کد خبر 1025018
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
علی محمد نمازی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: روحانی دچار نوعی تناقض شده است؛ او در مناظره‌های انتخاباتی با حرارت وعده می‌داد.

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کارگزاران نوشت: علی‌محمد نمازی درباره صحبت‌های امروز حسن روحانی مبنی بر اینکه برخی به او انتقاد می‌کنند که چرا به‌قول‌هایش عمل نمی‌کنید در صورتی که دولت در زمان صلح به مردم وعده داد ولی بعدش وارد جنگ اقتصادی شدیم، اظهار کرد: ما هم خسته شدیم از این مسائل و حرف‌های که در کشور گفته می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه روحانی قول‌های به مردم داد ولی عملی نکرد، یادآور شد: آقای روحانی در مناظره‌های انتخاباتی خیلی با نفس چاق و حرارت وعده‌های انتخاباتی می‌داد و گفته بود که مشکلات را حل می‌کند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران با اشاره به اینکه عملکرد دولت روحانی در بروز مشکلات کشور از نقش عوامل خارجی بیشتر است، خاطرنشان کرد: این صحبت روحانی مبنی بر عمل نکردن به وعده‌ها در زمان فعلی نوعی فرار به‌جلوست و اینکه ما در شرایط جنگی هستیم هم حرف درستی نیست.


وی با تأکید بر اینکه باید کابینه دولت باید ترمیم شود، عنوان کرد: آقای روحانی و دولتش برای وضعیت فعلی مقصر هستند؛ البته از طرفی عرصه هم برای رئیس‌جمهور و دولتش تنگ شده است.
نمازی با اشاره به اینکه روحانی آماده پذیرفتن مسئولیت ریاست‌جمهوری نبود، اعلام کرد: روحانی از طرفی به شورای نگهبان حمله می‌کند و از سویی دیگر به مردم می‌گوید در انتخابات شرکت کنید که این موضوع‌ها نشان می‌دهد رئیس‌جمهور دچار تناقض شده است.


وی با اشاره به اینکه در هر کشوری حزب برنامه‌ها را اعلام می‌کنند و عملکرد احزاب زیر ذره بین قرار دارد، گفت: این موضوع و رویه در کشور ما هنوز جا نیفتاده است که احزاب برنامه ارائه کنند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه افتخار روحانی این بود که توافق برجام را بست، ادامه داد: برگ برنده دوره اول روحانی همین برجام بود، ولی ترامپ رئیس‌جمهور دیوانه‌ آمریکا با نداشتن سیاست‌های بین‌المللی برجام را هوا کرد و تحریم‌ها دوباره بازگشتند.


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران با تأکید بر اینکه دولت روحانی باید از برجام زمینه سرمایه‌گذاری در کشور را فراهم می‌کرد، خاطرنشان کرد: نقض غرض اول توسط دولت روحانی عدم سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ایران بعد از برجام بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    15 0
    تناقض درافراط وتفریط نشانه اعتدال است
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    9 0
    نمیخواد با این حرفها حسابتون رو ازش جدا کنید.این ادم رو شماها در کاسه ملت گذاشتید.
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    24 0
    آقای روحانی اگر وضعیت جنگ اقتصادی است پس چرا نمی جنگید؟(فقط نگاه کنید به عملکرد وزرا و مدیران دولتی در آلودگی هوا، سیل، تصمیم بنزینی، زلزله و...)
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    14 0
    هر خری می دونه که خروج از برجام برای امتیاز گیری بیشتر بود و خیلی هم خوب می دونستن که تو متن برجام شرایطی برای پاسخ ایران به خروج امریکا نیست...
  • سید IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    26 0
    چرا نادانی عده ای در انتخاب حسن روحانی و دار و دسته اش و نیز انتخاب اصلاح طلبان تهوع آور برای مجلس شورا را همه ملت باید متمحل شوند و رنج بکشند!؟ چرا آن عده اگر عقل داشتند، لجاجت کردند و عقلشان را به کار نبستند و اگر بی خرد بودند به سخن عاقلان جامعه گوش نسپردند!؟
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    2 0
    پس چه جوری بودکه میگفت من هر روزه تو ماشین با دیدن چهرهای مردم نظر سنحی میکنم که حکایت از رضایت خشنودی مردمه!!!!! مشرق ، شما اگر از ابتدا که ایشان دبیر شورای امنیت در گفتگوهای هسته ای بود که به دروغ میگفت تعلیقها 2ماهه درصورتیکه چندین ماه و سال به درازا کشید تا از زمانیکه رییس جمهورشد همیشه حرفهایش با هم همخوانی نداشته وضدنقیض حرف زده! یکبارگفته 100روزه مشکلات رابرطرف میکنه هنگامیکه نتوانست کاری بکنه گفت من کی ابن راگفتم! یا گفته آدم باید دیوانه باشه با آمریکا گفتگوکنه باز درجایی گفته من هرکاری برای مردم (منظورش گفتگو با آمریکا) میکنم یا نمونه اش رفتن به ژاپن برای میانحیگری بین ایران وآمریکا! امسال گفته بود سال98 خداوند بخاطرصبرمردم این آرامش رابه کشور داده همه چیز درحال ارزان شدن وتورم درحال کنترل شدنه!!!! باز دیروز گفته که ما درسال 97 با جنگ سخت اقتصادی روبرو شدیم !!! من اگر وعده دادم برای زمان صلح بوده!!! داستان روحانی که یادش میره کی کجا چه حرفی زده!!! شما گرامیان باید حرفهایی که ایشان گفته اکنون چیزدیگری میگوید را لیست کنید وحرفهایش را به مردم یاد آوری کنید تادیگه کسی به خود جرات نده با دروغگویی وشیادی مردم را فریب بده واز آنها رای بگیره ! همچنین دادگاه باید ورودکنه وبخاطر فریب و دروغگویی با او برخورد ک
  • لقمان IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    17 0
    آقای روحانی انصاف است جنابعالی و مدیران شما در ولنجک و شمال شهر تهران و ما جنوب شهر باشیم، اگر سختی جنگ اقتصادی هست باید بین همه به نسبت مساوی بین همه تقسیم شود
  • حسین اقا IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    34 0
    به نام خدا ............... اقای روحانی در یک برزخ سیاسی خود ساخته کاملا سرگردان مانده است..... تناقض گفتاری و پارادوکس رفتاری وی ناشی از همین سردرگمی سیاسی به لحاظ عدم بینش عمیق از سیاست و وادادگی او در مقابل وعده های تو خالی امریکا و غرب میباشد... از طرفی به ظاهر میخواهد با مردم راست گو و صادق باشد..و از طرفی بایدامار و ارقام و وضعیت کشور را انگونه که مد نظر خود او و مشاورانش جهت ارامش اقتصادی و اجتماعی و معیشتی لازم هست را بگوید...در کنار ان بعضی از مشاوان نیز در امار و اطلاعات ارسالی به ایشان دست برده و با ارقام بشدت بازی مینمایند... وهنگام ارائه امار و سخنرانی و مصاحبه از انجائی که بشدت این امور سررشته ان در دست بعضی از افراد هست در هنگام ارائه بشدت تناقض روی میدهد .. و بخاطر مشغله زیاد و فراوانی موضوعات ناچارا بشدت اختلاف و تناقض و اشتباه و....پیش میاید...
  • خسین اقا IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 0
    مشرق نشر بده نظر قبلی مارا
  • حمید IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    اعتمادی واسه مردم می مونه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس