کتاب مادرانه - کراپ‌شده

به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در راستای تولید و انتشار آثار با سبک زندگی اسلامی، کتاب «مادرانه» را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، «مادرانه»؛ روزشمار بارداری، بیان کننده حس و حال مادرانه و مراقبت های پزشکی این دوران است که توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد.

کتاب «مادرانه» به قلم صدیقه سادات بهشتی، با زبانی ساده به بیان روزشمار دوران بارداری می پردازد و در مدت ۴۰ هفته با تمامی شادی ها، هیجان ها، ترس ها، دردها و تجربه ها در کنار مادران خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:

تولد «اشکان و اشکانه» برای شادی بچه‌ها

«بانوی آسمان» به دست کودکان رسید

سرِ بغض نشسته‌ام در دروازه کربلا

این اثر که چاپ نخست آن در قطع خشتی و با شمارگان یک هزار نسخه توسط به‌نشر منتشر شده است، با قیمت ۲۳۰ هزار ریال در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

هر هفته در این روزشمار با جملاتی از «حس و حال مادرانه» آغاز می شود که با وضعیت و موقعیت مادر در طول این دوران همراه است و حرفه های دل یک مادر باردار را بیان می کند که در صفحه بعد مادران می توانند حرف های خود را برای کودک بنویسند تا کودک در آینده بخواند و احوال مادر را در آن لحظات بداند.

در این کتاب هر هفته یک «فعالیت هفتگی» آمده است که باعث می شود مادر باردار ۴۰ هفته شاد و فعالانه را بگذراند، همچنین به صورت دقیق و علمی از اتفاقاتی که برای جنین در طول این هفته ها رخ می دهد، نشانه ها و اطلاعاتی در اختیار مادر قرار می گیرد.

یکی از بخش های اصلی روز شمار مادرانه، توصیه های پزشکی و بهداشتی از زبان پزشک است که در پایان هر هفته در مورد شرایط خاص، آزمایش ها و سونوگرافی های مهمی که مادر باردار در آن زمان باید انجام دهد تا دوران بارداری سالمی داشته باشد، بیان شده است.

همچنین کتاب «مادرانه» به شرایط مادر پس از بارداری نیز می پردازد و در این فرصت ۴۰ هفته ای برای یادگرفتن نکات «فرزندداری» و مراقبت از کودک استفاده شده و مهارت های لازم را آموزش می دهد و سبب می شود یک مادر باردار بداند چطور می شود از یک کودک پس از تولدش مراقبت کرد.

در کنار یادآوری معنوی روزهای بارداری، همچنین بانوان باردار می توانند نصایح مادران خود را یادداشت کرده و عکس های جنینی و تولد فرزند خود را در این کتاب قرار دهند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام‎رسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس