کد خبر 843878
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
مسعود تابش

سرپرست سپاهان اصفهان گفت:سرمربی تیم ما تا پایان فصل ابراهیم‌زاده است، ما نه لیست خروجی و لیست ورودی داریم. هیچ تصمیمی در حال حاضر گرفته نشده است بعد از پایان فصل مطمئنا با ابراهیم‌زاده مذاکره می کنیم.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: متاسفانه از بازی مقابل پیکان راضی نیستیم بچه‌ها عملکرد ضعیفی داشتند و این شکست برای ما خیلی سخت بود، اما خدا را شکر سعی کردیم خوب ریکاوری کنیم،‌ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، ان‌شاءالله بازیکنان در زمین مسابقه خودشان را نشان دهند به هر حال بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم، باید تمام توانمان را بگذاریم چرا که سپاهان باشگاه بزرگی است طبیعی است باشگاه‌های بزرگ ممکن است شرایط بدی پیدا کنند به هر حال سپاهان امکانات خوبی دارد، مطمئنا در آینده با توجه به برنامه‌ای که داریم برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی در ادامه درخصوص اینکه شنیده شده است بعد از پایان لیگ سپاهان با مربی خارجی و یا ایرانی مذاکره خواهد کرد نیز گفت: بحث مربی و بازیکن الان مطرح نیست ،‌سرمربی تیم ما تا پایان فصل ابراهیم‌زاده است، ما نه لیست خروجی داریم و نه لیست ورودی. هیچ تصمیمی در حال حاضر گرفته نشده است بعد از پایان فصل مطمئنا با ابراهیم‌زاده مذاکره می‌کنیم باید دید که چه شرایطی داریم ولی زمانی که فصل به پایان رسید برای جذب بازیکنان یا خروج بازیکنان و حتی سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

تابش در ادامه تاکید کرد: ما هیچ مذاکره‌ای با جپاروف و مسلمان نداشته‌ایم چرا که قانون این اجازه را نمی‌دهد. زمانی که بازیکنی 6 ماه با تیمی قرارداد دارد قانون اجازه را نمی‌دهد که با بازیکنی وارد مذاکره شویم.ما به فکر سازماندهی تیم سپاهان هستیم. به هر حال ما می‌توانیم برای فصل آینده 6 بازیکن لیگ برتری جذب کنیم. ممکن است از این 6 بازیکن 3 بازیکن خوب جذب کنیم، ممکن است بازیکن خارجی جذب کنیم ممکن است از لیگ یک بازیکن بگیریم. ما چند بازیکن خارجی و حتی لیگ یکی هم در حال حاضر رصد می‌کنیم.باشگاه سپاهان بزرگ است و برای اینکه در فصل بعد قدرتمند ظاهر شود باید بازیکنان خوبی جذب کنیم در همه جای دنیا باشگاه با بازیکن مذاکره می کند، مثلا رئال مادرید با توجه به اینکه نیمار با پاری‌سنژرمن قرارداد دارد با او مذاکره کرده است.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه تاکید کرد: ان‌شاءالله سپاهان در فصل بعد برای قهرمانی بسته می‌شود چرا که ما پتانسیل این کار را داریم ما یک باشگاه بزرگی هستیم که نزدیک به 2 هزار و 19 نفر ورزشکار و عوامل در این باشگاه فعالیت می‌کنند. ما در همه زمینه‌ها قهرمان شدیم حتی در لیگ برتر هم 5 عنوان قهرمانی داریم. حتی می‌توانستیم عنوان قهرمانی را در لیگ بیشتر کنیم ولی متاسفانه بعضی افراد نگذاشتند. ما برنامه‌ریزی کردیم تا سه سال آینده سپاهان قهرمان آسیا شود.

تابش در پایان درخصوص نحوه قضاوت داوران با توجه به بازی‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: من اعتقاد دارم داوران حال حاضر فوتبال ایران انسان‌های شریف و پاکی هستند. اگر ما در بیشتر بازی‌ها شکست خوردیم مشکل از خودمان است. نمی‌گویم داوری بی‌تاثیر بوده است ولی در کل اعتراض خاصی نسبت به داوری نداریم اما به نظرم با توجه به حساس بودن بازی‌های لیگ کمیته داوران باید دقت بیشتری نسبت به چینش داوران داشته باشد که خدای ناکرده حرف و حدیثی پیش نیاید،‌نظارت باید بشتر شود تا اینکه عادلانه تصمیم‌گیری شود و خدای ناکرده با یک تصمیم اشتباه باشگاهی ضرر کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس