کد خبر 724302
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
ترامپ

درگیری ترامپ با اعضای کابینه خود در آستانه آغاز به کار دولت جدید آمریکا باعث از دست رفتن تمرکز وی و توجه به مسائل حاشیه‌ای شده است.

 به گزارش مشرق به نقل از واشنگتن پست، تصمیم ترامپ در  اخراج سریع جیمز کومی، رئیس پلیس فدرال آمریکا به دلیل انجام تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات سال گذشته آمریکا باعث درگیر شدن رئیس‌جمهوری آمریکا در یک بحران خودساخته شده است.

این موضوع از آن جهت خود را نشان داده که برنامه‌ریزی ترامپ برای یک سفر خارجی جای خود را به موضوعات فرعی و هیجان‌های کاذب داده است.

شایعات بسیاری درباره بی کفایتی کارمندان ترامپ و همچنین سلامت روانی خود وی در بین متحدان جمهوریخواهش به گوش می‌رسد. یک عضو جمهوریخواه نزدیک به کاخ سفید به صورت غیر علنی نسبت به وجود نشانه‌های توهم  در ترامپ اظهار نگرانی کرده بود. ترامپ حتی در دفتر ارتباطات نیز با مشاورانش درباره یک خانه تکانی عظیم در کابینه خود صحبت کرده بود.

کریس رودی، محرم اسرار ترامپ و مدیر اجرایی نیوز مکس در این باره گفت: این اولین بحران مهم و یا آزمونی بود که با آن مواجه بودیم، و به نظر می‌رسید که سیستم‌های بسیاری با شکست مواجه شدند.

در داخل کاخ سفید بر سر کنار گذاشتن کومی اجماع وجود داشت اما نحوه اخراج وی از سوی ترامپ و چگونگی توجیه این اقدام برای افکار عمومی آمریکا موضوع بحث زیادی میان طرفین بود.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد درگیری میان ترامپ و تیم خود در کاخ سفید نگرانی زیادی در بین جمهوریخواهان ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس