کد خبر 763654
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱
امیر آبادی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در زمینه اجرای طرح جامع نظام سلامت ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی به بار آورده است.

به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای رونق اقتصادی کشور اظهار داشت: در سال 96 اجازه هیچ‌گونه افزایش مالیات به واحدهای تولیدی استان را نخواهیم داد.

وی با تأکید بر تدابیر مجلس در زمینه واردات محصولات کشاورزی افزود: با قانون انتزاعی که در مجلس به تصویب رسیده هماهنگی‌های لازم بین جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به وجود آمده که از ورود محصولات کشاورزی بی‌مورد جلوگیری می‌شود و صرفاً وزیر جهاد کشاورزی مسئول مستقیم صادرات و واردات محصولات کشاورزی می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قم قطب کشاورزی کشور نیست تأکید کرد: باوجوداینکه قم از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب نمی‌شود اما عمق چاه‌های آن بسیار بیشتر از 100 متر معمول است، اما باید با تدابیر لازم سبب رونق کشاورزی استان شد.

امیرآبادی با اشاره به طرح جامع نظام سلامت کشور خاطرنشان کرد: در این طرح ملی متأسفانه آن‌چنان‌که شایسته بود برای رفاه حال پرستاران و کادر درمانی پزشکی توجه نشده است، چراکه بیشترین زحمت و بار خدمات بر روی دوش این عزیزان است اما ازنظر مالی کمترین برخورداری رادارند.

وی ادامه داد: طرح مجلس در زمینه نظام سلامت زیرپوشش قرار گرفتن افراد مستحق بود، اما دولت تمامی مردم را زیر آن برد و امروز در تأمین هزینه‌های آن دچار مشکل شده است و بدهی نظام سلامت امروز نزدیک به 13 هزار میلیارد تومان است که از بدهی آموزش‌وپرورش نیز جلوتر زده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس