زوفیلیا

بر اساس گزارش نیویورک‌پست، هزاران نفر در سوئیس با اسب‌ها رابطه جنسی دارند. رابطه با حیوانات در کشورهای مختلف شیوع پیدا کرده است و برخی کشورها آن را قانونی اعلام کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق ازدواج با حیوانات؛ پدیده‌ای مشمئز کننده و تعریف شده در چارچوب مکتب لذت‌گرایی یا هدونیسم(Hedonism)؛ از جمله مواردی که انسان مدرن به آن مبتلا شده است؛ . هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان و به ویژه کشورهای غربی مسئله ازدواج با حیوانات در حال رایج شدن است. صحبت از ازدواج با حیوانات[1] به تبع، رابطه جنسی انسان با حیوان[2] را مطرح می‌سازد که این امر در نزد ادیان الهی و پیروان‌ آنان بسیار تقبیح شده است.

فارغ از بررسی پیوندحیوانی در ادیان الهی، در ادبیات مدرن به این پدیده شوم زوفیلیا[3](Zoophilia) یا حیوان‌بازی و حیوان‌خواهی می‌گویند. زوفیلیا محدود به دوران کنونی نشده و از دیر باز مورد توجه افرادی در طول تاریخ بوده است؛ اما در عصر جدید زوفیلیا در بین برخی از مردمان جهان به اوج افسار گسیختگی خود رسیده است. طی سالیان گذشته، اخبار بسیار زیاد و متعددی از ازدواج با حیوانات در سراسر جهان مخابره شده است؛ از جمله موارد بسیار پر سرو صدا در سال 2010 میلادی که رسانه‌های جهان را معطوف به خود کرد، ازدواج جوان استرالیایی 20 ساله با سگ خود بود. وی با به تن‌ کردن لباس دامادی و تهیه یک لباس عروس برای سگش، با این حیوان ازدواج کرد.[4]

در موردی دیگر که در سال 2017 میلادی به وقوع پیوست، می‌توان به دختری 23 ساله به نام باربارا اشاره کرد.[5] وی سگ خود را که رودولف نام دارد به عنوان همسری برگزید؛ باربارا که از این ازدواج خوشحال است رابطه بین خود و همسرش یا همان رودولف را عشقی محکم و متقابل دانسته و شیوه ارتباط با رودولف را ارتباطی مخصوص به خود می‌داند. باربارا معتقد است بین هر زن و شوهری اصل بر صمیمیت است و بین او و همسرش(سگش) نیز صمیمت زن و شوهری حاکم است.

باربارا و همسرش رودولف

این وضعیت محدود به موارد ذکر شده نیست و تعداد زیادی از این دست ازدواجات حیوانی را می‌توان نام برد که روزانه در گوشه گوشه جهان به وقع می‌پیوندد. ازدواج‌های عجیب و محیر العقول، با حیواناتی نظیر سگ، الاغ، اسب، گاو، مار و.... رخ می‌دهد.

بسط پیدا کردن ازدواج با حیوانات و یا حیوان‌بازی محدود به موارد ذکر شده نیست و موردهای ذکر شده را می‌توان بخش روشن این رابطه حیوانی دانست. هم اکنون در گوشه و کنار جهان بسیاری از افراد هستند که بدون برگزاری مراسم تشریفاتی ازدواج با حیوان، با حیوانات رابطه جنسی برقرار می‌کنند؛ که این امر علاوه بر داشتن آسیب‌های فراون برای فرد، به حیوانات نیز صدمات زیادی ‌می‌زند.

بستن پوزه سگ به هنگام عمل جنسی که این کار مایه آزار و اذیت حیوان است

روسپیگری حیوانات در حال تبدیل شدن به یک مشکل واقعی در بسیاری از کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای غربی است. در بسیاری از کشورها، هیچ قانونی به سبب رابطه جنسی با حیوانات وجود ندارد؛ به عبارتی بهتر، قانونی برای منع این عمل شنیع در کشورها حاکم نیست. در مقابل نیز، در برخی از کشورهای اروپایی، نظیر فنلاند، مجارستان و رومانی، رابطه جنسی با حیوانات قانونی است.[6]

کشور صربستان نیز از جمله کشورهایی است که در این زمینه بسیار فعال بوده و هر ساله توریست‌های زیادی را به سبب داشتن صنعت زوفیلیا جذب خود می‌کند. توریست‌ها که بیشتر آنان از کشورهای هلند، آلمان، سوئد و انگلستان هستند به این کشور رفته تا بتوانند با حیواناتی نظیر بز، گوسفند، الاغ، سگ، گربه، غاز و گاو رابطه جنسی برقرار کنند.[7]

تصویری از یک اورانگوتان که با تراشیدن موها و آرایش کردنش به توریست‌ها ارائه می‌شود

در کشور دانمارک نیز وضعیت رابطه جنسی با حیوانات به حدی بغرنج شده است که برای ممنوعیت این عمل، دولت مجبور به تصویب قانون شده است. در سال‌های اخیر، دولت‌مردان دانمارکی تلاش زیادی را برای ساماندهی این پدیده کرده‌اند تا بتوانند دانمارک را از پایتختی گردشگری جنسی با حیوانات نجات دهند؛ اگرچه در همین کشور نهادی نظیر شورای اخلاقی حیوانات دانمارک(Denmark's Animal Ethics Council) با این قانون مخالفت کرده است.[8]

دلایل موافقت با منع قانونی رابطه با حیوانات، حفظ حقوق حیوانات، ممانعت از آلوده شدن گوشت آنان و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک انسان و حیوان است. حتی از نگاه قانون‌گذاران این افراد مریض هم نبوده و صرفا در حال لذت طلبی هستند. با تمام این احوال، همچنان مباحث بحث برانگیز در مورد رابطه جنسی با حیوانات در این کشور ادامه دارد و به شکل زیرزمینی، فاحشه‌خانه‌های حیوانی در اطراف این کشور فعال بوده که به ازای ارائه خدمات جنسی با حیوانات هزینه‌ای معادل 85 تا 170 دلار دریافت می‌کنند.[9]

کشور دانمارک از پرحاشیه ترین کشورها در موضوع زوفیلیا است

طی گزارشی که نیویورک پست آن را باز نشر داده است، بخش قابل توجهی از مردم سوئیس با اسب‌ها رابطه جنسی دارند.[10]برآوردها نشان می‌دهد در این کشور حداقل 10 هزار نفر مبتلا به زوفیلیا بوده و در  سال 2014 میلادی 1709 مورد سو استفاده از حیوانات گزارش شده است.

دست کم 10 هزار نفر از مردم سوئیس با اسب‌ها رابطه جنسی دارند

در ایالت متحده آمریکا نیز وضعیت به مانند کشورهای اروپایی است. در حال حاضر در هشت ایالت هاوایی(Hawaii)، کنتاکی(Kentucky)، نوادا(Nevada)، نیومکزیکو (New Mexico) تگزاس(Texas)، ورمونت(Vermont)، ویرجینیای‌غربی (West Virginia) و وایومینگ (Wyoming) رابطه جنسی با حیوانات آزاد است.[11] در دیگر ایالت‌ها نیز، قوانین گوناگونی در این باره وجود دارد. بعضی از ایالت‌ها فرد را متخطی از قانون و بعضی جنایتکار می‌دانند.[12]

آمریکا و هشت ایالتی که در آنان رابطه جنسی با حیوانات قانونی است

در دیگر کشورهای غربی نیز وضعیت بهتر از کشورهای نام برده نیست و پدیده زوفیلیا به شکل روزافزون در حال بسط پیدا کردن است. گسترش زوفیلیا موجب شده است تا در کشورهای غربی مخالفان زیادی علیه این پدیده به فریاد آیند؛ اما آنچه که مایه تعجب است جهت این فریادها است که اساسا نه نگران شرافت انسانی بلکه نگران حقوق حیوانات هستند که شاید در این مسئله اهمیتی ثانویه داشته باشد.

جرمی بنتام

جان استوارت میل

باید اعتراف کرد بشر برای عادی سازی کردن ازدواج با حیوان مسیر طولانی را در پیش دارد و شاید تا زمانی که اولویت برای بشر خود گمگشته، مسئله ازدواج همجنسگرایان و تلاش برای گسترش این پدیده شنیع است، موضوع ازدواج با حیوانات چندان در دستور کار دول غربی نباشد؛ اما هیچ نباید تعجب کرد که در آینده‌ای نزدیک، طرفداران قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان که شارحان مکتب جرمی ‌بنتام(Jeremy Bentham) و جان ‌استوارت‌ میل(John Stuart Mill) یا همان طرفداران لذت‌باوری و لیبرالیسم هستند، حامیان حقوق حیوانی را شکست داده و با به کرسی نشاندن فلسفه آزادی و لذت‌گرایی، حکم بر سقوط بیشتر انسان‌ دهند.

منبع:


[1] https://en.wikipedia.org/wiki/Human%E2%80%93animal_marriage

[2] https://www.merriam-webster.com/dictionary/bestiality

[3] https://en.wikipedia.org/wiki/Zoophilia

[4] http://www.dailymail.co.uk/news/article-1334993/Joseph-Guiso-marries-dog-Honey-sunset-ceremony.html

[5] https://thewatchdogweb.wordpress.com/2017/06/06/norway-the-marriage-between-humans-and-animals-is-been-legalised/

[6] http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/32411241/denmark-passes-law-to-ban-bestiality

[7] http://www.mirror.co.uk/news/world-news/sick-brits-travelling-serbia-sex-11360625

[8] https://www.cbsnews.com/news/denmark-outlaws-bestiality-in-narrow-vote/

[9] https://sarahmaxresearch.wordpress.com/2017/06/27/the-animal-prostitution-and-bestiality-brothels-in-europe-the-50-shades-of-shame/

[10] https://nypost.com/2015/11/27/people-having-sex-with-horses-is-on-the-rise-in-switzerland/

[11] http://www.ibtimes.com/bestiality-still-legal-8-states-texas-next-outlaw-2518885

[12] https://www.indy100.com/article/us-states-bestiality-still-legal-7451731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 148
  • در انتظار بررسی: 38
  • غیر قابل انتشار: 87
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    چرند نگو رسانه مزدور
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      چیه به اربابانتون توهین شده؟
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      غربگراهای وطنی ما ،ای ها را نشانه پیشرفت می دانند...
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      بعد تو رنکینگ جز کشورای شاد و پردرامد هستن که بخوره تو سرشون. خدایا شکرت تو مملکت اسلامی هستیم با همه ی مشکلاتش
    • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      چیه برو ب.....
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      معلومه توهم بدت نمیاد برای همین بهت برخورده
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      نکنه شما هم آره!؟ وگرنه دلیلی نداره بهت بربخوره!!
    • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      بیسواد / حداقل منابع را نگاه کن
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      مزدور مشرق هست یا تو؟ سرباز ایرانی تبار آمریکا!
    • حجت IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      دانشمند: اگه مشرق چرند می گه رسانه های غیر مزدور که هستند که دارند از این وضعیت اسفبارو می گن. بفهم، نفهم هرچند وقتی فکر می کنم می بینم بهت توهین شده. فکر کنم فک فامیل یک کدومی.
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      چیه؟ نکنه تو هم بله ؟!
    • حمید IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      چرا به شما برخورد آشغال عوضی ، شاید هم آره
    • پویا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      باید در واردات محصولاتی حیوانی مثل گوشت خیلی دقت کرد ، و حدالامکان از ورود محصولاتی دامی جلوگیری کرد
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      اين يارو به يك راس الاغ نياز داره
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      بگمانم نتیجه یکی از همین ازدواج ها هستی
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      80 14
      چطوری زباله بازیافتی؟
    • محمدرضا برزگران IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      96 16
      آقا یا خانم بی نشان بستگی دارد که شما مزدور را چگونه تفسیر نمایید و حسب ظاهر سایتهای پورن و نشریات اینچنینی یا موارد مشابه که مورد نقد واقع میشوند امثالهم برآشفته گردیده و انگ مزدوری و هر آنچه لایق نوع تفکر خودتتان میباشد را بر دیگران روا میدارید، پیشنهاد مینمایم به استخدام یکی از این مراکز درآیید تا حداقل نیازهای آنچنانیتان را مرتفع نموده و دیگر سخن به گزاف نگویید.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      مرگ بر غرب
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      62 13
      آخی چشم نداری ببینی کسی به مقدساتت توهین میکنه؟
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      56 11
      خفه شو بینیم با
    • بهزاد IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      63 8
      سلام ، بی فرهنگی و جاهلیت مدرن . . .
    • امیر IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      52 14
      خطاب به 11:50 : واقعاً خیلی احمقی، خود غربی ها در سایت های متعدد غیر اخلاقی ( پورنو گرافی) تصاویر و فیلم های متعددی از این عمل کثیف و تهوع آور منتشر می کنند، بعد امثال تو این مساله را انکار می کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • امیر IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      41 12
      خطاب به 11:50 : واقعاً خیلی احمقی، خود غربی ها در سایت های متعدد غیر اخلاقی ( پورنو گرافی) تصاویر و فیلم های متعددی از این عمل کثیف و تهوع آور منتشر می کنند، بعد امثال تو این مساله را انکار می کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      53 9
      می تونی بری شمع دم در طویله این ها روشن کنی ؟؟/
    • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      25 9
      عزیزان از لحن صحبت این شخص میشود فهمید که با شنیدن این خبر شوکه شده و اینجور عکس العمل نشان داده. لطفا توهین نکنید. انشاالله ایشان خود پیگیر موضوع خواهد شد. ضمنا همخوابی با حیوانات بدلائلی متفاوت بدون سابقه نیست. عدم اعتقاد به خدا و رسولانش، انسان مغرور را جز به جهنم به جایی نمیبرد.
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      24 8
      چرا به تو برخورده؟ نکنه تو هم ؟...
    • SG ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      13 9
      چیه بهت توهین شده؟
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      28 10
      اینها نتیجه بی بند و باری جنسی در غربه. اون غربزده هاییی که دنبال فرهنگ غرب هستن آینده رو ببینند
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      18 10
      ریشه همه اینها در بیحجابی زنان است قربون خدا بروم خودش می داند انسان دقیقا چه موجودیه!!!!!!
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      25 8
      واقعیت غرب
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    109 9
    تهوع گفتم ///
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      در ایران هم آماری در این خصوص گرفته شده ؟
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      20 26
      مملکت ما در تمام زمینه ها گل و بلبله.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    کثافت کاری واقعی
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    164 8
    گسترش زوفیلیا موجب شده است تا در کشورهای غربی مخالفان زیادی علیه این پدیده به فریاد آیند؛ اما آنچه که مایه تعجب است جهت این فریادها است که اساسا نه نگران شرافت انسانی بلکه نگران حقوق حیوانات هستند که شاید در این مسئله اهمیتی ثانویه داشته باشد
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      71 13
      اکثرهم کالانعام
  • سید AE ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    لا اله الا الله.خدایا شکرت شیعه ایم خدایا شکرت مسلمانیم.خدایا چه نجس هایی در این.جهان نفس میکشن.خدایا شکرت تو ایرانیم .
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      پرچمت نشون میده که تو ایران نیستی داداش
    • سید AE ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      به تو چه من فیلتر شکن دارم.عشق است شیعه و اسلام و ایران.بسوووووز.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    شما که برای شهوت پراکنی زنها راه رو باز کردید ,فکر کردید پسرهاتون وضع خوبی دارند...یا خواهند داشت ؟ وزنها هم بعدش, به طبع الفاتحه....
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    اخه بتو چه فضول
    • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      86 14
      چیه حیون
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      93 16
      تو برو با سگت
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      36 78
      هیچ گجای جهان بدتر از ایران نیست در این زمینه ها
  • سید محمد مصطفوی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    نمی دونم بخندم یا از تعجب و تاسف گریه کنم!!!! الحق که اروپا در قرون وسطا سیر می کنه و دستوپا میزنه !! قرون وسطای مدرن . خدایاااااااااااااااااااا شکرت که شیعه مرتضی علی هستیم ؛ هرچند که گناهکار باشیم.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    غربیهای نجس
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    59 16
    ما هی هشدار میدیم,این راهی که ما داریم میریم به ترکستان هست؛با فقط اعدام واز اون طرف آزاد گذاشتن ولنگاری زنان ,کار درست نخواهد شد؛بدتر هم میشه؛پسراتون قربانی میشن ؛به سمت فسادهای دیگه میرن؛ودختراتون فاحشه ,بی حیا ,یا ولنگار,ومجرد واونهاهم دنبال فساد.....!مشکل شهوت رو با انگ زدن, شیطان صفت نمیشه حل کرد؛خودتون دارید شیطان درست میکنید!؛مسائل رو با عدالت وریشه ای حل کنید!!!اگرچه گوش شنوایی وجود نداره!!!
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    27 49
    بابا هر مطلبی تو سایت نمیذاره حال آدم بهم میخوره یه لحظ فکر کنید هر کسی با هر سنی وارد سایتتون بشه مشرق خجالت آوره
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    60 22
    پیشرف بشر همین است . اینها نشانه تمدن و پیشرفت است
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    59 6
    همجنسگرایی کلمه انحرافی تزریق شده به شبکه خبری فارسی از سوی خود همجنسبازان است. همجنسگرایی فاقد قضاوت منفی در مورد این رفتار است درحالیکه کلمه ی همجنسبازی آ نرا تقبیح می کند. اگر متوجه ضرورت این تقبیح نشوید، حیوان بازی را هم باید حیوان گرایی بنویسید !! ل ط ف ا اصلاح کنید !!!
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    35 3
    اینو باید به اون احمقایی گفت که دختراشون وزنهاشون رو,سرمایه جنسی میدونند ومایه فخر؛تا حدی که قبله گاه درست میکنند!!!فارق از این وبعد از گذر از سر گردنه توقعات وکاسبکاریها ویاغی گریها؛افراد به دنبال راههای کم هزینه وبی هزینه ومطمئن وبدون ریسک وتحقیر شدن میرن؛چون بورس جامعه شده شهوت ونه عقل.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    68 10
    حالا دید که شهوت جتسی اشباع پذیر نیست؟
  • حسین IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    66 3
    غرب وحشی گیاه خواری را با تبلیغ عدم ظلم به حیوانات ترویج میدهد، اما در پشت پرده حیوان بیچاره را هدف ارضا شهوات خود قرار می دهد. در مغولات دیگر مانند آزادی و دموکراسی و حقوق بشر نیز همین طور است
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      10 6
      این تفکرات انها از افسدگی مفرط آنان سرچشمه می گیرد به روانپزشکان مراجعه منید برایتان توضیح خواهند داد ؟؟؟
  • جابر IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    93 13
    همجنس بازی و حیوان بازی از برنامه های شیطان برای از بین بردن نسل بشری می باشد.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    تو این سایت چقدر ساندیسی داریم
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      60 12
      خیلی ناراحت شدی؟؟حالابگو ...؟؟؟
    • بوشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      88 10
      حالا تو سگی هستی یا بزی
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      92 15
      ساندیس بهتر از ادرار حیوانات هست قطعا!
    • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      52 12
      تو برو با سگت
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      72 21
      ساندیس خوری شرف داره به سگ بازی و لجن بازی.
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      40 6
      عرق خور هم زیاد داریم تو سایت
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      61 25
      اون ساندیسی سگش شرف داره به تو مایوپوش ساپورتی که با سگ و اسب ازدواج میکنی بدبخت جوجه کنسرتی
    • حمید IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      52 17
      بچه ها ، سر و کله این گوسفند دوباره پیدا شد ، ساندیس مملکت را خوردن شرف دارد به پاچه خوری بیگانه ، پاچه خواری غربیها هستی دیگه ؟
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      10 27
      اینا اینجا به خودشون میگن ارزشی.اینجا جزو معدود جاهاییه که ارزشی ها در اکثریت هستند البته با کمک ادمین
    • علی NL ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      19 6
      بی شرف توبرو با اون حیونات
    • IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      16 5
      حالا به کجات برخورده بدبخت ؟ شوهرت خرسه یا زنت الاغ ؟
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    46 96
    ساندیسی ها از این سایت برید بیرون
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      54 22
      ساندیس خوردن بهتر از .... خوردن از دشمن هست!
    • حجت IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      53 13
      عرق خورا برن بیرون. تا بو گند کثافت کاریاشون خفمون نکرده
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    61 7
    استغفرالله...استغفرالله....استغفرالله
  • مجتبی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    38 6
    تشكر از مشرق درباره ی خیلی از مسائل اگاهی پبدا میکنیم
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    50 47
    مینوشتین که توی کشور دوست و برادرمون روسیه هم این عمل شنیع قانونیه
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      58 20
      اونجا همجنس بازی غیر قانونیه اونوقت حیوون بازی قانونیه؟!!!!!!
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      31 16
      اونجا همجنس بازی غیر قانونیه اونوقت حیوون بازی قانونیه؟!!!!!!
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      24 19
      برو یه سرچی بکن بعد زر بزن
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      22 8
      قشنگ معلوم بچه سالی که چرت و پرت میگی. حداقل یک تحقیق کن بعد حرف بزن. کشوری که روسپیگری داره جرم حساب میشه چطور رابطه با حیوانات قانونیه؟؟ عقل که نداشته باشی همینه
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    44 6
    دنیاس بشریت یک کلاس از اسفل السافلین تا اعلی علیین است مهم اینست مه من و تو کجا واقع شده ایم . کلاهمونو سفت بچسبیم که در خورد و خوراک پاکترین هستیم در روابط جنسی پاکترین در روابط و عواطف انسانی عالیترین در مهرجوئی و عشق ورزی سر آمد در خداخواهی بالاترین فقط ملت ما را عقب نگهداشته اند زیرا دشمنان ما بیشمارند همه به برکت تقوا و هدایت امام
  • صداقت IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    56 7
    اینقدر کثافت کاری کردند که به اینجا رسیدند.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    66 7
    آزار جنسی حیوانات؟! حالا اسلام بگه فقط سگ رو تو خونه نیارید و باهاش تماس نداشته باشید ببین که چه ها نمیکنن!!
  • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    17 15
    راه دور نروید در همین مملکت خودمان هم به انجا میرسیم شاید الان بدرت باشد ولی چند سال دیگر رکورد می شکنیم
  • مهدی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    16 18
    مشرق آیا مهمتر از مطلب وجود ندارد که آن را به عنوان تیتر انتخاب کردید
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    28 31
    سلام فابده این خبر و گزارش چه بود؟؟ آیا پخش این مطالب مصداق اشاعه فحشا نیست؟؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      28 8
      فایدش اینجاست که اگر ماهم راه اونا رو بریم؛نتیجش وآیندمون همینه ویا بدتر از اینه.....
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      2 2
      من هم موافق حرف دوست منتقدمون هستم . باید در باز نشر این مطالب خیلی دقت کرد
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    33 4
    این هم از آزادی بی قید وبند.لعنت خدا بر همه این شیطان پرستان
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    23 10
    با همه این کثافت کاریها من موندم چرا خدا همه نعمات دنیوی از جمله آب و هوای عالی، دریا، جنگل، طبیعت زیبا، ثروت، قدرت و ... را به این غربیها داده؟ سهم ما شده خشکسالی و زلزله و تحریم و آتش سوزی و ...؟ واقعا چرا؟
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      14 8
      دقیقا به این دلیل که قرار است کافر در دنیا همه چیز داشته باشد تا ذره ای بهانه و حجت در دست او در روز قیامت نباشد. اتفاقا خدا می گوید ما اگر همه مردم مثل هم نمی شدند (= همه کافر نمی شدند) برای کافران خانه هایی از نقره ایجاد می کردیم! وَ لَوْلَا أَن یَکُونَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً لَّجَعَلْنَا لِمَن یَکْفُرُ بِالرَّحْمَنِ لِبُیُوتِهِمْ سُقُفاً مِّن فِضَّةٍ وَمَعارِجَ عَلَیْهَا یَظْهَرُونَ ترجمه و اگر نبود که مردم یکسره و یک دست (کافر) می شدند، برای خانه های کسانی که به خدای رحمن کفر می ورزند، سقف هایی از نقره قرار می دادیم و نیز نردبان هایی که بر آنها بالا روند. سوره 43. زخرف آیه 33 رسول الله صلی الله علیه و آله فرمود الدنیا سجن المومن و جنه الکافر دنیا برای اهل ایمان زندان و برای کافر بهشت است.
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      15 6
      دلت خوشه ها یعنی همه ما مردم ایران در بهشت خواهیم بود
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      5 2
      دلت خوشه ها یعنی همه ما مردم ایران در بهشت خواهیم بود
  • مهیار IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    25 3
    وحشتناکه نمیدونم چرا بشر هر چقدر تو زمینه تکنولوژی پیشرفت میکنه تو بعضی از مسائل بیشتر سقوط میکنه یه گزارش از عروسکهای لولیتا بنویس که اقای رافئی پور بشون اشاره کرد فقط بگم ادم وحشت میکنه من اول فکر کردم دروغه یا بزرگنماییه اما واقعا همچین چیزی هست
  • پویا IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    24 3
    نعوذ بالله ، نعوذ بالله...
  • حمید IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    18 10
    خدایی تصویر اسبی که گذاشتین خیلی باحاله
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    5 2
    البته تو هرجامعه ای باشه ازین موارد زیاد هست حتی تو ایران دلی رسمیت دادنش یه چیز دیگه س
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    26 12
    توجه داشته باشید که قبح اعمال را نشکنید خیلی کارها انجام می شود، شما باید قبح آن را بشکنید؟؟؟؟ این کار شما اشاعه فحشاست. کسی که هم بلد نبود یاد می گیرد. نقل این گونه گناه و فحشا خود عادی سازی آن گناه برای جامعه است
    • AE ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      16 6
      چون شما نمیبینی دلیل نیست مخفی است و قبح شده . از لاک خودت بیا بیرون و ببین دنیایت را
  • f IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    23 3
    چون اونها به کثافت کاریشون ایمان دارند و ما به تمیزکاریمون نه.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    27 8
    لعنت بر مردم فاسد غرب
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      15 6
      این عمل زشت بشکل غیر رسمی و غیر قانونی در همه ی دنیا وجود داره و خصوصا در جاهایی که حیوانات در دسترس هستند بیشتره ولی اینکه به این کار پلید وجهه ی قانونی بدن واقعا اسفباره
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    28 5
    حضیض ذلت آدمی
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    35 24
    لعنت بهشون نجسهای کثیف ملعون
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    38 6
    نتیجه سند 2030 این است. همین چیزها الان در شمال تهران هم هست ولی هنوز اعلام نشده..
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      2 13
      تیجه نبودن 2030 چیه؟این چیزایی که الان تو جامعه دیده میشه؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    5 26
    این بیشعور بازیا چیه! خاک بر سرت با این خبر کار کردنت
  • علی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    17 33
    ولی در دنیا هیچ انسان حیوان نمایی به پسر خوانده دوساله خود تجاوز نکرده الا ایران
    • AE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      38 10
      تو امریکا بابا به دختر نه ماه تجاوز کرده . تو هم بس کن از خار کردن کشورت
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      17 4
      کاش حداقل یه سرچ ناچیز انجام میدادی بعد اظهارفضل میکردی، سرتو از زیر برف بیار بیرون، بفهم دنیا چی شده... چقدر جنایت ها می شود متأسفانه
    • نامدار IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      21 3
      اون کسی که این کار رو کرده، از نظر جغرافیایی ایرانی هست ولی تفکرش و عملکردش غربیه ، همه جا آدم های خوب و بد داره، مهم اینه که هر جایی هستی با شرف باشی ، بی خدایی ولنگاری اخلاقی ویژگی مدرنیته است...هر کسی بهش اعتقاد داشته باشه و توی عملش هم نشون بده غربی است ..
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      13 3
      اون یک مورد بیمار روانی بوده که شما افساد طلبا به جنونش کشیدید
  • سید رضا IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    17 5
    گاهی اوقات از ادم بودن بدم میاد
  • سید رضا IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    12 5
    اف بر این دنیا
  • سید رضا IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    19 4
    خدا رحممون کنه
    • روسیاه IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      10 3
      عزیز جان دعا کن عاقبت به خیر بشیم. برای ظهور مولا بعد نمازهات دعا کن. التماس دعا
  • DE ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    20 8
    وقتی کسی با سگ بزرپ شده و به اندازه اولاغ نمیفهمه و اخلاقش از خوک بد تره اصلا حق نداره با انسان ازدواج کنه .همین در حد لیاقتشون با گاو خر و سگ و خوک معاشرت داشته باشند تا مرگ بیاید سراغشان و سقط کنند.خیلی از سگها در دنیا میلیاردر هستند بخاطر فوت همسر! و ارثیه آن.
  • يك انسان IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    16 3
    سلام و درود بر تمامي انسانهاي كه مي فهمند انسانيت تبار و ارش والايي خود را مي طلبد و انهاي كه طرفدار ازادي بي حد و حصر و چنين ازدواجهاي را مي خواهند پس چگونه نام انساني دارند و در صورت امكان هم نامي همانند حيوان سگ و خر و اسب و....براي خود انتخاب كرده و مدارك شناسايي انسانيت را پاره كنند و متولد شدن از يك نام مقدس مادربودن را منكر شوند همانند حيوان در خاك و نجاست خود دست و پا زنند
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    18 19
    مشرق ها مشگلات کشور را حل کردند الان اولویتشون حیوانات شده باریکالله به شما شرم اوره این مطالب که تو سایت میذارید شما فکری بحال بدبخیهای خودتان کنیذ
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    13 18
    مشرق ببین کارت به کجا رسیده است!!!!!!1
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    14 27
    اشاعه کار زشت هم منکر است . برفرض که در غرب چنین کارهایی می کنند .مطرح کردن این مطالب در یک سایت مدعی اسلام غیر اخلاقی استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • سید محمد مصطفوی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    19 5
    گزارشات خوبی است که با تلاش محققین و کارشناسانتان بدست می آید. و بسیار برای جامعه امروز روشنگرانه است
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    17 4
    به نظر بنده آخرالزمان نزدیکه فقط همین
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    31 5
    جاهلیت مدرن
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      9 4
      یعنی ترامپ هم مثل اینها فکر می کنه ؟؟؟
  • ناصر احمدی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    18 4
    ممنون از سایت مشرق نیوز بخاطر این گزارش . الان ما در مباحث فضای مجازی با سکولارها و کسانیکه قوانین ایران ( حجاب و ... ،) را زیر سؤال میبرن دستمون باز تر میشه و میتونیم مثال بزنیم از افول انسانیت در غرب
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    11 4
    برادر عزیز طرفداری ازاین حیوانات انسان نما کمتر ازکار وحشتناکی که اونجا انجام میدن نیست خدایا شکرت که توکشور اسلامی زندگی میکنم حالا هرچغدر مشکلات میخاد داشته باشه
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    14 3
    لالله الله چه دنیای بی ارزشی این همون ازادی وپیشرفتیست که اونها دم ازش میزنن
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
      12 5
      این همون پیشرفتی هست که ایرانی ها سعی دارن ازش تقلید کنن.
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    13 13
    چرت پرت نگین
  • قاسم آزادي IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    23 16
    لعنت و تف بر اروپاييهاي سگ باز و اسب باز، كثافتها
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    19 8
    حالا این خانمهایی که سگ نگه میدارند باید پرسید شما هم مثل غربی ها فکر مینید که اینقدر سگتان را دوست دارید و عاشقانه آنها را بغل میکنید
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
      7 1
      اگر نباشه ؛یواش یواش به اونجاهم
  • صحرایی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    8 1
    قران چه زیبا فرموده: أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولئِكَ هُمُ الْغافِلُونَ...این غربیهای بی شرف مصداق روشنی از این آیه هستند
  • حمید IT ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    3 0
    اقااا دعوا نکنید اونا بسته به شرایطشون که ازادی بی حد و مرز دارن زدن ب خاکی دیگه , نه شور شور نه شیرین شیرین. خدا اخرو عاقیبت مارو با این ادمای که دنیا رو ساخت دستشون بخیر کنه . اینا لیاقتشون همینه که خوب و بدشون از هم جداشه . ب خوبش سعادت و ب بدش بدبختی و فلاکت بده
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    16 3
    غربزده های ما میگن حجاب و سایر محدودیتهای دینی سبب میشه مردم بیشتر به سمت انحراف برن. حالا تو غرب هم حجاب و محدودیتهای دینی بوده که به اینجا رسیدن؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    16 3
    الحمدلله که شیعه مولا علی هستیم، الحمدلله که مسلمان هستیم، خدایا از ما بگذر که گاهی باطنمان همچون سگ و خوک و الاغ میشود....
  • احمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    12 4
    خدا را شکر که که مثل این اروپایی ها نیستیم صدهزارمرتبه شکر. این انسان نماها که از انسانیت دست کشیده اند. عاقبت رهایی انسان از دین کار را به کجاها می کشد.
  • SE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    26 6
    32 سال است از سن ۱۴ سالگی در لروپا زندگی میکنم‌‌.همیشه خودم را مسلمان و ایرانی دانسته و میدانم. باور کنید بیست سال پیش این علایم قهقرا و ظلمت را حس میکردم و بعضا به غرب باوران وطنی چه در ایران و چه در خارج در بحث ها میگفتم تعجب نکنید اگر این غربی ها روزی ازدواج با حیوانات را عملی بکنند البته انها ان موقع میخندیدند ولی الان میبینیم که به حقیقت پیوسته است.چرا غربیها به اینجا رسیدند بخاطر اینست که زندگی شان کاملا پوچ و بی معنی است و بسیار تنها و بی هدف هستند. انسان تنها و بی ایمان افکار شیطانی زیادی به سراغش میاید. تاسف میخورم که هنوز عده ای غرب باور ایرانی به یادداشت کاملا صحیح مشرق نیوز اتگ دروغگویی میزنتد‌
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    14 7
    مشرق مقاله زوفیلیای شما اتفاقا" نوعی غرب شناسی و مفید بود . فقط اشکالی که داشت عکسی از باربارا و شوهر سگش رودولف گذاشتین چرا عکس فرزندان این زوج را هم نذاشتین تا همگان با چهره نسل آینده آمریکا بیشتر آشنا شوند
  • تقی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    10 5
    مقاله و گزارش بسیار مهم و معنادار و عبرت انگیزی بود. با تشکر از محققان محترم مشرق نیوز اما همواره در درج تصاویر مقاله هایتان بی نهایت دقت کنید و در زمینه تعریف ممیزی ها دقت و دور اندیشی و کارشناسی و تخصص را سر لوحه کارتان قرار بدهید. تا اشاعه منکر برای هیچ مخاطبی صورت نگیرد و مدیون نشوید. ( چون ممکن است همه مخاطبان مشرق نیوز به لحاظ فکری-روحی آمادگی مواجه شدن حتی با تصاویر ساده اینچنینی را هم نداشته باشند.)
  • علی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    30 3
    خدارا شکر مسلمانیم
  • حسن IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    14 6
    اينا بيمار جنسي هستن تو همه كشورهاي دنيا پيدا ميشن
  • ابی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    2 2
    سلام، تا جایی که بنده اطلاع دارم رعایت حقوق انسان، حیوان و درختان و کلاً محیط زیست به ما سفارش شده است حالا ما چقدر از آن را رعایت میکنیم بماند... وزن بعضی از کلمات به وسعت تاریخ بشریت است. اگر نویسنده محترم اطلاعاتی از خانواده، نحوه رابطه با دیگران، مشکلات روانی و مبزان هوش کسانی را که به این مسیر کشیده میشوند را در گزارش گنجانده بود تصمیم گیری و قضاوت صحیح تر اتفاق می افتاد. یه هر حال آدم مجنون منع قانونی دارد.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
    9 3
    از فردا غرب گراها تو ایران مد نکنند صلوات
  • احمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 5
    سلام خداوند چرا مرد و زن را آفرید؟
  • A.F.Z IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 1
    دگه واقعا ای دنیا مشمئز کننده شده حالمون از بعضی آدما به هم میخوره
  • AF ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 1
    در تعجبم از این انسان نماها، بشر به کدام سمت و سوی روان است، همل این موارد زادۀ بی دینی و کنار گذاشتن آن می باشد.
  • محمد IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    3 0
    نمیدونم دلیل بحث شماها چیه
  • حسین ZA ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    به نظر من این یک بیماری روحی وروانی است که ریشه در فرهنگ خانواده وجامعه دارد کم توجهی به فرزندان وتفاوت قائل شدن بین فرزندان از سوی والدین وسرکوب کردن احساسات انسانی ازطرف اطرافیان ومخالفت با ازدواج در سن نوجوانی دلیل اصلی گرایش به حیوانات است ،چون تنها راه تخلیه ی فشار روحی وروانی وشهوت است،ونداشتن تفریح سالم در جامعه دومین عامل گرایش به رابطه جنسی با حیوانات است،بدون هزینه ونداشتن آگاهی از عوارض این رابطه که تالحظه مرگ انسان همراه اوست
  • حسین ZA ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    به نظر من این یک بیماری روحی وروانی است که ریشه در فرهنگ خانواده وجامعه دارد کم توجهی به فرزندان وتفاوت قائل شدن بین فرزندان از سوی والدین وسرکوب کردن احساسات انسانی ازطرف اطرافیان ومخالفت با ازدواج در سن نوجوانی دلیل اصلی گرایش به حیوانات است ،چون تنها راه تخلیه ی فشار روحی وروانی وشهوت است،ونداشتن تفریح سالم در جامعه دومین عامل گرایش به رابطه جنسی با حیوانات است،بدون هزینه ونداشتن آگاهی از عوارض این رابطه که تالحظه مرگ انسان همراه اوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس