سوریه (1).jpg

شمال شرق استان لاذقیه یکی از مناطقی به شمار می‌آید که عناصر تروریستی آتش بس را نقض کردند و با خمپاره و موشک مواضع نیروهای ارتش سوریه را در حومه کوه «قلعه» نشانه گرفتند.

به گزارش مشرق، گروه‌های تروریستی در روزهای اخیر برای چندمین بار متوالی، آتش بس را در مناطق شمالی سوریه نقض کردند و مواضع نیروهای ارتش و مناطق مسکونی را هدف قرار دادند.

شمال شرق استان لاذقیه یکی از مناطقی به شمار می‌آید که عناصر تروریستی آتش بس را نقض کردند و با خمپاره و موشک مواضع نیروهای ارتش سوریه را در حومه کوه «قلعه» نشانه رفتند و در ادامه حملات زمینی خود را آغاز کردند.

به گفته منابع میدانی، تروریست‌ها حملات خود را در نزدیکی مناطق «شمیسه، شمبر تحتانی، کرمیل و کوه شیخ حسن» انجام دادند اما نیروهای سوری در همان گام نخست تحرکات آنان را به طور کامل رصد کردند.

عکس: آرشیو

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش سوریه به سرعت وارد میدان شدند و پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات را به طورکامل دفع کنند و شماری از تروریست‌ها را کشته و زخمی کردند.

سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن ضربات مهلک از مناطق درگیری متواری شدند؛ در جریان این درگیری‌ها خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی تروریست‌ها وارد آمد؛ دو تن از نیروهای ارتش سوریه در دفع حملات تروریست‌ها مجروح شدند.

شمال استان حماه هم منطقه دیگری محسوب می‌شود که در روزهای گذشته شاهد نقض آتش بس بود و گروهی از عناصر تروریستی با سو استفاده از وضعیت نامناسب هوایی به نیروهای ارتس سوریه حمله کردند.

به گزارش مشرق، تروریست‌ها مواضع نیروهای سوری را در منطقه «المصاصنه» در شمال استان حماه هدف قرار دادند اما با واکنش قاطع روبه رو شدند و پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته ناکام ماندند.

به گفته منابع میدانی، دهها تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند؛ شماری از نیروهای ارتش سوریه در دفع حملات تروریست‌ها در منطقه «المصاصنه» شهید و زخمی شدند.

عکس: آرشیو

پیشتر نیز گروه‌های تروریستی حملات گسترده‌ای را در حومه مناطق «المداجن، وزور، الحیصه و خربه معریبن» انجام دادند اما نیروهای سوری در این محور مقاومت کردند و توانستند آنان را در این محورها عقب برانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری‌های سنگین در این نقاط شهید و زخمی شدند؛ دهها تن از تروریست‌ها هم در این درگیری‌ها به هلاکت رسیدند با زخمی شدند.

یگان‌های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه در پاسخ به نقض آتش بس، مواضع و پایگاه‌های گروه‌های تروریستی را در مناطق «الحمرا، باب الطاقه، قلعه المضیق و التوینه» به شدت هدف قرار ادادند و خسارت‌های زیادی به آنان وارد کردند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر، گروه‌های تروریستی در شمال سوریه بخش‌هایی از غرب استان حلب، شمال و شمال غرب استان حماه، شمال شرق استان لاذقیه و استان ادلب را در اشغال دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    7 10
    فالله خیر حافظا
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    11 6
    نباید بگذارند تروریست ها وقت کشی کنند
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    10 8
    خداوند شرشونو بکنه مرگ بر آمریکا و تروریست ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس