اشکان و اشکانه - کراپ‌شده

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری مراسم جشن امضاء و نقد و بررسی مجموعه 10 جلدی «اشکان و اشکانه» همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی توسط به‌نشر خبر داد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری مراسم جشن امضاء و نقد و بررسی مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی توسط به‌نشر خبر داد.

حسین سعیدی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت روز امور تربیتی و در قالب سلسله نشست های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» میزبان ابراهیم حسن بیگی؛ نویسنده مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» و جمعی از دانش آموزان، کارشناسان امور تربیتی، کارشناسان تصویرگری و ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود و در دو بخش به جشن امضاء و نقد و بررسی این مجموعه اختصاص دارد.

بیشتر بخوانیم:

«بانوی آسمان» به دست کودکان رسید

سرِ بغض نشسته‌ام در دروازه کربلا

فساد پهلوی را بی‌پرده گفتم؛ با ارشاد به مشکل خوردم / شخصیت داستان من معتقد بود «کراوات» قلاده خریت است! / داستان من باید پرفروش می‎شد

وی با اشاره به اینکه مراسم خوانش، جشن امضاء و دیدار دانش آموزان با نویسنده مجموعه «اشکان و اشکانه» چهارشنبه ۸ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در کتابکده کودک فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه ریزی حضور ۱۲۰ نفر از دانش آموزان برای شرکت در این مراسم انجام شده است و قصه خوانی از مجموعه «اشکان و اشکانه» از جمله بخش های این برنامه خواهد بود.

سعیدی به بخش دوم این برنامه نیز اشاره کرد و افزود: نشست نقد و بررسی مجموعه ۱۰ جلدی «اشکان و اشکانه» با حضور جمعی از منتقدان و کارشناسان تربیتی، مربیان شبکه دانش آموزی کتاب (کتاباران)، کارشناسان تصویرگری و ادبیات کودک و نوجوان و قصه گویان کودک نیز ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هشتم اسفند ماه در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد واقع در خیابان امام خمینی (ره)، رو به روی باغ ملی برپا خواهد شد.

مدیرعامل به‌نشر ضمن استقبال از حضور تمامی علاقه مندان به ادبیات کودک و نوجوان در این مراسم خاطرنشان کرد: گروه کودک و نوجوان به‌نشر در قالب «کتاب های پروانه» آثار متعددی را روانه بازار کتاب کرده است که در زمره آثار پرفروش به‌نشر توانسته در جشنواره های بین المللی و کشوری حائز رتبه های برتر را کسب نماید.

گفتنی است «اشکان و اشکانه» عنوان مجموعه‌ای از داستان‌هایی کودکانه با محوریت سبک زندگی اسلامی و به قلم ابراهیم حسن‌بیگی است که نویسنده در هر جلد از آن داستان را بر اساس یکی از آیات قرآن مجید برای کودکان روایت می‌کند و این مجموعه توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است.

در این مجموعه ۱۰ جلدی که هر جلد آن عنوان مجزا دارد، کودکان با سبک زندگی اسلامی و قرآنی آشنا می شوند و کودکان در هر کتاب، داستان‌های شیرین، جذاب و طنزآمیزی را می‌خوانند که موضوعات آن‌ها از آیات قرآنی گرفته شده‌اند و خداوند در این آیات، سبک زندگی درست و موفقیت‌آمیز را به آنها می‌آموزد.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس