای فاحش گرفته شود نه اینکه دور ایستاد و فقط ضمن نمک پاشی با دشمن همراهی هم کرد
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 10
      جاوید اصلاحات
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      2 0
      زیباکلام: اصلاحات در 2 اسفند 98 مُرد .
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    19 5
    جناب هاشمی طبای بیسواد با تجربه برجام بدعهدی آمریکا بیش از پیش آشکار شد آمریکا بجای برداشتن تحریم ها در عوض تحریم زیادی علیه کشور اعمال کرد همین دو سال پیش ترامپ قهار به بهانه آزمایش موشکی ایران و حضور در عراق و سوریه از برجام خارج شد حالا باز هم میای حرف از مذاکره با قاتلان سردار سلیمانی میزنی چرا نمک رو زخم شهدای دیروز میریزین شما مردم را چی فرض کردین این روزها کرونا گریبان گیر جامعه شده است دیروز هم حادثه غم انگیزی رخ داد ما در غم اون شهیدان دلاوری که دیروز تمرین میکردند عزاداریم شما هم میای حرف از مذاکره با شیطان بزرگ میزنین لعنت به شماها لعنت به آمریکا
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      17 2
      عراقچی:یکی از نتایج برجام،افزایش تحریم ها بود
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 36
    حتی اگر اصلاحات هم فاش نمیکرد مردم به راحتی اب خوردن میفهمیدند جناب مشرق نیوز به جای کتمان و لاپوشانی حقیقت، سر شرمساری فرود بیاورید و خجالت بکشید تا کی باید جوانهای این خاک به خاطر ندانم کاری و اشتباهات مرگبار پرپر شوند ؟؟؟ چون بهانه دست ان ور آب داده میشود پس باید حقیقت را کتمان کرد ؟؟؟؟ اتفاقا این شما هستید که هیچ ارزشی برای جان انسانها قائل نیستید چه شما بخواهید و چه نخواهید این فاجعه به دلیل خطای انسانی بود و تقاص خون این جوانها هم هیچ وقت گرفته نخواهد شد .
    • محمد IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      19 5
      این اتفاق مختص ایران نبود در هر ارتشی تو جهان رخ میده مثالش هم فراوانه تنها چیزی که برا شما لاشخورها ارزش نداره جان این عزیزانه پس بدون خودتی از کی تقاص بگیرن ها دلت میخواد فرماندهان نظامی تیربارون بشن ؟!
    • محمد IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      24 7
      این جوانان خودشون این راه انتخاب کردن و اگر در این راه هم جونشون از دست بدن بدون با رضایت کامل خودشون بوده بیخود خودت و هم قماش های کثیفت به این عزیزان نچسبون که این ژست ها به شما نمیاد کار شما لاشخوریه اشتباه در هر ارتشی رخ میده خودت تا حالا اشتباه نکردی
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      18 6
      مردک تو همونی نیستی برای پول الکل دادی دست ملت تا کرونا نگیرن چند هزار تا رو کشتی و ناقص کردی ؟ تو همونی نیستی به بهانه بنزین ادما را تو خیابون اتیش زدی ؟ تو قطار تبریز 50 تا زایر را خاکستر کردی و گفتی بیمه هستن؟ توی اصفهان جوون مردم را با پورشه کشتی و گفتی دیه میدم اما ماشینم حیف شد؟ زن بینوا را بعد از کامیابی تیرباران کردی ؟
  • حسام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    16 20
    یکی از ناوهای ارتش دچار سانحه شده یعنی چی ؟؟؟ طوفان ...سونامی ...رعد و برق ...اینها سانحه است حقیقت را هرگز کتمان نکنید جناب مشرق نیوز احترام به شعور و شخصیت مخاطب از اصول حرفه ای رسانه است خبر باید واقعیت داشته باشد .و به هیچ مصلحتی نباید حقیقت کتمان شود
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      10 7
      هر چیزی که خارج از اراده و خواست انسان اتفاق بیفته بهش میگن حادثه. مثل تصادف رانندگی. درسته که تو تصادف انسان دخیله ولی خواست انسان نبوده. پس میشه حادثه میشه اتفاق. حادثه طبیعی داریم مثل سیل و زلزله. حادثه غیر طبیعی مثل تصادف رانندگی و خطا در هدف گیری موشک.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    7 0
    خطا انسانی نبوده خطای سیسیتم ردیابی بوده.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    21 6
    ان شالله سال دیگه تیر مردم به خطا نمیره تو انتخابات و راست میخوره تو برجک هرچی خائنه.
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      11 2
      ایشالا
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    16 5
    هدف نهایی اصلاح طلبان رادیکال تسلیم و تجزیه ایران هست. چه چیزی مانع این تسلیمه؟ آباریکلا قدرت نیروهای مسلح کشور. ارتش و سپاهم نداره. پس اصلاح طلب تا اونجایی که راه داره به تضعیف این ها خواهد پرداخت.
    • حیدر صالح IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      15 0
      هدف نهایی استکبار تجزیه مملکت است بر کسی پوشیده نیست! آخر عاقبت کار اصلاحچی ها اطاعت مطلق از استکبار تا تحریم لغو بشه که نمیشه یعنی تجزیه مملکت هست!. قسم جلاله اگر خدای ناکرده مملکت تجزیه شود یک ثانیه نفس خوشی برای هیچ یک از افراد و اقوام و اقلیمهای تجزیه شده نخواهد کشید.اختلاف ها بیداد خواهد کرد یعنی مفت فروشی نفت و خرید سلاح از استکبار یعنی جنگ بین اقلیم ها تجزیه شده مثل کشمیر یعنی فروپاشی مملکت و کرسنگی و فلاکت 80 میلیون ایرانی سابق. بدانید اصلاحچی یعنی چه!
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    13 6
    تو این ماجرا قاصر و قربانی هر دو ارتش هستند. شما از بیرون گود حق ندارید دایه عزیز تر از مادر بشید چپ های کثیف!
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    16 4
    مشاهده مرگ تدریجی امریکا ونفوذ اسلام عزیز اصلاح طلبان و مزدوران قلم رمضان دیوانه کرده
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    14 5
    دقت کردید تا یه حادثه ای پیش میاد بیش از صدوخورده ای از زنجیره ایها وایادیشون میشن کارشناس اونم تو تمام زمینه ها. البته فقط وفقط هم نیمه خالی لیوان رومیبینن وهمیشه هم نهایت نظر کارشناسیشون منتهی میشه به تسلبم جلو دشمن
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    9 12
    اگر دشمنی با آمریکا و اسرائیل را از مشرق و تسنیم بگیرند واقعا دیگر چه حرفی برای گفتن دارید.... شما به مرض دشمنی با آمریکا مبتلا هستید... البته در کنار این دشمنی نوچگی و حمالی و خایه مالی روسیه و چین هم از اوصاف شماست لعنت خدا بر شما
    • یک سرباز ایرانی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      8 5
      اگه آدم سالم و بی غرضی هستی و با ایران دشمنی نداری که بعید می دونم، چون طرز نوشتارت و عنوان کردن حرفای بی بی سی و منوتو داره اینو می گه. می تونی برنامه های رودست امید دانا و سخنرانی های رائفی پور و حسن عباسی رو ببینی. اگه هم با ایران دشمنی داری از شدت خشم به همونجایی میری که 40 سال سایر براندازا میرن.
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      8 3
      الان خیلی تحت فشاری که این خزعبلات را نوشتی ؟؟
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    9 11
    شما چرا انقد عوضی هستید؟! همه خوبیها از شماست و بدیها از اصلاح طلبا؟ حاکمیت شما رو هم دیدیم
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      9 3
      عوضی تیتر روزنامه های اصلاح طلبه که سر سوزن با بی بی سی و منوتو فرق نداره. جالبه نه؟ :)
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    8 12
    اونوقت تیتر اصولگراها چی بود؟! قدرت موشکی نیروی دریایی؟! آمریکا بترس!! "موشکی که با خودی چنین کرد پس با بیگانه چه میکند؟ ""دلاور مردانی که با شجاعت اهداف خودی را با خاک یکسان کردند, الله اکبر" خب ابله وقتی خطا رخ میده ملت هم تیتر میزنن خطا شد
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      3 1
      چرا فکر می کنی ما اصول گراییم؟!!! :)))))))) گور بابای چپ و راست. یا برای ایران کار می کنی یا ضد ایران. تیتر روزنامه های اصلاح طلب رو با رسانه های اونور آب مقایسه کن تا بفهمی سیاه نمایی و دشمنی با موجودیت ایران یعنی چی. در مورد اصول گرا: هر چه قدر هم بد باشن دست کم از این حادثه خوشحال نشدن/
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      7 0
      بدجور رم کردی افشای نجاست و پلشتی خودت و هم قماش های افسادیت درد داشت؟!
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      8 1
      انقلابی واقعی نه اصلاح طلبه نه اصولگرا این دوفرقه منفعت طلب میباشند انقلابی واقعی کسانی هستند که یک ریال مشکوک در زندگیشان وارد نشد نه کاخ نشین شدن نه لوکس سوار !! انقلابی واقعی بدون ادعا هایی هستند که جانشان را کف دست گرفتند بدون هیچ شکایتی برای مردم وکشور در همه زمینه های موجود جانفشانی میکنند کسانیکه وقتی جانشان را میدهند ۲۷ میلیون تشییع کننده خود جوش دارند
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      3 1
      میگن توی کمپ تیرانا قیمه میدن. درسته؟!!! :) :) :) :) :)
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    12 8
    شماناراحت نشوید اصل ورسالت رسانه گفتن واقعیت
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      9 4
      گفتن واقعیت؟ از اصلاح طلب؟ باشه پس بگو دیدار شیخ فتنه با جورج سورس یعنی چی؟ سال 88 یعنی چی؟ 96 یعنی چی؟ ارز 4200 رو به کیا دادن؟ 4/8 میلیارد کجاست؟ جوجه ها رو برای چی کشتن؟ چرا برجام رو نخونده تصویب کردن؟ چرا جهان ارا و ثریا رو تعطیل کردن؟ اگه ذره ای شرافت و خون ایرانی دارن این جماعت تهوع آور بگو به یه دونه از این سوالا جواب بدن. ممنون
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      6 2
      اره شما اصلاحطلب ها خیلی راستگو هستید :)
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    7 2
    اصلاح طلبان در همه شریط دنبال خودتحقیری نا امیدی و شبه افکنی در افکار عمومی جامعه میباشند دقیقا پیاده نظام استکبار جهانی
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    9 3
    این دوستان به اصلاح اصلاح گر//اصلاح طلبان// هرجایی که اشتباه یا نشانه ای از ضعف نیروهای ارزشی نظام است همراه با ضدانقلاب ردپایی و بوق وکرنا کرده تااز دوستان واربابان عقب نیافتند
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      8 2
      اصلاح طلبان = دشمنان موجودیت ایران
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    6 5
    تزویر فریب نیرنگ سیاه نمایی یک جریان خاص ؛مقایسه کنید تیترخبرگزاریهای اصلاح طلبان برای تحمیل سیاه چاله برجام به ایران ..فتح الفتوح ،صبح بدون تحریم ،رژیم تحریمها به تاریخ پیوست،ترک در دیوار تحریم ، افتاب تابان وو..... حادثه ناوچه کنارک.. «داغ خطای انسانی»، «حادثه تلخ کنارک، باز هم خطا»، «شلیک اشتباه در آب های جنوب»، «فاجعه هنگام تمرین دریایی»، «شلیک اشتباهی به ناوچه ارتش در خلیج فارس حادثه آفرید»، «فاجعه در جاسک» جالب اینکه مدعی آشتی ملی باهمین روش ها میباشند
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    5 1
    نوع خبر پراکنی مزوران تزویر ,فریب ,نیرنگ اصلاح طلب (کینه ورزی ،عقده گشایی ،مصلحت اندیشی ) پشت صحنه مدعیان آشتی ملی :القا بزک وتحمیل سیاه چاله برجام؛《فرو ریختن دیوار بی اعتمادی》 ،《صبح بدون تحریم 》،《افتاب تابان》،《ترک برداشتن دیوار تحریم》 ،《تحریم ها رفت》 ،《منطق گفتگو》، 《خدا حافظی با تحریم》 ،،،،،حادثه ناوچه کنارک؛ «داغ خطای انسانی»، «حادثه تلخ کنارک، باز هم خطا»، «شلیک اشتباه در آب های جنوب»، «فاجعه هنگام تمرین دریایی»، «شلیک اشتباهی به ناوچه ارتش در خلیج فارس حادثه آفرید»، «فاجعه در جاسک»
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    3 0
    به هر حال هر تمرینی ممکن است اشکالاتی داشته باشد .اصلا بخاطر همین هم میگویند عملیات تمرینی . اشکالت تمرین شناسایی و در عملیات واقعی باید برطرف شود . حال هر تمرینی وسیعتر و سطح بالا تری داشته باشد ممکن است بتواند اشکالت بزرگتری رانشان بدهد که باید برطرف شود .در زمان جنگ هم بعضا اتفاق می افتاد هواپیماه های خودی مواضع خودمان را بمباران میکرند .یا توپخانه نیرو های خودی را میزد .خطای انسانی همه جا هست و باید شناسایی و برطرف شود .
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 0
    سلام خائن
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 0
    سلام من ایرانی م بی گانه پرستیدن مرا نگ است....
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
      8 0
      با خوندن تیتر روزنامه های اصلاح طلب می شه متوجه این حقیقت شد که این چیزی که گفتی ربطی به اصلاح طلبا نداره.!
  • Iran IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    1 0
    برای جلوگیری از تکرا اینگونه حوادث، اطلاع رسانی دقیق ضرورت داره، نه خودزنی کار درستیه و نه لاپوشانی و کم اهمیت نشان دادن حوادثی از این دست. متاسفانه در کشور ما همه چیز رنگ و بوی سیاسی داره و آن هم از نوع بسیار زشت و ناپسندش، بجای فحاشی و جانبداری بی ارزش، چهارتا کلمه درست و حسابی و با منطق بنویسید.
  • DE ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    12 0
    هاشمی‌طبا: برجام گشایش‌های اقتصادی برای ما و برو بچ داشت با این گشادی اقتصاد بعد از برجام و شلوغ پلوغی ها ما اصلاح طلبچی ها کلی اقتصادمان گشاد شد و صاحب مال و منال و زمین واملاک و کارخانه ...شدیم و هزاران نمایندگی شرکتهای خارجی دست برو بچ خودمون هست الحم 2 لا الان هرچی بخوای داخل ایران تولید کنی با یک تیلیف از طرف نماینده شون تو ایران که دست برو بچ خودمونه کشتی کشتی جنس میریزم توو بازار البته قبلش روزنامه هامون اوضاع را بحرانی نشون میدهند و چند تا بروبچ هم داخل مجلس داغش میکنند مجوز هم که دست خودومونه .بالاخره خونواده و برو بچ عروس و دامادو ان قزی...همه خارج اقامنده شده اند خرج دارند.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    3 0
    سلام قاتون ظلع ۵ که میشه اسلاح طلبان .. مسال یک ماشین میفته تو دره چطور جمع ش میکنی....
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    6 0
    شهادت مبارکتان باشد
  • DE ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    به کوری چشم اینا ارتش قوی تر از هر زمان خواهد شد. ایندسته فقط دشمن شاد کن هستند. روح همه شهدای ارتش شاد باد. به خانواده های محترمشون صبر عظیم و تسلیت عرض می کنیم.
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    برای من سواله چرا این اصلاحات در ایران حذف نمیشه اینا از منافقین بدترن سکوت تا کی ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    99 درصد اینجور اتفاقها زیر سر دولت لیبرال روحانیه چون از زمانی که روحانی روی کار امد نفوذی ها و جاسوس ها افزایش پیدا کردند نفوذی کارش اینه که در زمان تایین شده کاری کنه ذهن ها مثلا از برکنار کردن وزیر بره سمت ناو یا چنین موارد خدا خودش خبر داره هزاران اتفاق مشابه در این 7 سال دولت روحانی اتفاق افتاده عمدی بودن این اتفاقات واضحه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 1
    مشق اگر خطا نبوده چی بوده شما که تو این جور مسائل استادی این دفعه هم بفرمایید ؟
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    2 0
    خداوند لعت کند مزدوران غربی را که با هر اتفاقی دنبال آنها میروند و مکمل توطئه رسانه ای آنها می شوند تنها هنر ارسانه های اصلاحات پیروی از رسانه های غربی یا عبری عربی و صهیونیستی و انگلیسی آنهاست با پوششهای متفاوت
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 0
    جناب هاشمی طببببا میشه تو حرف نزنی چون حرف میزنی بیشتر خودتو خراب میکنی و مردم بیشتر به ماهییتت پی میبرند عروس خانم ساکت باشند زینده تراند ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس