ویژه ها

سرانجام ۴ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی که در دولت روحانی برای حل مشکلات خوزستان اختصاص داده شده بود، چه شد؟!آقایان روحانی،جهانگیری،نوبخت و دیگر دولتمردان به این سوال پاسخ دهند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**شرق: نباید چهره ای زشت از کیمیا علیزاده نمایش بدهید

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «بدعت بحث برانگیز تلویزیون در گزارشگری» نوشت:«برنامه ویژه المپیک شبکه ‌۳ با قصد و غرضی مشخص، برای زیرسؤال‌بردن کیمیا علیزاده تهیه و طراحی شده بود. تلویزیون به بهانه  دیدارکیمیا علیزاده و ناهید کیانی، با پخش چند آیتم و البته صحبت‌های عجیب‌وغریب مجری و کارشناسان برنامه، در تلاش بود تا چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده، دختری که تنها مدال تاریخ المپیک را برای ایران گرفته، به تصویر بکشد».

این روزنامه اصلاح طلب در بخش دیگری از این گزارش نوشت:«کیمیا، همان ورزشکاری بود که در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ برای کاروان ایران تاریخ‌سازی کرد و موفق شد اولین مدال تاریخ زنان ایران در این بازی‌ها را به دست بیاورد؛ اما چندی بعد از المپیک کیمیا علیزاده به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت تا به آلمان سفر کند و پناهنده شود».

شرق: نباید چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده نمایش بدهید/ اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می‌شود

همچنین روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «چه کسی برد؟ چه کسی باخت؟» نوشت:«۲۴ ساعت قبل از مبارزه ناهید کیانی نماینده ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندو مقابل کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق تیم ملی ایران که در المپیک زیر پرچم پناهجویان شرکت کرده، مردم واکنش‌های متفاوتی نسبت به این رقابت نشان دادند. بخش عمده‌ای این رقابت را به نوعی بازی دو سر باخت برای ورزش ایران عنوان کردند و از اینکه شرایط به گونه‌ای پیش رفته که باعث شده دو هم‌وطن، دو هم‌تیمی سابق و دو دوست که عکس‌های دونفره‌شان هنوز در اینترنت هست مقابل هم قرار بگیرند ابراز ناراحتی کردند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«نوع برخورد صداوسیما با کیمیا علیزاده و تلاش برای نادیده گرفتن او انتقادات فراوانی در میان بینندگان تلویزیون برانگیخت و آنها در صفحات شخصی خود به این مساله واکنش نشان دادند. کاربران این سوال را مطرح کردند که این چه رسانه مقتدری است؟ آیا نمی‌شد خیلی عادی، انگار که علیزاده رقیبی مثل همه رقباست و با ورزشکاری از ایران بازی دارد به این مسابقه نگاه شود؟».

شرق: نباید چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده نمایش بدهید/ اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می‌شود

واقعیت این است که بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب به «خودتحقیری» دچار است. به همین منظور از هر آنچه موجب تحقیر مردم و ایجاد دوقطبی در جامعه شود، به صورت ویژه حمایت می کند.

رسانه های این جریان سیاسی تلاش می کند تا این پیام را به مخاطب برساند که حساب نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران از هم جداست. رسانه های اصلاح طلب در حالی در پی القای این پیام هستند که فعالین این طیف همواره در قدرت حضور داشته و از ابتدای انقلاب تاکنون حداقل ۳۴ سال- و از جمله ۸ سال اخیر- مناصب ارشد اجرایی و تقنینی را تصاحب کرده اند.

ادعای اصلاح طلبان این است که جمهوری اسلامی ایران به زنان ظلم می کند و یکی از زنانی که به او ظلم شده است، کیمیا علیزاده است؛ آیا این ادعا صحت دارد؟!

کیمیا علیزاده به عنوان یک ورزشکار زن در تمام طول فعالیت ورزشی خود مورد حمایت ویژه(مادی و معنوی) جامعه ورزش، مسئولان فدراسیون تکواندو و مقامات کشورمان بوده است. پاداش مدال طلا برای کسب مدال برنز در المپیک ریو، اهدای یک واحد آپارتمان، اهدای یک دستگاه خودرو، ۳ هزار دلار پاداش برای مدال برنز، هدیه ۸۰ میلیونی در سال ۹۵، اهدای ۳۰۰ سکه طلا، ۲ بار پرچمداری کاروان ورزشی ایران در معتبرترین رقابت های ورزشی جهان، تقدیر مقامات ارشد و...بخشی از جوایز و تقدیرها از کیمیا علیزاده و توجه ویژه به وی در سالهای گذشته است.

موارد مذکور در کنار مهیا کردن شرایط ویژه جهت تمرینات ورزشی برای کیمیا علیزاده، هیچ جای شک و تردیدی باقی نمی گذارد که وی به مردم کشور خود پشت کرده و با سوءاستفاده از شهرت، از محبت مردم و حاکمیت، پله ای برای منفعت طلبی خود ایجاد کرده و به عبارتی نمک خورده و نمکدان را شکسته است.

بدون تعارف باید گفت که خانم کیمیا علیزاده با دهن کجی به مردم کشورش، وطن فروشی کرد و اما رسانه های اصلاح طلب با سانسور اصل ماجرا و بر طبق یک عادت در جابجاکردن ظالم و مظلوم، جانب شخصی را گرفته که به مردم کشورش ظلم کرده است.

**اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می شود

«مهدی پازوکی» فعال سیاسی اصلاح طلب که در دولت روحانی مشاور نوبخت در سازمان برنامه و بودجه بوده است در یادداشتی در روزنامه آرمان با عنوان «برجام؛ سد راه ونزوئلایی‌شدن اقتصاد ایران» نوشت:«باید به این توجه داشت که هر روز عقب افتادن پذیرش برجام برای کشور و مردم به‌ویژه توده‌های آسیب‌پذیر هزینه دارد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اگر همچنان رقابت بین افزایش تورم و دستمزد را ادامه بدهیم قطعا می‌تواند تبعات منفی‌ای همچون ونزوئلایی‌شدن داشته باشد. در ونزوئلا یک‌باره ارزش پول ملی در مقابل ارزهای رایج بین‌المللی کاهش پیدا کرد و به این حال و روز افتاد، قطعا دولت رئیسی اگر برجام را نپذیرد به شدت ارز پول ملی دچار خدشه خواهد شد».

همچنین روزنامه شرق در مطلبی نوشت:«در ابتدای کار دولت روحانی...ایران در وضعیت تحریم شدید قرار داشت، سایه فصل هفتم منشور سازمان ملل و سایه جنگ و درگیری نظامی بالای سر ایران بود و وضعیت داخلی، به‌ویژه وضعیت اقتصادی نیز...شرایطی بحرانی را می‌گذراند... با این شرایط دولت حسن روحانی با وعده حل مسئله هسته‌ای و تحریم‌ها روی کار آمد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«با دخالت های منتقدان دولت...نتیجه این شد که مهم‌ترین پرونده دستگاه دیپلماسی دولت روحانی، با وجود سال‌ها تلاش این دولت، به نتیجه نرسد و نیمه‌تمام به دولت آینده تحویل داده شود. شاید به این ترتیب، آخرین انتقام از وزیر خارجه گرفته شود؛ اگرچه این انتقام به قیمت چند ماه تحریم بیشتر باشد».

شرق: نباید چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده نمایش بدهید/ اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می‌شود

اصلاح طلبان در سال های ۹۲ و ۹۶ هشدار دادند که اگر رقبای روحانی به پیروزی برسند، اقتصاد ایران ونزوئلایی شده و با گرانی سرسام آور مواجه خواهیم شد. برای نمونه رسانه های اصلاح طلب در سال ۹۶ مدعی بودند که اگر آقایان رئیسی یا قالیباف به ریاست جمهوری برسند، دلار ۵ هزارتومان خواهد شد و این قیمت دلار، کشور را با التهابات گسترده اقتصادی مواجه خواهد کرد.

در سال ۹۶ روحانی در انتخابات پیروز شد، پس از پیروزی روحانی نه تنها قیمت دلار از ۵ هزارتومان عبور کرد بلکه به آستانه ۳۰ هزارتومان رسید. اکنون نیز قیمت دلار در کانال ۲۵ هزارتومان است. با اینحال جریان اصلاح طلب این وضعیت را عادی و نرمال جلوه می دهد.

در دولت روحانی با رکوردهای تأمل برانگیز اقتصادی مواجه بودیم، از تورم ۴۴ درصدی تا مرغ ۴۰ هزارتومانی و تخم مرغ شانه ای ۴۵ هزارتومانی و گرانی سرسام آور خودرو و مسکن و لوازم خانگی و...

چرا این وضعیت رخ داد؟! به این دلیل که دولت روحانی همه امور کشور و حتی آب خوردن مردم را به برجام گره زد. به این دلیل که توان عظیم و استعدادهای فراوان جوانان ایرانی در حد طبخ قرمه سبزی و آبگوشت بزباش قلمداد شد.

جریان اصلاح طلب در پی آن است تا نسخه خسارت بار خود در دولت روحانی را عینا به دولت رئیسی انتقال دهد و آن چیزی نیست جز «برجامیزه کردن اقتصاد ایران» و قربانی کردن توان عظیم داخلی به پای برجام.

آقای رئیسی در اولین نشست خبری خود به این نسخه پیچی پاسخ داد و تاکید کرد:« سیاست خارجه ما از برجام شروع نمی‌شود و به برجام هم محدود نمی‌شود. تعامل با همه دنیا را به عنوان یک اصل و تعامل گسترده و متوازن را دنبال خواهیم کرد... وضعیت اقتصادی و شرایط مردم را به این مذاکرات گره نخواهیم زد و اجازه نخواهیم داد به نحوی مذاکره برای مذاکره باشد، اجازه نخواهیم داد مذاکرات فرسایشی شکل بگیرد. بلکه هر نشستی باید همراه با نتیجه باشد».

** آقای مسیح مهاجری؛ وضع فعلی خوزستان نتیجه عملکرد دوستان شماست

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به قلم «مسیح مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:«با استاندار ویژه نصب کردن و گلایه از این و آن کردن که اگر چنین و چنان می‌کردند الان اوضاع خوزستان اینطور نبود مشکلی حل نمی‌شود. تا این لحظه هیچیک از مسئولین که درباره بحران خوزستان صحبت کرده‌اند، شفاف نظر نداده‌اند. اگر بخواهند شفاف سخن بگویند باید اعتراف کنند که اولاً مشکلات خوزستان فراتر از آب است، ثانیاً همه مقصرند و ثالثاً اقدامات کنونی هم به منزله خوراندن مُسکن به کسی است که دچار دردهای مزمن است و به معالجه اساسی نیاز دارد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«ماجرای تشنگی بخش‌هائی از خوزستان که حالا حضرات مسئولین را از صدر تا ذیل تکان داده، قصه پرغصه‌ای بر غم‌های دیگر افزوده است. وقتی مردم از تلویزیون لوله‌های آب و تانکرهای آبرسان را می‌بینند با این سؤال مواجه می‌شوند که این لوله‌کشی‌ها را نمی‌شد در ۳۰ سال بعد از جنگ انجام بدهید تا امروز بیش از ۷۰۰ روستای خوزستان تشنه نباشند؟ جواب حضرات مسئولین لابد اینست که اگر ما این کارها را می‌کردیم، وقتی برای پرداختن به جنگ قدرت برایمان باقی نمی‌ماند».

شرق: نباید چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده نمایش بدهید/ اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می‌شود

فعالین اصلاح طلب اصرار دارند که با توهین به فهم و شعور مردم، بجای پاسخگویی درباره عملکرد ۸ ساله خود، ژست شاکی به خود گرفته و همه را به غیر خود مقصر جلوه دهند.

رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ با درخواست دولت برای برداشت ۴ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب اهواز و حومه موافقت کردند. آقای مسیح مهاجری بجای اینکه قیافه حق به جانب به خود بگیرد بهتر است به این سوال پاسخ دهد که سرانجام این ۴ هزار میلیارد تومان در دولت تدبیر و امید چه شد؟! آیا وی درباره سرانجام این رقم قابل توجه مطالبه گری کرده است؟!

همچنین «غلامرضا شریعتی» استاندار سابق خوزستان خرداد ۹۹ ‌در گفت‌وگویی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای حل مشکلات فاضلاب اهواز، گفته بود:«رهبری توجه خاصی نسبت به مسئله فاضلاب اهواز داشتند و دستور دادند از صندوق توسعه ملی ۵۰ میلیون یورو برای رفع مشکل آب و فاضلاب اهواز اختصاص داده شود». سوال اینجاست که دولت روحانی با این اعتبارات کلان چه اقداماتی برای مردم خوزستان انجام داده است؟!

حجت‌الاسلام «محسن حیدری» نماینده خوزستان در مجلس خبرگان- خرداد ۱۴۰۰- در نشست اعضای کمیته کشاورزی قرارگاه مردمی و جهادی الغدیر گفته بود: «خوزستانی که استعداد شکوفایی را داشته و ایده مقام معظم رهبری احیای دو میلیون هکتار زمین کشاورزی در این استان بوده و طرح ۵۵۰ هزار هکتار مقدمه‌ای برای احیای مابقی اراضی کشاورزی است که اگر انجام شود، مواد غذایی کل کشور تأمین می‌شود اما انتقال آب جلوی تحقق این ایده مقام معظم رهبری را گرفته و تنها نیمی ‌از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرایی شده و وزارت نیرو اعلام کرده که برای مابقی آن آب نداریم».

آقای مسیح مهاجری در یادداشت مذکور به هیچ عنوان به قصور و تقصیرهای دولت روحانی در ماجرای خصوصی سازی کارخانه هفت تپه نیز اشاره ای نکرده است.

در این یادداشت حتی به کارنامه بسیار ضعیف شریعتی، استاندار سابق خوزستان نیز اشاره ای نشده و بجای آن نویسنده یادداشت، ایده رئیس جمهور منتخب در انتصاب استاندار ویژه را مورد هجمه قرار داده است.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش رسمی حوزه بازرسی وزارت کشور، استانداری خوزستان با کسب ۱۵۳۷ امتیاز در سال ۹۸ در بین استان‌های کشور، رتبه آخر را کسب کرد؛ این رتبه درحالی است که استان خوزستان همواره در سال‌های گذشته بیشترین اعتبارات را در بودجه سالانه به خود اختصاص داده است.

متاسفانه جریان اصلاح طلب به شدت به رفتار قبیله ای آلوده است. همین رفتار قبیله ای است که یکروز «قاتلِ یک زن» را «قهرمان» معرفی کرده و روز دیگر «مدیر نجومی بگیر» را «ذخیره نظام» جا می زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    24 1
    رئیسی خودش میدونه چیکار کنه
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      13 1
      دخالتش هم به افسادطلبان نیومده
  • بختیاری IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    19 1
    باتوجه به دروغ هایی که طی این ۸ سال گفتید از وعده های۱۰۰ روزه و دیوار وگلابی وچرخ و.....فقط میشه گفت برید هر اتفاقی بیوفته قطعا بدتر اینکه هست نمیشه.شما فقط نگران کدخدا هستید که نمیتونه سواری مجانی بگیره فقط همین!
    • امیرو IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      11 0
      احسنت تیر آخر را دقیق زدی
    • DE ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      ایول داری داداش +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • سید IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    11 0
    جناب اصلاح طلب تــ...ع آور؛ اولاً که ایران، ایرانی می شود نه هیچ کشور دیگر! در ثانی کاش شما ایران را ونزوئلایی کرده بودید اما کلمبیایی نکرده بودید!! ثالثاً روزی نامه شرق می نویسد کیمیا علیزاده همانی بود که ... !! به قول خودش بود! الآن چی هست؟! رابعاً کیمیا علیزاده را می ستایند که زمانی مثلاً چیزی بود، اما فروغی که اکنون افتخارآفرینی کرده است را تحریم خبری می کنند که شرمنده براندازان و دشمنان نظام نشوند! و عجیب این که اصلاح طلبان تــ...ع آور و رسانه های مزدورشان چرا همواره هر ضد نظام و ضد مذهب و ضد انقلابی که می یابند فوراً حامیش می شوند!؟ از سروش و زم و علینژاد گرفته تا خاتمی و باطبی و فخرآور و علیزاده؟! آیا تا کنون کسی از این جماعت سخنی یا مطلبی علیه هیچ کدام از ضدانقلابیون و بی دینان شنیده و یا خوانده است!؟ اما تا دلتان بخواهد بر علیه وطن دوستان و انقلابیون، فعالیت تام و تمام دارند!
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    16 1
    رئیسی بزرگتر نمیخواد شما هشت سال چه کاری کردیدداریدبرای رئیسی تعیین تکلیف میکنید
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    16 1
    ما چهرهٔ زشت از علیزاده نشون نمیدیم، با این کاری که کرد زشتیش خودش نمایان شد!!!
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      3 0
      واقعا. یکی نیست به اینا بگه آخه ما چقدر؟ چند سال؟ زشتیای شما رو بپوشونیم دیگه ما هر چقدر هم تلاش میکنیم خودشون زشتیاشون از یه ور دیگه میزنه بیرون
  • علی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    11 0
    بابا جان چرا اینقدر تحلیل آقای مهدی پازوکی را بزرگ نمایی میکنید. در زادگاهش پاکدشت کسی ایشان را قبول ندارد
  • US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    10 0
    روزنامه جمهوری اسلامی مگه دولتی نیست مگه با بودجه بیت المال اداره نمیشه پس این ... برای چی باید این همه سال مدیر مسولش باشه اگه بازنشستکی هم باشه باید یکی دیگه بیاد بعد تازه روزنامه اصلاح طلبان هم شده
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    15 1
    علیزاده از وقتی از ایران رفته تو هر تورنمنتی شرکت کرده آخر کار هیچی بدست نیاورده
    • امیر IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
      10 0
      با اون تبلیغاتی که براش کردند آبرویی براش نموند
  • امیر IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    13 1
    سکه طلا آپارتمان ماشین همه چیز به این کیمیا خانم دادند اجر میخواست مهاجرت کنه کسی که جلوش رو نگرفته بود اما گرغتن ویزا مستلزم ایستادن در مقابل کشور و وطنش بود مگر زندانیش کرده بودند که تقاضای پناهندگی کرد. غرب گدا جماعت ذاتش مشخصه تا اینگونه روزنامه ها ی غرب محور داریم احتیاجی به دشمن نداریم
  • SE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    11 0
    8 سال دولت در اختیار اصحالات بوده نتیجه تدبیر و تفکر و اعتدال ایشان افتضاحی است که امروز شاهد آن هستیم حالا از رو نمی روند و با مغز نخودی خود نسخه تدبیر برای دولت رئیسی می پیچند.
  • سید فروزان CH ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 0
    منتظر مقاله ای در روزنامه شرق ،جهت تطهیر رهبر منافقین تروریست هم باشیم ،  اینکه در ارتش رژیم اشغالگر تدریس زبان فارسی انجام میدهند بخاطر نفوذ کردن نیست ، بخاطر تماس راحت‌تر با این گونه افراد که یا مثلا روزنامه کنار هستند ، یا تحلیل کر یا بوقجی اصلاح طلب، یعنی کار را راحت میکنند برای آقایان
  • سئوال اساسی DE ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 2
    خدایی دروغهاتون به جایی رسیده که حتی من هم به شک افتادم....
  • سید محسن IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    6 0
    وای خدایا چه قدر اینا پر رو اند!
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    0 6
    یه کم منطقی باشید اخه رییسی با این وضعیت چطوری میخواد اقتصاد کشور را سرو سامان بده
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    5 0
    ضمن تشکر از مجلس محترم به خاطر مقاومت در برابر امضای توافق ننگین دیگری به نام احیای برجام؛ به نظر می رسد لازم است طرح های تکمیلی در امتداد «قانون راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران»؛ برای بستر سازی ادامه ی کار دولت سیزدهم با هماهنگی مجلس و دولت منتخب تهیه و تصویب گردد. در این راستا کمپین هایی در فارس من با عناوین: «لزوم تصویب قانون راهبردی برای بی اثر سازی تحریم ها»، «مجلس تعلیق مذاکرات احیای برجام را تصویب کند»، «تقاضای تصویب مقابله به مثل با غرب در برجام» و «تقاضای تصویب طرح سه فوریتی تحریم دلار آمریکا» در خبرگزاری فارس ایجاد شده است. حمایت از این کمپین ها می تواند نقطه ی شروعی برای هدف فوق باشد.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    4 0
    آدم های دولت تدبیر و امید مثل اینکه نمی خواهند دست از تطهیر برجام بردارند این آقا که می گوید اگر برجام را کنار بگذاریم اقتصاد ونزوئلایی خواهد شد الان برجام کدام منافع ایران را تامین کرده است بجز نسبت به قبل از توافق تحریم ها و فشارهای حداکثری چند برابر شدند
  • امیرو IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    8 0
    چرا علیزاده آنقدر چهره اش زشت شده که با درست نمیشود.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      4 0
      کیمیا علیزاده سیصد سکه طلا، یک منزل مسکونی و یک خودرو گرفته بعد رفته گفته تو ایران سرکوب میشدم! ایکاش ما هم اینطوری سرکوب بشیم! #نمک_نشناس #وطن_فروش
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    4 0
    اصلاح طلبان و روزنامه هایشان حیا نمی کنند که اینقدر دنبال برجام و اف ای تی اف هستند با این که دولت دوازدهم همه انرژی کشور را صرف برجام کرد و مرتب پالس ضعف میداد بلکه بتواند دستاوردی داششته باشد اما هر گز به آرزویش نرسید واقعا اینها حیا نمی کنند
  • یاسین IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 0
    آقای پازوکی شما از جمله کسانی بودید که می گفتید با برجا مشکلات حل میشود که نشد. گفتید تحریم برداشته میشود که نشد. الان واقعا وقتی این معاهده برای کشور عایدی ندارد چرا ما باید در آن بمانیم. به امثال شما باشد میگویید اگر همه کشورها هم از برجا خارج شدند ما باید باشیم
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    10 0
    این پازوکی یکی از خبیث ترین افراد و یکی از زشت ترین اصلاح طلباست یه ضد انقلابیه که شاید ده تا مثلش نباشه ازون طرف در این 8ساله در برنامه و بودجه کشورو زمین زده والان نقش طلبکارو بازی میکنه آخر وقاحته و معلوم نیست چه جریانی اینو مرتب میاره تلویزیون یا در مطبوعات بهش فرصت حرف مفت میدن
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      خوب است پرسیده شود آقای پازوکی ، فرزندان شما در کدام کشور زندگی میکنند. افتخار ایشان این است که پسر و دخترش در انگلیس هستند. در صحبت های ایشان کعبه آمالش را آمریکا و انگلیس دیدیم و شنیدیم
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    5 0
    شرق گفته نباید چهره کیمیا علیزاده را زشت نشان داد ولی بخاطر یک عده ای بخاطر یک چهارم متر مربع روسری کشورشان برافروختند چهره ایران را زشت نشان می دهند این دیگر چه معادله ای است
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    2 0
    آقای مسیح مهاجری ...! مسئول بازسازی بعد از جنگ در خوزستان دولت سازندگی و شخص هاشمی رفسنجانی بود که بدون توجه به هشدار های کارشناسان واقعی و دلسوز با لجاجت و یکدندگی تمام امر بازسازی را به افراد و شرکتهای ناتوان و حتی خلق الساعه سپرد و حتی بی تفاوتی و نادیده انگاری نسبت به کجدستی و لِفت و لیسهای انجام شده نسبت به تاراج بودجه های مربوطه باعث گردید زیر ساختهای شهرهای اهواز آبادان و خرمشهر به شکلی ناقص نا متوازن و حتی فشل رفع و رجوع شود و از این رهگذر عنوان سردار سازندگی و تبلیغات سرسام آور دولت سازندگی نصیب یک عده شد و مصیبت های بعدی آن چنانکه امروز مشاهده میشود نصیب مردم مظلوم خوزستان و کشور شد . آقای مسیح مهاجری چرا جای طلبکار نشسته ای و دیگران را سین جیم میکنی ؟!
  • سس IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 3
    پس چی فکر میکنید بدون برجام گلستان میشیم؟ یادتون باشه تمام مشکلات ما زمانی شروع شد که ترامپ بی شرف از برجام اومد بیرون
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    این گوی و این میدان مرد باشید و شروط رهبری را در برجام اعمال کنید و در غیر اینصورت خارج شوید
  • جوان IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    8 0
    کسی که وطن فروش باشه چهرش خود به خود زشته‌.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    سر انجام ۴ هزار میلیارد همانجایی هست که ان ۶۰ تن طلا رفت .‌اگه تک تک اینها را قوه قضاییه محاکمه کنه و پولهای به غارت رفته را ازشون پس بگیرید هزاران مسکن و جاده و کارخانه و ...می شود ساخت .
  • FR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 7
    کیمیا علیزاده فرزندوطن پرست ایرانه وافتخار ایران و کسانی که به او انگ میزنند نه درک درستی ازوصعت مملکت را دارندودیگر آنکه چون نتوانستند از این بانوی قهرمان ملت کاسبی سیاسی بکنند او را هدف حجمه میکنند
  • FR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 5
    بانوی قهرمان مردمی ایران به کوری چشم بدخواهانت درود به شرفت ملت ایران برایت آرزوی موفقیت بیشتر را دارند وبه تو افتخار میکنند
  • FR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    نماند
  • FR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    دکتر خاتمی .دکتر احمدی نژاد دکتر روحانی وسرداران سازندگی همه این دکتر ها مملکت را مریض کردند
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      چه ربطی داره برادر من؟ این همه دکتر مملکتو آباد کردند. بعدم خاتمی تا جایی که من اطلاع دارم دکتر نبود خودشون الکی بهش میگفتن
  • عماد FR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 0
    خانم کیمیا علیزاده، متوجه هستید که برای ماندن نام خود، آنجا ایستاده شده اید که قهرمان رسمی کشور خود را به مبارزه طلبید و علنا با وطن خود رویارویی نمایید، راهش این نیست، که چند زمانی دیگر هیچ هم با شما نمی ماند... جز درد غربت و غریبی یِ دلتان که سخت "... هوای آفتاب می کند."... اگر تاکنون کمی آن را شناخته اید برگردید، هیچ هم دیر نیست. مام وطن همیشه دلش برای فرزندانش می تپد
  • DE ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    اقای مهدی پازوکی هشت سال وقت کمی نیست ! چه تاجی به سرمون با برجام زدید؟ اگر یک بچه بدنیا اومده بود حالا هشت سالش بود مدرسه میرفت!
  • وحید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    6 0
    اگر زشت جلوه دادن چهره کیمیا علیزاده کار خوبی نیست زیبا جلوه دادن چهره ایشان هم که به ابزار جنگ روانی دشمن علیه کشورمان هم تبدیل شد کار خوبی نیست.
  • مهدی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    3 0
    شماها با این حیله میخواهید نظرتان را به رئیسی دیکته کنید. دوم احمقها از برجام چی عاید تو کشور شده اینقدر میگید که اقتصاد خراب میشه مگر حالا خوبه؟ بی...
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    اخه قبل از برجآم مگه اقتصادمون ونزوئلایی بوده !؟ ؛)) / این اصلاح طلبان هنوز دست از سیاست ترساندن مردم دست برنداشتند همون سیاستی که مردم رو از جنگ خیالی ترساند و به رأی دادن به روحانی در سال ۹۶ ترغیب کرد و برخی از مردم رو فریب داد / از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ فقط ۶ ساله که برجام رو داریم یعنی از اول انقلاب تا سال ۲۰۱۵ اقتصادمون ونزوئلایی بوده !؟ ؛)) / این همون سیاست اگه رئیسی بیاد وسط پیاده رو دیوار میکشه و دلار میشه ۵۰۰۰ تومن هست که اصلاح طلبان دنبال میکنند / این روزنامه شرق فقط بلده ادعا بکنه این روزنامه همون روزنامه ای بود که تیتر زده بود امضای کری تضمین است حالا بریم یقه این روزنامه رو بگیرید بگید یالا تضمین کری رو نقدش کن ببینیم میتونی !؟ ؛)) / اقایون اصلاح طلب خیالبافی دیگه بسه اقتصاد ما از زمانی دچار این وضعیت شد که امثال مهدی هاشمی ها رفتند به دشمن گرا دادند که ایران رو بیشتر تحریم کن ، کسانیکه تعداد زیادی از بند های fatf (بجز ۴ بند ننگین تر ) رو اجرا کردند و همچنان دارن اجرا میکنند راههای دور زدن تحریم ها رو بستند صرافیهایی که در کشورهای همسایه با ما کار میکردند دیگه اونها هم نمیتونن کار کنند / حالا پررو پرو تو چشم مردم نگاه میکنند و از برجام تعریف میکنند و وضعیت اقتصادی رو میندازند گردن تصویب و اجرا نشدن لوایح چهارگانه باقیمانده از Fatf !!! / اینهایی رو‌که تصویب و اجرا کردید چه گلی به سر ملت و اقتصاد این مردم و کشور زده !؟ / برجام مرده هنوز این اصلاح طلبها دارن اقتصاد کشور رو به اون گره میزنند ؛)) / انکس که (مثل برخی از این اصلاح طلبها) نداند و نخواهد که بداند و بخواهد که در جهل مرکب ابد الدهر بماند رو نباید به حرفهاش اهمیت داد و باهاش مشورت کرد و الا غیر از بدبخت کردن مردم و‌کشور چیزی عایدمون نمیشه
  • DE ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    5 0
    اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می‌شود. دیگه نخ نما شده .دقت کردید غربگدایان اسلحه خودشان را از دست دادند هر وقت جمله ای را با اگر شروع کنند ملت به ریششان میخندند و آنها را مسخره میکنند ...اگر رقیب من بیاید دلار میشود 3 هَزار ...اگر ...دیوار میکشد...اگر سایه جنگ ...اگر امریکا حمله میکند...اگر ...اگر ...اگر ...مسخره های بیسواد دلال و شیتیلخور رانتخوار .یک مشت کارنابلد پر مدعا کم کار پرخور ریختند مانند قوم تاتارها در ایران و همه جارا با اگر اگر اگر غارت کردند.
  • DE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی می‌شود/ تفاوت غربگدایان اصلاح طلبکارها و حزب اشرافی با مردم انقلابی اینجاست . دشمن وقتی به ایران حمله کرد مردم انقلابی با شعار حسین حسین بگیم بریم کربلا جمع شدند و هیچکس در دنیا باور نمیکرد که چند سال بعد سالانه میلیونها ایرانی عاشق برن کربلا در همین سالها دلالها و رانتخواران و شیتیلگیران با اگر اگر ها و ترساندن مردم حمله کردند به منابع قدرت و منابع مالی با این شعار: اگر اگر بگیم بریم اون بالا و هی اگر اگر گفتند و بالا کشیدند هم خودشان را هم بیت المال را. حالا هی بنشینید اگر اگر بگید نخ نماشده
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    تو روخدا یک محققی، اقتصاد دان با وجدانی یک تحقیق از وضعیت اقتصاد ونزوئلا داشته باشد ببینیم این ترسی که در دل مردم می اندازند اصلا وجود خارجی دارد یا یک برچسبی زدند و از آب گل آلود ماهیگیری.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    یک زمین سوخته تحویل داده‌اید به رئیسی حالا خط و نشان می‌ کشید درضمن چرا بعضی ها خدا رارها کرده وبه کدخدا دل بسته اند
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    4 0
    «باید چهره‌ای زشت از کیمیا علیزاده نمایش بدهید. اگر رئیسی برجام را کنار بگذارد اقتصاد ایران ونزوئلایی نمی‌شود». غلط املائی بود یک «نون» جابجا شد درستش کردم.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    1 0
    کل برنامه های این مفسدین و منافقین به یک چیز بر می گرده: خلع سلاح ایران از قدرت (هسته ای یا موشکی یا اقتصادی ...) و تحویل به شیطان بزرگ والسلام
  • ماه IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 1
    بازگشت از نیمه راه... کیمیا برگرد آغوش وطن برایت باز است...
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 1
      راست میگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس