خبر ویژه

یک سایت حامی دولت تصریح کرد در ماجرای معرفی نامزدهای تصدی شهرداری تهران، به دستور سران اصلاحات و برای حذف رقبا، از گزینه‌های فیک «دروغین» استفاده شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

«انتخاب» با اشاره به اینکه «اعضای شورای شهر تهران پس از ارائه برنامه چهار گزینه شهرداری تهران، آخوندی ۱۶ رای، پیروز حناچی ۱۱ رای، تقوی‌نژاد ۱۰ رای و انصاری ۳ رای کسب کردند و در جلسه روز سه‌شنبه از میان این حناچی و آخوندی، یک نفر به‌عنوان شهردار تهران انتخاب خواهد شد»، نوشت: سران اصلاحات که پشت پرده رای‌گیری‌های شورا هستند، از اعضای حزب اتحاد که همزمان عضو شورا هستند خواسته‌اند با رای دادن به چهره‌های «فیک»، مانع رای‌آوری چهره‌های دیگر شوند. بر این اساس، ابتدا با رای دادن به ۴ گزینه حزب اتحاد (آخوندی، حناچی، انصاری، کشت‌پور» مانع حضور چهره‌هایی چون محسن هاشمی در لیست ۵ نفره شدند و در انتخاب اخیر نیز، با رای دادن به آخوندی در کنار گزینه فیک دیگر خود (حناچی) بازی انتخاب شهرداری تهران را با روش ادوار پیشین خود به اتمام رساندند.


این اتفاق البته در دور پیشین توسط حزب اعتماد ملی انجام شده بود و آنان نیز با آوردن گزینه‌های فیکی چون مکارم، رقبا را از صحنه حذف کردند و افشانی بازنشسته را بر کرسی شهرداری نشاندند.


در همین حال برخی رسانه‌ها در خبری به نقل از مقام آگاه در دولت، مدعی شدند روحانی با شهردار شدن آخوندی مخالف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس