کد خبر 974715
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
نجفی

طیف مذکور با انتساب برخی اتهامات ناروا مدعی شده‌اند نجفی حق داشته همسر دوم خود (میترا استاد) را به قتل برساند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمدعلی نجفی و کلیه حامیانش، از یک سو بی‌محابا، به قربانی جنایت نجفی (میترا استاد) تهمت ناروا می‌زنند و او را مهدورالدم معرفی می‌کنند و از سوی دیگر می‌گویند امیدواریم راهی برای مذاکره با خانواده مقتوله و عفو و گذشت پیدا کنیم!

در این زمینه:

فیلم/ جزئیات نخستین جلسه دادگاه نجفی

بیرون از دادگاه نجفی چه گذشت؟

طیف مذکور با انتساب برخی اتهامات ناروا مدعی شده‌اند نجفی حق داشته همسر دوم خود (میترا استاد) را به قتل برساند! این ادعا طی چند هفته اخیر بارها و با ادبیات مختلف از سوی نجفی و حامیان سیاسی و رسانه‌ای‌اش مطرح شده است.

در عین حال گودرزی، وکیل نجفی، دیروز پس از اولین جلسه دادگاه گفت: امیدواریم مذاکراتی با خانواده و اولیای دم داشته باشیم و خانواده استاد هم شرایطی برایشان ایجاد شود که صدمه روحی نخورند و به شکلی عمل کنیم که از نظر روحی و فکری خانواده در تشویش نباشند تا بتوانیم راهی برای مذاکره پیدا کنیم زیرا از مسائل مطبوعاتی که برایشان پیش آمده نگرانی داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین آقا IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    5 60
    به نام خدا..... کسی که عرضه مدیریت یک خانواده و قدرت مهار یک زن ((معذرت میخواهم. از نظر کلامی میباشد نه توهین به جایگاه بانوان ایرانی))را نداشته و ندارد.چگونه میخواسته یک کلانشهر مثل تهران را مدیریت کند ..با توجه به اینکه حداقل هشت میلیون زن در تهران زندگی میکنند..آیا در مقابل مشکلات شهری و مدیریتی با تهدید و بکارگیری اسلحه به حل ان روی می آوردید!!!!!
  • محمود نظری IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    9 51
    متاسفم برای اصلاح طلبان که شرافت و حیثیت انسانی برایشان مهم نیست و میخواهند خون به ناحق ریخته ی یک انسان را لگد مال کنند. جناب خاتمی واقعا خجالت بکش جناب نجفی خجالت بکش.
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    57 1
    سلام ، مشرق جان، من آرزوی تعالی و توفیق برایتان دارم ولی البته اگر واقعاً میترا استاد مهدورالدم باشد، با این خبری که زده اید، فکری هم به حال روز قیامت خود بکنید.
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    3 46
    فکر کنید اگر این حادثه قتل رخ نمیداد هیچکس از عمق شهوت پرستی و ثروت اندوزی و ذلت اخلاقی افساد طلبان به این وضوح مطلع نمیشد...نفوذ یک زن غیر مسلمان با عشوه و ناز در یکی از این جرثومه های غربزده ،چقدر موجب خرابی در تهران و مسولیت های دیگرش شده و چه هزینه هایی بردوش مردم گذارده؟؟...تازه این جنتلمن این طیف بود ..شما حساب کنید مابقی این فرقه چه موجودات خبیثی هستند ...دل آدمی میسوزد به درازگوشانی که از این امام زاده های دروغین انتظار معجزه دارند
  • محسن121 IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    47 1
    الله اعلم
  • ناشناس IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    5 49
    جنایت جنایته فرقی ندارد که چه کسی مرتکب قتل شده سزایش اعدام است.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    68 3
    نباید هیزم آور آتش بود اتفاقی که نباید بیفته افتاد حالا آقای نجفی را هم اعدام کنند آیا مشکل حل میشه ؟ به هر حال باید قبول کرد آقای نجفی یک شخصیت کشوری است شاید خانواده مقتول بخواهند رضایت بدهند نباید عده ای کاسه داغتر از آش باشند
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    51 3
    همه می دانند چه خبر است . همه داستان پرستوها را می دانند . این نمایش ها فایده ای ندارد
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
      3 40
      احمق نباش داستان پرستو دروغ افسادطلبان بوده برای فراری دادن نجفی قاتل از قصاص
  • حسین اقا IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    5 51
    به نام خدا...... اینهمه تصادفات جاده ای و اینهم جوان و .کودک و زن و مرد..کسی ککش هم نمیگزه...حالا یک قاتل میخوان بر اساس عدالت اسلامی و قوانین جزائی کشور اعدامش کنن.. خب اینکه این هم داد و بیدادو سر و صدا نمیخواد دادکاه که تمام بشه اینهم بر اساس قانون اعدام میشه .. و زمین همچنان میچرخد..!!مشرق شلوغش نکن
  • شیدا IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
    0 0
    این زن خود شیطان دستت درد نکنه که کشتیش‌...زنده باد نجفی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس