پیروزی ارتش سوریه

شماری از عناصر گروه تروریستی «حزب الترکستانی» در مناطق اشغالی دشت الغاب در شمال غرب استان حماه و نزدیکی مرزهای استان لاذقیه، عملیاتی را برای نفوذ در مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه انجام دادند.

به گزارش مشرق، شماری از عناصر گروه تروریستی « حزب الترکستانی» در مناطق اشغالی دشت الغاب در شمال غرب استان حماه و نزدیکی مرزهای استان لاذقیه، عملیاتی را برای نفوذ در مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه انجام دادند.

عناصر تروریستی با عبور از ارتفاعات، بلندی ها و دره ها به نزدیکی مرزهای استان لاذقیه رسیدند و درصدد بودند به ایستگاه دفاعی نیروهای سوری در نزدیکی منطقه «جب الاحمر» نفوذ و مناطق مرزی مشترک استان های لاذقیه و حماه را نا امن کنند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حمله موشکی نیروهای آمریکایی به مواضع ارتش سوریه در منطقه التنف + نقشه میدانی

تلاش شبه نظامیان کُرد برای تغییر موازنه قدرت در شرق رود فرات

نیروهای ارتش سوریه مستقر در منطقه در همان گام نخست موفق شدند تحرکات تروریست ها را به سرعت رصد کنند و پس از درگیری های سنگین توانستند حملات آنان را در این محور دفع کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از تروریست ها در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند؛ سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن خسارت های سنگین و برجای گذاشتن اجساد همرزمان خود از منطقه متواری شدند و به سمت مناطق اشغالی در دشت الغاب عقب نشینی کردند.

به گزارش مشرق، مناطق شمالی و شمال غرب استان حماه از جمله بخش هایی از دشت الغاب در اشغال گروه های تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره)، حزب الترکستانی، جیش العزه، حراس الدین و... است.

از شمال استان حماه خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی هیات تحریر الشام را در حومه شهرک «لطمانه» شناسایی کنند و در ادامه آنان را با آتش توپخانه هدف قرار دهند.

دهها تن از عناصر تروریستی در جریان این حملات کشته و زخمی شدند؛ تروریست ها در حومه شهرک «لطمانه» خود را برای انجام عملیات علیه نیروهای سوری در شهرک های «حلفایا و زلاقیات» آماده می کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده از منابع میدانی، عناصر تروریستی درصدد بودند با اشغال این دو شهرک، خود را به عمق مناطق شمالی استان حماه برسانند اما با واکنش قاطع نیروهای سوری ناکام ماندند.

از حومه شهرک «زلین» خبر می رسد، یگان موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه پس از رصدهای میدانی و دریافت اطلاعات دقیق، مواضع تروریست ها را در نزدیکی باغ های زیتون در جنوب شهرک «لطمانه» هدف قرار داد و خسارت زیادی را به آنان وارد آورد.

خبرها از محور شمال شرق شهرک «لطمانه» حاکیست، یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه به شدت مواضع تروریست های هیات تحریر الشام را هدف قرار دادند و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کردند.

به گزارش مشرق، یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در روستاهای «الصخر، الجنابره، السرمانیه» در شمال استان حماه و نزدیکی مرز استان ادلب در هم کوبیدند و خسارت سنگینی را به آنان وارد کردند؛ عناصر تروریستی در این محورها، برای حمله به مناطق تحت کنترل ارتش آماده می شدند که ناکام ماندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 8
    حمله را اغاز کنید
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 4
    تا کی صبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس