معرفی مجتمع فنی پایتخت

مجتمع فنی پایتخت یکی از معتبرترین آموزشگاه های برق و الکترونیک شهر تهران و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد. شما در این آموزشگاه با سپری کردن دوره های تئوری و عملی آماده ورود به بازار کار خواهید شد. ضمناً کارآموز بعد از سپری شدن دوره های آموزشی از مجتمع فنی پایتخت مدرک تأییدیه پایان دوره را دریافت خواهد کرد، مدرکی که نزد تمامی کارفرمایان و مراکز مرتبط سراسر کشور مورد تائید قرار می گیرد. بنابراین با اخذ گواهی مهارت از مجتمع فنی پایتخت می‌توانید از طریق آن اقدام به اخذ مجوز و ایجاد کسب و کار نمایید.

از دیگر مزیت های این مجتمع امکان ارتباط با کارشناسان و کسب راهنمایی رایگان از خبرگان این آموزشگاه است. مجتمع فنی پایتخت با بهره گیری از به‌روزترین دانش تئوری و اجرایی به علاقه‌مندان خود روش حرفه ای فنی شدن و درآمد زایی را خواهد آموخت. همچنین کارشناسان این مجموعه همواره در تمامی مراحل، چه پیش از آموزش و چه بعد از آموزش در خدمت متقاضیان هستند و کارآموزان می توانند از طریق کانال های ارتباطی معرفی شده  با کارشناسان مجتمع فنی پایتخت در ارتباط باشند تا از لحاظ اطلاعات فنی همواره مورد حمایت قرار گیرند.

دوره های محبوب این آموزشگاه به صورت زیر می باشد:

-         آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی پایتخت

-         آموزش PLC مجتمع فنی پایتخت

-         آموزش تعمیرات پکیج مجتمع فنی پایتخت

-         آموزش نصب کولرگازی مجتمع فنی پایتخت

-         آموزش نصب دوربین مدار بسته مجتمع فنی پایتخت

آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی پایتخت

آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی پایتخت یکی از دوره های معروف و محبوب این آموزشگاه می باشد. در این دوره کارآموز ضمن یادگیری اصول اولیه تعمیر گوشی های تلفن همراه، انواع مسائل سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ها را خواهد آموخت. ما نیازهای آموزشی را بر اساس نیاز بازار و نیاز مصرف کنندگان گوشی های تلفن همراه آماده نموده ایم.

آموزش تعمیرات سخت افزاری تلفن های همراه

نیازهای سخت افزاری عمدتاً آن دسته نیازهایی هستند که برای موبایل مصرف کننده در پی یک حادثه غیر قابل پیش بینی پیش می آید و جزو نیازهای مهم خریدار می باشد. آب رفتن داخل موبایل در اثر بی احتیاطی، شکسته شدن ال سی دی موبایل، کار نکردن تاچ گوشی بعد از برخورد با زمین، شارژ نکردن موبایل، خرابی پخش صدا و ... همگی مشکلاتی هستند که مصرف کنندگان دچار آن ها خواهند شد. بنابراین یک تعمیرکار خوب باید با تعمیر سریع و راحت سخت افزاری موبایل کاملاً آشنا باشد

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

گاهی قفل گوشی باز نمی شود،گاهی الگوی باز کردن قفل موبایل فراموش می شود، گاهی تلفن همراه ما در جایی مفقود می شود و پیدا کردن آن از طریق اینترنت برایمان بسیار دشوار است و یا اصلاً گاهی هیچ حادثه ای  رخ نداده و مصرف کننده تنها با آپدیت سیستم عامل خود دچار اشکال در کار کردن با برخی از نرم افزارهای نصب شده روی گوشی موبایل خود شده است. این ایرادات و برخی از این قبیل ایرادات نرم افزاری برای موبایل هر فردی ممکن است پیش بیاید، در این مواقع باز هم تعمیرکاران اولویت طرف مشورت مصرف کنندگان موبایل هستند. پس در دوره تعمیرات نرم افزاری موبایل فرد با کلیه مفاهیم نرم افزاری آشنا می شود و در ادامه با تجربه کردن بیشتر در فضای کار تعمیرات موبایل، اطلاعات فنی و کاربردی خود را اضافه تر خواهد کرد.

آموزش PLC مجتمع فنی پایتخت

آموزش PLC مجتمع فنی پایتخت برای آن دسته از کارآموزان و دانشجویانی که به دنبال یادگیری PLC به شیوه کاملاً تخصصی هستند، بسیار مفید و کاربردی است. در این دوره کارآموز با یکی از مهم‌ترین دستگاه های کنترل و هدایت سیستم های صنعتی آشنا می شود. داده ها و ورودی صنایع مختلف را می شناسد و بر نحوه عملکرد تابلو PLC مسلط می گردد و در نهایت از طریق پی ال سی بر کلیه فعالیت های کارخانه کنترل و نظارت خواهد کرد. آموزش پی ال سی با آموزش برنامه نویسی سی شارپ و آموزش محیط های نرم افزاری مرتبط است. به گونه ای که یک برنامه نویس خلاق می تواند در کار پی ال سی به خوبی رشد کند. ضمن آنکه برنامه نویسان پی ال سی بر مدار های الکترونیک نیز به مرور زمان مسلط خواهند شد و در صورت بروز اشکال در عملکرد پی ال سی به خوبی آن را مرتفع می گردانند. بازار کار پی ال سی و فرصت های شغلی مرتبط با این کار بسیار وسیع است، ولی ورود به این شغل هم بدون آموزش امکان پذیر نیست، آموزش هایی که ما سعی بر آن داریم که در مجتمع فنی پایتخت بدون هیچ کم و کاستی به شما کارجویان محترم ارائه دهیم.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری مجتمع فنی پایتخت

این روزها سیستم های پکیج دیواری بسیار متداول گشته است و مردم با نصب انواع پکیج های دیواری مشکل فضای کم خانه ها و عدم کارایی شوفاژ خانه های مرکزی را بر طرف نموده اند. در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری مجتمع فنی پایتخت سعی ما بر آن است که در درجه اول کارآموز با مشکلات و خرابی های احتمالی پکیج های قدیمی و جدید آشنا شود و به متقاضی یاد دهیم که هر علامتی در پکیج به چه معنایی می تواند باشد... به طور مثال آموزش داده می شود که رنگ شعله در پکیج معرف چیست؟ اگر صدای نامتعارفی از بخش خاصی به گوش رسید، احتمال چه مدل خرابی هایی برای دستگاه وجود دارد؟ یا در پکیج های جدید تر که عیب یابی تنها با کدهای مندرج روی نمایشگر امکان پذیر است. دوره تعمیر پکیج دیواری تا به آن جا حرفه ای تنظیم شده که شما با پایان دوره بر عیب یابی و تعمیر انواع پکیج دیواری مسلط گردید.

دوره های آموزشی تعمیرات موبایل، پی ال سی و پکیج دیواری در مجتمع فنی پایتخت یکی از محبوب‌ترین دوره های آموزشی است که بازار کار آن را طلب می کند. مجتمع فنی پایتخت تلاش دارد با تکیه بر تجربه اساتید به نام و مجرب در حوزه های مختلف و همچنین ارائه بستری حرفه ای برای کارآموزان، به یکی از بهترین آموزشگاه های سطح کشور همانند آموزشگاه فن آموزان، آموزشگاه پایتخت فناوری و مجتمع آموزشی برق تبدیل شود. بنابراین ما در مجتمع فنی پایتخت تلاش داریم بر اساس آخرین متدهای آموزشی روش های کار را به شما آموزش دهیم و نهایت رضایت کارآموزان را جلب نماییم.

آدرس مجتمع فنی پایتخت : تهران – میدان انقلاب – ابتدای کوچه مترو – جنب داروخانه دکتر ابراهیمی – پلاک 2 – واحد 7

تلفن تماس : 02166929346

وبسایت : fannipaytakht.com

**محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس