کد خبر 967586
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
جهانگیری نمایه

یک نهاد امنیتی ۵ نوبت درباره شهردار شدن محمدعلی نجفی به معاون اول رئیس جمهور تذکر داده است.

به گزارش مشرق، پس از گذشت ۲۰ روز از قتل میترا استاد جزییات جدیدی از ماجرای نجفی و انتخاب وی به عنوان شهردار تهران مطرح شده است.

پیگیری خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس حکایت از این دارد، به محض مطرح شدن نام محمد علی نجفی به عنوان نامزد شهرداری تهران، موضوع در کارگروهی ویژه بررسی و مشخص شد که نجفی صلاحیت تصدی مسئولیت شهرداری تهران را ندارد.

بیشتر بخوانید:

پرونده جنجالی «دکتر» نجفی و یادآوری یک حقیقت تلخ درباره نظام مدیریتی کشور +عکس

در همین راستا به افراد متنفذی که در این موضوع نقش آفرینی می‌کردند، تذکراتی داده شده است. معاون اول رئیس جمهور یکی از افرادی بود که در ۵ نوبت در جریان روند بررسی پرونده نجفی قرار گرفته و به خوبی از علل عدم صلاحیت وی مطلع شده بود.

این در حالی است که در این جلسات و در خلال تشریح کامل پرونده نجفی به جهانگیری گفته شده بود که انتخاب این فرد به صلاح کشور نیست و بهتر است نجفی از میان گزینه های تصدی پست شهرداری تهران کنار گذاشته شود.

الویری رئیس شورای عالی استانها چند روز پیش در جمع خبرنگاران به ماجرای نجفی شهردار پیشین تهران پرداخت و گفت: من در اینجا خیلی صریح اعلام می‌کنم که هیچیک از اعضا در مورد مسائل مطرح شده در مورد نجفی اطلاع نداشتند. اگر در میان احزاب و حتی میان کارگزاران کسی در مورد موضوع آقای نجفی اطلاع داشت اعضا به نجفی رای نمی‌دادند.

کرباسچی نیز در سرمقاله روزنامه سازندگی نوشته بود که پس از مطرح شدن نام نجفی به عنوان شهردار تهران به دفتر وی رفته و درباره موضوع میترا استاد به هم حزبی اش هشدار داده بود که نجفی با تقلیل این موضوع در حد یک آشنایی ساده از کنار این موضوع عبور کرده بود.

۷ خرداد ماه امسال خبر قتل هولناک میترا استاد همسر محمد علی نجفی - شهردار اسبق تهران- در رسانه‌های کشور منتشر شد. تنها ساعتی از انتشار خبر قتل میترا استاد نگذشته بود که محمدعلی نجفی خود را به پلیس آگاهی شهر تهران معرفی و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. این اعتراف بیش از آنکه برای محمدعلی نجفی و خانواده میترا استاد دردناک باشد برای هم طیفی‌های نجفی که کمی قبل تر در سال ۹۶ برای شهردار شدن وی تلاش کرده بودند دردناک بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    42 6
    پیرمردها رو کنار بزارید حداقل اگر گند بزنن بگن جوون بوده نه یک پیرمرد که باید آبروی یک کشور باشد
    • IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
      3 3
      البته نه جوانانی مثل آذری جهرمی که چوب خط گند زدنهایش به فضای مجازی کشور پر شده
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    30 5
    سرمستی از قدرت، روی آوری به جمع مال، تنوع طلبی و انواع سو استفاده ها و ممتاز انگاری در اکثر مسولین با تفکر لیبرالی که تجلی آنرا در اکثر اصلاح طلبان می بینیم بیداد می کند، هرچند در بسیاری از موارد پرده پوشی شده است
  • فرشاد IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    28 8
    انشاالله این جهانگیری هم به روز نجفی گرفتار می شوند چون ایشان هم مثل نجفی کم حق و ناحق نکرده
  • علی رضا IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    20 6
    وقتی یه مفسده یه زن بار رو میخواسته کنه شهردار تهران ... معلومه که پروژه نفوذ امریکا عربستان انگلیسی موفق بوده و نظام ایران یک نظام ویروسی اسلامی انگلیسه ... و هنوز هدف اصلیش مونده براندازی توسط حزب چپ و راست مجلس و دولت ...
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    17 6
    عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    27 5
    حالم از این باند بازی این موجودات مفت خور به هم می خورد.
  • SE ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    16 5
    هرچه میگذرد بیشتر آشکار میشود که قتل میترا استاد به خاطر ساکت کردن او از افشای رازهای مگوی اصحال طلبان بوده است
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    22 10
    این نهاد امنیتی اسم نداره؟ شایدم میترسه لولو بخورش نه؟
    • محمد IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
      2 2
      دستگاه های امنیتی تو مملکت ما یا وزرات اطلاعات هس یا یک نهاد امنیتی که اطلاعات سپاه باشه
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    1 4
    خود جهانگیری الان صلاحیت داره؟
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    4 4
    حقیقتا تمامی این رسوایی ها که برای دولتمردان بیسواد اتفاق میافتد اه وناله دلسوزان انقلاب وایثارگران انقلاب است که براثربی تدبیری دولتمردان خانه نشین شده اند یکنفردراین مملکت نیست که قیام کندوبگوید خانه نشینی ایثارگران وجانبازان لایق وتحصیلکرده بس است چرامسعولیتها نبایدبه دست این افراد امتحان داده وازجان گذشته باشد ؟ چرا افرادی مثل روحانی وجهانگیری ونجفی ونوبخت وو،،،،، باید در راس امورقرارگیرند؟اینها بک روز درجبهه وجنگ بوده اند؟ به خدا درحق ایثارگران تحصیلکرده وباسوادومقتدرولایق ظلم کردید سیب سرخ دردست افراد چلاغ
  • FR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    4 6
    نهاد های امنیتی فقط تذکر دادند . ؟؟ مگه مملکت خونه ی خاله است ؟؟ اگر صلاحیت اخلاقی نداشته و از پرونده هاش اطلاع داشته اند ، چرا اجازه دادند وزیر شود ؟؟ چرا اجازه دادند شهردار شود ؟؟ چرا در مورد برخی دیگر هنوز ساکت هستند، ؟؟ حتما باید جرم واقع شود ؟؟؟
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    3 3
    تذکر؟؟عجب پس مماشات و زد و بند واضح
  • علی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    4 5
    یعنی رد صلاحیت شده بود و خبــر داشتن، ولی باز اصرار کردن به خواستـه حزبی و جناحی‌شون؟؟؟!!! واویلا...! مدیریت کشور دست چه کسایی افتاده!!!
    • GB ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
      0 7
      شهرداري كه به جاي صحن علني شورا در روز روشن نيمه هاي شب در محافل خصوصي و با حضور ورشكستگان سياسي مثل خاتمي و عبدالله نوري و كرباسچي انتخاب ميشه قطعا ادم پير و فرتوت و ناتوان و زن باره اي به نام نجفي است!
  • DE ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 4
    یک نهاد امنیتی ۵ نوبت درباره شهردار شدن محمدعلی نجفی به معاون اول رئیس جمهور تذکر داده است. //اشتباه این نهاد امنیتی همین بوده زیرا کلا اصلاحطلبچی ها مانند دیو عمل میکنند بگی بزن نمیزنند بگی نزن میزنن.بایستی میگفت نجفی از بهترین هاست بعد از قطار بدون لکوموتیو اصلاحات مینداختنش بیرون.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    4 1
    اين يعني اينكه ازتله هايي كه گذاشته بودند خبر داشتند
  • US ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    2 3
    کاش اقای جهانگیری با توجه به اینکه نهاد امنیتی بهشون تذکر داده بودند تصمیم درستی گرفته بودند تا شاید این اتفاق ناگوار پیش نمیومد
  • بهزاد IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 2
    اقای نجفی هرچی این چندسال بردین وخوردین وجم کردین وایران عزیز را به ویرانه ای تبدیل کردین حالا نوبت تقاص پس دادنه ...امیدوارم اعدام بشی واین سرنوشت درانتظار تک تک مسولین بی عرضه ومفسد وحق مردم خوارباشه..خدا ازتون نگذره خب!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس