ارتش سوریه (2).jpg

تروریست های چند ملیتی این بار شانس خود را در شمال شرق استان لاذقیه آزمایش کردند اما بازهم به دربسته خوردند و ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، همزمان با ادامه درگیری ها در شمال و شمال غرب استان حماه، از شمال شرق استان لاذقیه خبر می رسد، عناصر گروه تروریستی «غرفه و حرض المومنین» حمله گسترده ای را علیه نیروهای ارتش سوریه انجام دادند.

براساس اطلاعاتی یک منبع میدانی در اختیار مشرق گذاشته است، تروریست ها ایستگاه های دفاعی نیروهای تیپ ۱۴۴ ارتش سوریه را در محور شهرک های «الدره، الصراف، عطیره» و مناطق حومه «جبل الترکمان» هدف قرار دادند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای مستقر در منطقه موفق شدند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند، گفت: نیروهای ارتش به سرعت وارد میدان شدند و به حملات عناصر تروریستی واکنش نشان دادند.

وی با توضیح این مطلب که یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه نیز تجمع و خطوط کمک رسانی تروریست ها را به شدت هدف قرار داد، افزود: نیروهای سوری پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.

این منبع میدانی تصریح کرد: در جریان درگیری های چند ساعت گذشته در شمال شرق استان لاذقیه، خسارت های زیادی به تجهیزات نظامی عناصر تروریستی وارد آمد و شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

عناصر گروهک های تروریستی درصدد بودند برخی مناطق را در شمال شرق استان لاذقیه به اشغال دربیاورند تا تمرکز نیروهای ارتش سوریه را در شمال و شمال غرب استان حماه برهم بزنند اما ناکام ماندند و به نتیجه ای نرسیدند.

به گفته منابع میدانی، در حال حاضر، آرامش نسبی در مناطق برقرار شده و نیروهای ارتش سوریه در آماده باش کامل هستند تا به هرگونه تحرک و حمله ای از سوی عناصر تروریستی واکنش نشان دهند.

عناصر گروه تروریستی «غرفه و حرض المومنین» متشکل از گروهک های «حراس الدین، انصارالدین، حزب الترکستانی، انصارالتوحید» و ملیت «چینی، چچنی ازبکستانی، ترکیه ای و...» دارند و در مناطق شمالی استان حماه و شمال شرق استان لاذقیه حضور دارند.

به گزارش مشرق، همزمان با دفع حملات در شمال شرق استان لاذقیه، جنگنده های سوری تحرکات تروریست ها را در مناطق مرزی استان های حماه و ادلب هدف قرار دادند؛ «عبدالله المحسینی»، سرکرده ارشد تروریست ها که ملیت سعودی دارد در این حملات زخمی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    1 8
    خبر مرگ المحیسنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس