کد خبر 962901
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
همراه اول

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران رأس ساعت ٩ روز یکشنبه ١٢خردادماه در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

همراه اول از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در این جلسه که قرار است درباره افزایش سرمایه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، شرکت کنند.

سرمایه فعلی شرکت ارتباطات سیار ایران ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که قرار است با انتشار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم به ارزش اسمی هزار ریال، به ١٩ هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال تبدیل شود.

این افزایش سرمایه که قرار است در راستای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای این شرکت باشد به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حاصل شده سهامداران و آورده نقدی و ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته تأمین خواهد شد.

لازم به ذکر است سازمان بورس و اوراق بهادار تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) را مغایر با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام طبق قانون اجرایی بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران ندانسته و این افزایش سرمایه را بلامانع عنوان کرده است.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس