کد خبر 847112
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
جیمز کومی

رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا می‎گوید ترامپ درباره هر مسئله کوچک و بزرگی دروغ می‎گوید و رفتار شایسته‎ای با زنان ندارد.

به گزارش مشرق، «جیمز کومی» رئیس سابق اف‌بیآی که مورد غضب دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قرار گرفته و اخراج شد، در مصاحبه با «ای‌بی‌سی‌نیوز» ترامپ را فردی خواند که به دلایل اخلاقی، شایسته تکیه زدن بر مسند ریاست‌جمهوری آمریکا نیست.

این نخستین مصاحبه تلویزیونی کومی از زمان اخراج وی در سال گذشته است.

وی از ترامپ به عنوان فردی یاد کرد که ارزش چندانی برای راستی و درستی قائل نیست.

این درحالی است که ساعاتی قبل از انتشار این مصاحبه، ترامپ در پیامی توییتری، از کومی به عنوان فردی بسیار دروغگو یاد کرد.

بیشتر بخوانید:

توهین بی‌سابقه ترامپ به رئیس سابق اف‌بی‌آی

کومی می‌گوید با این ادعا که ترامپ ناقص‌العقل است، مخالف است و از نظر وی آنچه ترامپ را ناشایست می‌کند نه عدم سلامت جسم بلکه بی‌اخلاقی است.

رئیس سابق اف‌بی‌آی در توضیح این مطلب گفت: فردی که از زنان به گونه‌ای صحبت می‌کند که انگار یک تکه گوشت هستند و دائم درباره هرچیز کوچک‌وبزرگ دروغ می‌گوید و درعین‌حال، پافشاری می‌کند که همه مردم او را باور دارند، به لحاظ اخلاقی مناسب ریاست‌جمهوری نیست.

این در حالی است که کتاب کومی قرار است به‌زودی منتشر شود.

رئیس پیشین اف‌بی‌آی در این کتاب رفتار و عملکرد دونالد ترامپ را با یک رئیس مافیا مقایسه کرده است. یکی از مسائل اصلی این کتاب تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه است.

بر اساس اخبار منتشرشده از سوی رسانه‌های آمریکا، کومی در کتاب خود به انتقاد شدید از عملکرد و رفتار دونالد ترامپ دست زده است.

کتاب جیمز کومی با عنوان «وفاداری برتر: حقیقت، دروغ و رهبری» قرار است روز سه‌شنبه ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) منتشر شود. او در این کتاب درباره د ترامپ نوشته است که او کسی است که گمان می‌کند همه جهان علیه او متحد شده است، خواستار وفاداری مطلق همه کسانی است که با او کار می‌کنند و فردی است که می‌تواند در هر رابطه‌ای دروغ بگوید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس