کد خبر 1501766
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
‌

فرمانده انتظامی مشهد گفت: جراح قلابی زیبایی که با اقدامات غیر علمی و مداخله گرانه در یک مکان مخفی در مشهد طبابت غیر مجاز می‌کرد، با تلاش پلیس به دام افتاد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با دریافت گزارش قضایی از سوی مردی جوان مبنی بر کلاهبرداری با عنوان خدمات غیرمجاز پزشکی در یک سالن زیرزمینی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، این جوان ۲۳ ساله حدود ۶ ماه پیش برای پاک کردن تتو ناحیه گردنش در پی تبلیغات جراحی های زیبایی در یکی از شبکه های اجتماعی به کلینیک غیر مجاز زیبایی یک زن واقع در محدوده هاشمیه مشهد مراجعه کرده بود.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: وی که خود را پزشک جراح زیبایی معرفی می کرده است، با گرفتن مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال طی چند مرحله با استفاده از نوعی مواد اسیدگونه برای محو کردن اثرات تتو اقدام کرده که این روشهای غیر علمی موجب ایجاد گوشت اضافه در گردن و ظاهری نازیبا در وی شده بود.

نگهبان با بیان اینکه جراح قلابی مکان خود را پس از دیدن عوارض ایجاد شده تغییر داده بود، افزود: ماموران کلانتری هفت تیر مخفیگاه این پزشک قلابی را در محدوده بلوار هاشمیه ردزنی و با هماهنگی بازپرس شعبه ۹۰۱ دادسرای ناحیه ۶ عمومی و انقلاب مشهد بازپرس واحدیان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پزشک قلابی و همسرش دستگیر و در بازرسی از محل تعداد زیادی لوازم جراحی شامل، قیچی و تیغ جراحی، سرنگ، سرم، چندین پلاسمای خون، نخ بخیه، پنس، دستگاه لیزر پرتابل، دستگاه تتو زنی، دستگاه کاشت ناخن و کیت های جراحی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: یونیت عمل زیبایی، داروهای بیهوشی و بی حسی موضوعی از قبیل لیدوکائین با درصد بالا، بیش از ۴۰۰ برگ تعهدنامه شخصی بیمار همراه با اثر انگشت مبنی بر سلب مسئولیت پزشک در صورت آسیب های پزشکی، ۲ دستگاه پوز که در بررسی یکی از آنها بیش از ۱۰ میلیارد ریال تراکنش صورت گرفته، هفت گواهینامه جعلی دوره های جراحی،عمل فیلر، بوتاکس، لیفتینگ پوست،کرایوتراپی تعداد زیادی برشور با تصاویر نمونه جراحی زیبایی از دیگر کشفیات است.

نگهبان اضافه کرد: تاکنون پنج شاکی در این رابطه شناسایی و زوج متقلب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، با دستور مقام قضایی تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    خوب اسمش چی بود?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس