جنوب ادلب (22).jpg

نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری‌های سنگین در شمال استان حماه موفق به دفع حملات تروریست‌ها شدند.

به گزارش مشرق، خبرها از مناطق شمالی سوریه به ویژه استان حماه حاکیست، حملات عناصر تروریستی علیه نیروهای ارتش همچنان ادامه دارد و آتش بس در این محورها به صورت متوالی نقض می شود.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از حمله دوباره عناصر تروریستی به مواضع نیروهای سوری در شمال استان حماه خبر داد و گفت: تروریست ها، حملات گسترده ای را علیه نیروهای ارتش سوریه در شهرک «الجید» انجام دادند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای سوری موفق شدند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند، افزود: نیروهای ارتش در یک کمین دقیق در این محور توانستند ۸ تن از تروریست ها را اسیر کنند و حملات آنان را ناکام بگذارند.

بیشتر بخوانید:

پرواز جنگنده‌ها و پهپادهای ارتش ترکیه برای انجام عملیات در شمال و شمال شرق سوریه

شکار دهها تروریست در شمال حماه، جنوب شرق ادلب و غرب حلب + نقشه میدانی

وی به حمله دهها تن از تروریست های هیات تحریر الشام (جبهه النصره) به نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرک «المصاصنه» در شمال استان حماه اشاره کرد و گفت: تروریست ها از شرایط بد آب و هوایی در این محور استفاده کردند و به ایستگاه های دفاعی نیروهای سوری هجوم آوردند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای ارتش سوریه پس از ۵ ساعت درگیری سنگین با عقب راندن تروریست ها موفق شدند حملات را در حومه شهرک دفع کنند؛ ۵۵ تن از تروریست ها در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند.

 


وی از منهدم شدن دو خودروی مجهز به دوشکا تروریست ها در این محور خبر داد و گفت: سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین مجبور شدند از منطقه عقب نشینی کنند.

به گزارش مشرق، حدود ۱۸ تن از نیروهای ارتش سوریه در جریان دفع حملات در این محور به شهادت رسیدند اما در نهایت این تروریست ها بودند که با تلفات بالا و ضربات مهلک از منطقه متواری شدند.

به گفته منابع میدانی، یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه در پاسخ به این حملات، مواضع تروریست ها را در شهرک های «البویضه، لحایا، لطمانه، کفرزیتا، معرکبه، الزکاه، الاربعین، لطمین و...» به شدت هدف قرار داد و  خسارت های سنگینی به آنان وارد آورد.

از حومه شهر راهبردی «کنسبا» در شمال شرق استان لاذقیه خبر می رسد، تروریست ها حملات گسترده ای را علیه ایستگاه های دفاعی نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی منطقه «جب الاحمر» انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری در اقدامی به موقع موفق شدند حملات تروریست ها را در این محور به طور کامل دفع کنند؛ حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، اکثریت تروریست های مستقر در حومه شمال شرق استان لاذقیه جزء گروه تروریستی «حزب الترکستانی» هستند که با تروریست های هیات تحریرالشام (جبهه النصره) ارتباط مستحکمی دارند.

از جنوب غرب استان ادلب خبر می رسد، گروهی  ناشناس موفق شدند ابراهیم العدوی ملقب به ابوموسی از سرکرده ای  ارشد نظامی گروه تروریستی حراس الدین که  ملیت عربستانی داشت را در روستای سفوهن در منطقه جبل زاویه به هلاکت برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد48ساله IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    15 10
    تسلیت عرض می کنم
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    16 4
    باید به شدت بمباران و موشک باران بشن
  • US ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    5 11
    اوضاع قاراش میش آمریکا! هنوز خروج آمریکا از سوریه استارت نخورده اوضاع اینه بذار وقتی از سوریه رفتن می فهمین
  • محمـّ؁د IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    10 1
    ادلب باید پاکسازی بشه و ارتش سوریه باید خودش رو برای حمله آماده کنه
  • نتیجه مذاکره IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    4 0
    نتیجه مذاکره بر سر حق حاکمیت بر اراضی چیزی بهتر از این نمی شه
  • مهدی IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    5 2
    چرا بشار اسد اسیر سیاست احمقانه پوتین و معامله پشت پرده روسیه و ترکیه شده؟!!! این روسها دنبال منافع خودشون بودند و هستند!
  • امیرهوشنگ نورا IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    3 0
    سلام، دولت سوریه و نیروهای مقاومت باید در حمله ای رعدآسا دالانی را تا "فوعه و کفریا" باز کنند و از آنجا بطور مستقیم شهر ادلب را رصد کنند. تحمل کردن تروریست های استان ادلب در راستای احترام به توافق با ترکیه کار خطایی است زیرا ترکیه خود برای هیچ کدام از طرفین احترامی قائل نیست و در هر زمان بازی های خودش را دارد. و من ا... التوفیق
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    8 0
    هدفشان بر هم زدن اوضاع ارام چند وقت گذشته و نگه داشتن امریکایی ها در منطقه به بهانه شلوغی اوضاع است.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    0 0
    تنها راه حمله است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس