کد خبر 968338
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
جهانگیری نمایه

هر روز حداقل دو سه رسانه اصلاح‌طلب بخشی از جدل‌های اصلاح‌طلبان در مورد ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی را راهبری می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش «جوان» غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران که از ابتدا با شهردار شدن نجفی مخالف بود و حالا روشن شده یکی از دلایل مخالفتش همین ارتباط با میترا استاد بوده در یادداشتی که ۱۰ روز قبل در روزنامه سازندگی علیه اصلاح‌طلبان نوشت، آورد که «به جای بررسی مستندات پرونده مدعیان علیه آقای نجفی در نهادهای معتمد خود یا وجدان خویش، این پرونده را «باج‌خواهی» خواندند و با تمرکز خواست اصلاحات بر شهرداری یک شخص و تعصب بر انتخاب آقای نجفی امکان بررسی آن شایعات بلکه مستندات را حتی از معاون اول رئیس جمهور سلب کردند و با تماس‌ها و فشارهای پیاپی در بالاترین سطوح اصلاحات تنها اصلاح ممکن در شهرداری تهران را شهرداری دکتر نجفی خواندند.» او دیگر توضیح نمی‌دهد چگونه امکان بررسی مستندات از اسحاق جهانگیری سلب شده است.

اما دو روز پیش خبری غیر رسمی در رسانه‌ها و البته بار اول در خبرگزاری فارس و به نقل از پیگیری‌های خبرنگار این خبرگزاری منعکس شد. در آن خبر آمده که «به محض مطرح شدن نام محمدعلی نجفی به عنوان نامزد شهرداری تهران، موضوع در کارگروهی ویژه بررسی و مشخص شد که نجفی صلاحیت تصدی مسئولیت شهرداری تهران را ندارد. در همین راستا به افراد متنفذی که در این موضوع نقش‌آفرینی می‌کردند، تذکراتی داده شده است. معاون اول رئیس جمهور یکی از افرادی بود که در پنج نوبت در جریان روند بررسی پرونده نجفی قرار گرفته و به خوبی از علل عدم صلاحیت وی مطلع شده بود. این در حالی است که در این جلسات و در خلال تشریح کامل پرونده نجفی به جهانگیری گفته شده بود که انتخاب این فرد به صلاح کشور نیست و بهتر است نجفی از میان گزینه‌های تصدی پست شهرداری تهران کنار گذاشته شود.»


اسحاق جهانگیری کسی است که با پایان دادن به سکوت خود می‌تواند توضیح دهد چرا هشدارهای امنیتی در مورد نجفی نادیده گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    1 0
    رفیق فابند
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    4 0
    سلام هنوز ذهنتان درگیر نجفی است؟
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
      2 2
      و علیکم السلام ، نجفی تازه ابتدای حرکت در اتوبان سرعت ریزش های دوستان اصلاح طلب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس