کد خبر 843834
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بهتر است با مردم صادقانه حرف بزنیم و از طریق GPS آمار دوندگی بازیکنان داخلی و خارج را به مردم نشان بدهیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در خصوص شکست تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل الدحیل اظهار داشت:نمی‌دانم این موضوع را درست می‌گویم یا نه ولی به قول آقای برانکو وقتی توپ‌ها داخل گل نمی‌رود تیم به مشکل می‌خورد.به قول این مربی یا  اگر اشتباه نکنم کارلو آنچلوتی که کتابش را خوانده‌ام ما  روز گذشته تنبیه شدیم. امیدوارم من اشتباه کرده باشم ولی داور 2 پنالتی برای ما نگرفت و حتی در نیمه اول می‌توانست گلر حریف را اخراج کند هر چند این را هم باید کارشناسان نظر بدهند.از طرفی انصافا بچه های ما ایثار می‌کنند چون مدیریت و کادر فنی ما انصافا خیلی زحمت می‌کشند و با این شرایط سخت کار را تا اینجا جلو برده‌اند.

وی با اشاره به نحوه صعود ذوب‌آهن گفت: ما فقط باید مساوی کنیم البته معتقدم کشورهایی مثل قطر دیگر در فضای تبانی و این مسائل نیستند، البته مسائل بیرون از زمین وجود دارد نه اینکه نباشد ولی چون ناظر وجود دارد چندان جدی وارد این مسائل نمی‌شوند.

سرمربی ذوب‌آهن که با رادیو جوان صحبت می‌کرد در خصوص اظهارات کی‌روش و آمادگی بازیکنان داخلی گفت: خوشبختانه فوتبال علمی شده و می‌شود با GPS همه چیز را به مردم نشان داد. به مردم نباید دروغ گفت، کی‌روش می‌تواند آمار GPS ها را که بر اساس استاندارد روز هست از باشگاه ها بگیرد و تفاوت آنها و بازیکنان لژیونر را به مردم نشان بدهد. ما قبل از حضور کی‌روش بازیکنانی داشتیم مثل هاشمیان، مهدوی کیا، آندو تیموریان و ... که در اروپا بازی می‌کردند. مثلا مهدوی کیا در هامبورگی بازی می‌کرد که جزو بهترین های آلمان بود نه این تیم هامبورگ فعلی.  جالب است بازیکنان لژیونر فعلی ما در لیگ‌های چندان معتبری بازی نمی‌کنند که اینگونه در موردشان صحبت می‌شود پس بهتر است آمارها را به مردم نشان بدهیم.

وی افزود: من همیشه گفتم کی‌روش از نظر فنی و وزنی برای ما خوب بوده ولی قبل از حضور کی‌روش ما بازیکنان زیادی داشتیم که در اروپا بازی می‌کردند. همین آقای کی‌روش سوار هواپیمای داخلی نمی‌شود ولی کشور ما  قبلا صاحب بهترین ایرلاین‌ها بوده است. این مدل گفتمان ها و صحبت‌ها در مورد مربیان داخلی خوب نیست، به هر حال ما هم خارج از کشور می‌رویم و خیلی مردم را دیده‌ایم، می دانیم که ایرانیان باهوش هستند و از نظر تیپ و کلاس جزو 20 کشور اول دنیا هستیم. مثلا سردار آزمون را اکبر محمدی در 15 سالگی به من معرفی کرد و من با خودم او را به ترکیه بردم! حتی ساکت مدیر آن زمان سپاهان به من گفت او خیلی بچه است اگر می‌شود وی را به ترکیه نبریم.پس بنابراین مربیان ایرانی چیزی کم ندارند و درست نیست در مورد آنها اینگونه صحبت شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: من اعتقاد دارم ما از نظر نیروی انسانی در دنیا جزو چند کشور اول هستیم. همین اصغر فرهادی ها را ببینید. من در کمیسیون اصل 90 هم این حرفها را زده‌ام. وقتی می‌بینم برای استقلال 80  هزار تماشاگر می‌آید لذت می‌برم. زمانی که این پول‌ها نبود مثلا پورحیدری تیمی را با 5 میلیون قهرمان آسیا کرد.ما 10 سال است می‌گوییم استقلال و پرسپولیس و فوتبال را فرصت بدانید.خوشبختانه نگرش نسبت به فوتبال در حال تغییر کردن است. من عاشق ملوان هستم، 2 ماه در آنجا زندگی کردم و وقتی مردم  انزلی را دیدم گریه کردم و در آنجا حتی یک کانکس برای تیم پزشکی آنها خریدم. جالب است در مازندران با آن شرایط آب و هوایی چمن مصنوعی داریم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: این برنامه را کی‌روش ریخته و بارها آقای فتاحی گفته برنامه با نظر کی‌روش بسته شده است. او حالا احساس کرده همه چیز با جلسه حل می‌شود و به نظر من با گفتمان همه چیز حل می‌شود و امیدوارم خودش راه حلی مناسب پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس