کد خبر 887467
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
سلیمانی

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد از تجربه کافی در حوزه عملکرد این وزارتخانه و همچنین بخش خصوصی برخوردار است.

به گزارش مشرق، حسن سلیمانی در مخالفت با استیضاح وزیر اقتصاد در نشست علنی امروز مجلس یکشنبه (4 شهریور 97) گفت: در پیشینه کاری که از آقای کرباسیان می‌دانم در طول مدت خدمتش در مدیریت‌های کلان نظام در حد معاون وزیر و همچنین در بخش خصوصی در اتاق بازرگانی به عنوان عضو هیأت رئیسه هیأت نمایندگان و مشاوران اتاق بازرگانی تهران مشغول به کار بوده بنابراین از قابلیت و تجربه و توانایی لازم در بخش‌های مختلف مدیریتی برخوردار است. 

بیشتر بخوانید:

نظاره‌گر بودن تیم اقتصادی دولت سوال برانگیز است

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقتضای دستگاه‌های وابسته به امور اقتصاد و دارایی، اقتصاد کلان کشور نیست و نتیجه بد عملکرد اقتصادی دولت یا نظام صرفاً به بدی و عدم توانایی و عدم قابلیت وزیر اقتصاد بازنمی‌گردد.

وی افزود: از جمله دستگاه‌هایی که وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی دستگاه خزانه‌داری است، یعنی مسئولیت دریافت و پرداخت است و فردی که در این بخش مسئولیت دارد در دریافت‌ها و پرداخت‌ها هم اهل صداقت است و هم اهل دقت. پرداخت مطالبات دستگاه‌ها تلاش برای به روز کردن بدهی‌های دولت، میزان اوراق منتشره و ... کاری است که در این بخش انجام می‌شود و در این مدت نیز سروسامان خوبی به این موضوعات داده شده است و دریافت‌ و پرداخت‌ها نیز سامانه‌ای شده است.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت اموال کار و معاونت امور بانکی کار در حال انجام است. مسئولیت وزیر اقتصاد در امور بانکی فقط در رابطه با رئیس مجمع عمومی بانک ملی و بانک سپه است و همین قدر مسئولیت برایش باقی مانده و در سایر بانک‌ها دخالتی ندارد. اقدامات بانکی هم که به تکالیف بازمی‌گردد مسائلی همچون اعطای تسهیلات اعم از قرض‌الحسنه و غیرقرض‌الحسنه قسمت اعظمی از منابع در قوانین برنامه‌ای و بودجه‌ای توسط مجلس تعیین تکلیف می‌شود پس آقای وزیر کجا باید مدیریت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس