محمد عبدالسلام

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد که عربستان سعودی و همپیمانان آن همچنان بر ادامه جنگ و محاصره یمن تاکید دارند.

به گزارش مشرق، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله روز دوشنبه در دیدار با سفیر فرانسه در یمن اعلام کرد که عربستان سعودی و حامیان آن همچنان بر ادامه حملات خود و محاصره یمن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدار هیئت ملی یمن با نماینده سازمان ملل در مسقط

جزئیات دیدار  سخنگوی انصارالله با سفیر انگلیس

به گزارش المسیره، عبدالسلام که رئیس هیأت مذاکره‌کننده صنعاء در گفت‌وگوهای صلح یمن نیز هست، در این دیدار که در مسقط صورت گرفته است، گفت: «ائتلاف متجاوز با توقیف کشتی‌های تجاری و تحریم اقتصادی، حملات خود به یمن را تشدید کرده است».

وی تاکید کرد که ائتلاف سعودی تاکنون هیچ تصویر واقعی از حملات خود به یمن را ارائه نکرده است و این نشان می‌دهد که ائتلاف سعودی همواره خواستار ادامه جنگ هستند.

از سوی دیگر، سفیر فرانسه در یمن ضمن ابراز امیدواری درباره جایگزینی صلح یمن اعلام کرد که طرح رئیس شورای عالی سیاسی یمن در مورد «توقف حملات بالستیکی و پهپادی به عربستان، گامی مثبت به سوی تحقق صلح است».

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن اخیرا اعلام کرده که ارتش یمن به صورت داوطلبانه عملیات‌های خود علیه اهداف سعودی را متوقف کند و امید است که ریاض نیز به حملات خود پایان دهد، اما ائتلاف سعودی از آن زمان تا کنون بیش از ۳۰۰ بار به یمن حمله هوایی کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    1 0
    انصارالله باید. باتمام قوا اعم از پهپادی وموشکی. روی مواضع حیاتی آل سعود.. مثل تأسیسات نفتی وفرودگاه ها. وکاخ های سلطنتی. آنها ادامه دهدتا سعودی مجبور به پذیرفتن. آتش فرا گیر شوند
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
    1 0
    نگران نباش داداش، این گاوها به زودی شیرشون می خشکه خودشون سقط می شن.
  • حسین IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 0
    این خواست خدا است که سرزمین وحی از دست ال سقوط کودک کش نامرد حرمزاده وهابی پاک شود ودست مومنان ومسلمانان قرار بگیرد وریشه این وهابی های بی دین ونجس حرمزاده از سرزمین وحی وخانه خدا برچیده شود ونسلشون را از روزمین برداشته شود وشک به دل راه ندهید که پیروزی ازان شما ومقاومت هست این وعده الهی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس