ویژه های مشرق

«دستِ اصلاح طلبان خالی است»؛ نه دولت روحانی، نه لیست امید مجلس دهم و نه شورای شهر و شهرداری تهران، هیچکدام کارنامه قابل قبولی برای عرضه به افکارعمومی ندارند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

مهاجری: قالیباف،غیر از دفاع مقدس رزومه قابل دفاعی ندارد

«محمد مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب و از مدیران سایت دولتی خبرآنلاین در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت:«قالیباف غیر از دوران دفاع مقدس چه رزومه‌ی قابل دفاعی دارد؟ چه کاری برای توسعه‌ی سیاسی و اندیشه‌ی سیاسی مملکت کرده است؟ اگر مدعی است بیاید و ۲۰ دقیقه درباره‌ی یک موضوع سیاسی بحث کند. به لحاظ ایده و تئوری، به لحاظ عملی بیاید بحث کند. اصلاً اهل این داستان‌ها نیست. نه تنها اهلش نیست که اصلاً دوست ندارد. نه تنها دوست ندارد که اصلاً نمی‌خواهد بخواهد هم نمی‌تواند. بنابراین نمی‌توان خیلی امیدوار بود».

مهاجری در ادامه گفت:«مجلس یازدهم مجلسی است که از همین الان برخی نمایندگانش نشان داده‌اند که با دعوا شروع خواهد شد. شما اسمش را گذاشتید "شعار درمانی"، من می‌خواهم اسمش را بگذارم "دعوا درمانی"؛ شروع کنند به همه گیر بدهند، به مجلس قبلی گیربدهند، به دولت گیر بدهند، حتی به آدم‌های عادی گیر بدهند و با این گیرها در واقع فضایی فراهم کنند که مردم به آنها امیدوار شوند. این کار و این شیوه ممکن است برای مدتی جواب بدهد اما بعد از مدتی خیر».

«دستِ اصلاح طلبان خالی است»؛ نه دولت روحانی، نه لیست امید مجلس دهم و نه شورای شهر و شهرداری تهران، هیچکدام کارنامه قابل قبولی برای عرضه به افکارعمومی ندارند.

از یکسو خسارت های برجام و از سوی دیگر سلفی حقارت و اروپاگردی و حمایت از مدیران نجومی بگیر توسط نماینده های اصلاح طلب مجلس و از دیگر سو پرونده تأسف بار نجفی- شهردار سابق اصلاح طلب- و کارنامه خالی حناچی و شورای شهر تهران، عرصه را بر اصلاح طلبان تنگ کرده است.

مقایسه کارنامه درخشان قالیباف در شهرداری تهران با کارنامه اصلاح طلبان در شهرداری تا اینجای کار این طیف را حسابی عصبی و آشفته کرده است. حالا قرار است که مقایسه مجلس یازدهم و مجلس دهم نیز به این فهرست اضافه شود. برای همین حضور شخصی چون قالیباف در مجلس یازدهم، کابوسی تمام نشدنی برای «اصلاح طلبانِ بی کارنامه» است.

با انکار و فحاشی، نه کارنامه پربار قالیباف در افکارعمومی پاک می شود و نه کارنامه ای پربار برای اصلاح طلبان ایجاد می شود. از قدیم الایام گفته اند «برو کار می کن، مگو چیست کار».

گفتنی است «محمد مهاجری» که رسانه های اصلاح طلب از او تحت عنوان «فعال سیاسی اصولگرا» نام می برند، از مدیران سایت دولتی «خبرآنلاین» است. این سایت وابسته به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت است. مهاجری بارها با کلیدواژه «ما اصولگراها» دقیقا اظهارات طیف تندروی اصلاحات را بیان کرده است.

چندی پیش یکی از فعالین رسانه ای در واکنش به رویکرد تأمل برانگیز محمد مهاجری نوشت:«وی وانمود کرده که از درون اصولگرایان به نقد اصولگرایان می‌پردازد؛ حال آن‌که انصاف این بود وی مطالبش را از موضع "ما دولتی‌ها و حامیان روحانی"- چه در نقد و چه در تمجید دولت- بنویسد...اینکه کسانی در خدمت دولت، به جبهه منتقد دولت حمله کنند و برای معتبر کردن این حمله، خود را جزو جبهه مقابل دولت جا بزنند، نوعی غش در معامله و فریب رسانه‌ای است».

**علوی تبار:مردم ایران خودخواه،منفی باف و سرشار از خشم و نفرتند

«علیرضا علوی تبار» از فعالین تندروی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه شرق با عنوان «علل ناکامی اصلاح طلبان» نوشت:«طبقه متوسط در نتیجه سیاست‌های نادرست اقتصادی همراه با سیاست‌های نامناسب در ارتباطات خارجی، به شدت تضعیف شده و تحت فشار قرار گرفته است. ناکامی‌های مکرر در تلاش برای بهبود وضعیت و تحقیر همراه با هر ناکامی، آرزوهای سرکوب‌شده را به خشم و نفرت تبدیل کرده است. بی‌حوصلگی، افراط و تفریط، بی‌اعتمادی، فردگرایی خودخواهانه، منفی‌بافی مداوم و پرهیز از هر نوع اقدام جمعی نظم‌یافته از ویژگی‌های جامعه کنونی ماست. به‌ویژه تورم لجام‌گسیخته اعتمادبه‌نفس و پیش‌بینی‌پذیری را از محرومان جامعه گرفته است».

علوی تبار در ادامه نوشت:«همه این عوامل نوعی سیاست‌گریزی را پدید آورده‌اند. منظور این نیست که اعتراض و انتقاد نمی‌کنند، منظور بی‌میلی به مشارکت و ایفای نقش و "اقدام سیاسی جمعی" است. در چنین فضای اجتماعی‌ای چگونه می‌توان سیاست‌های اصلاحی را پیش برد؟ در فضایی که فحش بیشتر از هر صدایی شنیده می‌شود و سیاه و سفید دیدن مقبول همگان است، اصلاح‌کردن گام به گام و با حوصله امور تا چه حد از پشتیبانی مردم برخوردار خواهد شد؟ بخش قابل ملاحظه‌ای از نسل جدید برای خود همه حقی قائل هستند ولی در پذیرش مسئولیت سخت‌گیر و بی‌علاقه‌اند».

علوی تبار مردم ایران را سرشار از خشم و نفرت و خودخواه و منفی باف نامیده است. وی پیش از این، انقلاب اسلامی را خشونت آمیز و تقلیل گرا نامیده بود. جالب اینجاست که این شخص چندی پیش دستورالعمل اشغال مراکز حساس ایران را در قالب یک یادداشت به اغتشاشگران و اراذل و اوباش پیشنهاد داده بود.

علوی تبار در یادداشت روزنامه شرق مدعی شده است که «سیاست‌های نامناسب در ارتباطات خارجی طبقه متوسط را به شدت تحت فشار قرار داده و تضعیف کرده است». وی چندی پیش با این ادعا که «ایدئولوژی مقاومت،احترام و منزلت جهانی نمی‌آورد»! مدعی شده بود که «اگر قرار باشد میان "مذاکره مستقیم"(با آمریکا) و "مذاکره از طریق میانجی‌ها" یکی را انتخاب کنیم، به طور قطع باید مذاکره مستقیم را انتخاب کنیم». وی در اظهارنظری دیگر گفته بود:«حداکثر اختیارات دولت روحانی ۲۰ درصد است».

وضع موجود اقتصادی در کشور نتیجه سوءمدیریت و اعتماد مطلق دولت به آمریکا و اروپا و چیدن همه تخم مرغها در سبد برجام و غفلت از اجرای اقتصاد مقاومتی است. اما علوی تبار و همقطاران وی، به طرق مختلف در پی تطهیر قصور و تقصیرهای دولت هستند.

طیف تندروی اصلاح طلب، مردم را صرفا ابزاری برای پیاده سازی پروژه ضدایرانی «آشوب خیابانی» می بینند. برای همین مردم کشورمان را افرادی خودخواه، منفی باف و لبریز از خشم و نفرت جا می زند.

این روزها و همزمان با ماه مبارک رمضان، مردم عزیز ایران در جای جای کشور در لبیک به فراخوان رهبر حکیم انقلاب در حال کمک رسانی به اقشار ضعیف و تأمین اقلام ضروری برای آنها هستند. پیش از آن نیز در هفته های آغازین شیوع کرونا، شاهد چنین حرکت جمعی تحسین برانگیزی بودیم، پیشتر نیز در مقطع وقوع سیل و زلزله نیز مردم کشورمان صحنه های زیبا و افتخارآمیزی ثبت کردند. اما طیف تندروی اصلاح طلب، چشمان خود را بر این زیبایی ها بسته و حیات خود را در آشوب و التهاب و سیاهی می بیند.

** آقای ربیعی؛ روز اجرای برجام سالگرد آغاز تحریم هاست

«علی ربیعی» دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت در یادداشتی در روزنامه ایران با عنوان «تحریم؛سالگرد یک خروج ضد بشری» نوشت:«۱۸ اردیبهشت سالگرد خروج امریکا از برجام و آغاز تحریم‌ها بود. با فشارهای اسرائیل و عربستان سعودی و شخصیت و خصوصیات نامتعادل ترامپ یکی از بی‌قاعده‌ترین رفتارها در حقوق بین‌الملل شکل گرفت. نادیده گرفتن تعهدات یک دولت با تغییر رئیس جمهوری پدیده‌ای نادر بود. تحریم برخلاف ادعای ترامپ که همواره قصد جداکردن مردم از دولت را دارد با هدف به زانو درآوردن مردم و شوراندن آنها علیه حکومت ایران اعمال شد و تجربه تلخ جدیدی را پدید آورد».

ربیعی در ادامه نوشت:«دو سال از وضع تحریم‌های بی‌سابقه علیه ایران گذشت، دولت و مردم ایران دوران سختی را سپری کردند. جامعه روز به روز تاب آورتر و خلاق‌تر شد و دولت نیز با همه سختی‌ها تلاش کرد ضمن حفظ استقلال ایران در میان افکار عمومی جهانی، امریکا را از یک صاحب حق به یک دولت بی‌منطق که فقط با قدرت سیاسی و اقتصادی دنیا را به تبعیت کشانده - این برداشت از اظهارات سران دیگر کشورها با مقامات کشورمان هویداست- تبدیل کرده است».

آقای ربیعی در یادداشت مذکور، ۱۸ اردیبهشت- خروج آمریکا از برجام- را سالگرد آغاز تحریم ها نامیده است. این در حالی است که با امضای برجام اصلا تحریم ها لغو نشده بود که حالا بخواهد با خروج آمریکا دوباره آغاز شود.

دی ماه ۹۴، موعد اجرای تعهدات ۱+۵ ذیل برجام بود. این مقطع به روز اجرای برجام مشهور بود. قرار بود که اعضای ۱+۵ در این روز تعهدات خود را آغاز کنند، اما نکته قابل تأمل اینجاست که دولت باراک اوبامای دموکراتِ مودب! و باهوش! در اولین روز اجرای برجام، تحریم های جدیدی علیه ایران تصویب کرد!

دولت اوباما در ادامه قانون تحریمی آیسا را تمدید کرد. دولتمردان، این اقدام دولت اوباما را نقض فاحش برجام نامیدند. اوباما همچنین قانون محدودیت ویزا را نیز تصویب کرد و همین قانون به ترامپ کمک کرد تا قانون مهاجرت را تصویب کند.

اوباما در پسابرجام، ۲ میلیارد دلار از اموال مردم ایران را غارت کرد و ایرانیان را «یاغی»! نامید. باراک اوباما در آخرین روزهای دولتش، قانون وضعیت اضطراری را علیه ایران تمدید کرد؛ رسانه ها در آن مقطع نوشتند «اوباما،آخرین لگد را به برجام زد».

چندی پیش «حسین مرعشی» فعال سیاسی اصلاح طلب گفته بود:«به نظر من برجام اتفاقاً در دوران آقای اوباما دچار تزلزل شد، جایی که دولت او اجازه نداد ایران از مواهب این توافق بهره‌مند شود».

آقای ربیعی در یادداشت مذکور تاکید کرده است که دولت روحانی، دولت آمریکا را در میان افکارعمومی جهان، از یک صاحب حق به یک دولت بی‌منطق تبدیل کرده است. این اظهارنظر آقای سخنگو در حقیقت تکرار ادعای «پیروزی اخلاقی ایران در برجام» است. حال سوال اینجاست که مگر ما در صنعت هسته ای بتن ریختیم تا کاپ اخلاق برجام را بگیریم؟! مگر قرار نبود که در ازای محدودیت گسترده در صنعت هسته ای، تمامی تحریم ها یکباره لغو شود؟! مگر آقایان روحانی و ظریف با اطمینان تاکید نکردند که دولت بعدی در آمریکا نمی تواند از برجام خارج شود؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    31 1
    مردم ایران خودخواه، منفی‌باف و سرشار از خشم و نفرتند. نمونه اش خوش آقای علوی تبار.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    35 1
    اصلاح طلبان غیر از فتنه ۷۸ و ۸۸ رزومه دیگری ندارند ، ما فقط براندازی دیدیم
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
      4 0
      قراردادهای خسارت بار کرسنت و استات اویل و توتال و سعدآباد و ژنو و برجام نافرجام و پذیرش سهم 11 درصدی ایران از دریای خزر دستاورد !!!! اصلاح طلبان است.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    38 1
    مهاجری خودت چه رزومهای داری با لاریجانی که کشورناوبد کرددی رفت باز همون قالیباف دویست کیلیومتر مترو زد
  • بهلول IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    35 21
    ممهاجری جان من خودم به بعضی از تفکرات و رقدامات دکتر قالیباف نقد دارم ولی اینی که شما میگی که غیر از دفاع مقدس در کارنامه اش چیزی نداره نشانگر ذات کثیف و پلید شماست. دوستانه به شما میگم که تف به شرف نداشته تان.
  • AU ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    14 2
    فکر کنم فامیلی این علوی تبار نیست؛ اصل فامیلیش اسرائیلی تبار هست
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    20 0
    و شما افساد طلبها انگل های این مملکتید. بیماران روانی
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    19 5
    درد و بلای قالیباف بخور توی سر مهاجری
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
      1 5
      حداقل مهاجری سابقه مفسده ندارد
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    14 0
    کاش کسی به فکر درد مردم بود.گیرم اصولگرا خوب و اصلاح طلب بد و یا بالعکس.اگه کسی خوب هست به فکر فقرا و نیازمندان باشه.
  • حامد IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    11 1
    مهاجری اصلا جز بشر حساب نمیشه حالا یک غلطی کرده یک جایی هم ازش میسوزه مهم نیست
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    20 2
    بالاترین رزومه همان داشتن کارنامه دفاع مقدس است برای آقای قالیباف.!!!
  • کارشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    15 2
    وقتی این اصولگرایان دم از دفاع مقدس میزنند یاد اخراجی ها میوفتم. یادش بخیر
    • IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
      2 1
      نکنه انتظار داری اسهال طلبا دم از دفاع مقدس بزنن!!
    • احمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      1 0
      اصلاحطلبها که دم از تخصص مقدم و بر تعهد می زنن یاد روحانی و ظریف و آخوندی، زنگنه و شریعتمداری می افتم. چند دهه است تو این کشور بالاتربن پستها رو دارن. دریغ از یه کار مثبت. فقط ادعا و هوچی گری و لات بازی.
  • SE ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    محمد مهاجری چند رای مردم داره نداره ببنده
  • SE ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    اصلاح طلبان 7 سال است بلا بر سر ملت نازل کرده اند و خود میدانند نزد مردم آبرو و اعتباری ندارند لذا در یکسال باقی مانده عمر دولت تا بتوانند اموال ملی را قانونی تاراج میکنند
  • كريم IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 1
    اصلاحاتي ها شماها نباشيد و گورتان را گم كنيد و برويد آمريكا و اسرائيل و دست از سر اين ملت برداريد. شما كه همه تان داريد از صدقه سر اصولگرايان حقوقهاي چند ميليوني مي گيريد و ماشين هاي شاسي بلند سوار مي شويد. قاليباف هم همه چيز دارد. شجاعت. مردي و مردمداري. مثل شما خائن نيست. شما بجز هوچي گري چيز ديگري نداريد.
  • SE ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    افراط و تفریط، بی‌اعتمادی به خداوندو توکل به کدخدا، قبیله گرایی خودخواهانه، منفی‌بافی مداوم درباره راه انقلابی امام و پرهیز از هر نوع اقدام جمعی نظم‌یافته منطبق بر اصول عقلانی انقلابی از ویژگی‌های اصحالات و بی تدبیرها است
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    خود گوساله ات هم ایرانی هستی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    این اقای مهاجر اصلا چیکاره است من بار اول است اسمش رامیشنوم .خوبه حداقل گفته در دفاع مقدس کارنامه قابل دفاع داردکه هرکسی داشته باشد ،کافی برای دفاع است است.
  • علی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    محمد مهاجری خاک تو سرت کنن بی سواد. برو از روحانی دفاع کن ببینم چه غلطی کرده تا الان.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    2 0
    عزیز کوری تورم و بی عرضگی مدیریتی همه را نابود کرده مرگ بر دروغگویان لعنت خدا بر اصلاح طلبان و مزدوران رانت خوار
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    اصلاح طلب، کرونا، پراید ۹۰ میلیونی و حالا زلزله.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    تو که از قالیباف انتقاد می کنی و می خوای لجن مالش کنی، می فهمم که کارنامه خوبی داشته و راه درستی می رود که عوضی هایی مثل تو را برآشفته کرده است
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    روحانی قبل از سال 92 هیچگونه سابقه کار مدیریتی و اجرایی نداشت و علت مشکلات کشور همین است.
  • IE ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    چقدر به قالیباف حسادت می کنند!؟
  • US ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 3
    این حرف که آقای قالیباف بجز دفاع مقدس در کارنامه خود چیز دیگری ندارد مثل اینست که بگویید آقای قالیباف بجز تمام خوبیها چیز دیگری در کارنامه اش ندارد. ضمنا در همان آمریکایی که الگوی آقای مهاجری و دوستان غرب پرستش در پیشرفت سیاسی و اقتصادی است سوابق نظامی افراد نقش تعیین کننده ای در مبارزات انتخاباتی دارد. کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود از عکسهای دوران سربازی خودشان حداکثر استفاده را می کنند. گاهی رقبای انتخاباتی یکدیگر را متهم به فرار از سربازی و جنگ می کنند. آنهم جنگی که برای ظلم و تعدی و ستمگری بوده است. آنوقت افراد سیه روی مثل مهاجری در کشور ما خائنانه و بی شرمانه و ناجوانمردانه این سوابق درخشان را که در راه دفاع از میهن و شرف ملی این کشور بوده است به عنوان نقطه تاریک زندگی حریف انتخاباتی خود معرفی می کنند. جدا که بوی تعفن نامردی را در فضای مجازی هم می توان استشمام کرد.
  • راوی حق IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    اخه بینوا خود این اصلاحطلب های باسواد فقط کارنامشون برجامه
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    آقای مهاجری تکلیف خودتان را روشن کنید. کدام طرفی هستید نکنه نقش اسب تروا را داری بازی میکنی ؟
  • بهنام ولی وند IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 1
    آقای علوی تبار دمت گرم . دقیقا همینی هستیم که گفتی
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    علوی‌تبار: مردم ایران خودخواه، منفی‌باف و سرشار از خشم و نفرتند............آهای عامو هر چی که خودت هستی رو به مردم نسبت نده......
  • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    به نظر میرسه جنس اصولگرایی محمد مهاجری از جنس اصولگرایی لاریجانیه
  • محمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    صحبت نکنی سنگینتری
  • رضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    چیزی که ذهن مردم را مشغول کرده این است .چرا اصلاح طلبان هیچ کار ی برای مردم انجام نمی دهند؟ و چرا نمی گذارند کسی برا ی مردم کار کند اگر کسی عملکرد مناسبی داشت به حمله می کنند ؟
  • حسين DE ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    در طول تاريخ معاصر ايران حد اقل از آغاز به قدرت رسيدن رضا خان قلدر تا پايان سرنگونى خاندان مزدور پهلوى بوسيله انقلاب شكوهمند ايران و از فرداى انقلاب تا بامروز ملت بززگ ايران در مقاطع خاصى براستى حماسه ها آفريده كه چشم جهانيان خيره گشته نيازى به تكرار نيست هر بچه محصلى اين را ميداند ، حال فردى نادان از تبار اصلاح طلبان كه به خيانت شهره عام هستند به شعور اين ملت توهين ميكند ، همه ميدانند كه كنشهاى فردى واجتماعى مردم در جامعه ناشى از مناسبات ،اقتصادى،سياسى،اجتماعى،فرهنگى،و آموزشى است واين مناسبات حاكم فعلى بر جامعه در زمينه هاى نامبرده دست پخت همين حضرات و جريانهاى سياسى آنهاست كه با خيانت بخش عمده اى از انقلاب ايران را دزديدند ، نوع نگرش جريانات اصلاح طلب به همه چيز و همه كس تنها نگرش ابزارى است ( تو آن قدر ارزش دارى كه به من سود ميرسانى) اين نوع تفكر و نگرش جريان اصلاح طلبى و اصلاح طلبان است،البته زمانيكه تئوريسين اين جريان خائن به انقلاب فرد معلوم الحالى مانند حجاريان كم سواد مزدور باشد از اين يارو علوى تبار انتظارى بيش از اين نيست در پاسخ علوى تبار تنها بايد گفت تو از تبار حماقتى ، تو از تبار خيانتى .
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    1 0
    اولا كس كه حرف دشمن را بزند با دشمن فرقى ندارد ثانيا وقتى دشمن جايى را زير اتش توپخانه ميگيرد يعنى از انجا احساس خطر ميكند ثالثا بين مقامات سابق وفعلى افرادى هستند كه پشت سرشان به حق يا حق حرف وحديث است ولى يك دفعه مى بينيم قبل انكه جناب قليباف خودرا كانديداى مجلس كند توپخانه دشمن فقط درجهت تخريب شخصيت ايشان شروع به اتش بارى ميكند ومعلوم ميشود برخلاف نظر اقاى مهاجرى جناب قاليباف فردى مهم واثر گذار درصحنه سياسى كشور است ودشمنان سعادت مردم وپيشرفت كشور از جانب ايشان شديدا احساس خطر ميكنند اكر غير ازاين بود تا بحال اينقدرجيق بنفش نكشيده بودند
  • م IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    2 0
    احمقها همه سرکارید اینها هیچکدامشان به فکر من و شما نیستند نان سنگگ ۲۰۰۰ تومان علی برکت الله دلار ۱۸۰۰۰ این جوری میخواستند مارو به بهشت ببرند
  • منتقد IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    اینا همه شون مثل زنجیر به هم متصلند حالا یه اسمی هم به دنبال خودشون بستند (اصول گرا اصلاح طلب یا هر عنوانی) بدبخت شماهایی که سنگ اینا رو به سینه میزنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس