کرونا نمایه

رئیس انجمن مدیران بیمارستان‌های آلمان درباره شیوع گسترده کرونا در این کشور و ورشکستگی قریب الوقوع بیمارستان‌ها به دلیل شرایط مالی بد هشدار داد.

به گزارش مشرق، "جوزف دولینگز"، رئیس انجمن مدیران بیمارستان های آلمان و همچنین مدیر بیمارستان پادربورن در این کشور در گفتگو با سایت رادیو آلمان درباره شیوع گسترده کرونا در آلمان هشدار داده و گفت: بیمارستان های آلمان برای شرایط اضطراری آماده می شوند.

به گفته وی گسترش ویروس کرونا بیمارستان ها را در برابر چالش بزرگی قرار می دهد. یک مسئله شرایط مالی بد بیمارستان ها است.

بیشتر بخوانید:

شمار جانباختگان کرونا در پرتغال در یک روز ۲ برابر شد

احیای تدریجی صنعت گردشگری چین در پی کنترل شیوع کرونا

این مقام بهداشتی در آلمان همچنین گفت که بسیاری بیمارستان ها در آلمان از ذخایر کافی برخوردار نیستند و ممکن است در ماه می با ورشکستگی روبرو شوند.

وی با انتقاد از اینکه مردم در بحران کرونا ناعاقلانه رفتار می کنند با نگاهی به افزایش آمار مبتلایان در این کشور تاکید کرد که در دو تا سه هفته آینده آلمان با موج بزرگ شیوع کرونا روبرو خواهد شد.

کرونا همچنان در آلمان گسترش یافته و افراد بیشتری را درگیر می کند. موسسه رابرت کخ آلمان روز شنبه اعلام کرده است که تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این کشور با ۲۷۰۵ نفر افزایش به بیش از ۱۶۶۶۲ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش تاکنون ۴۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. تعداد جان باختگان کرونا در آلمان نسبت به روز جمعه ۱۶ نفر افزایش یافته است.

ترس آلمانی ها از بدتر شدن اوضاع اقتصادی به دلیل بحران کرونا

در این شرایط نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که بسیاری از شهروندان آلمانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از بدتر شدن اوضاع اقتصادی می ترسند.

بر اساس این نظر سنجی ویروس کرونا تقریبا برای همه شهروندان آلمانی در حال حاضر مهم ترین موضوع است.

این نظر سنجی که به سفارش "ار تی ال" و "ان تی وی" آلمان انجام گرفته است نشان می دهد که برای ۹۴ درصد شهروندان آلمانی ویروس کرونا در حال حاضر مهم ترین موضوع است.

نتایج این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که با توجه به وضعیت کنونی ۶۲ درصد شهروندان آلمانی از بدتر شدن اوضاع اقتصادی می ترسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس