کد خبر 844271
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در این دو سه روز روحی مسایل روی روانی کار کردیم و دو جلسه با دکتر روانشناس تیم تمرین کردیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت گفت: طبیعی است بعد از بازی خوبی که مقابل الریان انجام دادیم و بازی را باختیم باید از آن فضا به فضای لیگ برتر برسیم. تیم ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارد. از بازیکنانم ممنون هستم که مقابل الریان خوب بازی کردند ولی فوتبال همان موقع شما را تنبیه می‌کند زیرا گل نزنی گل می‌خوری! ما بیشتر در این دو سه روز روی مسایل روی روانی کار کردیم و دو جلسه با دکتر روانشناس تیم تمرین کردیم. وقتی نتیجه را واگذار می‌کنید از نظر روحی وروانی ناراحت می شوید و دکتر نقابی روانشناس تیم خیلی زحمت کشید. سپیدرود تیم خوب و ریشه داری است. مربی خوبی دارد. علی کریمی مربی خوبی است و صداقت دارد من با او کار کرده ام. زمانی که من این حرف ها را می‌زدم اذیتم می‌کردند اما اکنون کریمی این حرف ها را می زند و پشتوانه مردمی دارد ولی آن زمان من این پشتوانه را نداشتم.

وی افزود: سپیدرود با حضور علی کریمی متحول شده است. نظر محمدی هم برای این تیم زحمت کشیده است. بازی سپیدرود را پیگری می‌کنم زیرا شهر مادری ام است. حریف تیم سرعتی است و در بخش ساختار دفاعی و هجومی خوب است اما ما ذوب آهن هستیم و به دنبال حفظ جایگاه هستیم و می خواهیم برنده شویم. واقعیت فوتبال زمانی است که شروع می‌شود. تمامی تجزیه و تحلیل را انجام می‌دهی اما در زمین شرایط فرق می‌کند همانطور که مقابل الریان یک گل راحت خوردیم. برای ما هر بازی حکم فینال را دارد.

سرمربی ذوب آهن در مورد ربیع عطایا گفت: ربیع عطایا در چند بازی اخیر اصلا حضور نداشته است.
قلعه نویی در مورد سوالی مبنی بر اینکه تعویض های شما ثابت است گفت: من متوجه سوال شما نمی‌شوم؟! بیشتر توضیح بدهید. آیا باید با شما هماهنگ کنیم که کدام بازیکن به میدان بیاید. نتیجه این تعویض ها چه بوده است. چطور در نیم فصل دوم تیم ذوب آهن در صدر است، ایراد نمی توانید بگیرید. بعد از پرسپولیس ما بیشترین گل زده را داریم و این سوال غیر کارشناسی است. کسی می‌تواند در این مورد حرف بزند که با تیم زندگی کند ما براساس توانایی هایمان و بازیکنانی که داریم تعویض می‌کنیم. قاسم حدادی فر را با توجه به مصدومیتی که دارد و رجب زاده به خاطر شرایط سنی اش کمتر بازی می‌کند. چشم می‌رویم از جایی دیگر دو بازیکن قرض می‌کنیم تا تعویض هایمان جوری دیگری شود.

سرمربی ذوب آهن در مورد وضعیت ایمانی گفت: ایمانی از روزی که آمده مصدوم است یا کمرش یا همسترینگش است یا؟ ایمانی سه روز با ما تمرین کرد و در دربی بازی کرد. هیچ مربی این کار را نمی‌کند اگر ایمانی سرحال بود به ما کمک می‌کرد. در دو پست بازیکن غیر تخصصی استفاده می‌کنیم دفاع چپ و هافبک دفاعی نداریم و از بازیکن غیر تخصصی استفاده می‌کنیم. زیرا دفاع چپ نتوانستیم جذب کنیم. زمان بازگشت ایمانی هم مشخص نیست.

قلعه نویی در مورد اینکه ذوب آهن می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد گفت: برای هر بازی حکم فینال دارد برنامه ریزی می‌کنیم از الان نمی‌توانیم پیش بینی کنیم و شرایط جدول جوری است که در بالا و پایین جدول نتایج بهم ربط دارد. بعد از این بازی باید با فولاد بازی کنیم که در آن بازی باید یک جور دیگر بازی کنیم و امیدوارم مقابل سپیدرود سه امتیاز را بگیریم و در همان رده دوم جدول باقی بمانیم.
یک بحث روحی و روانی داریم. هم دکتر نقابی را می‌آوریم که شرایط روحی وروانی خوبی داشته باشیم. ۲۵ سال است من این کار را کردم و زمانی که از لورکوزن آمدم این کار را در مرغوبکار انجام دادم. اکنون تجهیزات ریکاوری مناسب نداریم و دستگاه های مدرن برای ریکاوری نداریم و باید از شلوارک و حوضچه آب یخ استفاده کنیم.
قلعه نویی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: چند بازیکن از جمله ربیع عطایا، ایمانی و... داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس