کد خبر 826160
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۶
صبح نو

تیم تروریستی داعش که روز یکشنبه در نقاط فرامرزی ایران متلاشی شد، نمونه‌ای از تشدید تلاش‌های شبکه‌های امنیتی دشمن برای ایجاد فضایی ترس‌آلود و خون‌بار در داخل کشور است.

به گزارش مشرق، روزنامه صبح نو در سرمقاله خود نوشت:

تیم تروریستی داعش که روز یکشنبه در نقاط فرامرزی ایران متلاشی شد، نمونه‌ای از تشدید تلاش‌های شبکه‌های امنیتی دشمن برای ایجاد فضایی ترس‌آلود و خون‌بار در داخل کشور است. تجربه آشوب‌های هفته دوم دی‌ماه نشان داد که مردم با هیچ اعتراض خشن و اغتشاش‌گرانه‌ای همراهی نمی‌کنند اما این اتفاقات می‌تواند به زندگی روزمره، کسب‌وکارها و روابط خارجی اثر بگذارد و موضع ملی را تضعیف کند. در تازه‌ترین این موج‌سازی‌ها، گروهک‌های آمریکایی -که اساساً وابستگی خود را پنهان نمی‌کنند- و با رفتارها و برنامه‌هایی مضحک به هدایت دلقک‌ها و خرابکاران اجتماعی پرداخته و برنامه‌های خویش را پیش می‌برند، در صدد ایجاد شرایط ترور و ناامنی داخلی هستند؛

این دقیقاً همان نکاتی است که در پیام‌های توییتری رییس دولت آمریکا ابراز شده بود: اول آنکه منتظر اتفاقات بزرگتر است و ثانیاً وعده داده بودکه حوادث بهتری در پیش است. این عقده‌گشایی با پول‌های سعودی و برنامه‌ریزی اسراییلی (که خبرهای آشکار آن در رسانه‌ها منتشر شده) تلاش مذبوحانه دشمن برای تضعیف امنیت داخلی و حتی به خیال خام خود ایجاد نزاع‌های درونی است.

این‌ها هشداربانی است برای همه مردم، نخبگان و مسوولان که به چه سادگی جماعتی نادان و ساده‌لوح را می‌خواهند برای آنها تعیین تکلیف کنند و با خدشه‌دارکردن استقلال کشور، محدودسازی آزادی‌های مدنی و افزایش فشارهای اقتصادی احساس ناامنی را گسترش دهند. مشارکت عمومی در همه انحای مختلف آن برای مقابله با این توطئه خشن و تروریستی ضرورتی بر دوش آحاد ملت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس