5.jpg

نیروهای ارتش سوریه در شمال استان حماه، ضربات مهلکی را به تروریست ها وارد آوردند و آنان را تار و مار کردند.

به گزارش مشرق، جدیدترین خبرها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، نیروهای ارتش، گارد ریاست جمهوری، دفاع ملی و نیروهای ویژه تحت فرمان «سهیل نمر» روزهای پرکاری را در استان های ادلب و حماه پشت سر می گذارنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، یگان های توپخانه و موشکی ارتش سوریه با همکاری نیروهای اطلاعات موفق شدند سکوهای پرتاب خمپاره و پایگاه تروریست ها را در شهرک های «معرکبه و لحایا» در شمال استان حماه شناسایی و منهدم کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی شمال سوریه/ دفع حملات سنگین تروریست‌ها در شمال غرب استان حماه و شمال شرق استان لاذقیه + نقشه میدانی

به گفته منابع میدانی، شماری از عناصر تروریستی در جریان حملات توپخانه ای و موشکی کشته و زخمی شدند؛ حملات نیروهای سوری در پاسخ به عملیات گسترده تروریست های در روزهای گذشته انجام شد.

نیروهای ارتش سوریه مستقر در شهرک «المصاصنه» در شمال استان حماه پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات محدودی را در مزارع حومه شهرک «لطمانه» انجام دادند و توانستند شماری از عناصر تروریستی «جیش العزه» را از پای درآورند.

 

گزارش ها حاکیست، عناصر تروریستی در این محور درصدد بودند عملیاتی را علیه نیروهای سوری انجام دهند اما تحرکات آنان به طور کامل رصد شد و با واکنش قاطع روبه رو شدند و ناکام ماندند.

از شمالی ترین بخش های استان حماه خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه مستقر در منطقه «تل بزام» در شمال شهر «صوران» موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره) را شناسایی کنند و هدف قرار دهند.

به گزارش مشرق، حدود ۲۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری های در این محور کشته و زخمی شدند؛ نیروهای سوری در جریان این عملیات موفق شدند خسارت های سنگینی را به تجهیزات نظامی تروریست ها وارد کنند.

براساس اخبار به دست آمده، عناصر تروریستی در حومه شهرک «محرده» در شمال استان حماه درصدد بودند عملیاتی را علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دهند اما تحرکات آنان به سرعت رصد شد.

به گفته منابع میدانی، نیروهای سوری در یک عکس العمل سریع موفق شدند مواضع تروریست ها را در امتداد شهرک های «الاربعین، الزکاه، تل الصخر و حصرایا» هدف قرار دهتد و ضربات مهلکی را به آنان وارد آورند.

 

حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی در جریان این عملیات کشته و زخمی شدند؛ مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی تروریست ها در درگیری ها هدف قرار گرفت و منهدم شد و در نهایت عملیات آنا علیه نیروهای سوری قبل از شروع در نطفه خفه شد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای اطلاعات موفق شدند چند گروه دیگر از عناصر تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره) را در حومه شهرک های سکیک، الخوین و شرق معره النعمان (جنوب و جنوب شرق استان ادلب) شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در این محورها تار و مار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    10 83
    داعش و طالبان هیچ وقت کامل نابود نمیشن چون با نابود شدنشون بهانه برای حضور آمریکا و شما در کشور دیگه از بین میره بعد صدای مردم اون کشور درمیاد که حالا که داعش و طالبان نابود شده اند اینجا چیکار دارید برید بیرون
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
      81 7
      تروریستهای تکفیری فقط بخشی از غده سرطانی موجود در منطقه هستن، تا زمانی که صهیونیستهای خبیث و آل سعود در منطقه شرارت میکنند ما برای در هم کوبیدن خودشون و مزدورانشون در منطقه حضور خواهیم داشت
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    14 40
    این وسط شکار بزرگشون چی بود؟!
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    26 5
    عملیات محدودی را در مزارع حومه شهرک «لطمانه» انجام دادند و توانستند شماری از عناصر تروریستی «جیش العزه» را از پای درآورند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    28 5
    حدود ۲۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری های در این محور کشته و زخمی شدند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    25 3
    عناصر تروریستی در حومه شهرک «محرده» در شمال استان حماه درصدد بودند عملیاتی را علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دهند اما تحرکات آنان به سرعت رصد شد.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    40 4
    ماشاء الله به ارتش سوریه، به امید آزادی کامل خاک سوریه و نابودی تروریستهای تکفیری؛ فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    42 10
    به زودی صهیون های کثیف و وهابی های پست رو کاملا تارومار میکنیم
  • من IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    3 0
    اسلام پیروز است
  • من IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    3 0
    اسلام پیروز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس