کد خبر 931929
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
خداداد عزیزی

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فینال واقعی جام ملت‌ها بین ایران و ژاپن برگزار می‌شود و برنده این مسابقه قهرمان خواهد شد.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی در مورد دیدار روز دوشنبه ایران و ژاپن گفت: بازی سختی است ما تا این مرحله بازی سختی نداشتیم وقتی سرگروه شدیم قرعه راحتی تا نیمه نهایی به ما خورد. عمان و چین تیم‌های قدرتمندی نبودند. در مرحله گروهی نیز به جز عراق که بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم با یمن و ویتنام بازی کردم عمان و چین هم نتوانستد فشار زیادی به تیم ما وارد کنند بنابراین به عقیده من ایران و ژاپن فینال جام ملت‌های آسیا است و برنده این دیدار قهرمان خواهد شد.

وی افزود: در فینال با قطر یا امارات بازی خواهیم کرد که مشکلی با هیچ کدام از این تیم‌ها نداریم ما با تیم‌های عربی فقط مقابل عربستان به مشکل می‌خوریم و امارات را راحت‌تر از هر حریفی شکست می‌دهیم. بنابراین اگر ژاپن را ببریم می‌توان گفت که قهرمانی ما مسجل می‌شود.

عزیزی در مورد شیوه بازی ژاپنی‌ها در این جام گفت: خیلی‌ها می‌گویند که ژاپن قشنگ بازی نمی‌کند اما به نظر من این تیم بسیار مرموز و حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند و بازی‌هایش را یک بر صفر، یک بر صفر تا این مرحله برده است. بازی ژاپن و عربستان را من دیدم ۷۰ درصد مالکیت توپ در اختیار عربستان بود اما ژاپن موقعیت خطرناکی به عربستان ندارد و به خوبی از فرصتش استفاده کرد ژاپن تیم مرموزی است تیمی که کاملاً جوان شده است.

وی افزود: ژاپنی‌ها تیم جام جهانی خود را به این مسابقات نیاورده‌اند جوانگرایی کرده‌اند ظاهراً هدف آنها جام جهانی ۲۰۲۲ است. آنها در این مسائل خیلی خوب کار می‌کنند و هر ۷-۸ سال یک بار تیم خود را تغییر می‌دهند و بازیکنان جدیدی رو می‌کنند به نظر من هدف ژاپنی‌ها قهرمانی در جام ملت‌ها نداشته و اگر چنین هدفی داشتند قطعاً با همان تیم جام جهانی به میدان می‌آمدند به هر حال هر دو تیم خوب هستند و ساختار دفاعی ما و ژاپن منظم است و بازی سنگینی پیش‌رو داریم.

بیشتر بخوانید:

شاگردان کی‌روش حرفه‌ای باشند نه اقتصادی

 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: هفتمین خوان تیم ملی در بازی با ژاپن است. خوان‌های قبلی را به راحتی پشت‌سر گذاشتیم و اگر ژاپن را ببریم قهرمان می‌شویم. اتفاقات جام ملت‌ها کاملاً به سود ما رقم خورد تیم‌های خوبی مثل عراق، استرالیا و کره جنوبی حذف شدند و از بین تیم‌های خوب فقط ما و ژاپن باقی مانده‌ایم. عربستان هم حذف شد. بنابراین برنده این بازی قهرمان خواهد شد.

عزیزی در مورد اینکه کی‌روش گفته کت قهرمانی برای فوتبال ایران گشاد است، گفت: ما سه بار در آسیا قهرمان شده‌ایم کی‌روش را هم به ایران آوردیم که ایران را قهرمان آسیا کند چطور قطر با یک مربی ناشناخته به نیمه‌نهایی صعود کرده است ژاپن با مربی داخلی به نیمه‌نهایی آمده است. کی‌روش مربی کوچکی نیست. او تیم ملی ایران را قهرمان کند نگران سایز کت قهرمانی نباشد. من خیاط خوب زیاد سراغ دارم می‌دهم این کت گشاد را تنگ و اندازه فوتبال ما کنند.

وی افزود: کی‌روش همیشه حرف‌هایی می‌زند که از نظر روانی تأثیرگذار است. حتماً از گفتن این حرف‌ها هدفی داشته است. به نظر من او می‌تواند تیم ملی ایران را قهرمان کند.

عزیزی در مورد پیش‌بینی‌اش از دیدار ایران و ژاپن گفت: پیش‌بینی این مسابقه بسیار سخت است. من هم هر وقت پیش‌بینی کرده‌ام اشتباه از کار درآمده است به خاطر همین پیش‌بینی می‌کنم ژاپن برنده شود تا در واقعیت تیم ایران به پیروزی برسد. آنچه مسلم است اینکه این مسابقه گل‌های زیادی نخواهد داشت و با حداقل گل زده به پایان می‌رسد. از قهرمانی تیم ملی تمام مردم ایران خوشحال خواهند شد و ۷۰ تا ۸۰ درصد اهالی فوتبال هم از قهرمانی و موفقیت تیم ملی در آسیا خوشحال می‌شوند. آنهایی هم که این قهرمانی ناراحت‌شان می‌کند مشکل خودشان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    47 12
    زنده باد خداداد. بسیار زیبا بود.
    • GB ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      18 28
      اخه جناب خداد مثلا کارشناس ، شما امکانات و باشگاهای ژاپنو قطر را با ما یکی می دانید !!! هنر کیروش این هست که بدون امکانات ما را به اینجا رسانده
    • ali IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      9 2
      طوری می فرمایید بدونه امکانات مثل اینکه یک مربی شنا یک شناگر ماهر را در کویر بدون اب پرورش داده و تا المپیک جلوش برده .میشه بفرمایید منظور از امکانات چیه.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    33 12
    همه به نوعی میخواهند هنوز نه به باره نه به داره اگر ایران قهرمان شد به نوعی قهرمانی را لوس کنند .چرامااینجوری هستیم؟
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      20 4
      منظورت لوث است دیگه؟
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      5 16
      باید از این فرصت جوان گرایی ژاپن و کره و عربستان استفاده کنیم
  • م.ح IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    20 12
    همینکه همه پیش بینی هات اشتباه درومده و میگی تا اینجا راحت بالا اومدیم چون حریفها مال نبودن، نشون میده شما نباید اظهار نظر کنی. به نظر من کی روش با گفتن این حرف میخاد انگیزه بازکنها رو حفظ کنه که مغرور نشن و بازی رو از قبل برده ندانند؛ چیزی که سابقه شو داشتیم. اصلا کسی در مورد کی روش و بازیکنهایی مثل سردار و مهدی میخاد نظر بده، اول ببینه قبل از این افراد ما چه جوری بودیم؟!
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    29 23
    آقای جکی جان اون موقع که شما به عمان میباختین حتما تیم خفنی بود ....یه گل زدی تو بازی استرالیا دمت گرم ...ولی از مربیگری واقعا چی میدونی میای اظهار نظر میکین ....بابا به خدا لازم نیست حرف بزنید میتونیدم حرف نزنید ...
    • moh IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      2 3
      اره دقیقا شما ساکت حرف نزن بچه
  • غلامرض IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    3 6
    صحبتهای خداداد خوب بود ولی تا جایی که من میدونم تغییرات زیادی روی کت دوخته شده نمیشه ایجاد کرد گشاد و تنگ کردن که جای خود داره! هر چند که به قول معروف کار نشد نداره ولی اینا میدونم دوختن کت جدید خیلی خیلی راحت تر از اندازه کردن کته پس فکر قهرمانی باید اویزه گوش بازیکنا و مربی باشه و الا اصلا کتی گیرمون نمیاد تنگی و گشادیش پیشکش.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    19 29
    این پرتغالی را سریع اخراجش کنن دیگه
    • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      9 9
      اگر دعایت مستجاب شد من دعا می کنم که در آن صورت کیرش مربی یکی از تیمهای آسیایی شود. بعدا خواهی فهمید چرا این دعا را کرده ام.
    • . IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      10 19
      لنگی جون باز حرف زدی؟ببند دیگه
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    18 6
    اگر الان میشینی با لذت فوتبال نگاه میکنی و میدونی نمیبازی همش بخاطر یک رهبر با سیاست به نام کی روش که هم از لحاظ روانشناسی هم ورزشی عالیه .کافیه یکم با دقت نگاه کنید اون ار جام جهانی اینم از الان. این کی روش بود به فوتبال ایران هویت داده اگر بره مطمعن باشید بار فوتبال ایران به عقب برمیگرده .....
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    9 12
    بازهم این کمدی کلاسیک نظر کارشناسی داد همین تیمهای ضعیف که شما فرمودین دوران خودتون که چند بار ازشون شکست خوردید.
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    4 13
    شانسکی یه گل زدی استرالیا ولکنمون نیستی
  • 1 IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    9 9
    آقای خداداد عزیزی 3 بار قهرمان شدیم اما تو هیچکدوم تو و امثال تو ( میناوند ) در تیم نبودند تو فقط بازیکن خوبی بودی و بس به نتایج مربیگری های خودت یه نگاهی بنداز ببین تو کدومش شرایط اقتصادی رو در نظر نگرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما یه تیم قوی و هماهنگ میخواستیم که به لطف و خدا و رهبری کیروش داریم
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    4 3
    بی سوادیه خداد جای خودش ولی واقعا ندیدن تفاوت مدیریت هدفمند و بلند مدت قطری ها و چند کشور دیگه مثل ژاپن و کره و امارات با مدیریت فوتبال ایران و البته مقایسه میزان سرمایه گذاری ما و اونها چشم نابینا یا زبان مغرض نیاز داره
  • مهران IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    5 3
    کی روش در واقع گفت کت "ادعای" قهرمانی برای ما گشاد است، آن هم در این مرحله، نه اینکه کت قهرمانی برای ما گشاد است.
  • کارلوس IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    5 2
    همینقدر که امروز میشینی تخمه میخوری و از بازی تیمت لذت میبری و مطمئنی که بازی رو بردی یعنی خیلی کارشده و زحمت کشیده شده. یادتون رفته که چقد دعا و نماز میخوندیم چقدر نذر میکردیم چقد حرص میخوردیم که عربا وقت کشی میکردن! ناسپاس نباشیم کی روش پول گرفته خوبم گرفته ولی خوبم کار کرده، این تیم یک روزه ساخته نشده سال به سال بهتر شده و پیشرفت کرده که شده این. به نظر من فوتبال امروز ما همه چیزشو مدیون کی روشه نه تنها فنی کار میکرد که جور مبارزه با فساد فوتبال اعمال سلیقه ها بی قانونی ها رانت بازیها و هزار کثافت کاری دیگه فوتبال مارو یک تنه کشیده. ما اگر مجسمه این مردو هم درست کنیم بیراه نرفتیم!
  • GB ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    3 4
    خدادادکفش پاشنه بلند بپوش شایدادبت بیشتر شود ههههه
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    4 1
    بااینهمه پاداش که زرتوزرت می گیرند قهرمان نشوند خیلی بعید است
    • چنار IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
      0 0
      لطفاً با ادب باشید به تیم قدرتمند ایران افتخار کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس