طالب زاده

نادر طالب زاده گفت: وضعیت رسانه‌های معاند کاملاً روشن است اما من از رسانه‌های داخلی در عجبم که چرا به این جریان معلوم‌الحال پیوسته و بی نگاه به تاثیرات چنین برنامه‌ای فقط به تولیدحاشیه فکر می‌کنند.

به گزارش مشرق، نادر طالب‌زاده محقق و پژوهشگر سینما با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در قبال سفرش به کشور غنا گفت: من به کشور غنا سفر کرده بودم که در حاشیه این سفر به یک برنامه‌ تلویزیونی دعوت شدم و در لحظه آخر از نوع پوشش مجری برنامه مطلعم کردند.

شما وقتی به ماهیگیری هم می‌روید ناخودگاه خیس خواهید شد. درثانی برخی انگار هدف اصلی این برنامه و حضور مرا فراموش کرده و صرفاً به حاشیه‌سازی و سنگ‌اندازی در این راه فکر می‌کنند. وضعیت رسانه‌های معاند کاملاً روشن است اما من از رسانه‌های داخلی در عجبم که چرا به این جریان معلوم‌الحال پیوسته و بی نگاه به تاثیرات چنین برنامه‌ای فقط و فقط به تولید حاشیه فکر می‌کنند.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در این برنامه ادامه داد: در آن برنامه، در مورد مسائلی پیرامون ظهور و واکاوی حضور منجی در اسلام و مسیحیت پرداختم. این برنامه با نگاه ویژه به فعالیت‌های من و همچنین ساخت سریال "بشارت منجی" رسماً از من دعوت کرد تا در آن حضور داشته باشم و با توجه به رسالتی که در این مورد بر دوش من است در آن حضور یافتم.

طالب زاده حضور در چنین برنامه‌هایی را عادی دانست و تاکید کرد: این اولین باری نبود که برای حضور در چنین برنامه‌ای از من دعوت می‌شد و نمی‌دانم چرا این حضور تا به این حد دچار حاشیه‌سازی شد. من سالیان سال است که در برنامه‌های گفت‌وگو محور این چنینی حضور پیدا می‌کنم و این برنامه نیز با توجه به مضمون آن اتفاقی بود که بی وقفه در جهت اشاعه دیدگاه اسلامی پذیرفتم.

این محقق اسلامی درباره مضامین این گفت‌وگو تصریح کرد: این برنامه کاملاً با محوریت مسیحیت اجرا می‌شد و مجری مسیحی این برنامه نیز سوالاتی را در همین باب با من مطرح کرد. در ابتدای این برنامه بخش‌هایی از سریال "بشارت منجی" پخش شد و در راستای همین فیلم بحثی درباره بشارت دادن حضرت مسیح (ع) درخصوص رسالت حضرت محمد (ص) در انجیل برنابا به میان آمد. در این برنامه پرمخاطب من به تشریح و بیان دیدگاه خود و در کنار آن واکاوی نشانه‌های این بشارت در انجیل برنابا پرداختم و تعداد تماشاگر بسیار زیادی به دیدن این گفت‌وگو نشستند.

وی این برنامه را به مثابه دقیق "آتش به اختیار" دانست و تاکید کرد: من همواره در صف اول حضور در این برنامه یا برنامه دیگری که بتواند در اشاعه فرهنگ اسلامی موثر باشد ایستاده‌ام و همواره از انتخاب‌هایم در این راستا دفاع می‌کنم. پیش از این هم گفته‌ام که حالا وقت آن شده که گفتمانمان را به خارج از مرزها ببریم. امریکا و کشورهای غربی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی افریقا و فرهنگ آن کرده‌اند و مدام در آن قاره به تبلیغات خود می‌پردازند. من حضور در این نوع برنامه‌ها را وظیفه خود دانسته و نمی‌توانم روبروی اینگونه اقدامات سکوت کنم و حضور من در کشورهای دیگر و چنین برنامه‌هایی معنای دقیق آتش به اختیار است.

طالب‌زاده با اشاره به بهبود وضعیت جسمی خود خاطرنشان کرد: خدا را شکر که از لحاظ جسمی بسیار از گذشته بهتر شده‌ام و این بهبود تا حدی پیشرفت کرده که توانستم چندین ساعت سفر هوایی را بدون مشکل تنفسی پشت سر بگذارم و حالا با تمام انرژی خود به ادامه روند برنامه سازی‌های خود در تلویزیون و مخصوصاً برنامه منجی خواهم پرداخت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    3 0
    طالبزاده یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب است که بدست عوامل موساد و سیا مورد ترور بیولوژیکی قرار گرفته و سالهاست که با شهادت دست و پنجه نرم می کند.خدایا او را حافظ و نگهبان باش.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    2 0
    آقای طالب زاده عزیز توجه نکنید کار درستی انجام دادید که درباره دیدگاه اسلام درباره منجی صحبت کردید
  • حسین IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    1 2
    لباساشو لحظات آخر باد برده بود! کنتور نمیندازه که.... فقط مردم عام باید رعایت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس