کد خبر 1066874
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
سیروس پور

پسر پرویز سیروس‌پور گفت: کرونای پدرم مثبت اعلام شده و معاون وزیر بهداشت پیگیر درمان پدر است.

به گزارش مشرق، روز گذشته خبر ابتلای استاد پرویز سیروس‌پور به ویروس کرونا در رسانه ها منتشر شد اما کمی بعد با پیگیری خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی مدعی شد که استاد سیروس پور مشکل خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید:

تکذیب ابتلای پیشکسوت کشتی به کرونا

مصطفی سیروس‌پور فرزند استاد سیروس پور داشت: پدر در بخش ICU بستری است. دوستان در کمیته پیشکسوتان کم لطفی کردند و از وضعیت پدر باخبر نیستند.  مشکل پدرم قلبی است، فشار خون و ضربان بالایی دارد. همزمان با همه ریه‌ها درگیر است و متاسفانه تست کرونا مثبت اعلام شده است.

وی افزود: امروز با معاون وزیر بهداشت و دکتر علیزاده رئیس بیمارستان آتیه جلسه داریم که وضعیت را مشخص کنند. قرار است پدر از دیگر بیماران جدا شود و یک تیم پزشکی از او مراقب کنند.

وی در خصوص وضعیت امروز استاد سیروس‌پور عنوان کرد: شرایط از دیروز خیلی بهتر است. دیروز با دستگاه تنفس می‌کردند و امروز دستگاه جدا شده است. توانسته‌اند ضربان قلب را از 150 به 85 برسانند. فشاران به 11 رسیده است. همچنان با بیماری کرونا درگیر است. امروز جواب تست ریه مشخص می‌شود.

سیروس‌پور خاطرنشان کرد: از مرد و تمام دوستان که جویای حال پدر هستند تشکر می‌کنم و می خواهم برای سلامتی او دعا کنند تا یکبار دیگر پدر را در آغوش بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    هر جا پارتی داشته باشی بهتر بهت رسیدگی میشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس