کد خبر 843925
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: همه فکر می‌کردند الدحیل دست و پا بسته و بی‌انگیزه به میدان می‌آید, اما پیش‌بینی‌ من درست از آب درآمد.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره شکست یک بر صفر روز گذشته (سه‌شنبه) ذوب‌آهن مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا, اظهار داشت: قبل از این بازی هم گفتم که همه فکر می‌کنند, چون الدحیل 12 امتیاز دارد دست و پا بسته و بی‌انگیزه به میدان می‌آید, اما دیدید با اینکه آنها صعودشان را قطعی کرده بودند, با همه توان به میدان آمدند و پیش‌بینی من درست از آب درآمد. در این بازی شانس برنده شدن داشتیم. با همه احترامی که برای الدحیل قائلم در این بازی نتیجه را به بی‌دقتی خودمان واگذار کردیم. این شکست را می‌گذاریم به حساب یک روز بد فوتبالی. بازیکنان در بازی الدحیل عملکرد خوبی داشتند و باید بابت این از آنها تشکر کنم.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی بسیار خوب, الدحیل را آنالیز و بررسی کرده بود و حتی موفق شدیم چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش برویم, اما فوتبال همین است و اگر گل نزنیم باید گل بخوریم. با پیروزی‌ 4 بر یک لوکوموتیو مقابل الوحده تکلیف تیم دوم صعود کننده به بازی بین ما و لوکوموتیو در تاشکند کشیده شد. اگر مقابل الدحیل به پیروزی هم می‌رسیدیم بازهم باید در تاشکند یک امتیاز را می‌گرفتیم تا صعود کنیم.  از این بابت الان تفاوتی ندارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره بازی تعیین کننده مقابل لوکوموتیو گفت: شاید این اتفاق افتاد. باید تا روز آخر این را بدانیم که نردبان صعود دست خودمان است, حالا اینکه تا چه پله‌ای از این نردبان می‌خواهیم بالا برویم, بستگی به تفکرات بچه‌ها دارد. بازی با لوکوموتیو سرنوشت‌ساز است و اگر در پایان این بازی باز هم بگوییم «درعین شایستگی نتیجه نگرفتیم» به درد نمی‌خورد. برای موفقیت باید جنگید. در رختکن هم به بازیکنان گفتم که مرحوم تختی, وقتی در فینال المپیک بازی را واگذار کرد, گفت «طلا از دستم افتاد و کشتی‌گیر ترک آن را برداشت, مبارک زن و بچه‌اش باشد.»

آذری در ادامه با بیان اینکه داور بنگلادشی بازی ذوب‌آهن- الدحیل, تیم را اذیت کرد, عنوان کرد: این داور, بازی ما مقابل آیزوال را هم قضاوت و آنجا هم مارا اذیت کرد. در نیمه اول دروازه‌بان الدحیل با پا به صورت حسینی رفت و باید اخراج می‌شد. همین صحنه 3 ساعت بعد در بازی یوونتوس و رئال مادرید رخ داد که داور بازیکن خاطی را اخراج کرد. در دقیقه 88 هم فکرمی‌کنم روی وحید محمدزاده خطایی صورت گرفت که داور باید پنالتی می‌گرفت.

وی درباره بحث تمدید قرارداد با قلعه‌نویی گفت: همه صحبت‌ها را انجام داده‌ایم و تصمیم‌گیری نهایی منوط شده به پایان رقابت‌های لیگ برتر و زمانی که تکلیف تیم در آسیا مشخص شود. انشالله قلعه‌نویی به این تحلیل برسد که برای فصل آینده یک تیم قدرتمند تشکیل دهیم. با کمک هیئت مدیره باشگاه و مدیران کارخانه می‌خواهیم یک تیم قدرتمند برای فصل بعد تشکیل دهیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره عدم پرداخت حق تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها تصریح کرد: اتفاقاً امروز درباره این موضوع با درودگر (مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ) تماس گرفتم و ظاهراً اقدامات حقوقی حل این مشکل در حال انجام شدن است. تا روز آخر لیگ, طبق قرارداد موظف هستیم که کار تبلیغات را انجام دهیم و طرف مقابل هم باید براساس قرارداد و تقاضای حقوقی ما باید پاسخگو باشد. فعلا که پول زیر پای فیل است و تا پایش را بردارد و پول را برداریم زمان می‌برد. کلا پول درآوردن و پول آزاد کردن سخت است!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با ابراز امیدواری به اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی موفق باشد, یادآور شد: امسال یک سال فوتبالی برای ایران است و مسابقات جام جهانی, لیگ قهرمانان و جام ملت‌های آسیا را داریم. برای همین امیدواریم با این برنامه‌های سنگین, برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد. برای سال جدید یک آرزوی دیگر هم دارم و آن اینکه برای باشگاه‌هایی که می‌آیند تا در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند, راهکارهایی داشته باشیم که حداقل این باشگاه‌ها 50 درصد هزینه‌های‌شان را از محل فوتبال کسب کنند. اگر این شرایط فراهم نباشد و باشگاه‌ها فقط به فکر هزینه‌ کردن باشند, مطمئناً فوتبال ما رو به نابودی خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس