کتاب بانوی آسمان - به نشر - کراپ‌شده

حسین سعیدی در ارتباط با انتشار این اثر اظهار کرد: «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» نوشته سمیه زمردی‌راد و با تصویرگری فاطمه متأله برای گروه سنی «ب» نگارش شده است.

به گزارش مشرق، مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از انتشار کتاب «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» نخستین کتاب دو زبانه انتشارات به‌نشر به دو زبان فارسی و انگلیسی در قالب «کتاب های پروانه» برای کودکان خبر داد.

حسین سعیدی در ارتباط با انتشار این اثر اظهار کرد: «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» نوشته سمیه زمردی‌راد و با تصویرگری فاطمه متأله برای گروه سنی «ب» نگارش شده است.

وی اضافه کرد: این اثر در قطع رحلی کوتاه به صورت مصور با شمارگان دو هزار نسخه و با قیمت ۹۰ هزار ریال در کتابفروشی ها در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

بیشتر بخوانیم:

فساد پهلوی را بی‌پرده گفتم؛ با ارشاد به مشکل خوردم / شخصیت داستان من معتقد بود «کراوات» قلاده خریت است! / داستان من باید پرفروش می‎شد

سعیدی با بیان اینکه این کتاب نخستین کتاب به‌نشر است که به دو زبان فارسی و انگلیسی به نگارش درآمده است، افزود: در کتاب «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» که طراحی گرافیک آن را سعید سلیمی بر عهده دارد، سعی شده است در قالب داستان تخیلی، مفاهیم ارزشی همانند فضیلت نماز اول وقت و حجاب با زبانی ساده و قابل فهم برای کودکان شرح و آموزش داده شود.
مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اینکه این انتشارات همواره به دنبال نگاهی جدی و اثرگذار در تولید آثار با مضامین و موضوعات گسترده متناسب با گروه‌های سنی و کودک و نوجوان است، یادآور شد: گروه کودک و نوجوان به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با آغاز فعالیت خود از سال ۱۳۷۷ تاکنون توانسته سالانه حدود ۴۰۰ عنوان کتاب منتشر نماید که در جشنواره‌های بین المللی و کشوری حائز رتبه‌های برتر شده است و در این مدت جزء کتاب‌های پر فروش در بین کودکان و نوجوانان بوده است.

در بخشی از کتاب «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» که در ژانر فانتزی در اختیار کودکان قرار گرفته؛ می‌خوانید: حالا وقتش رسیده بود… مامان بیدار شد، وضو گرفت و با قطرات درخشان آبِ وضو روی صورت دوست داشتنی اش به اتاق آمد. سجاده را باز کرد و...

اوه خدای من! چه چادر فوق العاده ای! مامان چادر را سر کرد و درخشید. همه ستاره‌ها چشمک می‌زدند و رنگشان تغییر می‌کرد. دوقلوهای کوچولوی شیرین زمزمه کردند: «مامان فرشته‌ای!»
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس