حماه (1).jpg

آخرین خبرها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، حملات متوالی گروه های تروریستی علیه مواضع نیروهای ارتش به اوج خود رسیده است.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، حملات متوالی گروه های تروریستی علیه مواضع نیروهای ارتش در استان های حماه، ادلب و لاذقیه به اوج خود رسیده است.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: آتش بس دیگر در شمال سوریه وجود خارجی ندارد و توافق مسکو - آنکارا برای ایجاد منطقه غیرنظامی در این محور بی معنا شده و با شکست روبه رو شده است.

از تحولات میدانی سوریه بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی غرب استان دمشق/ طلسم شکست‌ناپذیری بازمانده‌های داعش در منطقه تلول الصفاء شکسته شد + نقشه میدانی و تصاویر

آخرین تحولات میدانی شمال استان حماه/ خنثی شدن ۵ حمله بزرگ تروریست‌ها با قدرت‌نمایی نیروهای اطلاعات عملیات + نقشه میدانی

این منبع میدانی به جزئیات حملات تروریست ها در ساعات گذشته اشاره کرد و گفت: گروه های تروریستی عملیات غافلگیرانه علیه نیروهای ارتش سوریه را از مناطق مرزی استان لاذقیه و شمال غرب استان حماه ترتیب دادند.

وی با بیان این که مواضع نیروهای ارتش سوریه در منطقه «تل شیر  الصحاب» هدف قرار گرفت، افزود: درگیری های سنگین در این محور چندین ساعت ادامه یافت اما نیروهای سوری در نهایت موفق به متوقف کردن پیشروی تروریست ها شدند.

این منبع میدانی تصریح کرد: نیروهای ارتش سوریه با وجود شدت درگیری ها موفق شدند حملات را به طور کامل در این محور دفع کنند؛ ۳۰ تن از نیروهای سوری در جریان درگیری ها شهید و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ۱۵ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند؛ تروریست ها همچنین حملاتی را علیه نیروهای سوری در حومه شهرک «السرمانیه» انجام دادند اما با واکنش قاطع روبه رو شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست ها درصدد بودند ایستگاه های دفاعی نیروهای ارتش سوریه را در حومه شهرک «السرمانیه» به اشغال دربیاورند اما تحرکات آنان به طور کامل رصد شد و ناکام ماندند.

به گفته منابع میدانی، تروریست در تلاش بودند عملیات خود را به صورت غافلگیرانه انجام دهند اما حملات آنان در سریع ترین زمان ممکن دفع شد؛ ۲۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه در شمال استان حماه موفق شدند شماری از تک تیراندازهای گروه تروریستی «جیش العزه» را در حومه شهرک مورک شناسایی کنند و آنان را با آتش توپخانه هدف قرار دهند؛ تعدادی از تروریست ها در این حملات کشته و زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ES ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    12 18
    جبهه مقاومت چرا اینقدر مسامحه می کنه؟؟؟ یعنی اندازه حماس نمی شید؟
    • مهدی IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      8 6
      نتیجه دست بسته بودن در مقابل روسیه همینه! روسها دنبال وجهه بین المللی اند!!! تا الان باید ادلب کامل آزاد شده بود!!! معلوم نیست اردوغان چه معامله ای با روسها کرده سر اون توافق؟!
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    10 2
    قانون آرامشان بگذارید آرامتان نخواهند گذاشت
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    7 23
    خاک بر سرت مشرق همخ جا رو گرفتن پاشو برو سوریه ، دیگه
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    18 49
    ش۶ادت دسته جمعی مشرقی ها ارزوی ماست
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      13 3
      اره ریغت بیرون بزنه هم آرزوی ماست ریغو حالا نکشی خودتو! شهادتم نمیتونه تایپ کنه خخخخخ از ترس
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      14 1
      خاک بر سرت مزدور.
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
      1 0
      زمان حمله فرا رسیده
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    12 14
    باید بمباران سنگین بشن . ایران خودش باید بره اونجا رو بمباران کنه و با موشک بزنه .
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    17 9
    توافق ترکیه فقط برای خرید وقت مصالحه کرده نه کمک به امنیت سوریه
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    28 4
    سوریه تا ظهور امام زمان نا آرام خواهد بود
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    43 7
    نتیجه مسامحه با تروریستهای تکفیری و عدم مبارزه قاطع همینه! وقتی به تروریستهای تکفیری و وحشی النصره و ارتش آزاد اردوغانی و الترکستانی و نورالدبن زنکی و تحریر الشام و بقیه سگهای مزدور تکفیری فرصت داده بشه، اینها بعد تجدید قوا باز عین سگهای هار بهت حمله میکنن! سگ هار رو فقط باید قلّاده بند کرد و انداخت تو سگدونی! ترحم بر این وهابی های تکفیری ظلم به مردم سوریه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس