کد خبر 1053984
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
کرونا   - کراپ‌شده

دولت سوئیس برای جلوگیری از شیوع روزافزون کرونا در این کشور تجمعات بیش از ۵ نفر را ممنوع اعلام کرده و برای نقض کنندگان این قانون جریمه در نظر می‌گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، شیوع ویروس کرونا در سوئیس سبب شده که این کشور اقدامات خود در مبارزه با شیوع این بیماری را تشدید کند.

امروز (جمعه) دولت سوئیس تجمعات بیش از 5 نفر در این کشور را ممنوع اعلام کرد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کسی که به این محدودیت ها پایبند نباشد جریمه می شود.

کشور سوئیس برای مقابله با ویروس کرونا ارتش را به حالت آماده باش درآورده و بزرگترین بسیج ارتش از زمان جنگ جهانی دوم را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس آمارهای رسمی صدها نیروی نظامی در سوئیس در مراقبت و تامین نیازهای بیماران مشارکت می کنند. این نیروها برای مراقبت از بیمارستان ها وارد عمل شده‌اند.

در مجموع ارتش سوئیس می خواهد تا اواخر ماه ژوئن حدود 8 هزار نیروی خود را برای این منظور در دسترس قرار دهد. این نیروها قرار است در مراقبت از بیماران و بخش های لجستیکی مانند حمل و نقل بیماران به کار گرفته شوند.

در کشور سوئیس تا به حال حدود 5166 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و 56 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس