کد خبر 1052480
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
انجام جراحی زیبایی توسط خانم پزشک قلابی!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از بازداشت خانمی خبر داد که با جعل عنوان پزشک، در مطب خود اقدام به ویزیت بیماران کرده و حتی برخی جراحی‌های زیبایی انجام داده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر بازداشت یک پزشک قلابی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت غیرقانونی زن جوانی به عنوان پزشک در حوالی خیابان ملاصدرا مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوان خود را پزشک و جراح زیبایی به مراجعه‌کنندگان به مطب معرفی کرده، با جعل سربرگ معاونت درمان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی بیماران را ویزیت کرده و حتی برای برخی از بیماران جراحی‌های زیبایی انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت تیمی از مأموران معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام شده و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی بیمار برای درمان در مطب این پزشک قلابی حضور دارند.

وی با بیان اینکه سریعاً با هماهنگی قضائی این پزشک قلابی دستگیر و برای ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاونت انتقال یافت، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی مطب این دکتر قلابی پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

به گفته مرادی، تاکنون سه شاکی در این پرونده شناسایی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس