رئیس مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات نماینده ایذه و باغملک درباره استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه 28 مرداد) قوه مقننه که به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اختصاص داشت، در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت (بیژن نامدار زنگنه) صحبت می‌کرد در میان اظهارات خود مدعی شد که برخی از  نمایندگان در وزارت نفت استخدام شده‌اند که علی لاریجانی رئیس  جلسه پس از اتمام سخنان این نماینده خطاب به وی، گفت: این سخن شما اشتباه است، چرا چنین چیزی را می‌گویید؟ شما در پشت تریبون اظهاراتی داشتید که سوءتفاهم ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اگر موردی سراغ دارید بفرمایید چه کسی از نمایندگان در وزارت نفت استخدام شده است؟

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در واکنش به این اظهارات علی لاریجانی گفت: منظور بنده نمایندگانی است که نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند.

علی لاریجانی اظهار داشت: شما می‌گویید نماینده‌های مجلس و این یعنی همین افرادی که اینجا هستند که این خلاف واقع است.

به گزارش تسنیم، پس از یان سخنان رئیس‌ مجلس، هدایت‌الله خادمی مجددا در تذکری گفت: بسیاری از نمایندگان ادوار در وزارت نفت استخدام شدند. اینکه فردی اطمینان داشته باشد که پس از اتمام دوره نمایندگی‌اش، به وزارتخانه دیگری می‌رود، به نفع مردم نیست، حالا اگر شما (لاریجانی) فکر می‌کنید خوب است، اشکال ندارد.

علی لاریجانی نیز، در پاسخ به این سخنان گفت: شما در مخالفتتان با آقای زنگنه نگفتید، نمایندگان ادوار در وزارت نفت استخدام شدند. شما گفتید نمایندگان مجلس را استخدام نکنید، این حتما توهین است.

وی خطاب به خادمی افزود: شما گفتید که کارمند وزارت نفت بودید، آقای زنگنه که شما را استخدام نکرده بلکه شما از مردم رأی گرفتید و به مجلس آمدید.

رئیس مجلس اضافه کرد: بینی و بین الله، نماینده‌ای را در مجلس سراغ ندارم که وقتی به مجلس آمد، کارمند وزارت نفت شود؛ این اظهارات شما بر روی رأی نمایندگان تأثیر می‌گذارد. آیا این طور است که شما می‌گویید؟ یعنی اگر آقای زنگنه یک نفر را استخدام کرده باشد، ما برخورد می‌کنیم.

لاریجانی ادامه داد: این روزها پشت سر شما در سایت‌ها و کانال‌ها حرف‌های خلاف زیادی می‌زنند، شما با دست خودتان مسئله ایجاد نکنید.

وی تصریح کرد: بنده در جریان هستم و می‌دانم که یک دانه از آنها کارمند وزارت نفت نشده است.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: خودتان پشت تریبون چیزی می‌گویید که بعد بگویند وزرا دارند، نمایندگان را استخدام می‌کنند که رأی بگیرند. چنین چیزی خلاف است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس