کد خبر 756090
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
امیر مهدی زاده

امیر مهدی زاده در واکنش به عکس منتشر شده از ملی پوشان گفت: بنده خواب بودم و از کسی که این عکس را گرفته واقعا گلایه‌مندم، چون کار او غیراخلاقی بوده و قطعا از گرفتن این عکس هدف داشته است.

به گزارش مشرق، تیم ملی کاراته ایران با ترکیب 5 ملی‌پوش و یک سرمربی راهی مسابقات بازی‌های جهانی ورلدگیمز شد که در کنار این تیم سه نیز به عنوان همراه راهی مسابقات شدند. متاسفانه طی 24 ساعت گذشته عکسی از ملی پوشان کشورمان در کنار پیاده روی شهر "ورشو" منتشر شده که در تصور پخش شده در فضای مجازی تعدادی از کاراته‌های کشورمان به شکل غیر قابل قبولی در محوطه مترو یا راه آهن شهر ورشو خوابیده‌اند. متاسفانه حواشی این عکس منتشر شده این روزها کسب نتایج خوب کاراته‌کاها را در لهستان کمرنگ کرده است.

امیر مهدی‌زاده در مورد عکس منتشر شده گفت: متاسفانه برای رسیدن به کشور لهستان ما سفر بسیار طولانی را سپری کردیم. از تهران به شهر "کیف" اوکراین رفتیم و پس از آن دوباره به سمت لهستان پرواز کردیم؛‌ زمانی که به شهر "ورشو" رسیدیم ناچار بودیم برای رفتن به محل برگزاری مسابقات از قطار استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: زمانی که به "ورشو" رسیدیم واقعا خسته بودیم، چون سفر بسیار طولانی را سپری کرده‌ بودیم؛ ضمن اینکه از شهر "ورشو" ناچار بودیم به شهر "ورسلاو" بودیم و باید از قطار استفاده کنیم. زمانی که ما به "ورشو" رسیدیم ساعاتی را باید منتظر می‌ماندیم تا قطار برسد و به مقصدمان ادامه دهیم. در طول این مدت ما همانجا که در تصویر مشخص است خوابیدیم اما متاسفانه نمی‌دانم چه کسی و با چه هدفی این تصویر را از ملی‌پوشان گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده است.

دارنده نشان نقره بازی‌های ورلدگیمز در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: بنده خواب بودم و در حال استراحت و از کسی که این عکس را گرفته واقعا گلایه‌مندم چون کار او غیراخلاقی بوده و قطعا از گرفتن این عکس هدف داشته است. البته باید به این موضوع اشاره کنم ما وقتی به محل برگزاری مسابقات رسیدیم به هیچ عنوان محلی که قرار بود ما در آن برای این چند روز ساکن باشیم قابل قبول نبود و ما به این موضوع اعتراض کردیم و از دبیر فدراسیون خواستیم که هتل دیگری برایمان مهیا کند. خوشبختانه دبیر فدراسیون بهترین هتل شهر "ورسلاو" را برای ما گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس