کد خبر 1070897
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
مانتو

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخورد پلیس با فروشندگان البسه نا متعارف در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر مرادی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به پایان یافتن فصل سرما و رونق گرفتن بازار فروش پوشاک تابستانی برخی از صنوف مانتوهای نامتعارف و جلو باز می فروشند که این به خودی خود سبب ترویج بدحجابی و یکی از عوامل اصلی غرب زدگی در کشور است.

بیشتر بخوانید:

برنامه تولید هزاران مانتوی «شفاف» و بدن‌نما برای بهار و تابستان+‌عکس

وی افزود: جلسه های متعددی با عوامل اتحادیه پوشاک برگزار شده و در این جلسه ها تمایل اقشار مختلف به ویژه جوانان به نوع و کیفیت حجاب اسلامی پرداخت شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه برخی از عرضه کنندگان پوشاک در فضای مجازی به تبلیغ فروش محصولات خود می پردازند، تصریح کرد: فضای مجازی تحت رصد پلیس قرار دارد و کاربران فضای مجازی که در این فضا تبلیغ می کنند ملزم به رعایت و حفظ شئونات اسلامی می باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان ضمن اعلام هشدار به عرضه کنندگان مانتوهای نامتعارف، گفت: پلیس به موضوع عرضه پوشاک نامتعارف ورود کرده است، بر این بنیاد فروشندگان پوشاک و اتحادیه مربوط باید در چارچوب قوانین به وظایف خود عمل کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز NL ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    نه نه برخورد سلبی دیگر بس است. از این پس برخورد ایجابی: واجب بشه هرکی مانتو جلو گشوده بپوشه، زیرش باید شلوار کردی مردونه باشه .. جوج فهم شد قررررتیا؟ آرررره؟
  • پ IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    یک قسمت بزرگ از از حجم کار ستاد امربه معروف کم میکنه و طبیعتا برخورد با مردم اگر کشور یک نساجی و پوشاک قوی داشته باشه میتونه مد طبق نظر خودش پیش ببره مردم ما عاشق خوب لباس پوشیدن هستن منتها لباس با قیمت مناسب پیدا نمیشه تا همه حداقل تو لباس از هم مقایسه نشن
  • وطن پرست DE ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 2
    کل پاییز و زمستان و بهار خواب بودید حالا که داره نزدیک تابستون می شه دوباره یادتون افتاد !!! مجدد یکی روسری سرچوب کنه و ماجرا ایجاد کنه و از اون ور هم دولت از این حاشیه استفاده کنه برای نابودی اقتصاد. داستان تکراری هر سال. بجاش بهتر نبود تو این چندماه سکوت فرهنگ سازی می کردید و از مسولین فرهنگی بازخواست می کردید؟؟؟ الان حتی در فیلم های مورد تایید جریان انقلابی مثل شبی که ماه کامل شد و پایتخت محرم و نامحرم همو لمس می کنن اون وقت می خوای به مانتو گیر بدی؟ از اون ور هم امر به معروف رو عملا سربریدید. بیچاره نیرو انتظامی که تنهاست. حتی نرفتید تو این مدت از قربانیان اعضای محترم گشت ارشاد مصاحبه تهیه کنید. باید محترمانه بگم خیلی شوت هست.
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 3
    اینا فروشنده اند. دیگه کاری ندارند بعدا کی قراره اینو بپوشه. مثل اینه که جلوی فروش ایران خودرو را بگیریم، چون بعدا ممکنه در آدم ربایی ازش استفاده بشه.
  • عالی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 1
    خدا کنه در حد همین مصاحبه نباشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس